Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Vše OK.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé doručení i v předvánočním čase
-
Nedoporučuje obchod
objednávka proběhla vpořádku, ale zboží jsme museli reklamovat.
Představte si to zklamání 4 letého chlapce, který dostane pod stromeček vysněnou autodráhu a ta nemá součástí balení baterie a když je konečně za 2 dny, až po svátcích seženete, tak dráha nefunguje, protože tam jsou nějaké špatné kontakty. Na reklamaci je 30 dní, a tak syn čeká a čeká a ..... já pořád musím vymýšlet historky, jak to Ježíšek koupil ve špatném obchodě :o(Reakce obchodu Pompo.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za komplikace s výrobkem. Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, takže věřím, že ji budeme mít vyřízenou co nejdříve. Pokud byste měla jakékoliv komplikace, naváhejte nás kontaktovat na našem zákaznickém centru.
Děkujeme, Pompo -
Doporučuje obchod
Obchod kde nabídli dobrou cenu a možnost téměř okamžitého osobního vyzvednutí objednávky.
-
Doporučuje obchod
- Jine vyuctovani nez mi prislo do emailu a zadny darek jsem nedostala
-
Doporučuje obchod
- zboží, které nebylo již v kamenném obchodě bylo v e shopu velmi rychle odesláno
- tak jako u jiných e shopů se prodraží o poštovné
-
Doporučuje obchod
možnost osobního vyzvednutí
-
Doporučuje obchod
milé paní prodavačky
-
Doporučuje obchod
Vše proběhlo v pořádku, i s dodržením termínu dodání před vánoci.
-
Doporučuje obchod
- Vše proběhlo bez problémů
-
Doporučuje obchod
- Dovoz na prodejnu trvá delší dobu
-
Doporučuje obchod
- přehlednost nabídky a ochota personálu prodejny
- nic
-
Doporučuje obchod
Nemam vůbec žádný negativní poznatek, vše v pohode, jak zásilka tak i obsluha !
-
Doporučuje obchod
Vše super.
-
Nedoporučuje obchod
- zbozi ktere jsem rezervovala na prodejne a melo byt skladem...nebylo...prisel pouze automaticky mail se zrusenim objednavky
Reakce obchodu Pompo.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme ze způsobené komplikace. Bohužel v předvánočním shonu zboží z objednávky již na prodejně pravděpodobně nebylo. Systém skladové evidence funguje spolehlivě, bohužel ale ještě neumí postihnout zboží, které má v době objednávky někdo jiný již v košíku.
Standardně v těchto případech prodejna kontaktuje centrálu, zda by jí zboží nemohla do prodejny dodat, ale bohužel 20.12. by již zboží na prodejnu nešlo do konce roku doručit. Samozřejmě Vás prodejna měla kontaktovat s tímto problémem.
Prodejna bude poučena o tom, jak se má v těchto případech zachovat .
Děkujeme za pochopení, Pompo -
Doporučuje obchod
Super cena.
-
Doporučuje obchod
- rychlost připravení zboží,
- parkování v kotvě
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost
Při vyzvedávání jsem zjistila, že to je uplně jina hračka...to snad nemyslíte vážne...u hot wheels jsem počítala s tím, že nechám se překvapit znamená, že tam bude autíčko dle vašeho výberu - jak býva součástí vždy u větších dárku a ne že místo stíhačky mi nabídnete náklaďák.
Reakce obchodu Pompo.cz
Dobrý den,
pokud zvolíte u produktu poznámku Nechám se překvapit, znamená to, že Vám bude náhodně vybrána jedna z variant objednaného zboží.
Děkujeme za pochopní, Pompo -
Doporučuje obchod
- Rychle pripraveno
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku, obchod Pompo doporučuji!