Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Veronika Žáková: Dobrý den paní Žáková,
    do emailu mi prosím pošlete fotografie vady a já to vykomunikuji s výrobcem. Vše jsem již popsala do emailu. Určitě to vyřešíme.

    Přeji hezký den
    Monika Barášková

  • Nespokojenost. Bílé povlečení přišlo kazové s barevnými čárkami. Nepochopila jsem.

  • Dobrý den,
    myslím, že mohu doporučit.

  • Petra:
    Já vím, je to hrozné, ale musíme vycházet z toho jakým způsobem Heuréka tyto informace generuje. Za prvé jsou do tohoto hodnocení započítány všechny doručené hodnocení za poslední tři měsíce. Pokud nemáme hodnocení tak nejsme vidět a nemůžeme se zúčastnit placených pozic. Takže nejen že své zákazníky neoslníme skvělým bodováním, ale také se zobrazíme až kdesi na konci seznamu ve výpisu obchodů a to vlastně také ne, protože pokud si ručně jako zákazník nezvolíte zobrazit další obchody tak nás Heuréka ani neukáže. Vidět jsme pouze tam, kde jsme ve velmi malé konkurenci a nebo velmi výjimeční. A výjimeční jsme v dodání prostěradel na míru, zvláště atypických prostěradel. Jenže to má háček, prostěradla na míru, na zakázku - atypy rozměrem či barvou a nebo kombinací obého prostě nejsou hned. A často se stane, že ani uváděný týden nestačí. A tak prostě u těch prostěradel to je klidně 14 dní i déle a máme zákaznici co si čeká i více jak půl roku na den, kdy výrobce obarví jednu barvu. A protože je to barva velmi vzácně objednávaná a výrobce mi prostě na dvě, či tři prostěradla materiál neobarví musíme všichni čekat.

    V souhrnu to znamená, že nemáme recenze - v současné chvíli máme dohromady 18 recenzí ze kterých se vypočítává to číslo v procentech spokojenosti. Protože nemáme recenze se ani nezobrazujeme a protože se nezobrazujeme nejsou recenze.
    Z těch 18 recenzí stačí pak 8 zákazníků, kteří pravdivě uvedli že čekají na zboží a zboží stále nedorazilo. Ano, čekají na prostěradla a z drtivé většiny na atypická prostěradla.

    Je to začarovaný kruh a je velmi těžké se z něj dostat. Jsem si vědoma toho, že takových raritních obchodů na Heuréce moc nenajdete, ale já nemám v úmyslu profil mazat, podvádět s recenzemi a dělat jiné nefér praktiky. Věřím, že se vzmátoříme a do té doby nás těší ti spokojení zákazníci kteří přišli z jiných míst než je Heuréka.
    Pevně věřím, že svoji solidnost prokážeme právě i tím, že s recenzemi nemanipulujeme.

    Děkuji za Vaše poukázání a příležitost Vám i jiným zákazníkům vysvětlit jak to vlastně je.

    PS: Od počátku našeho eshopu na Heuréce jsme dostali celkem 443 hodnocení od zákazníků a z toho je 36 zákazníků co naše služby nedoporučují. To je 8,1% a skoro všechny jsou pro dlouhé dodací lhůty u atypů z poslední doby. To je přímo ze statistiky Heuréky. Mimochodem to znamená 407 (91.9%) spokojených zákazníků.

  • Povlečení Damašek: v posledních dnech nám poněkud kleslo procento spokojených zákazníků.

  • Petra: Dobrý den Petro, mohu Vám s něčím pomoci? Co konkrétně máte na mysli těmi měsíci?

    Monika

  • Povlečení Damašek: Koukám, že to nejsou jen poslední dny, ale již celé měsíce.

  • Miroslava Vetrakova: Dobrý den paní Vetrakova,

    ano, zboží čekejte jak jsem Vám přislíbila v pátek, muselo se šít a odcházet bude Geisem zítra z výroby. Ještě jednou se moc omlouvám za zdržení.

    Monika Barášková
    Povlečení Damašek

  • Dobry den, zbozi mi bohuzial stale nedorazilo. Mam ho este cakat?

  • Dobrý den milí zákazníci,

    v posledních dnech nám poněkud kleslo procento spokojených zákazníků. Dovolte mi vysvětlit jak se to mohlo stát.
    1. Princip fungování Heuréky. Heuréka používá k hodnocení doručené vyplněné recenze z emailu za poslední tři měsíce. Pokud nám tedy vy zákazníci hodnocení nevyplníte, nezařadí se a tím se hodnocení dost zkreslí.
    Pro příklad za poslední tři měsíce máme jen 22 vyplněných recenzí ačkoli jsme odeslali stovky zásilek.
    2. Prosíme své zákazníky, aby byli tak laskavi a hodnotili náš eshop. Hodnocení typu: dostala jsem špatné prostěradlo jste špatný eshop, ale já si ho nechám nám bohužel škodí. Ano, bohužel i mistr tesař se někdy utne a my nerozbalujeme každý jednotlivý kus abychom zkontrolovali perfektní kvalitu zboží. Je to chyba výroby. A my jsme solidní eshop, máme solidní partnery a pokud se stane nějaká chyba jsme ochotni ji řešit. Pokud nám dáte možnost ji řešit. A poté můžete soudit náš eshop i v rámci reklamačního řízení. Rádi uslyšíme, že se stala chyba a řešení bylo a) skvělé b) příšerné.
    3.Třetí z vlivů na zhoršení stavu a zvláště doby dodání bylo naše stěhování, následné technické potíže a upřímně se to celé sesypalo jako domeček z karet. Hlavní dopravce změnil systém a nastala prodleva, začaly se hroutit servery u eshopu ........... no prostě děs běs. A to asi znáte, když se to sype, tak rovnou všechno.

    Proto mám na Vás, naše zákazníky velkou prosbu. HODNOŤTE nás až přijde formulář z Heuréky. Moc si Vás všech vážíme a věříme, že opět získáme Vaši důvěru.

    Monika Barášková
    Povlečení Damašek

  • Milí zákazníci,

    Děkujeme za důvěru, kterou jste nám prokázali v roce 2013. Byl to náš počátek a tak si uvědomujeme, že to s námi nebylo vždy lehké.
    Učíme se a děláme i chyby. Jen díky Vám se můžeme zlepšovat. I za to Vám patří náš dík.

    Dovolte, abychom Vám tímto popřáli vše nejlepší v Novém roce 2014.
    Zdraví, štěstí a lásku. Pohodu a klid s rodinou i přáteli.


    Vaše

    Povlečení a prostěradla

  • Dobrý den,

    jsme mladá firma, která hledá své místo na trhu. To je důvod proč nemáme žádná ohodnocení. Na co jsme opravdu pyšní jsou kvalitní česká prostěradla, která nabízíme ve standardní kvalitě a v kvalitě De Luxe. Nabízíme kvalitní servis s ohledem na individuální potřeby.

    Povlečení a prostěradla