Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zásilkovna papírnictví Benátky, ulice 5 května katastrofa byl jsem tam 3x na dveřích cedule příjdu hned ale po 20 minutách resp po 15 minutách jsem to vzdal. po třetí jsem čekal opět 15 min, prodavačka si byla nakoupit v sousedním obchodě. nevím podle čeho se vybírají zásilkovny, ale již nikdy více.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Horo,
    děkujeme za Vaši zprávu. Mrzí mě, že jste měl špatnou zkušenost s výdejním místem. V objednávce při volbě přepravy jsme Vás na to upozorňovali, že z důvodu koronaviru nejsou služby výdejních míst vždy zcela jisté. Výdejní místa se ze dne na den mohou uzavřít z důvodu karantény nebo jim v současnosti chybějí zaměstnanci a tím pak může docházet k potížím, které se staly Vám. Pokud je to pro Vás možné, pak nejjistější způsob doručení je nechat si zásilku doručit přímo na adresu. Tento způsob doručení je nejjistější a to jak v čase pandemie, tak také v čase předvánočním.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    konvice dorazila s drobnou štěrbinkou na hubice. rozhodl jsem nereklamovat, protože jsem před tím měl dost nepříjemnou zkušenost v komunikaci ohledně zadržení předání zboží dodavateli. Když se ptáte obchod na dobu dodání, chcete slyšet jen datum - ne stěžování na těžký život obchodníka, abyste se už cítili vinný v tom, že se ptáte.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Sabitove,
    děkujeme za Vaši zprávu. Vaši objednávku jsme odeslali třetí pracovní den od objednání. Na Váš dotaz ohledně termínu dodání jsme reagovali v řádu minut a sdělili jsme Vám i konkrétní termín odeslání. Z Vaší reakce se zdálo, že je vše v pořádku. Pokud má dodaný výrobek nějakou vadu, neváhejte nás kontaktovat s reklamací, kterou Vám rádi vyřídíme.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatí se zboží které není na skladě bez termínu dodání

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Kozáčku,
    děkujeme za Vaši zprávu. To bude asi nějaké nedorozumění. Objednal jste zboží (jídelní soupravu) s prezentovaným dodacím termínem "Momentálně nedostupné". Tuhle informaci jsme Vám hned po zadání objednávky ještě jednou zopakovali v informačním emailu. Žádnou odpověď jsme ale od Vás neobdrželi. V současnosti je velké množství sortimentu vyprodáno ještě z Vánoc a čeká se na jeho výrobu. Ta obvykle probíhá v období únor až duben. Přesné termíny naskladnění každého výrobku ale známé nejsou. Máte ale štěstí, jelikož Vámi objednanou soupravu jsme v pátek naskladnili a dnes se připravuje na odeslání.
    Přeji pěkný den. Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V době objednávky nebyl na skladě podnos. Z obchodu mi bylo sděleno, že klidně mohu objednat a zaplatit, jakmile bude, dostanu své zboží. Po nějaké době - asi 2 týdny - jsem na stránkách zjistila, že podnos je dostupný. Protože se z obchodu stále nikdo neozýval, zeptala jsem se sama, kdy mi bude zboží doručeno. K mému nemilému překvapení jsem dostala 2 e-maily. V prvním stálo, že nejsou pro změnu misky, a ve druhém bylo, že nemají ani ten podnos a že paní prověří, proč ho mají jako dostupný na stránkách. Na stránkách je podnos stále jako dostupný. Já jen s obavou čekám, co nebude dostupné, až naskladní misky. Vzhledem k tomu, že jsem si objednala více zboží, je docela velká pravděpodobnost, že zase bude něco chybět. Takže moje zaplacená objednávka se může také pěkně protáhnout - zatím to jsou 3 týdny, ale...

