-
Nedoporučuje obchod
trvá to dlouho.
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Děkujeme za vaši recenzi.
Vybral jste jsi platbu bankovním převodem a do dnešního dne neevidujeme platbu za Vaši objednávku.
Z tohoto důvodu nebyla Vaše objednávka vyřízena.
Povlečení a prostěradla -
Nedoporučuje obchod
nabízené zboží nemají skladem,rychle vrátili platbu
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dodavatel bohužel zboží vyprodal a platba byla obratem vrácena, tak negativní recenze nemusela být.
Povlečení Damašek.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží zaplaceno, objednávka zrušena, chválím rychlou odpověď a zpětné zaslání platby. Bohužel jsem mezitím nakoupila část věcí v jiném eshopu a později musela učinit druhou objednávku a nemohla využít slevu, na kterou bych dosáhla.
-
Nedoporučuje obchod
- Neseriozní jednání, zaplatila jsem za zboží, které jsem neobdržela. Na maily paní nereaguje a do telefonu má tisíc výmluv.
-
Nedoporučuje obchod
- Na můj dotaz, kdy mi bude zboží doručeno jsem do dnešního dne nedostala odpověď.
-
Nedoporučuje obchod
Čekám a zásilka nikde..,ani žádné informace o tom,jestli je skladem,nebo není..
-
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem a zaplatila před 10 dny. Od té doby se nic neděje, zboží ani nedorazilo ani mi nikdo nedal vědět, co se děje a kdy dorazí
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den,
a mohla by jste se prosím podívat na termín dodání u produktu, který jste si objednala? Pokud je termín dostupnosti za měsíc, tak by bylo vhodné tento termín respektovat. Zboží se vozí z Holandska a není možné tam jezdit každý den, to by nám nikdo nezaplatil.
Takže si prosím vydržte, jakmile zboží dorazí ihned ho expedujeme. Nemáme žádný důvod prodlužovat doby dodání.
Přeji krásný podzimní den
Monika za Povlečení Damašek -
Nedoporučuje obchod
- Naprostá absence komunikace a nedodání zboží. Důrazně nedoporučuji!
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku nešlo ani dokončit,nechápu jak mi můžete poslat,že došlo k nákupu.Nedošel ani potvrzující email
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem povlečení s dostupností 3 dny a tentýž den uhradila. Je to již 11 dní a nic.
-
Nedoporučuje obchod
- Chybějící komunikace se zákazníkem
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den,
můžete mi prosím napsat o co se jedná na email? Vůbec netuším o co se jedná.
Děkuji Barášková -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala a nedorazilo.
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den paní Evo,
nerozumím této recenzi, od společnosti PPL mám potvrzení, že zásilka byla doručena. Pokud tomu tak není kontaktujte mne osobně, protože je možné že je ztracená. Ale bylo by lepší emailem, případně na telefon než prostřednictvím recenze na Heuréce.
Děkuji
Monika za Povlečení Damašek -
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Nulová komunikace
- Ani týden po přípsání peněz na účet obchodu jsem zboží neobdržela
- Žádná reakce na e-maily (až na urgenci)
- Telefony nezvedají
Již nikdy více
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Paní J.
ihned po objednávce jsme informovali o nutnosti doskladnění chybějících kusů do Vaší objednávky. Bohužel to prostě chvilku trvá než k nám zboží dorazí.
To, že jsme na Vaše agresivní emaily nereagovali je jistě chyba. Na některé typy zákazníků bychom potřebovali psychologickou poradnu.
Mrzí mne Vaše recenze, ale nepovažuji ji za oprávněnou.
Přeji mnoho štěstí jinde a krásné vánoce
Monika Barášková za Povlečení Damašek -
Nedoporučuje obchod
- Web prodejce neinformuje objektivně o dodacích lhůtách
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den pane Dlouhý,
je mi líto Vašeho zklamání. Vím, že jste psal o tom že jsme Vám způsobili problémy. Nicméně prakticky ihned jsem Vás emailem informovala o možnosti čekání na jersey prostěradla s lycrou, protože se musí speciálně vyrobit.
Omlouvám se
Monika Barášková za Povlečení Damašek -
Nedoporučuje obchod
- nic
- všechny
už nikdy
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den paní G.
u Vaší recenze je mi vážně záhadou proč tak nepříznivá recenze. Vše bylo vyřízeno v pořádku. Objednávka přijata 9.10. v 19:00 hodin, 10.10 v 7:10 hodin ráno bylo zadáno do výroby z výroby dodáno 17.10. a 18.10 bylo odesláno na Vaší adresu.
Nevidím problém nikde po cestě a ani v emailové komunikaci nevidím žádný problém.
Pokud by jste byla tak moc hodná a poslala mi na email [email protected] informaci o tom proč tak velké zklamání byla bych moc ráda.
Děkuji pokud si najdete čas.
