Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerují ceny které nejsou schopni dodržet a vymlouvají se, že zboží není skladem. Přitom i nadále inzerují "zboží skladem"

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádějí “zboží skladem” a není to pravda. Po týdnu mi paní zavolala že jim nepřišla část zboží co jsem si objednal a jestli tedy chci to co už dostali. Něco je špatně v té firmě.
  • Podvodne praktiky

    Reakce obchodu Praktis.cz

    Dobrý den,

    za Vaši negativní zkušenost s našim e-shopem se omlováme. Chybnou cenu u Vámi objednaného sortimentu jsme okamžitě opravili a objednávku jsme s Vámi aktivně řešili slevněním sortimentu ze správné, již opravené ceny na nejnižší možnou cenu. Proto nás velice mrzí Vaše negativní recenze.

    S přáním hezkého dne
    tým Praktis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z obchodu a přepravy žádné informace o zboží.

    Špatná komunikace o dodávaném zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Uvádějí zboží skladem a čekáte více jak týden než vám objednávka dorazí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, 2 týdny po stržení platby nemáme objednané zboží ani žádné informace o dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Několikadenní reakce na objednávku. Vyskladnění až za 5 dnů.

    Dodávka až za víc než týden. Přepravci nefunguje terminál na placení.

  • Platba byla provedena tentýž den co objednávka . Za pět dní přišel email, že platba nebyla uhrazena. Po osmi dnech nemám ani odezvu kdy zboží přijde.

  • Po 7 dnech ze 4 položek dorazila pouze 1 .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po více než týdnu po zaplacení zboží jsem zboží nedostal. Prodejce tvrdil, že zboží poslal prostřednictvím PPL, číslo zásilky však nedodal. Zakoupeno prostřednictvím Heureka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nespolehlivý přepravce! Po zaslání informaceprostřednictví e-mailu a SMS, že bude doručeno objednané zboží, zásilka nebyla doručena bez další informace. Až po kontaktování řidiče jsme zjistili, že zásilka nebude v uvedeném dni doručena.
    • Poměrně delší termín od objednání po doručení

    Protože objednávka doposud nedorazila, nelze hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace že zboží předali dopravci či že zboží zatím nemají. NIC - tzv.ticho po pěšině.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka nepřišla kompletní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na e-shopu uvádějí že mají zboží skladem a pak objednávku zruší, že zboží nemají

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobré ceny, ale tím to asi končí
    • Skladem není skladem
    • Podstatné informace o dodání zahrabávají do obchodních podmínek
    • Výprodejové zboží vypadá spíše jako bazarové
    • 26.1. objednáno (vše skladem) 9.2. dodáno

    Objednal jsem vše jen skladem nebo vím jaké jsou problémy s věcmi co skladem nejsou. První věc co mě zarazila byl e-mail, ve kterém informují, že dodání je 2-8 dní a ihned odkazují do obchodních podmínek - tohle má být u produktu pod slovem "skladem" nikoliv v OP - skrývání informací. Že nemají produkt skladem skladem zjistili po týdnu (ale alespoň se pak doptali zda chci dál čekat, počkal jsem). Nakonec vše dorazilo. No a jeden z produktů ve výprodeji (sekera) vypadal spíš jak bazarové zboží - topůrko celé poškrábané, olepené oloupanými nálepkami - toto by se jako nová věc prodávat nemělo, byť cena odpovídala stavu. Shrnuto a podtrženo obchod skrývá co nejvíce informací tak aby zákazník koupil - mám rád fér přístup a toto je na hony vzdáleno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem 10 ks jedné položky, týden jim trvalo, než napsali, že objednávku ruší. A týden si ponechávájí peníze. Nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem vytvořil 16.12.2021 a bylo mi sděleno, že zboží bude odesláno 10.1. 2022 a to bylo prosím zboží skladem!

    Reakce obchodu Praktis.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste s našim e-shopem spokojen. Na přelomu roku míváme vždy zavřeno a navazujeme inventurami. O této skutečnosti se naše zákazníky snažíme viditelně informovat.

    V prvním kroku se jim tato informace zobrazí ihned po načtení naší hlavní stránky a zákazník je povinen tuto informaci odkliknout, jinak nezmizí. Po uskutečnění objednávky s potvrzením přijde opětovně tato informace zákazníkovi do e-mailu.

    S pozdravem

    tým praktis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 13.12.2021 a zatím dnes 27.12.2021 21:00, nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Praktis.cz

    Dobrý den pane Kotláři,

    je nám líto, že tak dlouho čekáte na dodání. Prověřovali jsme situaci, ale Vaše objednávky byla expedovaná na Vámi zvolené výdejní místo DPD.

    Zkuste, prosím, kontaktovat přepravce, případně výdejní místo.

    Naše provozovna je mezi svátky uzavřená, pokud se nám zásilka vrátila jako nedoručená, kontaktovali bychom Vás. V tuto chvíli se nám ale vše jeví v pořádku.

    tým praktis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, po týdnu email že zboží nemají a ruší objednávku, přesto že bylo uvedeno zboží skladem.
    Prodej formou dropu.