Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (109)
  • ceny (45)
  • ochota (41)
  • výběr zboží (39)
  • komunikace (25)
  • nelze platit kartou (3)
  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do teď nikdo nic nepsal, že by bylo zboží k vyzvednutí. Týden po predpokladanem dodání

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka byla přijata, vyřízena a nakonec zboží v obchodě nebylo. Prý bylo ukradeno z prodejny. Byla jsem velmi zklamaná.

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zboží, které však neměli na prodejně, ikdyz na e-shopu bylo uvedeno skladem.

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod na svých stránkách uváděl zboží jako dostupné, následně mi objednávku zrušil, že zboží dostupné není. Na dané kamenné prodejně jsem ale jednu z objednaných a dle obchodu nepřítomných věcí, viděl v regálu o pár dní později
  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží které nabízeli, že mají přímo k vyzvednutí na prodejně a mé potvrzené rezervaci zboží, po dalších třech dnech čekání napsali bez omluvy z prodejny ve Štěrboholech že zboží nemají, přitom pořád měli mít 3 kusy, tak nevím ale vedení Pompo by tam mělo udělat pořádnou inventuru a vyměnit personál. Jako máte rezervované zboží, čekáte tři na vyzvání k odběru a po třech dnech zbytečného čekání, najednou zboží které nejdříve potvrdili nemají, a přitom pořád nabízejí k odběru 3 kusy. Obchod nedoporučuji v žádném případě, já už v Pompo nic neobjednám nemám jistotu ,že to vůbec mají. A když jdete rovnou do obchodu to je katastrofa prodavačky třeba v Praze na Zličíně vůbec nezájem o zákazníky jen se pořád hrabe v kase melírovaná prodavačka jak od kolotoče na každém prstě nevkus zlatý prsten, no co si o tom myslet... A přitom si stěžují jak malý mají plat, pak se ani nedivím že některé zboží na prodejnách chybí. Podle jedné ze statistik nejvíce krade personál ale svádějí to vždy na zákazníky.

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Zklamání

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny výrobků v akci
    • Zboží mi dosud nedorazilo, v prodejně Pompo Atrium HK, kam mělo dorazit, zboží vůbec nemají (byla jsem se tam několikrát ptát), na stránkách Pompo v klientské zóně mám u objednávky, že zboží k vyzvednutí na prodejně od 9.1., ale na prodejně není.

    Sice má obchod pěkné akce, ale objednané zboží nedorazí.:-(

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané zboží mělo být skladem v obchodě, když jsme pro něj přišli (do obchodního centra jsme jeli speciálně kvůli tomu), prodavačka nám arogantně oznámila, že na prodejně prostě není, asi ho na prodejně někdo ukradl či co a čekají na dodání z centrálního skladu, v časovém rozmezí 2-4 dnů...
  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V době mé objednávky bylo zboží skladem na prodejně.Přesto následoval telefonát z prodejny,že zboží je nedostupné.Druhý den byly v té samé prodejně dva kusy zboží.Objednala jsem a opět telefonát o zrušení objednávky.
    • Dělají si ze zákazníků legraci.
  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím žádná informace, zboží nedodáno...

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevrátí peníze, když potřebuji zboží vrátit. Lze jen vybrat jiné zboží. Lego Elves bylo vyprodáno a o jiné zboží jsme neměli zájem. Poukázky na pozdější nákup také nebyly. Byli jsme donuceni si něco koupit. Připadali jsme si jako rukojmí.
  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží vůbec nebylo skladem, tak jak inzeroval eshop

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá čekací doba

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupovat před Vánoci vyprodanou hračku, je fakt šílený stres. V pompu ji měli (aspoň na webovkach tato informace byla), dovolat se do pobočky na Kladne bylo absolutně nemožné (vypojeny telefon), takže jsem čekala až mi někdo odpoví/potvrdí objednávku. A ztrácela jsem tím čas ji shánět někde jinde, když mi nakonec objednávku zrušili, protože někdo udělal špatně inventury a info na stránkách neplatí!

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Datum doručení zboží na prodejnu prodlouženo prozatím o 12 dní!!! a to přestože se dané zboží mezitím objevilo na jiných pobočkách, kde bylo v okamžiku objednání nedostupné.
  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednávku přijal, přišel mail že se na objednávce pracuje a až za 48h mi z obchodu volali, že zboží nebude, to sakra nevěděli hned, obvzlášt když se jednalo o pár dní před vánoci!!!

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží označené na internetu jako skladem, nebylo, volali, že ani nebude, pár dnů před Vánocemi:(

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (vánoční dárek) jsem si rezervoval přes internet, neboť mělo být na prodejně. Očekával jsem, že velmi rychle budu moci vyzvednout, ale to byl velký omyl. Přišlo mi info, že objednávka byla přijata (nic jsem neobjednával, jen rezervoval), další den že se zboží expeduje, pak se zboží již přepravovalo na prodejnu. Pak informace ustaly. Po 3 dnech jsem se v obchodě zastavil, jestli rezervované zboží mají. Prodavačka mi sdělila, že nemají a když jsem řekl, že na netu jej měli na prodejně, řekla, že jej asi někdo ukradl. Asi Ježíšek a rovnou 2 kusy. Uchlácholili mě tím, že druhý den bude zboží a že by tam rezervované zboží mohlo být a že zavolají. Tak čekám na telefonát :-). Tady příště rozhodně nakupovat nebudu. Objednávání přes internet nedoporučuji.

  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednávala dvakrát a ani jednou mi nedošel email že je objednávka přijata a do dnešního data se mi vůbec nikdo neozval. Cca je to tak tři týdny od první objednávky.
  • nakoupil v obchodě www.pompo.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem vyzvedával v OD Kotva. Přes upozornění SMS, že je zboží připraveno, madam u výdaje, hovořící spíše rusky než česky říkala, že tam není. Po dlouhé době ho vyhrabala její kolegyně z jakéhosi koše. Ani slova omluvy, jen přihlouplé výrazy. Dosti trapné...