Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice se omlouvám za nepříjemnosti, bohužel z recenze nejsem schopná zjistit, co přesně se stalo. Pokud máte potíže s objednávkou, kontaktuje prosím náš zákaznický servis na [email protected]. Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem na výdejní místo. Zásilku dopravce dopravil pouze na depo. Obrátil jsem se tedy na posters s žádostí , jestli by bylo možno to poslat na adresu kam jsem to původně objednával. Bylo mi odpovězeno, že kontaktují dopravce. Doteď se mi z posters neozvali a na mail neodpovídají.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace, náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta bez průběžného informování o zásilce

    najděte si jiného dodavatele

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku a omlouváme se komplikace. Určitě se na tuto skutečnost zaměříme. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakoupil jsem přes platební bránu 3 plakáty-zatím nic nedošlo-peníze odeslány-si dovolujete zeptat jak se mě váš obchod líbil? částka 377
    poslal jsem doklad o bankovním převodu-nikdo nevolá nikdo nic neví už 10 dní-otřesné bordel na klečkách-

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace, náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jeden kousek ze zakoupeného zboží dorazil značně poničen a firma nijak nereaguje. Musím však poznamenat že k poškození zboží nejspíše došlo při přepravě ale i tak je slušnost reagovat.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, omlouvám se za komplikace. Pokud jste kontaktovala náš zákaznický servis, ozve se Vám hned, jak to bude možné, rovněž informuji zákaznický servis. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    dva mini difuzéry do auta, každý přišel zvlášť, jeden z nich byl zlomený

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, omlouvám se, ale na našich webových stránkách není možné difuzéry zakoupit. Zřejmě recenze tedy patří někomu jinému, obraťte se na e-shop, kde bylo zboží zakoupeno. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na dotaz, kde je zásilka÷ ztratila se, řešíme to s DPD. Žádnou další informaci jsem nedostala.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice mě mrzí způsobená komplikace, předala jsem Vaši zprávu zákaznickému servisu a poprosím o prověření. Každopádně v těchto situacích se prosím obraťte na dopravce, který zásilku ztratil. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Přišla jedna ze dvou položek, které jsem si objednala. Ta ovšem přišla rychle a bez problémů. Nevím, kde se stala chyba se zbytkem objednávky, ale chápu, že vzhledem k tomu , že jsou svátky, nemohu hodnotit rychlost komunikace zákaznického servisu.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice se omlouvám, za způsobené komplikace. Pevně věřím, že i v předvánočním čase bylo vše vyřešeno, pokud zatím ne, na vyřešení se určitě pracuje. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mapa středozemě byla jen zvětšena neupravená fotografie, takže to bylo rozmazané a většina popisků, nešla přečíst.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice mě mrzí, že nejste s produktem spokojen. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese [email protected] a popište jim svůj problém. Udělají maximum pro vyřešení situace. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • dodání trvalo moc dlouho, i když garantovali 14-16 dní
    • nebrali telefon
    • komunikace špatná

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice mě mrzí způsobené komplikace. Nejspíše nastal problém na straně dopravce, pevně věřím, že už je v pořádku. Případně Vás bude náš zákaznický servis kontaktovat. Hezký den, Anne z Postres.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Plakát vypadá dobře.
    • Hrozné problémy s doručením. Zásilka nebyla doručena na dané místo, nakonec jsme přistoupili na to, že ji vyzvedneme v depu, protože bychom se s k ní podle všeho vůbec do Vánoc nedostali. Komunikace byla spíše vlažná, někdo sice reagoval, ale pořád dokola podobnou zprávou, že budou kontaktovat přepravce. Zjevně se to u některých zásilek děje, jsou doručeny pozdě a s problémy. Je to škoda, zboží je jinak pěkné...

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, Alexi, velice se omlouváme za komplikace. Věřím, že je vše v pořádku, případně se obraťte na náš zákaznický servis. Hezký den, Anne z Posterrs.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nekomunikují
    • Pořádně ani psát neumí
    • Většina z toho co odpověděli na pozdější emaily byli lži
    • Nevyznají se v tom co píší ani co dělají
    • V podstatě obchod od 15ti letého dítěte v

    Velice špatný nikdy bych u nich nenakoupil znovu

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Pokud Vám nevyhovuje emailová komunikace, můžete využít i telefonickou +420 777 33 44 55. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota.

    Nedoporučuji tento eshop. Na cokoliv se zeptáte tak nedostanete kloudnou odpověď, nic nemají skladem. Vše někde objednávají - překupníci. Nikdy víc...

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že nejste spokojen. Informace o skladové dostupnosti je uvedená u každého produktu na webových stránkách. Hezký den, Anne z Posters.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkný výběr a kvalitní zboží
    • Nelze se k nim dovolat a neodpovídají na emaily.

    Zboží dorazilo v pořádku byť chyběl jeden Star Wars zápisník, který měl být jako dárek. Po kontaktu emailem mi napsali, že mi zápisník dopošlou, ale již je to týden a půl a nic se bohužel neděje. Na další email neodpověděli a telefon nezvedají.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, pevně věřím, že je již vše v pořádku a pokud ne, věřím, že zboží bude brzy u Vás. Pro informace se obraťte na email [email protected]. Hezký den a příjemné svátky přeje Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezvedají telefony, nereagují na mail.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, prosím o číslo objednávky, případně zkuste kontaktovat zákaznické centrum opětovně, pevně věřím, že i v předvánočním shonu bude Váš požadavek rychle vyřešen. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký výběr zboží
    • nekomunikuje
    • strašně dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, prosím o číslo objednávky, případně zkuste kontaktovat zákaznické centrum opětovně, pevně věřím, že i v předvánočním shonu bude Váš požadavek rychle vyřešen. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic horšího jsem nezažila a peníze stále nemám.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost, spojte se prosím s naším zákaznickým centrem. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 14 dny jsem objednala a zaplatila zboží cca 1300 Kč, do dnešního dne mi nebyla dodána. Na dotaz v jaké fázi je objednávka mi bylo napsáno, že bylo odeslána hned po zaplacení a že pokud nedojde do pátku mám je opět kontaktovat od té doby na e-maily nereagují. Telefon mi dnes ráno zvedli s tím, že to prověří a dají mi vědět. O 8 hodin později mi nezvedají telefon. Hlavně, že v recenzích pořád na něj odkazují. Psala jsem tedy opět e-mail, že odstupuji od smlouvy. S takovým to jednáním jsem se nikdy nesetkala. Volám na ČOI, pokud mi dnes neodpoví.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi mě tato situace mrzí. Doufám, že nyní je vše v pořádku, každopádně záležitost prověřím. Pokud jste byla informována, že zboží bylo odesláno, zřejmě došlo k chybě na stráně Vámi zvoleného dopravce. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašně Vám to tvá....NEHORÁZNĚ STRAŠNĚ

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi mě mrzí, že nejste spokojen. Mohu Vás poprosit o číslo objednávky, abych situaci prověřila? Případně se můžete obrátit na náš zákaznický servis - +420 777 33 44 55 nebo [email protected]. Děkuji. Hezký den, Anne z Posters.cz!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zrušená objednávka

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi mě mrzí, že nejste spokojen. Mohu Vás poprosit o číslo objednávky, abych situaci prověřila? Případně se můžete obrátit na náš zákaznický servis - +420 777 33 44 55 nebo [email protected]. Děkuji. Hezký den, Anne z Posters.cz!