Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Po dotazu kde se stala chyba? Zásilka se ztratila po cestě a už není skladem. Čekám na vrácení platby...

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za způsobené komplikace, platba vám bude brzy vrácena. Případně kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky +420 777 33 44 55, či emailem na [email protected]. Zákaznický servis je Vám k dispozici od pondělí do pátku - v čase 7:00 - 15:00. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    jsem z nákupu víc než neštastna,plakát na dva kusy a slepte si to..nikdo neupozornil,že není v celku,komunikace příšerná,,,tak trochu podvod

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky +420 777 33 44 55, či emailem na [email protected]. Zákaznický servis je Vám k dispozici od pondělí do pátku - v čase 7:00 - 15:00. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupovala jsem u vás podruhé, poprvé velká spokojenost, teď dorazila objednávka nekompletní, jedna položka chybí, platila jsem předem

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Pevně věříme, že Vaše zboží je již na na cestě. Případně prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky +420 777 33 44 55, či emailem [email protected]. Zákaznický servis je Vám k dispozici od pondělí do pátku - v čase 7:00 - 15:00. Hezký den, Anne z Posters.cz

    • Do dnešního dne jsme o jednané a zaplacené zboží neobdrželi i přes urgenci u dpd

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Pevně věříme, že Vaše zboží je již na na cestě. Případně prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky +420 777 33 44 55, či emailem [email protected]. Zákaznický servis je Vám k dispozici od pondělí do pátku - v čase 7:00 - 15:00. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Takže. Moje dřívější hodnocení bylo 70% s tím, ze dříve jsem byla spokojena, ale nyní jim hrozné dlouho trvalo vyřízení mé placené objednávky. 3x jsem psala e-mail, volala, bez odpovědi. Zajímavé, ze tady jste #posters.cz reagovali ihned, abych Vám napsala, ze? No jo, aby se nereklo, co?A na maily nereagujete vubec. Ale k jádru pudla. Po odeslání druhého e-mailu a uvedeného stavu objednavky-zpracovává se, mi prisel e-mail, ze jsem si neprevzala objednavku, přepravce ji tedy dnes veze zpět do obchodu a do 14 dnů mi obchod vrati penize. Obchod uváděl, ze jsem balicek měla dostat 2.11. Nedostala. Ani ho neodeslali. Objednavala jsem s predstihem, urgovala obchod, aby darek dorazil včas. A víte co? Nedorazil vubec, nikdo semnou dodnes nekomunikoval.
    Takže pro me obrovské zklamaní.
    Podotýkám, ze na vsechno i na stavy objednavky i storno, kde me obchod osocil, ze já jsem si balik nepřevzala (jak bych mohla, když jste ho ani neodeslali). Tohle jednání se mi opravdu nelibi, takze na posters už nikdy.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Omlouváme se za nepříjemnosti, prosím kontaktujte náš zákaznický servis - emailem: [email protected] či telefonicky - 777 33 44 55. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodali část zboží, ale ani o tom nevěděli
    • neprofesionální a arogantní komunikace
    • nenamáhali se ani omluvit za nedodané zboží; peníze jsem musela urgovat a zasílat fakturu s fotkou balíku, aby mi peníze vůbec vrátili
    • na některé emaily se ani nenamáhali odpovědět

    naprosto nedoporučuji!

    Reakce obchodu Posters.cz

    Velice se omlouváme za způsobené komplikace. Náš zákaznický servise je Vám k dispozici na emailu [email protected], nebo na telefonu 777 33 44 55 (ve všední dny, 7:00 - 15:00). Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Netuším proč mi stornovali objednávku. Byl tam odkaz na telefonní číslo na které jsem se nedovolal, takže nemám co doporučit.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Omlouváme se za nepříjemnosti, prosím kontaktujte náš zákaznický servis - emailem: [email protected] či telefonicky - 777 33 44 55 (ve všední dny, 7:00 - 15:00). Situaci s Vámi rádi dořeší. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Malý výběr
    • Na zákaznickou podporu se dovoláte až na 8. pokus, pro jistotu v pátek mají vypnutý telefon
    • Při řešení reklamace v e-mailu jste odkázán na reklamaci podle návodu. Jenže jak reklamovat vracení, když ani kurýr nedostal zásilku
    • Balení je bezpečné, ale neekologické

