Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Barvy reprodukce obrazu (který znám z originálu) vůbec neodpovídaly skutečnosti. Abych nemusel plátno vyhodit, využil jsem je pro vlastní tvorbu. Ostatní nehodnotím.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše spokojenost je naší nejvyšší prioritou. V případě, že byste plátno nevyužil pro vlastní tvorbu, pokud nejste spokojený s kvalitou barev, je možné objednávku reklamovat. Jak na to najdete případně na https://www.posters.cz/text/returns-policy

    Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod stornoval objednávku,aniž by to dal klientovi na vědomí, v jiném obchodě jsem měla dodávku stejného zboží vyřízenou do druhého dne

    Reakce obchodu Posters.cz

    Velmi nás tato nepříjemnost mrzí. Situaci jsme dali prověřit, aby se nic podobného již nestalo.
    Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsme objednávali dle akce 3+1 (jak je uvedeno na všechno zboží)ale není tomu tak,lživá reklama.
    V objednaných rámech je papír jako výplň za obrázkem s tiskovou šmouhou a na výsledným obrázku je to vidět(

    Reakce obchodu Posters.cz

    Prosím, obraťte se na náš zákaznický servis, který s vámi situaci pořeší. Opravdu nás mrzí, pokud došlo k chybě v objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obě objednané fotografie byly na několika místech poškozené díky jejich špatnému srolování.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Moc nás mrzí, že fotografie nepřišly v pořádku. Pro tyto případy máme zákaznický servis, který s vámi určitě najde řešení. Prosím, obraťte se na naši zákaznickou linku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    delší doba dodání, nesoulad v nabízených produktech ( v nabídce ano, v realu ne).

    Reakce obchodu Posters.cz

    Děkujeme za upřímnou recenzi. Mrzí nás, pokud nějaké produkty neodpovídají popisu na webu. Pokud takový případ nastane, prosím, kontaktujte náš zakaznikcý servis, se kterým lze tuto situaci vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čakali sme kvalitný obraz ale namiesto toho nám prišiel farebný zdrap papiera v ráme za 1 euro … nenakupujte tu!!! Fotku som si mohla vytlačiť doma a do rámu z pepca.. za to vypýtali 50 eur!!!!

    Katastrofa … reklamujem

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Spojte se prosím s našim zákaznickým servisem, abyste společně našli případnou kompenzaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Větší výběr
    • Nekvalitní tisk

    Zásilka byla doručena téměř obratem. Jelikož šlo o dárek, krabici jsem zabalila a uložila. Má chyba, měla jsem si tisk zkontrolovat. Plakát je rozpixelovaný, nekvalitní. Kdybych objednala na Ali, byla bych na tom lépe. Za mě vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí, že plakát nebyl v pořádku. Brzy Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis, abyste se domluvili na případní kompenzaci.
    S pozdravem, Posters.cz

    • zboží nedorazilo ani po 14 dnech of objednání

    Reakce obchodu Posters.cz

    Děkujeme, že jste si u nás objednali. Situace nás mrzí a omlouváme se za komplikace. Obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu, kde Vám vyjdou vstříc. Přeji hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání.
    • Poškrábané plexisklo.

    Objednal jsem černý a dřevený rám na plakát 30x40, který měl sloužit, jako součást dárku. Dodání vcelku rychlé, neměl bych, co vytknout. S doručením problémy nebyly.

    Každopádně, jak je možné, že mi dodáte vadný kus? S velkým škrábancem na plexiskle? Někdo měl na Vašem oddělení logistiky špatný den, že ho chtěl sdílet i se zákazníkem? Nebo se tímto způsobem zbavujete vadných kusů?

    Nemohu doporučit a kvůli této nepříjemné zkušenosti už nehodlám z Vašeho obchodu něco objednávat.

