Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neskutečné, objednávku vyřizují 5 dní a pak ještě volají s tím, že zboží, které jsem si objednal nakonec nemají...k tomu není co dodat

  • Dnes jsem utratila za vánoční dárky v Pompu 2.500,-. Zarezervovala jsem si je včera večer na jejich webu a ač jsem mohla využít dopravu zdarma, rozhodla jsem se, že si dárky na prodejně vyzvednu. Ušetřila jsem tedy jejich náklady. Dnes jsem tam ráno byla (pobočka v OC Šestka, Praha 6 - Ruzyně) a vzhledem k tomu, že jsem tam byla společně se synem, jsem prodavačku požádala, jestli by nemohla připravit zmíněné zarezervované dárky co nejnápadněji do přinesené tašky a že si pro ně za pár minut přijdu, aby je syn neviděl. První prodavačka mi odsekla, že kvůli mě nebude nikam lítat, druhá byla vstřícnější (hurááá) a po platbě mi vyhověla. Když jsem se vrátila, dostala jsem doslova vynadáno od (zřejmě) šéfové, že příště mi nic nezabalí a ať si na to nezvykám. Byl to můj poslední nákup u Pompa. Je mi líto, že majitelé obchodu nedokáží vyškolit milý a vstřícný personál.

  • Dnes 7.12.2019 jsem koupila v prodejně Pompo Ústí nad Labem panenku Monster high za 1199kč.
    Ten samý den večer otevřu stránky www.Pompo.cz a stejnou panenku tu nabízí za 299kč, s možností vyzvednutí ve stejném obchodě.
    To byl pro mě šok a zároveň poslední nákup v této prodejně.

  • Chtěla bych se zeptat jak je možné,že v listopadu konkretně 16.tého již nejsou k dispozici ani sehnání dárky z předtištěného vánočního katalogu????Byla jsem velmi zklamaná z nákupu v tomto obchodě,přístup, ochota ,jednaní no asi slečna neměla svůj den :-(