Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení i v předvánočním čase
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka proběhla vpořádku, ale zboží jsme museli reklamovat.
    Představte si to zklamání 4 letého chlapce, který dostane pod stromeček vysněnou autodráhu a ta nemá součástí balení baterie a když je konečně za 2 dny, až po svátcích seženete, tak dráha nefunguje, protože tam jsou nějaké špatné kontakty. Na reklamaci je 30 dní, a tak syn čeká a čeká a ..... já pořád musím vymýšlet historky, jak to Ježíšek koupil ve špatném obchodě :o(

    Reakce obchodu Pompo.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace s výrobkem. Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, takže věřím, že ji budeme mít vyřízenou co nejdříve. Pokud byste měla jakékoliv komplikace, naváhejte nás kontaktovat na našem zákaznickém centru.

    Děkujeme, Pompo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod kde nabídli dobrou cenu a možnost téměř okamžitého osobního vyzvednutí objednávky.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Jine vyuctovani nez mi prislo do emailu a zadny darek jsem nedostala
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • zboží, které nebylo již v kamenném obchodě bylo v e shopu velmi rychle odesláno
    • tak jako u jiných e shopů se prodraží o poštovné
  • Doporučuje obchod

    100 %

    možnost osobního vyzvednutí

  • Doporučuje obchod

    100 %

    milé paní prodavačky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku, i s dodržením termínu dodání před vánoci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo bez problémů
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dovoz na prodejnu trvá delší dobu
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • přehlednost nabídky a ochota personálu prodejny
    • nic
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Nemam vůbec žádný negativní poznatek, vše v pohode, jak zásilka tak i obsluha !

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše super.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zbozi ktere jsem rezervovala na prodejne a melo byt skladem...nebylo...prisel pouze automaticky mail se zrusenim objednavky

    Reakce obchodu Pompo.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme ze způsobené komplikace. Bohužel v předvánočním shonu zboží z objednávky již na prodejně pravděpodobně nebylo. Systém skladové evidence funguje spolehlivě, bohužel ale ještě neumí postihnout zboží, které má v době objednávky někdo jiný již v košíku.
    Standardně v těchto případech prodejna kontaktuje centrálu, zda by jí zboží nemohla do prodejny dodat, ale bohužel 20.12. by již zboží na prodejnu nešlo do konce roku doručit. Samozřejmě Vás prodejna měla kontaktovat s tímto problémem.

    Prodejna bude poučena o tom, jak se má v těchto případech zachovat .

    Děkujeme za pochopení, Pompo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super cena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost připravení zboží,
    • parkování v kotvě
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost

    Při vyzvedávání jsem zjistila, že to je uplně jina hračka...to snad nemyslíte vážne...u hot wheels jsem počítala s tím, že nechám se překvapit znamená, že tam bude autíčko dle vašeho výberu - jak býva součástí vždy u větších dárku a ne že místo stíhačky mi nabídnete náklaďák.

    Reakce obchodu Pompo.cz

    Dobrý den,

    pokud zvolíte u produktu poznámku Nechám se překvapit, znamená to, že Vám bude náhodně vybrána jedna z variant objednaného zboží.

    Děkujeme za pochopní, Pompo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle pripraveno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku, obchod Pompo doporučuji!