Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Před objednáním jsem telefonicky kontaktoval obchod, abych se zeptal na zboží a na množstevní slevu (na 2 balíky), ta nám nabídnuta byla. S tím nebyl problém. Odeslal jsem objednávku, zaplatil ji, přišel potvrzovací e-mail, že byla objednávka přijata a že bude doručena do 2 pracovních dní. Druhý den mi z Praktisu volali, že zboží bohužel nemají na skladě a neví, kdy bude. Udělal jsem druhou objednávku podobného typu zboží. Opět jsem tam volal a zajistil množstevní slevu. Celý proces se opakoval jako přes kopírák, s tím rozdílem, že jsem zboží nezaplatil. Po několika dnech znovu přišel e-mail, že byla objednávka přijata a do 2 dnů bude doručena. No a přišel e-mail, že zboží nemají naskladněné. Když jsem je chtěl tel. kontaktovat, a domluvit se, tak to nikdo nezvedal. Dělají si ze mě srandu??!! Na to, jak velký obchod to je, tak jim to moc nefunguje.

    zápory:
    - dlouhá doba vyřízení objednávky
    - nedoručení zásilky
    - nemožnost se dovolat do obchodu, když máte problém a chcete ho řešit