    Zapracujte, prosím, laskavě na důkladnější kontrole před odesláním zásilky. Díky.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Děkujeme, že jste si u nás objednali. Je nám líto, že jste s nákupem nebyli spokojeni. Obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu, kde Vám vyjdou vstříc. Přeji hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Tisknou na aususovej papír

    Až na ten plakát docela dobrý

    Reakce obchodu Posters.cz

    Děkujeme, že jste si u nás objednali. Je nám líto, že jste s nákupem nebyli spokojeni. Obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu, kde Vám vyjdou vstříc. Přeji hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodržení termínu dodání, komunikace pouze na základě urgence

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 9dnech stále nemam

    Už 9 dní čekám na objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je jsem si vyzvednout zboží do Mrače osobně. 100 kilometrů. V Mrači nejde obchod najít - žádná cedule, na www. není uvedena ulice ani číslo. Do toho pátek. Nikdo nebere kontaktní telefon. Když jsme to po projetí půlky Mrače našli s pomocí místních obyvatel našli, tak ochotný pán z Posters.cz v okýnku bezelstně povídá, že je pátek a paní už asi odešla... Takže naštěstí to dobře dopadlo, ale amatéřina z devadesátek... Tak hlavně zdravíčko ! :o)

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, omlouvám se za způsobené komplikace a děkujeme za zpětnou vazbu. Souhlasíme, že značení by mohlo být více viditelné. Informace na webu jsou však správně uvedené - Distribuční centrum: EUROPOSTERS, s.r.o., Mrač 270, Mrač, 257 21. Hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení.

    Zboží bohužel neodpovídalo fotkám na webu. Kontaktovala jsem proto podporu a bylo mi nabídnuto vrácení zboží Zásilkovnou. Zboží jsem 14. 12. odeslala a podle trasovacích údajů dorazilo 20.12. k prodejci. V obchodních podmínkách prodejce stojí, že peníze za vrácené zboží budou poslány zpět do 14 dní. K 3. 1. 2023 mi peníze vráceny nebyly, kontaktovala jsem proto podporu. Dostala jsem odpověď, že vratka bude zpracována, jakmile přepravce zboží vrátí. Prodejci jsem poskytla informaci o tom, že zboží už by mělo být vráceno, vč. sledovacího čísla. Žádná odpověď. Připomněla jsem se tedy znovu 17. 1. - opět tvrzení, že zásilka nebyla doručena. Opět přikládám sledovací číslo, opět žádná odpověď. Posílám další e-mail 29. 1. - zboží se nevrátilo, pošlete nám fotku stvrzenky. Posílám a... žádná odpověď. Těch 447 Kč za hrnek, co nevypadal jako na obrázku, nemám zpátky ani po 6 týdnech od vrácení zboží. Eshop tedy rozhodně nedoporučuji a vrácení peněz budu zřejmě muset řešit podáním na ČOI.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše špatná zkušenost, obratem předám na zákaznický servis. Hezký den, tým Posters.cz

    • Nekontaktni na emailu i telefonu

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, náš zákaznický servis je vám k dispozici na čísle +420 777 33 44 55 či emailu [email protected]. Náš zákaznický servis je vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:00 hodin. Hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Po 7 dnech od objednávky zboží stále nemám, důvod neznám

    Reakce obchodu Posters.cz

    Omlouváme se za komplikace. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle +420 777 33 44 55 či emailu [email protected]. Náš zákaznický servis je vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:00 hodin. Hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    První den po pověření 2 ze tři obrázků spadly ze zdi.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Omlouváme se za komplikace. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle +420 777 33 44 55 či emailu [email protected]. Náš zákaznický servis je vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:00 hodin. Hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno více jak měsíc. Zboží nemám.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Omlouváme se za komplikace. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle +420 777 33 44 55 či emailu [email protected]. Náš zákaznický servis je vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:00 hodin. Hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Z objednaných 5 položek přišla správně jen 1 položka , u 2 položek přišlo chybné množství , 2 položky nebyly dodány vůbec

    Reakce obchodu Posters.cz

    Omlouváme se za komplikace. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle +420 777 33 44 55 či emailu [email protected]. Náš zákaznický servis je vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:00 hodin. Hezký den, tým Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje, telefon je odpojený, na sms a email nikdo nereaguje. Zboží mělo dorazit do Vánoc a nedorazilo. Přišlo mi potvrzení, že zboží bylo předáno doručovací službě, ale ta téměř po 14 dnech po objednání zboží ještě neobdržela. Jedná se o mou druhou objednávku po několika letech. První objednávka byla bez problémů, ale letos se to tedy vůbec nepovedlo.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Děkujeme situace nás velmi mrzí, zřejmě došlo ke komplikacím skrze doručovací službu. Náš zákaznický servis vás bude kontaktovat hned, jak to bude možné. Přejeme vše nejlepšího do roku 2023. Hezký den, tým Posters.cz