    Reakce obchodu Posters.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi a velice se omlouváme za způsobené komplikace, prosím kontaktujte náš zákaznický servis - emailem: [email protected] či telefonicky - 777 33 44 55 (ve všední dny, 7:00 - 15:00). Situaci s Vámi rádi dořeší. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručení.
    • Nepřesný ořez !

    Reakce obchodu Posters.cz

    Omlouváme se za nepříjemnosti, prosím kontaktujte náš zákaznický servis - emailem: [email protected] či telefonicky - 777 33 44 55. Situaci s Vámi rádi dořeší. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod zřejmě uveřejňuje zásilkovny, které s doručovací službou nespolupracují, protože mi zaplacená objednávka nedorazila, nepřišel mi ani PIN, abych ji mohla dohledat...

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, v případě jakýchkoliv problémů, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Věříme, že doručení proběhne v pořádku. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod bez udání důvodu zrušil mojí uhrazenou objednavku a od té doby nekomunikuje.

    Obchod bez udání důvodu zrušil mojí uhrazenou objednavku a ani se nenamáhají s vrácením platby. Objednávka byla uhrazena 1.8. a 5.8. byla objednávka zrušena. Pokoušela jsem se je kontaktovat přes telefonický kontakt, který je uveden v kontaktech, ale na ten nikdo nereaguje. Rozhodně nedoporučuji a již nikdy si u nich nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I get only a part of my order : nobody informed me about that before
    i wasnt able to order some specific items ; i contacted poster.cz and after asking if the poster i want will be available, i haven t get any answer (more than 1 week)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, omlouvám se za nepříjemnosti, bohužel bez čísla objednávky nebo emailové adresy Vám nemohu pomoci. Zkontrolujte prosím nevyžádanou poštu, nebo se ujistěte, že používáte email [email protected]. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I ordered a poster. The order id is 1401125587
    I never received the good and it was sent back. Not sure If my money will be refunded ever or simply when will I receive the good.

    Reakce obchodu Posters.cz

    I am sorry to hear that. I have forwarded your message to our customer service and in case your package hasn't arrived yet, they will contact you. Anne from Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná práce

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, rádi Vám pomohu. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • silně předražené

    plakát je skutečně jen obyčejný kus papíru, cena neodpovídá kvalitě

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že se zbožím nejste spokojena. Kontaktujte náš zákaznický servis, pokusí se s Vámi situaci vyřešit. :) Hezký den, Anne z Posters.cz

    https://www.posters.cz/text/returns-policy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neschopný eshop, není garance že zboží vůbec kdy dorazí. Komunikace velmi špatná, člověk se musí domáhat jakékoliv informace.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velmi se omlouvám za komplikace. Pevně věřím, že vše je již v pořádku. Pokud zboží dosud nedorazilo, náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za nepříjemnosti. Předala jsem zprávu zákaznickému servisu a případě že zboží stále nedorazilo, budou Vás kontaktovat. Hezký den, Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice se omlouvám za nepříjemnosti, bohužel z recenze nejsem schopná zjistit, co přesně se stalo. Pokud máte potíže s objednávkou, kontaktuje prosím náš zákaznický servis na [email protected]. Anne z Posters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem na výdejní místo. Zásilku dopravce dopravil pouze na depo. Obrátil jsem se tedy na posters s žádostí , jestli by bylo možno to poslat na adresu kam jsem to původně objednával. Bylo mi odpovězeno, že kontaktují dopravce. Doteď se mi z posters neozvali a na mail neodpovídají.

    Reakce obchodu Posters.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace, náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat. Hezký den, Anne z Posters.cz