Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi bylo nabizeno, ale nebylo na sklade.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Vážená paní Němcová, obratem jsem Vás informoval, že skladem máme pouze 1ks a Vy jste požadovala 2ks.
    Nabízel jsem alternativu, kterou jste nevyužila.
    Absolutně negativní hodnocení při řádné komunikaci není objektivní.
    S pozdravem Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je škoda, že eshopy nabízí zboží, které nemají. Je to neprofesionální. To, že neco již není se má zákazník dozvědět dříve než si výrobek objedná.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, neobjednávala jste zboží skladem, ale šití na zakázku u dodavatele. Aktualizace e-shopu probíhá průběžně, ale v předvánočním čase se stavy dostupnosti mění rychleji než zobrazování stránek. Naši úkolem je zákazníka včas informovat, což jsme učinili.
    S pozdravem Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemám, nemohu hodnotit

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Vážená paní Zemánková.
    Objednala jste si zboží u kterého jsme měli jasně uvedeno skladem 1ks a vy požadujete kusy dva. Protože zatím nedošla zpráva od dodavatele, zda seženou druhý kus, nemělo doposud význam Vás informovat.
    Mrzí mě, že jste se neobrátila napřed na nás a doufám, že jste se pouze unáhlila s recenzí.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hnědé polštáře-bílý zip!!!!

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Vážená paní Jakubowiczová.
    Zboží jsme odeslali za 7 minut po objednání. Nevím proč se obracíte na Heuréku, když máte možnost reklamovat, vracet či připomínkovat zboží přímo k nám. Nic z toho jste nevyužila. V objednávce nevidím nikde ani Váš požadavek na barvu zipu.
    S pozdravem Pavel Kukula

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obdržela jsem povlečení jiného vzoru, než jsem si objednala.

    Obdržela jsem povlečení jiného vzoru, než jsem si objednala.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, Vážená paní Kopecká
    Vzor jsme Vám poslali správný. Natočili jsme i video při rozbalování originál zalepeného vráceného balíku dokazující, že z naší strany nedošlo k pochybení. Naši nabídku výměny zdarma jste nevyužila a poslala balík na dobírku s cenou vyšší než hodnota nákupu.
    Nemůžete se pak divit, že se Vám vrátil balík zpět. Nepřiložila jste ani žádný požadavek, vyplněný formulář, číslo účtu
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle vyrizeni objednávky a zaslání zbozi
    • Vysoká cena včetně postovneho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dosud nedorazilo

    Objednala jsem si zboží, u kterého bylo uvedeno "skladem, ihned k odeslání" dne 14.1.2021. Minulý týden jsem se emailem zaslala dotaz na termín plnění objednávky a bylo mi stroze sděleno, že zboží bude odesláno tento týden a v emalu byly přiloženy obchodní podmínky, kde jsem k termínu dodání nic nenašla.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, skladem ihned k odeslání v době objednání byl pouze 1ks povlečení. Museli jsme objednat u zahraničního dodavatele, což vedlo ke zdržení.
    Informaci o termínu vykrytí objednávky jsem Vám obratem po obdržení poslal.
    S omluvou Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pomer cena kvalita
    • Dobre zabalene
    • Arogantna, aj ked rychla reakcia zo strany obchodu
    • Vyrobok sa nezhodoval s popisom

    Primerana cena vs kvalita rucnikov.
    Co ma nemilo prekvapilo je, ze ked si objednate rucniky z rovnakej sady a rovnakej farby, tak Vam pride ina farba, aj ked na stitku je, ze su cierne. Jedny boli cierne, druhe boli tmavo sede. Reakcia obchodu bola, ze si mam zapisat do poznamky, aby mali rovnaky odtien - to ma nenapadlo, ze cierna z rovnakej serie bude mat ine odtiene. Ak by v obchode niekto pouzil selsky rozum a zdvihol telefon, alebo mi napisal pred odoslanim zasielky email, ze tam je farebny rozdiel, tak by som to pochopila a dohodla sa s nimi, mozno vybrala ine, vyssiu radu a este utratila viac penazi. Obchod sa vyhovaral na vyrobcu. Tak mne to vyrobca neposielal, inak by som sa obratila na neho. V tejto dobe koronavirovej a s malym dietatom sa mi to nechce posielat naspat, takze si ich nechavam, budu tak max. pre hosti. Budem zariadovat dalsie dve kupelne, ale z tohto obchodu uz objednavat neplanujem...

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, pokud jsme udělali chybu se záměnou barev černé s tmavě šedou, tak se velice omlouvám. Váš telefonický hovor jsem pochopil jinak. Snažil jsem se být věcný a stručný, protože se mi před prodejnou tvořila fronta zákazníků na Zásilkovnu. Navíc s rouškou se mi hůř dlouho mluví.
    S omluvou Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodali špatné zboží, a potom problém při výměně!!

