Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobre ceny
    • tmely maji dlouhou dobu trvanlivosti
    • dlouha doba dodani

    Uprimne ikdyz maji v podminkach dobu dodani 2-8 pracovnich dni!!! doufal jsem ze prijde zbozi driv. Objednal jsem 19.7 a zbozi prislo 30.7. Jednim slovem tragedie. Jako eshop ktery me doda zbozi za tak dlouho dobu tak tomu se priste vyhnu obloukem i kdyby ty veci davali zadarmo. Mel jsem tu dlouhy text bohuzel doslo ke smazani omylem a znova psat nebudu. Proste dlouho doba v dnesni je katastrofalni. Tady uz si nic nekoupim. Tak jen aby jste vedeli kdyz budete objednavat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo, obchod sám objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 9.10. jsem provedl objednávku zboží, které dle údajů na webu bylo skladem. Zboží jsem zaplatil on-line, což mi bylo několikrát potvrzeno. Stále však jsem nedostal avízo, kdy mi bude objednávka doručena. Po několika dnech jsem se na to dotázal a bylo mi řečeno, že zboží ještě nedostali od dodavatele a má přijít až v listopadu. Na webu jej však stále uváděli, že je skladem. Objednávku jsem tedy zrušil a požádal o vrácení peněz. To mi bylo slíbeno, ale po více jak týdnu nic. Tak jsem to urgoval a bylo mi sděleno paní Lenkou Kenisovou z obchodního oddělení, že peníze odesílají každý pátek, tedy mi peníze budou poslány dne 20.10. Dnes je 24.10. a peníze dosud nedošly. Takže tento obchod je pro mně naprosto neseriozní a nikomu jej nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo dodáno nikoliv dle charakteristiky v e-shopu, ale slepené ze dvou částí, což je při použití zboží vizuelně silně viditelné a na reklamaci bylo odpovězeno, že je to tak normální...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Pomalá doprava
    • Zavádějící informace na webu

    Zboží uvedené jako skladem museli objednat u výrobce a stále nedorazilo. Ale na webu je stále uvedeno skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neodeslali ,stránky neaktuální,při kontaktu nesplnili nedohledali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-shop mi dodal jiné zboží, než jsem si objednal. Ihned po dodání zboží jsem napsal reklamaci a zboží vrátil. Do E-shopu jsem několikrát volal, ale peníze jsem dosud nedostal a je to již 16 dní od vracení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    • Na zboží jsem čekal doma do pátku. V pátek dopoledne mi přišla SMS,že zboží mi nemohli pro nepřítomnost doručit. Bez předešlého upozornění, přesto že uvadite,že SMS i mailem.budu před doručením informován.tel.i emailovou adresu jsem uuvedl při objednávce.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • reklamace jako z minulého století

    Vyřízení reklamace poškozeného zboží zde nefunguje dobře. Nejdříve vás odkážou ať si stěžujete u dopravce. Když jim vysvětlíte, že je zodpovědnost na jejich straně, tak vám pošlou formulář, který musíte vytisknout, vyplnit, naskenovat a poslat zpět. Další kroky neznám, protože jsem si reklamaci radši rozmyslel.

    Reakce obchodu Praktis.cz

    Dobrý den pane Terbere,

    je nám líto, že jste nebyl s nákupem spokojen, ale domníváme se, že došlo k nedorozumění. Prověřili jsme veškerou komunikaci, kterou jsme u Vaší objednávky evidovali. Zaznamenali jsme Váš e-mail, který nevyzníval, jako reklamace.

    Reklamace jako takové běžně řešíme, jsme přesvědčeni, že tak, aby byli zákazníci spokojeni. Přistupujeme ke každému případu individuálně.

    Samozřejmě, pokud máte zájem zboží reklamovat, je potřeba nám k tomu doložit potřebné doklady včetně fotodokumentace, domnívám se, že toto je na všech e-shopech zcela běžný postup. Toto jsou nutné vstupní informace k tomu, abychom měli možnost reklamovat dodávku buď u přepravce, nebo našich dodavatelů.

    V tomto konkrétním případě už samozřejmě reklamovat cokoliv přepravci není možné, na toto je už pozdě. Jsme ale připraveni Vám zaslat pěnu novou na naše náklady.

    Ze zaslaných informací šlo o prasklé víčko u jedné pěny. Pokud šla pěna použít, nabízíme případně i jako omluvu např. slevu ve výši dopravy zdarma v nějaké následující objednávce.

    Pokud bude potřeba cokoliv řešit, nebo budete chtít využít naší nabídky výše, kontaktujte nás.

    S pozdravem

    Tým praktis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • děs běs..

    Asi jsem hodně mimo, ale je to víc než 10 dní od zaplacení a zboží pořád nikde. Takže už nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalé
    • obchod zasílá spam

    Zboží skladem, přesto po šesti dnech stále neodesláno. Zato, email se žádostí o hodnocení nákupu již dorazil, a to i přesto, že bylo při objednání zvoleno tento e-mail nezasílat, tzn. spam. Takže tento obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží doposud neposlali
    • Pomalu načítající se stránky e-shopu

    Předem zaplacené zboží (5. 7.) doposud nepředali dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Více jak týden a žádná reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zaslané zboží neodpovídá na fotce prezentovanému zboží v obchodě.
    • Doba dodání

    Zaslané zboží neodpovídá na fotce prezentovanému zboží v obchodě. Požadoval jsem pouze celozelené hadice, které jsem si vybral podle přiložené fotografie. Doručené však hadice se žlutými pruhy. Zaslané hadice jsem levnější v jiném obchodě právě kvůli těmto pruhům odmítl. Navíc i doručení zásilky proběhlo déle, až následující týden.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhá dodací doba skladového zboží

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nesl černoch z Ugandy pěšky celých 7dní
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednával 25.12.22 a doposud nemám o zboží žádné informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod uvadi ze ma zbozi skladem, ale po zaplaceni se zakaznik dozvi neco jineho - dlouha cekaci doba. Doufam ze zbozi dorazi...

    Rozhodne nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny.
    • Není (nebylo) možné zvolit dopravu (krom osobního odběru) - nabízejí (nabízeli) pouze "Přepravní společností" bez zjištění, o jakou společnost jde a bez možnosti jiné volby dopravy.

    O jakou dopravu se vlastně jedná si musíte následně zjistit (ověřit) u prodejce, ale obchod na dotazy nereaguje - teprve až když nastanou problémy s platbou, tak se ozvou. Po kritice na možnost volby doručení až nyní přidali výdejní místa PPL, DPD a Zásilkovny. Do této doby byla jen "volba" "Přepravní společností", ale nebylo možné zjistit či zvolit jakou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Špatný popis zboží
    U vrtáku je důležité jaká pracovní délka a ne jak je dlouhý
    Bylo by dobré udávat oba údaje, ale pokud je tam jeden
    a to celková délka tak je to špatně