Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vše na velmi dlouhé lokte,doufam,že snad do deseti let zboží dorazí

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Michalko,
    děkujeme za Vaši zprávu. Balík pro Vás je připravený od prvního dne objednávky, ale jak jsme Vás telefonicky informovali, zvolené výdejní místo Uloženky bylo momentálně uzavřené. Sdělili jsme Vám tuhle informaci ihned po objednání a Vy jste souhlasil, že počkáte, až se výdejní místo opět zprovozní. Ještě jste uvedl, že je to v pořádku a že na to nespěcháte. Domnívali jsme se tedy, že je vše v pořádku a počkáte tedy na tento typ přepravy. Shodou okolností se dnes Vámi požadované výdejní místo uvolnilo a tedy zásilku předáváme k přepravě. Mrzí nás, že, i když jsme Vás o všem neprodleně informovali a postupovali s Vaším souhlasem, píšete nejste spokojen.
    Přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

    • odmietli ste mi poslať ,km nezaplatím, dala som do obj. že zaplatím pri doručení..........

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Tóthová,
    to bude asi nějaké nedorozumění. V objednávce od Vás je uvedeno, že chcete platit převodním příkazem. My tedy Vaši platbu očekáváme převodem. Platit dobírkou při převzetí je samozřejmě možné. Hned Vás budeme kontaktovat, zda tedy lze odeslat. Zboží pro Vás máme připravené.
    Děkujeme a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, www.porcelanovysvet.cz

  • Dobrý den,zatímco se ptáte na zkušenosti s vaším obchodem,na zboží stále čekám a dokonce mezitím byla jedna souprava zlevněna.Uvažuji zrušení objednávky.
    Květa Brixí

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Brixí,
    děkujeme za Vaši zprávu.
    Objednala jste dva produkty, z nichž jeden je nabízen s dodací lhůtou 4 týdny. V tomto termínu jej také doručíme. Pokud Vám lhůta nevyhovovala, stačilo tento produkt neobjednávat.
    Ceny obou objednaných produktů se od Vaší objednávky nezměnily. Pokud by se tak stalo, dodali bychom Vám produkt za nižší cenu.
    Dotaz na hodnocení nákupu neposíláme my, ale server Heureka CZ a to bez ohledu na prezentovanou dodací lhůtu. Někdy se tedy může stát, že objednávka ještě není vyřízena, což se týká i Vaší objednávky.
    Mrzí nás, že jste nespokojena, přestože vše probíhá podle předem prezentovaných údajů.
    Přeji pěkný večer.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednané zboží musím 3-4 týdny čekat.....To jsem nečekala,byl to dárek.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Zboží, které jste si objednala bylo na e-shopu prezentováno s termínem dodání 4 týdny. Pokud Vám to nevyhovovalo, stačilo si jej neobjednat. Mrzí nás, že nám zde potom dáváte takto nízké hodnocení, přestože je vše podle předem prezentovaných informací.
    Přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednal som si čajovú šálku Mary-Anne s objemom 0,2 l a miesto toho mi bola doručená kávová šálka s objemom 0,15 l. Taktiež rozdiel v cene oproti objednanému a zaslanému tovaru je 100 kč. Nakoľko mala byť čajová šálka ako darček k narodeninám, chybou obchodu sa stal teraz plánovaný darček obsolútne nevhodný. Bol to môj prvý nákup v tomto obchode a aj posledný. Po mojej skúsenosti NEDOPORUČUJEM !