Monika Barášková z Povlečení Damašek -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, tento obchod jsem zvolila náhodou, a musím říct, že i naposled....
Objednala jsem si zboží 10.8., přišla mi pak krátká zpráva o přijetí objednávky, nic víc... Za dva dny jsem psala, jak to vypadá s mou objednávkou a bylo mi napsáno, že následující pondělí 15.8. přijde již jen povlečení a balík mi bude zaslán.... koncem týdne tj. 18.8. jsem se tomuto obchodu znovu ozvala, v jakém stavu je má objednávka, a dorazila mi pouze automatická odpověď, že od 15.8.-29.8.2016 probíhá dovolená... do dnešního dne mi nepřišla žádná jiná zpráva ani zboží.... takovéto jednání jsem zažila poprvé a doufám, že i naposledy........ nikdy více .......Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den,
informaci o dovolené jsme uváděli týden dopředu. Objednávku prověřím.
Omlouvám se za komplikace, dovolenou jsem přerušila a postupně se budu objednávkám věnovat.
Monika Barášková za Povlečení Damašek
Doplňuji informaci. V objednávce máte atypické prostěradlo na které jsme čekali. Je již na cestě a zítra by tedy měla proběhnout expedice a pozítří by mělo být u vás.
Barášková -
Nedoporučuje obchod
Na webových stránkach bylo uvedeno - expedujeme do 48hodin. Po 19-ti dnech, kdy zboží stále nedorazilo, jsem psala mail a bylo mi odepsáno, že mají dovolenou a zboží zašlou za dalších 10dní. Uvádím, že dovolená začínala až tři dny po potvrzení a zaplacení objednávky. Tudíž už o této skutečnosti měli informovat na svých stránkách. Kdybych věděla, že zboží budou posílat téměř za tři týdny a ne do dvou dnů, zboží bych objednala jinde. Z tohoto důvodu nedoporučuji.
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den,
objednávka byla vytvořena 10.8.2016 v 9:41. Pokud by jste čekala 19 dní, tak by termín o kterém píšete vypršel až příští týden. O dovolené jsme na eshopu informovali již týden dopředu a čerpali jsme ji od soboty. V pátek již nebylo možné vyřídit skoro nic, zvláště když je v objednávce zboží na výrobu.
Dovolenou jsem tedy přerušila a postupně všechny objednávky vyřídím.
Přeji vám krásný zbytek prázdnin
Monika Barášková za Povlečení Damašek
Doplňuji informaci. Objednala jste si ušití atypického rozměru matracového chrániče 140/200 kdy i v normálním běžném provozu výroba trvá 4 dny o čemž jste informována u každého produktu ve chvíli kdy si dáváte zboží do košíku. I kdybychom dovolenou neměli, tak by zboží dorazilo zhruba za týden od objednání.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den
Monika Barášková -
Nedoporučuje obchod
- Zaplatila jsem a nemám žádné informace o dodávce - tedy kromě tohoto dotazníku :-(
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Dobrý den,
na eshopu uvádíme a také emailem upozorňujeme na to, že od 13.8.2016 čerpáme dovolenou.
Omlouvám se, dovolenou přeruším abych mohla uspokojit vaše požadavky. Příště bych ocenila, kdyby jste upozornění brali na vědomí.
Monika Barášková za Povlečení Damašek
Dobrý den paní JK ještě jednou. V recenzi jste jaksi zapomněla uvést, že jste objednávku stornovala. V tomto případě se tedy jedná o nepěkné jednání z vaší strany. Psát recenzi na objednávku, kterou již máte 8.8. 2016 stornovanou (objednáno 7.8.2016) a platba k ní také není evidována.
Nezlobte se, ale to opravdu není pěkné.
Přeji hezký zbytek dne
Monika Barášková -
Nedoporučuje obchod
- Zboží které jsem objednala bylo skladem poté se mi ozvala paní že skladem není a nabídla mi zboží o 2O kč drahší ale v celkovém součtu se to zdražilo o 100 tak nevím kde se stala chyba.
- Proto jsem zboží odmítla a stornovala se celá objednávka.již příště se tomuhle obchodu vyhnu
Reakce obchodu Povlečení Damašek
Milá paní Š.,
zboží jež jste si objednala bylo ve výprodeji a objednala jste dva kusy. Byl už jen jeden a opravdu se sešly dvě objednávky najednou a vy jste byla až ta druhá. Za to se omlouvám (již po druhé), občas se stane že se zboží vyprodá.
Nabídla jsem zboží z nové kolekce a ještě jsem vám nabídla, že vám zboží pošlu bez rabatu jen aby jste to měla za co nejnižší cenu. Nemohu zákazníkům přispívat na zboží, to se na mě nezlobte. V ceně bylo pouze zboží s nákupní cenou a cena za dopravu a tak se cena z 251 Kč vyšplhala na 340 Kč.
Monika Barášková -
Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.