Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá katastrofa. Můj poslední nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží, které mi nakonec bylo stornováno bez udání důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodane zboží neodpovídá fotografii

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • U zboží chyběl magnet a nejsem celkově spokojená se zbožím, bylo pomačkané, již si u Vás nebudu nic objednávat. Děkuji ať se daří.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Naletěl jsem na vysavač

    Nefunkční robotický vysavač - naletěl jsem !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • solidní ceny výrobků
    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V balíku bylo jiné zboží než jsem si objednala. Chtěla jsem řešit telefonickou domluvou, to by ale někdo musel brát telefon. Do obchodu se nelze dovolat a nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednané a zaplacené zboží jsem obdržela až za 8 dní, z toho 6 dní se zboží válelo u dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vnuk je venku stále na kole a v místnosti na odstrkovadle chtěl jsem mu pořídit větší jak inzerují prý 73 cm je to bouda 73 cm nemá bohužel ze žádné strany v obchodě mají to které měří těh 73 cm příště zakoupím přímo v obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kniha byla otresne zabalena. Vubec nebyla chranena a dokonce byla obalena jen ze dvou stran, takze je zablacena — nekomu zjevne spadla do blata.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    How it is possible that i still dont receive the product????

  • Nedoporučuje obchod

    . Žádná komunikace proč zboží zatím nedorazilo. Podle popisu na stránkách by mělo dorazit nejpozději 5.11. Jenže e-shop se zatím neozval že by zboží už odeslal takže to asi 5.11. nedorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou výhodu jsem nenašla
    • nereagují na emaily
    • nedodali v daném termínu objednané zboží

    Objednávala jsem u Popron.cz zboží dne 4.10.2023. Druhý den mi psali, že mají zboží v externím skladu, o čemž jsem věděla při objednávání zboží. V emailu napsali, že jim zboží z externího skladu dodají za cca 7 dní a jelikož jsou prý tak hodní, že mi to dávají vědět, tak chtějí hezké hodnocení na heuréce. Včera, 15.10.2023 jsem jim psala email, co je s objednávkou, protože mi od 5.10. 2023 nedali vědět. NEODPOVĚDĚLI. Dnes, 16.10.2023 zboží stále nedorazilo, objednávku jsem stornovala. NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, paní Helena. Omlouváme se za komplikace. Jelikož jste email psala 15.10.2023 (tj. neděle), zákaznicky servis o víkendu nepracuje. Takže vám nemohl nik odpovědět na email. V pondělí jste 16.10.2023 objednávku stornovala. Čekali jsme na informaci, kdy bude přesný návoz, jelikož dopravci zboží dodávají později jak máme uvedeno od dodavatele. Tím pádem vám nebylo odpovězeno, kdy zboží dorazí. Mezi tím jste stornovala objednávku...Zboží přišlo ten den večer. Ještě jednou se omlouváme. S pozdravem Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoporucuji sklamaly ste mně přetim sem sito obědnal na dobirku ted to nejde moc ste mne sklamaly uš si uvas nebudu obědnavat pekni den milan šarady

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den,

    to není pravda, možnost dobírky máme stále. Je normálně nabízena mezi způsoby platby v nákupním košíku.
    U vás byla vyžadována platba předem, protože několik posledních zásilek na dobírku, co jste si u nás objednal jste si nevyzvedl a nám se to několikrát vrátilo a máme tak zbytečné náklady.
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací doba

    Zboží ač uvedeno skladem, bylo někde u dodavatele

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den,
    dovolím si odporovat. Co je skladem, je u toho Skladem. Co je u dodavatele je napsáno jako Dostupné a je tam za kolik dní, to odešleme. Moc se omlouváme, pokud jste to nepochopil.
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání zboží, dobrá komunikace
    • kvalita zboží neodpovídala ilustrativnímu obrázku
    • kvůli nízké ceně nemá smysl řešit reklamaci

    Reakce obchodu POPRON.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzí. Když jste nebyla spokojená s kvalitou je možnost vrátit zboží do 14 dnů, bez udaní důvodu nebo jak vratku. Byla by vám vrácená celá částka. Co se týče reklamace, bylo potřeba se s námi spojit a my by jsme vám poslali bezplatný kód do zásilkovny, kde by jste nic neplatila za dopravu. S pozdravem Popron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi mi po 9 dnech od objednavky nedorazilo, byt lhuta pri objednavani u daneho zbozi byla 2-3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • nedodržují termíny dodání

    Objednávku jsem zrušila. Zboží mělo být doručeno do 14 dní. Kdybych sama nezjišťovala, kde to vázne, tak ani nevím, že ue 14 dní bude najednou nejméně měsíc. Údajně jde o zboží z evropských skladů. To pardon, ale z Číny mi přijde zboží rychleji- dokonce za 12 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které neprodává.