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Laluhová,
    děkujeme za Vaši zprávu. Jak jsme Vám psali, objednala jste podnos, který byl s prezentovaným dodacím termínem "momentálně nedostupné". Podnos je již skladem a tedy Vaše kompletní objednávka dnes odchází k Vám. Píšete, že nejsou také misky, ale to je upozornění na eshopu pro nové zákazníky. Pro Vás jsou misky samozřejmě rezervované a odcházejí ve Vaší dnešní objednávce.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nezájem o zákazníka

    jak mám hodnotit spokojenost když jsem ještě nic nedostal ale už zaplatil
    a zboží objednané před vánocemi dostanu možná až podle informací z obchodu v polovině ledna tak co mám hodnotit lituju že jsem si vybral váš obchod

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Chmelíčku,
    děkujeme za Vaši zprávu. Objednal jste si produkty těsně před Vánoci s prezentovaným dodacím termínem 3 - 10 pracovních dní. Jelikož jsou ale vánoční svátky, kdy je porcelánka uzavřená a od nového roku probíhají inventury, sdělili jsme Vám, že produkty v tomto období lze dodat až po inventurách, což je zhruba v polovině ledna. Ptali jsme se Vás také, zda je to pro Vás takto v pořádku. Vaši reakci jsme ale nedostali. Samozřejmě pokud chcete odstoupit od objednávky, stačí nám dát vědět a obratem Vám vrátíme peníze.
    Přeji pěkný večer.
    Petr Juppa

  • Dobrý den, bohužel mnou objednaná a zaplacená zásilka nebyla doručena patrně z důvodu potíží u dopravní společnosti. Tímto odstupuji od smlouvy, tj. prosím - požaduji vrátit peníze. Děkuji. Katka Stříbrná

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Stříbrná,
    mrzí mě, že Vám přepravní služba nedoručila zásilku do výdejního místa včas, přestože od nás byla předána k přepravě prakticky okamžitě. Z naší zkušenosti mohu říct, že v předvánočním čase se u většiny přepravců občas stane, že na některé výdejní místo zásilku nezavezou včas. Je to obvykle z důvodu přetíženosti výdejného místa. Zkrátka v předvánočním období se někdy stane, že na jedno výdejní místo směřuje několikanásobně větší počet balíků, než je jeho kapacita. Následně balíčky, které se již na výdejnu nevešly, čekají na uvolnění místa a doplňují se dle pořadí, ve kterém byly odeslány. Tuhle zkušenost jsme zažili již s většinou přepravců, kteří na tuzemském trhu operují. Mrzí mě, že se tak stalo zrovna u Vašeho balíčku. Jakmile se k nám vrátí, zašleme Vám Vaši platbu zpět.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguji, zákazník je nezajímá

    Dejte si pozor, poslala jsem 5 tisíc předem 29.11. za sadu porcelánu a nemám nic! Neberou telefon, nereagují na SMS, kde je prosím o zavolání, neodepisují na mail, zbyly mi jen oči pro pláč!!!! na Vánoce budeme jíst s dětmi asi z papírových tácků, katastrofa, když neumím komunikovat se zákazníkem nemůžu takový e-shop provozovat!

