Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny, široká nabídka

    Široká nabídka za dobré ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • objednané zboží skladem bylo možné vyzvednout osobně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký výběr

    Byl to můj první nákup a určitě ne poslední:) Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledný obchod se super cenami.
    • Široký sortiment.
    • asi žádné
  • 90 %

    • dobrá domluva s paní Baráškovou
    • pomalé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    • Neseriozní jednání, zaplatila jsem za zboží, které jsem neobdržela. Na maily paní nereaguje a do telefonu má tisíc výmluv.
  • 10 %

    • Bylo mi zasláno zboží,které jsem si vůbec neobjednala,při následném zaslání zpět nebylo vyzvednuto,zřejmě si ho budeme přehazovat tam a zase zpět.Naprosto žádná komunikace,odpověď,omluva,nic!Jak může paní Barášková tímto způsobem podnikat?!Vidím,že špatných recenzí je zde víc.Když ji to nebaví,ať jde dělat něco jiného.Ještě mi drze pošle email,že moje objednávka byla kladně vyřízena a posílá mi slevu na další nákup.Neuvěřitelné!

    Nakupovala jsem zde poprvé a naposled !!!

    Reakce obchodu Povlečení Damašek

    Paní Mar...,

    nevím jestli si ze mě děláte srandu, jedná se o úmyslné poškozování firmy a nebo co si mám o celé situaci myslet. Ačkoli jste mi poslala několik kusých emailů ve kterých byla vždy jen část věty tak jsem vás několikrát vyzvala k zaslání fotografií poškozeného zboží. Ano, to nemusíte posílat, ale opravdu nevím z čeho mám posoudit zda k vám zaslané zboží bylo to správné a nebo ne.
    To že mi posíláte poměrně zcestné dotazy zda vám bude poslán správný etažér a přitom neodpovídáte na mé otázky si vysvětluji jakousi neschopností si porozumět v komunikaci. Takže ještě jednou, pokud vám bylo zasláno špatné zboží, tak vám samozřejmě pošleme to správné.
    Když mi ale z Twista poskytli číslo zásilky kterou jste jim zřejmě poslala, tak jsem zjistila že jste poslala zboží na špatnou adresu. Přijetím objednávky jste potvrdila i souhlas s Obchodními podmínkami. Tam máte hned několikrát určenou adresu pro vrácení zásilky - to jste ovšem ignorovala a poslala to nevím kam. Takže se na mě nezlobte, ale toto není má chyba a nikde, v žádném eshopu, v žádném obchodě nejsou schopni převzít zboží pokud ho pošlete na neznámou adresu. Je mi líto, ale budete muset poslat zboží na správnou adresu a to JANA ZAJÍCE 11 PRAHA 7 17000.
    Přesně tu najdete i v našich Obchodních podmínkách.

    Co se týká slevy, tak o žádné vám zaslané nevím a pokud se tak stalo, tak se za to omlouvám.
    Prosím zkontrolujte si emailovou komunikaci, zřejmě tam máte poštu která vám zapadla.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den

    Monika Barášková za Povlečení Damašek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod nabízí doručení i jinou službou než jen Českou Poštou, což upřednostňuji.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání povlečení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlé jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na můj dotaz, kdy mi bude zboží doručeno jsem do dnešního dne nedostala odpověď.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám a zásilka nikde..,ani žádné informace o tom,jestli je skladem,nebo není..

  • 100 %

    • Zboží dorazilo a jsem s ním spokojená, Povlečení i peřinky jsou kvalitní.
    • nic

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem a zaplatila před 10 dny. Od té doby se nic neděje, zboží ani nedorazilo ani mi nikdo nedal vědět, co se děje a kdy dorazí

    Reakce obchodu Povlečení Damašek

    Dobrý den,
    a mohla by jste se prosím podívat na termín dodání u produktu, který jste si objednala? Pokud je termín dostupnosti za měsíc, tak by bylo vhodné tento termín respektovat. Zboží se vozí z Holandska a není možné tam jezdit každý den, to by nám nikdo nezaplatil.
    Takže si prosím vydržte, jakmile zboží dorazí ihned ho expedujeme. Nemáme žádný důvod prodlužovat doby dodání.