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, pane Paále,
    mrzí nás jestli došlo k záměně velikosti šálku. Zkoušeli jsme Vás kontaktovat, ale zatím jsme od Vás nedostali žádnou reakci. Podle našich dat bylo dodáno zboží se správným objednacím kódem a tak je pravděpodobné, že zboží bylo chybně zabaleno v porcelánce. Je to ale jen domněnka, kterou bez Vaší reakce nelze ověřit. Věc se dá samozřejmě řešit a to plně na naše náklady. Budete-li chtít, prosím, kontaktujte nás.
    Děkujeme a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, www.porcelanovysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z talířové sady (18ks) byly rozbité kusy 4. Vyřízení reklamace se stále posouvá s výmluvou, že zboží není na skladě, pak je slíbeno poslat, po další urgenci opět není na skladě.
    Podle způsobu uložení se dokonce obávám,, že talíře nebyly rozbité během přepravy, ale byly už tak zabalené.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás, že se nám zatím nepodařilo odeslat Vám náhradu za poškozené talíře. V porcelánce jsou již druhý týden inventury a tak není možné řešit okamžité doskladnění zboží. To bude možné až v příštím týdnu, kdy Vaši reklamaci bez odkladu vyřídíme.
    Děkujeme za pochopení a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    9 dní a mimo otravování člověka s anketou nic. Ani zboží , ani zmínka o stavu objednávky. Prostě špatné.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu.
    Objednal jste si dva produkty, z nichž jeden má prezentovanou dodací lhůtou 3-10 pracovních dní. V tomto termínu je také dostanete. Abychom Vám ušetřili peníze za přepravu, snažíme se celou objednávku poslat najednou za jedno přepravné. Proto také čekáme s odesláním, až bude objednávka kompletní. Produkt jsme dnes naskladnili a zítra bude odeslán k Vám.

    Dotaz na hodnocení nákupu nezasíláme my, ale server Heureka vždy po 10 kalendářních dnech všem zákazníkům,ať už si objednají produkt, který je skladem nebo produkt s delší dodací lhůtou jako je to ve Vašem případě.
    Mrzí nás, že jste nespokojený, byť vše probíhá dle prezentovaných termínů.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodane zbozi bylo v kvalite odpovidajici 2. jakosti

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu.
    Zboží, které zde recenzujete jste obdržel před 5 měsíci. Pokud nejste spokojen s kvalitou produktu, neváhejte jej u nás reklamovat. Záruční doba je 24 měsíců od data koupě. Rádi Vám reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    Náš kontakt: [email protected], 777 683 225
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Jsem opravdu nespokojena, vše trvá strašně dlouho. Prominte i Vaše stránky jsou nepřehledné. Děkuji, trnu hrůzou v jakém stavu mi zboží dorazí. LC

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás, že jste nespokojená. Misky, které jste objednala, jsou nabízeny s uvedenou dodací lhůtou 2-3 týdny. Domnívali jsme se, že s tím takto počítáte. Každopádně se nám je podařilo zajistit dříve a balíček již odešel. V emailu, který jsme Vám zaslali tento týden je i číslo balíku, pod kterým jej můžete sledovat v systému České pošty. Balík Vám bude doručován zítra.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • objednané zboží zatím nedorazilo. Info od prodejce takové, že v porcelánce mají dovolenou a v dalším týdnu mi napíšou informace o dodání. Nicméně, týden uplynul a informace a ani zboží nikde...

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci.
    Mrzí nás, že jste nespokojený. Odhadovaný termín dodání, který jsme Vám uvedli hned po objednání, zůstává stále platný. Jak jsme psali v emailu, dáme Vám vědět, pokud bychom termín nestíhali. Proto jsme Vás již opětovně nekontaktovali. Možná jen nedorozumění. Určitě Vás mohu ujistit, že objednávka bude vyřízena včas a v termínu, který jste nám uvedl.
    Děkuji a přeji pěkný den.