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Vážený pane Kraus, u Vaši objednávky neevidujeme žádný problém ani připomínku. Vše proběhlo hladce a rychle.
    Asi omylem hodnotíte jiný obchod. Prosím tímto o smazání nepravdivé recenze !

    06.12.2020 10:06:22 ODESLANÁ
    05.12.2020 13:54:04 Nová

    S pozdravem Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží jsem čekala 12dni a ani do dnešního dne nedorazilo. I přesto,ze píší 8-9 dni.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, zásilku jsme odeslali sedmý 7 pracovní den po objednání. Bohužel byl v tom kromě víkendu i svátek.

    19.11.2020 13:36:10 ODESLANÁ
    08.11.2020 16:58:31 Nová

    S omluvou
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    • Zakoupila jsem povlečení, podle popisu mělo být 100%bavlna, ve skutečnosti je na něm uvedeno 30% polyester a 70% bavlna.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, názvy, popisky i složení materiálu přebíráme od našich dodavatelů. U Vámi zakoupeného povlečení stále výrobce uvádí 100% bavlna. Zřejmě se vloudila chyba na obalu nebo štítku, ale pokud nás neinformujete, nemůžeme zjistit skutečnost.
    Zboží jste obdržela hned druhý den po objednání a žádné z našich služeb pro výměnu či vrácení zboží jste nevyužila.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    Namohu hodnotit, když zboží nemam.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Vážená paní Kubalová, objednala jste zboží v době naši dovolené. Informace byla viditelně označená při vstupu do e-shopu a nebylo možné ji přehlédnout. Proto vůbec nechápu Vaše negativní hodnocení.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo neprmesně ušito. Musela jsem ho nechat opravit švadlenou. ( Špatně sešité švy).

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, pro tyto případy máme pro zákazníky službu bezplatného vrácení zboží na naše náklady, kterou jste nevyužila.
    Vybrala jste si nejlevnější povlečení z kategorie se slevou 40%, kde se dá očekávat, že nebude tak precizně ušito jako značkové nebo z české produkce. Bohužel si trh žádá levné dovozové výrobky a ikdyž neradi musíme alespoň část mít také v nabídce abychom drželi krok s konkurencí.
    Pokud si zákazník neví rady s výběrem rádi poradíme.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    Povlečení není vubec jako na fotografii. Je béžovožluté... ne tedy krásně žluté. Na fotu jsou kvítka růžová a bílá a ve skutečnosti jsou tam bílotyrkysová. Byla jsem zklamaná a povlečení prodala.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Vážená paní Martlová.
    Vaše objednávka byla vyřízena a odeslána do hodiny od přijetí 21.05.2020 13:10:13 - ODESLANÁ 21.05.2020 14:15:05
    Přes snahu dodavatele zobrazit produkt co nejvěrohodněji, může mít zákazník subjektivní pocit odchylky.
    Vámi zakoupeného vzoru povlečení se prodalo velké množství a bez připomínek.
    Naši službu pro vrácení zboží jste nevyužila.
    S jednoznačně negativním hodnocením proto nesouhlasím.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit, zatím nedošla výzva k odběru

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den paní Křížová, opravdu děkuji za podporu, když určitě víte, že máme vládou zákaz prodeje.
    Abychom mohli alespoň částečně fungovat zajistili jsme omezenou dobu pro vyzvedávání objednávek.
    Navíc jste objednala zboží s avizovanou delší dobou dodání, kterou se budeme i přes obecně známé potíže dodržet.
    S přáním pevného zdraví
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídka neexistujícího zboží. Ač nabízí náhradní plnění, nebylo vůbec specifikováno.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Vážený pane Oulehlo, objednal jste si atypický rozměr nepropustného matracového chrániče se speciální bambusovou úpravou s označením dostupnosti u dodavatele do 6 pracovních dnů.
    Bohužel pro nezájem jej výrobce stáhl z nabídky. Řádně jsem Vás o tom informoval a nabídl vlastnostmi srovnatelný produkt s okamžitým odběrem na naši kamenné prodejně. Poslal jsem i odkaz s popisem produktu. Bohužel jste se od té doby neozval až nyní v recenzi.
    Pavel Kukula

  • Nedoporučuje obchod

    Jedno balení povlečení došlo rozbalené, potrhaný obal.
    Cena také neodpovídá kvalitě.

    Reakce obchodu Povleceni-obchod.cz

    Dobrý den, v našem obchodě jste nic nenakoupila. Objednávka byla pro nedostupnost zboží stornována. Hodnocení patří někomu jinému. Prosím o smazání recenze na Heuréce.

    Děkuji

    S pozdravem Pavel Kukula