Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost komunikace
    • Bezproblémové zrušení objednávky
    • Až po dokončení celé objednávky včetně registrace mi přišel e- mail, že požadované zboží už není v nabídce
    • V celé komunikaci nebylo ani jednou "omlouváme se"

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, objednali jste si 6 různých položek a pouze jedna z nich již nešla ušít (prodloužená délka povlečení). Omluvný e-mail jsme poslali (Dobrý den, vzor Carmine již dodavatel nemá. Vyberete si jiný? Omlouvám se za komplikace)
    Po té jste již připravenou objednávku zrušili. V administraci máme přednastavené odpovědi. Jelikož zrušení objednávky bylo z Vaší strany, slůvko ....omlouváme se.... tam opravdu nemáme.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    prislo mi povleceni a u polstare byl rozbitej zip uz se mi to nechtelo vracet ale znovu uz tu nikdy neobjednam.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod dodal zboží v jiném barevném provedení, než jsem objednala! Povlak na polštář měl díru!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsme objednali 12.4. Přišlo potvrzení o objednávce a tím to skončilo. Dnes je 23.4. a stále nic. Zítra budu do obchodu volat a objednávku zruším. Obchod NEDOPORUČUJI!!!!

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, objednali jste si zboží s dostupností 4-6 pracovních dnů. Bohužel nešťastně byly 2x svátky + 2x víkend, což se Vám může zdát jako dlouhá doba, ale opravdu budeme odesílat včas přesně 6 pracovní den.
    Děkuji za pochopení
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Po objednávce potvrzovací email informoval o kontrole zboží na skladě a až poté měli přijít platební údaje. Po zaplacení se ukázalo, že část objednaného zboží skladem není a ani nebude.Jelikož vše bylo předem zaplaceno, bylo jednodušší vybrat náhradní zboží. Takže zbytečné peripetie a komunikace po emailech ze strany prodávajícího je v tomto případě taky dost nešikovná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chápu že je po vánocích, ale zatím žádná reakce obchodu, ačkoliv peníze jsem poslala obratem.před 11 dny

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, objednala jste si zboží s dodací lhůtou 4-6 pracovních dní v běžném roce. 29.12. jsem Vás informoval o zaplacení a že budeme zadávat zboží do výroby. Nechceme zákazníky obtěžovat častými zprávami. Z Vaši strany nepřišel žádný dotaz na stav objednávky, na který bychom jistě obratem odpověděli.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zasilkovnu
    • Prý nedodal dodavatel, ale dodavatel Matějovský zboží měl, objednala jsem tedy u něj a hned druhý den jsem zboží měla.

    Po 12-ti dnech byla má objednávka z důvodu nedodání dodavatelem stornovana. Přitom dodavatel na stránkách mé zboží měl. Při nákupu přímo od dodavatele jsem poté zboží měla do dvou dnů. Chci věřit, že nastala chyba v komunikaci, ale příště využiji rovnou jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba dodaní zboží - na webu bylo udáno 4-6 dní, ale skutečnost byla 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • ???
    • nespolehlivost

    Pozdní termín dodání, jiný způsob dodání než byl vybrán, zasláno jiné zboží než je objednávka a bez upozornění

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, vybrala jste si zboží s termínem dodání 4-6 pracovních dní. I přes vánoční shon jsme termín dodrželi. Protože platba přišla pozdě a zvolený způsob dopravy by nezaručoval včasné dodání do Vánoc poslali jsme zboží na naše náklady dražší dopravou. Zboží odpovídá výběru, pouze povlečení je od jiného VO dodavatele, ale stejný motiv i materiál. Omlouváme se, že jsme Vás o tom předem v časové tísni neinformovali
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na strankach uvadi dodaci lhuty, ktere neni schopny splnit. O prodlouzeni lhuty neinformuje. Kdyz uz, cekala bych nejake vysvetleni nebo omluvu, proc i po prekroceni lhuty zbozi stale nedorazilo, niceho takoveho jsem se ale nedockala. Neprijemny pristup obchodnika.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, objednala jste si zboží s dostupností 4-6 pracovních dní. Odeslána byla 8 den. Za zpoždění se velice omlouvám. O prodloužení termínu dodání jsem Vám 2x podával zprávu viz e-mailová dokumentace. Dodavatel f.Polášek absolutně nezvládá plnit závazky z důvodu přeplnění kapacity výroby.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nevím
    • na stránkách se píše že je zboží skladem, ale teprve se objednává

    Své zboží dostanete, ale počítejte s dlouhou dodací lhutou

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nedorazilo,protože dodavatel po 7 dnech zatím neposlal dodavatel pracovní ručníky.Nebyla sem informována(kdyby dostala email,o této informaci,popř.nějakou slevu na nákup,počkala bych a nestornovala bych objednávku-škoda.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, objednala jste si větší množství položek od 6 ti různých dodavatelů a výrobců. Některé byly s dostupností 4-6 pracovních dnů. Bohužel opravdu nám jeden dodavatel zboží nedodal a vy jste již téměř celou objednávku stornovala kvůli 2ks pracovních ručníků. Vždy se snažíme najít náhradní řešení, kterému jste však nedala šanci.
    S omluvou
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevýhodou obchodu je, že na fotografiích byla rozdílná barva deky, která nekorespondovala se skutečnou barvou.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, máme několik obrazovek, počítačů, notebooků i mobilů a všude je zobrazení deky věrohodné a shodné se skutečností. Respektuji však Váš subjektivni pocit.
    Objednávka byla vyexpedována v den zaplacení a protože jsme zároveň Zásilkovna, vše odchází bez zdržení a druhý den, byla k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Koupila jsem si povlečení,které na obrázku vypadalo fantasticky a ve skutečnosti to byla hrůza, vůbec to neodpovídalo obrázku.
    A prý exclusive.
    Velké zklamání

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, pečlivě vybíráme dodavatele a prozatím na firmu Bedtex neevidujeme připomínky ani reklamace. Obrázky produktů jsou u tohoto výrobce věrohodné. V názvu produktu ani popisku není nikde uvedeno exclusive. Bohužel neuvádíte jaké vady má povlečení.
    Zboží lze jak reklamovat, tak i vrátit do 14 dnů
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • "Béžová" barva je ve skutečnosti růžová lososová.
    • Jelikož tento výrobek označený textem "béžový" vypadá i na jejich webu na fotce růžově, což jsem myslel, že je obvyklé zkreslení digitálního fotoaparátu v el. osvětlení (ale nebylo), tak jsem nepožadoval peníze zpět.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, při obavách s odstínem barev doporučuji uvést požadavek do poznámky. Vždy pak voláme a domlouváme se zákazníkem. Foto produktu je opravdu reálné, protože prostěradlo f.Dadka má přesně takový odstín béžové.
    Kvůli spárování produktů ve vyhledávačích musíme dodržovat názvy výrobků výrobce.
    Děkuji za pochopení
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chyběla mi konkrétnější komunikace. Přišel jen první mail, že přijali mou objednávku. Když se týden nic nedělo, volala jsem přímo do obchodu, kde mi sdělili, že dané povlečení dodávají jen jednou týdně a minulý týden se tak ale nestalo. Ještě jsem málem dostala vynadáno, že se o svou objednávku zajímám.
    • Při osobním odběru byli zaměstnanci velmi zmatení, nemohli mou objednávku dohledat ani v počítači, ani pak fyzicky. Nakonec mi donesli krabici s došlým zbožím, abych si svou objednávku sama našla.

    23. 5. 2016
    Vážený pane Kukulo,
    ráda bych se ohradila proti Vaší reakci na mou recenzi, která je v mnoha bodech nepravdivá. To, kde obstaráváte zboží, které si objednám přes Váš e-shop, mě jako zákazníka nemusí zajímat. Pokud s tím máte nějaké větší výdaje, jistě je máte zohledněné v ceně, za kterou zboží prodáváte. Takže argument, že jste mi zboží dopravil do Brna zdarma, není i s ohledem na bezplatný osobní odběr na prodejně moc relevantní.
    Také si si nejsem jistá, že si přesně vybavujete mou návštěvu. V obchodě nebylo deset lidí, jak uvádíte, ale stál přede mnou jeden pár. Klidně jsem počkala až zaplatí svou objednávku a poté jsem Vaší zaměstnankyni nadiktovala číslo své objednávky. Nemohu tušit, že máte zvlášť oddělený systém Zásilkovny a Váš vlastní, nebo dokonce kam to Vaše zaměstnankyně zadává. Ani ona nevěděla, kde zásilku přesně najít. Byla jsem ve Vašem kamenném obchodě jen chvilku, ale nevšimla jsem si, že byste měli nějak oddělené místo pro Zásilkovnu a Váš vlastní e-shop.
    Mé zařazení do databáze nespolehlivých zákazníků Vašeho e-shopu po zveřejnění mé recenze na Heureka.cz už beru jen jako doklad nesmyslného jednání z Vaší strany. Stejně jsem už neuvažovala o dalším nákupu u Vás.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, Vaši negativní reakci naprosto nechápu !!!!
    Sehnal jsem Vám do týdne povlečení od f.Matějovský, které již nebylo u něj skladem, ale díky spolupráci s velkoobchodními sklady, jehož řidiči objíždějí celou ČR a Slovensko jej nakonec v jiné prodejně našli a dovezli ZDARMA do Brna jen aby jste nic navíc neplatila.
    Při vyzvedávání zboží jste se ve frontě cca 10 ti zákazníků přednostně dožadovala vyzvednutí balíku na výdejním místě Zásilkovna.cz. a ne zboží z našeho e-shopu www.povleceni-obchod.cz.

    Dobrý den, na základě Vaši negativní recenze na Heuréka.cz jsem Vás zařadil do databáze nespolehlivých zákazníků, čím přicházíte o výhody nákupu v našem e-shopu.(slevy 10% na povlečení Matějovský)
    Přijímám kritiku, pokud je pravdivá a opodstatněná.
    Objednávka byla přijata v pátek 06.05.2016 09:12:43, kdy jste si vybrala zboží s termínem dodání 4-6 pracovních dnů.
    Připravena byla 16.05.2016 10:06:13 tj.přesně šestý den nebo matematicky po 5 dnech a 54minutách.
    Při telefonickém hovoru jsem Vás o stavu objednávky řádně a ochotně informoval. (pocit z něj máte nesprávný - asi mne osobně neznáte)
    Vaše netrpělivost se projevila i při vyzvedávání zboží.
    Snažíme se svoji práci dělat poctivě a oproti nadnárodním společnostem i s lidským přístupem (opakuji, že jsme Vám sehnali již všude vyprodané povlečení do dětské postýlky za 495,-Kč).
    Vaše nepravdivé hodnocení nás poškozuje a my o takové zákazníky nestojíme.

    Prosím o krátké zamyšlení a klid v duši.

    Pavel Kukula

    Dobrý den, napsat zcela negativní recenzi kvůli minutovému zpoždění při vyzvedávání zboží je neadekvátní.

    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží které nemůže dodat

    Není záruka že i když zboží je nabízeno, bude dodáno.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, zvláště v předvánočním období se stává, že o vyprodání zboží u našich dodavatelů se dozvíme až při jeho objednání. Mnozí z nich ukončili expedice 18.12. a začnou opět fungovat až po 10 lednu 2016.
    3 dny před Vánocemi jsme byli schopni včas doručit pouze položky skladem.
    Děkujeme za pochopení
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná přehlednost internetových stránek, nabízí něco, co pak nemůže dodat

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, byl bych rád za návrh na zlepšení. Z Vaši objednávky vyplývá, že jste si neobjednala žádné zboží skladem, ale pouze od našich dodavatelů. Nabídl jsem Vám kvalitnější náhradu se slevou, kterou jste odmítla.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Obchod nemá aktuální informace o dostupnosti zboží a dle mého názoru klame zákazníky. Chování prodejce bylo navíc poměrně arogantní, když mi oznámil, že vyprodání zboží jsem mohla předejít tím, že bych navštívila prodejnu. Na webu ovšem bylo uvedeno, že zboží není skladem, proto z logiky věci návštěva prodejny nedávala smysl.
    • Dále je pak problémem to, že když jsem se s prodejnou pokusila spojit telefonicky a ptát se na dostupnost zboží, byla jsem odbyta slovy, že by pán musel k počítači a to že udělat nemůže, protože má plnou prodejnu lidí.

    Obchod podle mě není připraven na to provozovat eshop. Jeho prioritou je provozování kamenné prodejny a u toho by měl i zůstat.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den,, ve chvíli, kdy jste telefonovala na prodejnu jsem byl uprostřed telefonní komunikace se zákazníkem na mobilním telefonu, kterému jsem poskytoval také zásadní informace. Odmítnutí nebylo arogantní, pouze stručné.
    V rychlosti stavu situace jsem vysvětlil, že máme na prodejně zboží, které se právě naskladnilo a v e-shopu není ještě zavedené skladem, proto doporučuji osobní návštěvu, když jste z Brna.
    Mrzí mne, že jste nepochopila mé doporučení a vyžadovala přednostní vyřízení na úkor ostatních zákazníků

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Se zákazníkem nekomunikuje, ačkoliv píší, že o stavu objednávky budou průběžně informovat.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den,objednala jste si šití ubrusu na zakázku s dodáním 6 pracovních dnů. Výroba díky přeplněné kapacitě nestíhá a dodávky chodí se spožděním o 2-4 dny. Omlouváme se za prodlení.
    Pavel Kukula