Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nemají.

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Velmi se omlouváme, bohužel se někdy stane, že zboží uvedené skladem u dodavatele, nám dodavatel nakonec nepošle. Moc se omlouváme. Kateřina Achrer.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po uplynutí deklarované doby dodání nepřišla žádná reakce. Až po druhé žádosti o odpověď, jsem obdržel strohou reakci ve smyslu, že zboží je ještě u dodavatele, a že se omlouvají. Peníze však mají od začátku uzavření objednávky. Kdybych nezaplatil předem, objednávku bych zrušil. Defacto uváděné termíny dodání nejsou garantované a zákazníci tím dostávají lživé informace. Kdybych věděl, že zboží nedostanu v uvedeném termínu, zcela určitě bych objednávku neuzavřel. Z toho vyplývá, že toto byl první, ale také poslední nákup, a to ještě nevím, v jakém stavu zboží dorazí.

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, ale objednal jste si zboží s dodáním 14-21 dnů. Bylo skladem v zahraničí u dodavatele. Kolegyně Vás o tom informovala. Pak jsme Vám i posílali dotaz jak chcete zboží poslat, protože nešlo odeslat do Zásilkovny. Nezlobte se na nás, ale delší doba dodání byla uvedena v okamžik objednání u produktu. Kolegyně s Vámi normálně komunikovala 2 x. Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Přes okamžitou telef.reklamaci nekvalitního zboží jsem žádala buď o výměnu za bezvadné,nebo slevu. Paní sice slíbila že prověří sklad,zda tam bude toto zboží bez prasklin v glazure, ale už se neozvala. A sleva? Nešlo by to pořešit třeba slevou na tento popraskaný džbánek? Mohu doložit foto,kde je to vidět v den kdy mi byl doporučen. Nerada bych se ho vzdávala, nutně ho potřebuji do sady, kde mi chybí, ale jde i o princip. Proč bych měla platit plnou cenu, když je takto poškozený ?!

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den,
    moc mě mrzí Vaše recenze. Hned to pošlu kolegyni a ona se s Vámi spojí a vyřeší k Vaší spokojenosti. Snažíme se všechny reklamace a požadavky vždy řešit ke spokojenosti zákazníka. Ještě dnes vše dořešíme. Popron.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo v pořádku ale nepřišla správná volba barvy místo fialové přišla růžová abych to poslala zpět adresa žádná nebyla k to poslat

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, to nás velmi mrzí. Ale zde máte celý reklamační postup včetně adresy
    https://www.popron.cz/Stranky/formular-v-pripade-reklamace-nebo-vratky
    Tým Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuji vsem

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, nechápeme Vaší špatnou reakci. Objednal jste si filmy na DVD, takže tím, že by se Vám zboží zdálo nekvalitní to být nemůže, DVD koupíte všude ve stejné kvalitě. Objednal jste si 27.12. 2021. Na stránkách jsme měli info o vánočním provozu, že sklad během svátků nefunguje. Vaši objednávku jsme pak odeslali první pracovní den, to je 3.1.2022. Proto nechápeme Vaší špatnou recenzi. Marně k ní hledáme důvod. Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měsíc uběhl a zboží nikde

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, objednal jste 17.11.2021, zboží jsme odeslali 29.11.2021. Za to se moc omlouváme, ale objednal jste si zboží Skladem u dodavatele na které jsme čekali. Během těch dnů jsme Vás 2 x informovali, co se s objednávkou děje. Bohužel jsme se v té době potýkali také s enormním nárustem objednávek, takže expedice měla zpoždění a i o tom jsme Vám průběžně informovali. Moc se Vám každopádně omlouváme. Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neumím kouzlit

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, objednal jste 29.11.2021, zboží jsme zabalili v sobotu 4.12.2021 a kurýr si ho vyzvedl 6.12.2021. Což je tedy od objednávky po zabalení 4 dny a ve Vánoční sezóně, což si myslím, není tak mnoho. Za to se ale i tak moc omlouváme. Měl jste v objednávce zboží Skladem u dodavatele na které jsme čekali. Během těch dnů jsme Vás informovali mailem, co se s objednávkou děje. Bohužel jsme se v té době potýkali také s enormním nárustem objednávek, takže expedice měla zpoždění a i o tom jsme Vás průběžně informovali. Moc se Vám každopádně za vše omlouváme. Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musel jsem zaplatit dvakrát-První platbu nenašli