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Svobodová,
    děkujeme za Vaši zprávu. Jak jsme se s Vámi 7.12. telefonicky domlouvali, objednala jste produkt, který je momentálně nedostupný. Proto Vám zatím nebyl dodán. Domluvili jsme se, že počkáte, zda bude ještě naskladněn do Vánoc. Mrzí mě, pokud jste se k nám v provozní době 8:00 - 14:00, nedovolala. Snažíme se odpovídat na všechny telefony, byť pokud je zákazníků ve stejný moment více, může se stát, že Vám telefon vzít nestihneme. Zítra Vás budeme kontaktovat telefonicky a domluvíme se, zda chcete vrátit peníze, počkáte na naskladnění soupravy nebo vyberete nějakou alternativu. Doručit do Vánoc stále stihneme.
    Děkuji. Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží, které mělo být skladem. Po dvou týdnech jsem obchod kontaktovala e-mailem, protože zboží nedorazilo. Nikdo neodpověděl. Následně jsem telefonování, bylo mi přislíbeno odeslání druhý den. Po par dnech jsem byl kontaktována, že bohužel nejsou skladem dezertní talíře, ale do 2-3 dnů budou a vše bude odesláno. To jsou nyní dva týdny a porcelán stále nedorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží neměli skladem , a neměli zájem mě informovat.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Zápotocký,
    máte pravdu, že u Vaší objednávky došlo ke zpoždění. Mrzí nás to. Nyní je vše napraveno.
    Pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Několik kusů bylo rozbito.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Zborníková,
    děkujeme za Vaši zprávu. Pokud se něco rozbilo při přepravě, stačí nám nahlásit a zašleme nové zboží. Na veškeré zboží poskytujeme garanci doručení v pořádku. Váš email s informací o rozbití jsme již zaznamenali a je v řešení. Přes veškerou snahu o dokonale bezpečné zabalení se občas rozbití porcelánu při přepravě přihodí, není ale třeba zoufat, vše vždy plně nahradíme. Kolegyně Vás bude během chvíle kontaktovat, aby zjistila, co je vlastně poškozené.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, www.porcelanovysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Provedl jsem objednávku 18.11.2020 porcelánové soupravy, kde v tu dobu na stránkách měli, že je na skladě. Do té doby zatím nic nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné plusy
    • 10 dní čekám na vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Fedotová,
    omlouváme se za zpoždění s Vaší objednávkou. Došlo k chybě při expedici. Balíček ale dnes již odešel k Vám a tedy zítra jej můžete očekávat.
    Děkujeme za pochopení.
    Petr Juppa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 10 dnech kdy jsem poslal objednávku, zboží zatím nedorazilo
    a i upřesnění stavu objednávky postrádám.
    Děkuji Pech

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Pechu,
    omlouváme se. Jak už jsme se telefonicky domluvili, došlo chybě na skladu, ale vše bude zítra napraveno a odesláno k Vám.
    Děkujeme za pochopení.
    Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bezpecne zabaleno
    • Bohuzel dorazily jine sklenice, nez jsem si objednala.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Jiráková,
    omlouváme se za záměnu skleniček. Škoda, že jste nás hned neinformovala. Záměna se dá napravit během jednoho dne. Hned Vás budu kontaktovat s návrhem rychlé nápravy.
    Přeji pěkný den. Petr Juppa Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar ktory bol skladom este nemam doruceny! Samozrejme ze je zaplateny! Uz 14 den cakam. Objednala som 1 ks pribor pre 12 lidi a odpoved je ze nieco chyba k vybaveniu objednavky!

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Kaššáková,
    omlouváme se za zpoždění s Vaší objednávkou. Museli jsme zadat novou výrobu, čímž se termín posunul. Jak už jsme Vás informovali telefonicky, příbory jsou na cestě a doručení můžete očekávat v těchto dnech.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Jedna položka sice nebyla v čase objednávky na skladě, ale měsíc je dost dlouhá prodleva.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednaný tovar stále nemám neviem vyhodnotit

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Birka,
    omlouváme se za pozdní informaci ohledně termínu dodání Vaší objednávky. Čekáme na jídelní soupravu, kterou jsme měli dostat již minulý týden. Bohužel nepřišla, máme ji ale slíbenou na dnešek. Jakmile ji dostaneme na sklad, tak ji budeme odesílat k Vám. Buď se to povede ještě dnes a nebo zítra. Ohledně odeslání Vás budeme ještě informovat.
    Děkuji za pochopení. S přátelským pozdravem
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Objednávka byla provedena 7.11.18,ale do dneška nemám zboží!!!! Zboží bylo na doručenku,prý jsou nějaké problémy s terminálem?!!!! Jsem zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    poslali jste mi dotazník, jak jsem spokojena se zbožím ale to zatím vůbec nedorazilo.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Exnerová,
    objednala jste si zboží, kde dvě položky ze tří jsou s prezentovaným dodacím termínem 4 týdny. Zboží Vám tedy zatím nemohlo být dodáno. Je objednané a jakmile přijde na sklad budeme Vás informovat a zboží odešleme.
    Server Heureka, který tento dotazník zasílá, bohužel nezná prezentovaný dodací termín a odesílá dotazník spokojenosti automaticky po 10 dnech od objednávky. Mrzí nás, že tímto došlo k nedorozumění.
    Děkujeme za pochopení a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět