Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • taniere boli zle zabalene a tanier, ktorý bol naspodu bol rozbity

    na to, že posielaju porcelan malo by byť lepsie balenie, ale mozno sa to rozbilo pri preprave

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Pavelková,
    omlouváme se, pokud byl jeden talíř v talířové soupravě rozbitý. Samozřejmě Vám jej obratem nahradíme.
    Veškeré zboží od nás odchází zkontrolované a v bezvadném stavu. Občas se ale stane, že se něco poškodí při přepravě nejspíš vlastní vahou zboží, ač přepravní balík působí nepoškozeně. Kolegyně Vás bude brzy kontaktovat, abychom se domluvili na brzkém napravení.
    Děkuji za pochopení a přeji, ať Vám nové nádobí dobře slouží.
    Petr Juppa, www.porcelanovysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • dodáno jiné zboží

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Zelenková,
    omlouváme se za chybu. Už je s Vámi kolegyně v kontaktu a řešíme nápravu.
    Děkuji za pochopení.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bohužel objednané zboží nebylo doručeno

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Vážená paní Juranová,
    děkujeme za Vaši zprávu. Vaši objednávku jsme odeslali obratem a ve sledování zásilek u České pošty je označena jako doručená hned následující den. Doručení zásilky nyní prověřujeme na České poště. Kolegyně už Vás telefonicky kontaktovala a věřím, že se brzy vše vyjasní. Děkuji za pochopení.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velký výběr
    • hodně vysoké čeny

    porcelán nekupují často, takže jsem neměla přehled. Dnes ráno jsem ale viděla ceny v značkovém obchodě v Perloví ulici v Praze....a byly, zdá se mi, poloviční.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Místo Ohřívač pod konvici, 12 cm, perníčky, vánoční porcelán, Leander mi byla doručena jakási konvička, kterou jsem si neobjednala!

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Nováková,
    děkujeme za zprávu. Zřejmě došlo k záměně produktu. Omlouváme se. Budeme Vás kontaktovat a věc samozřejmě hned napravíme.
    Děkuji za pochopení.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vrátila, ale protože prý přišlo poškozené, tak mi prý bude vrácena pouze náhrada kupní ceny s tím, abych si to řešila sama s přepravou, i když to je v rozporu s řádem České pošty. POZOR!!!! NIKDY VÍCE TENTO OBCHOD!!!!

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Vážená paní Humlová,
    děkujeme za Vaši zprávu. Rozhodla jste se zboží vrátit, ale vrátila jste je poškozené. My Vám za něj samozřejmě vrátíme peníze, ale musíme jej také uvést do původního stavu. Rozbitý díl musíme dokoupit a nahradit. O to Vám musíme snížit kupní cenu. Mrzí nás to, ale opravdu nelze vrátit zboží poškozené a obdržet za ně 100% ceny.
    Děkuji za pochopení.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zavádzanie zákazníka! Je napísané, že svietnik má 10 cm. Skutočná výška svietnika je približne 5,5cm.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Kvasničková,
    děkujeme za Vaši zprávu. Omlouváme se. Máte pravdu, svícen je opravdu nižší. Jedná se o tiskovou chybu, kterou jsme opravili. Na zboží Vám poskytneme dodatečnou slevu ve výši 15% nebo zboží můžete na naše náklady vrátit. Pokud si přejete využít slevy, napište nám na email info(a)porcelanovysvet.cz číslo účtu, kam vrátíme část platby.
    Děkujeme za pochopení.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod si nechá zaplatit zboží, které nemá skladem.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Bernasová,
    děkujeme za Vaši reakci. Jak jsme Vás hned po zadání objednávky informovali, zboží skladem máme. Nemáme jej ale ve Vámi požadovaném množství. Další kus dostaneme ještě tento týden. Následně budeme hned odesílat k Vám.
    Děkujeme za pochopení.
    Petr Juppa, www.porcelanovysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, hrnky a šálky vypadají jako použité, pošlu Vám fotky s zbožím které mají kaz. Jiné zboží vpořadku. S pozdravem Myhovyc

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Myhovyc,
    děkujeme za Vaši zprávu. Všechno nabízené zboží je vždy nové a nepoužité. Nikdy bychom si nedovolili nabízet použité zboží jako nové. Pokud Vám hrnky a šálky z jakéhokoli důvodu nevyhovují, můžete je samozřejmě vrátit a obratem Vám vrátíme peníze.
    Děkuji. Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží tvářící se jako "na skladě" tam nemusí být....

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Beneši,
    děkuji Vám za Vaši reakci. Omlouváme se za chybu v informaci o dostupnosti jednoho produktu. Mrzí nás to a pracujeme na tom, aby se to již neopakovalo.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží došlo 3 týdny poobjednavce... Mísa byla na 20ks... Reklamované a dosud nevyrizeno. Měl to být dárek k Vánocům, jsem zvědav, jak dlouho bude trvat, než dojde nové zboží. Sice máte hezky výběr, ale čekat tak dlouho na dodání, to se mi vůbec nelíbí!! Rovněž vyřízení reklamace, nedáte ani vědět, kdy bude vyřízena a kdy dostanu zboží. Prostě liknavost a rozhodně vás nedoporucim jako obchod... škoda, kazite si reputaci sami, mám také firmu, ale takovéto vyřízení objednávky a reklamace bych si zákazníkovi vůbec neodvážil Roman Maršák

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Maršáku,
    děkuji za Vaši zprávu. Mrzí mě, že na reklamaci čekáte tak dlouho. Přitom k tomu není důvod. Mísu máme skladem. Zde se bohužel jedná o pochybení na naší straně, za což se Vám omlouvám. Novou mísu odešleme hned v pondělí po Novém roce.
    Děkuji za pochopení.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, po doručení zásilky jsem hned reklamovala,že v sadě nepřišla mlékovka, paní přislíbila,že dopošle a zatím se nic neděje. Mesticová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před týdnem a doteď nic nepřišlo, už bych neobjednala. Je to dárek k vánocům a ani nevím, zda dorazí

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Königsmarková,
    děkujeme za Vaši zprávu. Asi došlo k nedorozumění. Produkt, který jste objednala, je nedostupný, jak bylo uvedeno na e-shopu u produktu. Zatím tedy čekáme na výrobu. Termín ale zatím neznáme. Kolegyně se s Vámi hned spojí a dořešíte detaily. Omlouváme se za chybu v komunikaci.
    Děkuji za pochopení.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • doba dodání

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Běhale,
    děkujeme za Vaši zprávu. Rozumím Vám, že nejste spokojený. Jak už Vám kolegyně jistě říkala, dělali jsme, co bylo v našich silách. Bohužel porcelánka Leander z důvodu špatné finanční situace byla prodána a nový vlastník zatím nedokáže plnit zadané objednávky. Byli jsme opakovaně ujišťováni, že zboží obdržíme z výroby do slíbeného termínu, který jsme Vám avizovali hned druhý den po zadání Vaší objednávky, ale nestalo se tak. Omlouváme se.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    Čekám na zboží již třetí týden, žádnou informaci o stavu objednávky nemám. Nikdy příště nebudu nakupovat v tomhle obchodu. Nedoporučuji

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Vertii,
    děkujeme za Vaši zprávu. Ve Vaší objednávce je produkt s dodacím termínem 2-3 týdny, jak je uvedeno u produktu na e-shopu a o čemž jsme Vás informovali také emailem hned po Vaší objednávce. Vzhledem k celozávodní dovolené v porcelánce bude dodání právě ty 3 týdny. Snažíme se to ještě urychlit.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    To, co jsem zde nakoupila, bylo předražené zboží druhé jakosti.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Balvínová,
    děkujeme za Vaši zprávu. Vše, co jste zakoupila nabízíme pouze v první jakosti. Pokud některý hrnek tomu neodpovídá, máte samozřejmě právo jej reklamovat. Pro reklamaci není třeba nikam nic zasílat, stačí nám fotka vady a zašleme Vám hrnek nový. Žádnou zprávu o nevyhovující kvalitě od Vás však neevidujeme. Mají-li hrnky skutečně vady, neváhejte nás kontaktovat.
    Děkuji a přeji pěkný den. Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Od objednání víc jak týden a zboží nikde!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod prezentuje zboží, které nemá

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Drtinová,
    děkujeme za Vaši zprávu. Objednala jste produkt, které byl na eshopu prezentovaný jako momentálně nedostupný, tudíž jej momentálně nelze dodat. O této nedostupnosti jsme Vás obratem informovali také telefonicky. Produkt máme objednaný a po jeho vyrobení bude opět v prodeji. Pokud na výrobu nechcete čekat, objednávku můžete zrušit a Vaši platbu Vám obratem vrátíme.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží jsem zaplatila předem. Přišlo mi potvrzení, že platba byla doručena. Od té doby vůbec žádná zpráva. Urgovala jsem objednávku, žádná odpověď.. Ale na email mi stále chodí samá obchodní sdělení..

    V žádném případě obchod nedoporučuji, přišla jsem o 3,5 tisíce, cena za moji naivitu..

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Barešová,
    Vaši objednávku zde standardně evidujeme a je připravena k zabalení. Jelikož k objednanému zboží máte také dárkový poukaz, nechali jsme ho pro Vás externě vytisknout na papír vhodný pro dárkový poukaz. Omlouváme se za zpoždění, ale v tomto předvánočním čase se bohužel expedice objednávek, které nejsou skladem, trochu protahují. Mrzí mě, že jsme Vám nezaslali tuto informaci. Vaše objednávka je připravena a v pondělí bude odeslána na Vaši adresu.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    Již jsem dvakrát volal a urgoval zboží,zatím nepřišlo žádné potvrzení,že mi bylo zboží odesláno

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Langere,
    omlouváme se za zpoždění způsobené chybou v expedici. Jak již s Vámi telefonovala kolegyně, Vaše objednávka je připravena a dnes byla předána k přepravě.
    Děkujeme za pochopení.
    Petr Juppa, Porcelánový svět