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Moc nás mrzí Vaše recenze, ale nikdy nenutíme zákazníky platit 2 x. Pokud zákazník zaplatí a neuvede variabilní symbol, vyžádáme si potvrzení o platbě z banky a platbu dohledáme ručně. Pokud jste uhradil 2x, prosím, pošlete nám potvrzení o obou platbách a 100% Vám bude jedna z plateb vrácena na účet. Ale není pravda, že bychom někoho nutili platit 2 x. Email pro zaslání potvrzení o platbě je [email protected]. Kateřina z Popronu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Drbátka- výrobce Čína!!!!! Opracování děs, ostré hrany a drsná plocha, riziko poškození kůže ,nebo oblečení!!!!!!! Již nikdy více, jelikož se v E shopu neuvádí u nabízeného zboží země původu.

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, moc nás Vaše reakce mrzí. Zboží můžete vrátit, formulář naleznete zde. Peníze vracíme obratem. Formulář na vrácení naleznete zde: https://www.popron.cz/Stranky/formular-v-pripade-reklamace-nebo-vratky. Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dobrý den,zakoupila jsem si u Vás nůž na chléb,doručen byl okamžitě,ale objednala jsem si ho i spouzdrem na čepel ,ale pouzdro nikde, pouzdro není k nalezení.Tak nevím mám být spokojená nebo nespokojená.Co myslíte? Přeji hezký den. MULLEROVÁ NADA

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, moc nás to mrzí. O tomto problému vím, že se řešil. Je to chyba na straně skladu. Selhání lidského faktoru. Moc se omlouváme. Kateřina Achrer Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komplikace s vyřízením, nedodržení doručovacího termínu.
    • Po měsíci nedorazilo, i když před týdnem psali, že zboží je expedováno. Svádějí na doručovatele.
    • Po přečtení recenzí ruším objednávku.

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, velmi nás Vaše reakce mrzí, snažíme se zboží doručovat co nejrychleji, ale některé zboží je skladem u dodavatele a termín dodání je delší. Na tuto skutečnost upozorňujeme v detailu výrobku i v nákupním košíku. Pokud se dodání ne naší vinou prodlouží, snažíme se zákazníka informovat. Moc se omlouváme za komplikace. Kateřina Achrer Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • těýko hodnotit po jedné zkušenosti
    • zboží neodpovídá deklarovaným parametrům, chci ho vrátit

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, velmi nás Vaše reakce mrzí, zboží můžete samozřejmě vrátit, Interaktivní formulář naleznete zde https://www.popron.cz/Stranky/formular-v-pripade-reklamace-nebo-vratky Kateřina Achrer Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedošlo není co hodnotit takže zatím žádná spokojenost.

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, velmi nás Vaše reakce mrzí, snažíme se zboží doručovat co nejrychleji, ale některé zboží je skladem u dodavatele a termín dodání je delší. Na tuto skutečnost upozorňujeme v detailu výrobku i v nákupním košíku. Kateřina Achrer Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdy více

    Nedoporučuji nikomu

    Reakce obchodu POPRON.cz

    To nás velmi mrzí, ale máme mnoho zboží skladem u dodavatelů, některé mimo ČR. O přibližné době dodání u produktu píšeme a když dojde kde zdržení, hned klienty informujeme.

    Bohužel se nelze zavděčit všem, naše zákaznická linka funguje dobře, všechny případné stížnosti se snažíme řešit ku prospěchu zákazníka.

    Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bez českého návodu a jeste to bylo poškozený
    • Bez českého navodu

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, to nás velmi mrzí, ale stačilo napsat a návod bychom doposlali a pokud bylo zboží poškozené, nebyl problém nám ho vrátit na naše náklady a my bychom obratem poslali peníze zpět. Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cekam na to 2 tydny stale nic

    Reakce obchodu POPRON.cz

    To nás velmi mrzí, ale máme mnoho zboží skladem u dodavatelů, některé mimo ČR. O přibližné době dodání u produktu píšeme a když dojde kde zdržení, hned klienty informujeme. Popron.cz