    Petr Juppa, Porcelanovysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jen potvrdí objednávku a pak již žádná komunikace. U zboží napsaná dodací lhůta, ikdyž zboží vůbec nemají. Kdybych sám eshop nekontaktoval a nezjišťoval, co je se zbožím, tak čekám zbytečně. Radši jsem objednávku zrušil a hledal zboží v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V prípade, ak tovar nevedia doručiť, mali by informovať a nie aby som sa ja vypytovala, prečo mi tovar nevedia doručiť

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Vybrala jste produkt, který momentálně není skladem. Omlouváme se, pokud jste o tom nedostala informaci. Každopádně jsme již spolu ve spojení, abychom věc zdárně dořešili.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

    • Jeden z objednaných hrníčků přišel rozbitý.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavá nabídka a očekávané pohodlí v dodání do vybraného místa
    • Bylo dodáno jiné zboží, než to, které jsem objednala.Jsem rozladěná, neb to měl být vánoční dárek.Pokud již není zboží na skladě, nemělo by být v nabídce, případně by měl být zákazník obratem uvědoměn.

    Musím však konstatovat,že obchod mi nabídl řešení výměnou zboží, bohužel však až v lednu příštího roku, neb mnou požadované zboží nemají na skladě.Proto jsem se rozhodla, že objednávku nezruším.

  • Zatím žádná odezva, proto hodnotím velmi záporně

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu. Zásilka je již připravena a dnes odchází na Uloženku. Talíře jsme neměli v požadovaném množství skladem a tak jsme čekali na nové zboží. Omlouváme se za toto zdržení.
    Děkujeme. Přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka s jinou dodací adresou než byla ta fakturacni. Balíček mi stejně poslali na tu fakturacni,coz pro mě znamenalo řešit, kdo si vezme volno, aby zůstal doma a převzal balík. Moje zkušenost je tedy velice negativní.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zároveň se omlouváme za tuhle chybu.
    Pěkný večer.
    Petr Juppa, www.porcelanovysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    2 talíře byly rozbité a vzhledem k množství talířů, které jsem kupovala jsem nemohla zásilku na prodejně rozbalit a zboží zkontrolovat, takže by mi případná reklamace nejspíš nebyla uznána. Nákup skla přes e-shop se ukázal jako špatná volba.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Škoda, že jste se na nás neobrátila. Na všechny objednávky poskytujeme GARANCI DORUČENÍ V POŘÁDKU, tzn. cokoli se Vám při přepravě rozbije Vám plně nahradíme. Stačí zatelefonovat, poslat fotku a my Vám zašleme talíře nové. Není ani třeba zboží kontrolovat hned při převzetí. Stačí v klidu doma. Jedná se o křehké zboží, takže se občas stane, že se nějaký kousek rozbije. Je toho minimum, ale vyhnout se tomu zcela asi nelze. Naše garance doručení v pořádku Vám v těchto případech vše plně nahradí.
    Petr Juppa, www.porcelnovysvet.cz

    • Na webu byla sada "skladem", po tydnu od objednavky a platby telefonicky urgovano, sada nadobi dosud nedorazila.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Jak už jsem Vám psal, soupravu bychom měli dodat do konce tohoto týdne.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám žádnou informaci o 14 dní staré objednávce

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, děkujeme za kontakt. Vaši zprávu budeme okamžitě řešit. S bližšími informace Vás budeme kontaktovat.
    Děkuji a přeji pěkný den.

    • po zaplacení zboží nedorazilo ani za 10 dnů stále čekám.

    raději neplatit předem ušetříte si nervy zda zboží dorazí.

    Reakce obchodu Porcelánový svět

    Dobrý den, paní Dano,
    děkujeme za Vaši zprávu. Vybrala jste si produkty, z nichž dva mají uvedenou dodací lhůtu 4 týdny, jak je uvedeno v detailu produktu. Předpokládali jsme tedy, že dodání očekáváte v rámci prezentované dodací lhůty.
    Snažíme se minimalizovat náklady na přepravu, proto objednávky posíláme kompletní. Pokud si přejete zaslat objednávku po více částech, je to samozřejmě možné. Nevýhodou ovšem je, že je třeba hradit vícekrát poštovné.
    Napíši Vám ještě do emailu, kde můžeme vše domluvit, aby Vám dodání vyhovovalo.
    Děkujeme Vám za zprávu a přejeme pěkný den.
    Petr Juppa, Porcelánový svět