    Přeji krásný podzimní den

    Monika za Povlečení Damašek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá absence komunikace a nedodání zboží. Důrazně nedoporučuji!
  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku nešlo ani dokončit,nechápu jak mi můžete poslat,že došlo k nákupu.Nedošel ani potvrzující email

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem povlečení s dostupností 3 dny a tentýž den uhradila. Je to již 11 dní a nic.

  • Nedoporučuje obchod

    • Chybějící komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Povlečení Damašek

    Dobrý den,
    můžete mi prosím napsat o co se jedná na email? Vůbec netuším o co se jedná.

    Děkuji Barášková

  • 10 %

    • E-shop nabízí atypické rozměry povlečení na anatomické polštáře
    • Zboží nebylo skoro po 5-ti měsících dodáno. Objednávku jsem tedy zrušila, protože nemám žádnou odpověď. Na zrušení objednávky taky nemám žádnou reakci.

    Na začátku ledna jsem objednala a zaplatila 4 ks potahů na anatomické polštáře. V lednu byla paní Barášková nemocná, chápu tedy zpoždění. Pak mi bylo oznámeno, že jeden odstín není k dispozici, souhlasila jsem tedy obratem s odstínem, který by měl k dispozici být. Před Velikonocemi mě paní Barášková telefonicky ujišťovala, že objednávka bude jistě brzy dokončena. Je 23. května a stále nemám ani potahy ani peníze. Paní Baráškové jsem poslala několik e-mailů a nereaguje. Telefony momentálně nezvedá. Objednávku jsem zrušila, ale paní Baráškové je to asi jedno, protože vůbec nereaguje. Z celé této procedury mám ze všeho nejvíc dojem podvodného jednání. Tento e-shop jednoznačně NEDOPORUČUJI! Jednoznačně nejhorší e-shop, na kterém jsem kdy něco objednala.

    Reakce obchodu Povlečení Damašek

    Dobrý den paní Marto,

    doba dodání u povlaků na anatomické polštáře je jeden měsíc, minimálně. O problémech s dobou dodání jste byla informována včas a ano, dohodly jsme se na jiných barvách ale než jsme to vykomunikovaly tak už výrobce neměl dostatek materiálu. Od té doby nemá materiál v zadané barvě k dispozici. Na čtyři anatomy mi bohužel extra materiál neobarví a musíme čekat na nějakou větší zakázku v zadaném materiálu a barvě. A ta bohužel, jak jsem Vás již informovala zatím nedorazila. Předávala jsem vám informace přesně tak jak jsem je dostala z výroby. To, že očekávají objednávku a sdělí mi dodání s výhledem do měsíce a ani za dva měsíce tu kýženou objednávku nemají, tak to bohužel neovlivním. Pokud jste mi volala a já zrovna nevzala telefon tak volám zpět a nebo když mám právě jednání žádám v sms o informaci čeho, že si žádáte. Bohužel ne vždy jsem k dostižení a jak mohu tak komunikuji. Ale například dnes nemám jeden jediný zmeškaný hovor, tak asi bylo snazší místo komunikace napsat recenzi.

    Paní Marto, nemám problém vrátit peníze pokud objednávku stornujete. Tímto tak činím a peníze posílám na účet ze kterého přišly, za dobu dodání se omlouvám. Bohužel výroba povlaků na anatomy je zcela atypická zakázka a ano, občas je třeba více trpělivosti. A díky zákazníkům jako vy je nikdo mimo mně již nenabízí. A upřímně zvažuji, že ani já je již nabízet nebudu. Nemám zapotřebí, aby mi za snahu někdo psal tak nepříjemné recenze.

    S přáním hezkého večera
    Monika Barášková za Povlečení Damašek

  • 100 %

    • Lepší výběr než další obchody. Vzory, které jinde nemají.

    Doporučuji.