Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • nemohu hodnotit neb zboží ještě nemám
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží prý nenašli, takže objednávku zrušili.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Vstřícné jednání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Protože jsem si myslel, že to bude méně komplikované a rychlejší, objednal jsem si zboží na prodejnu. Zvlášť rychlé to ale nebylo, zboží jsem si vyzvedl po týdnu, a to jsem ještě den získal tím, že jsem se do obchodu dostavil, aniž bych dostal sms nebo mail, že je zboží doručeno, ale protože už tam nevybalenou zásilku měli, požádal jsem prodavačku, jestli by moje zboží mohla hned vybalit a předat mi ho. Jinak by to před Vánoci pod stromeček bylo opravdu těsné. Doručení přímo domů jako balík by bylo pravděpodobně rychlejší.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • možnost osobního odběru na prodejně
    • široká síť prodejen
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Parkování

    Prodejna se přesunula, což nebylo na stránkách Pompo uvedeno. Prodejna se přesunula na křižovatku pod náměstím. Zde není možnost ani zastavit a ani parkovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nákup přes rezervaci na internetu, pohodlné bezproblémové

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží rychle připravené k odběru a příjemná obsluha...doporučuji
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Služba a rychlost obchodu výborná. Výrobek jsem ale hned po svátcích reklamovala, přestal fungovat po 5 minutách . Přijetí reklamace také v pořádku. Paní prodavačka v Mostě byla velice milá a ochotná. Konečný dojem zatím nemůžu ohodnotit, protože reklamace je stále v řízení. Takže po vyřízení reklamace budu teprve hodnotit. Zatím převyšuje zklamání vnoučka, když jsem mu hračku hned sebrala. Věřím, že se vše vyřeší k naší spokojenosti. Přeji příjemný den Anna Havlíková

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vyšli mě ve všem vstříc, pozdržení objednávky na prodejně
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Obchod www.pompo.cz byl použit pouze k rezervaci zboží prodavačkou jedné prodejny na jiné prodejně. Ale vše proběhlo v pořádku, takže jsem spokojen. :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávka byla rychle vyřízena, zboží v pořádku předáno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení i v předvánočním čase
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka proběhla vpořádku, ale zboží jsme museli reklamovat.
    Představte si to zklamání 4 letého chlapce, který dostane pod stromeček vysněnou autodráhu a ta nemá součástí balení baterie a když je konečně za 2 dny, až po svátcích seženete, tak dráha nefunguje, protože tam jsou nějaké špatné kontakty. Na reklamaci je 30 dní, a tak syn čeká a čeká a ..... já pořád musím vymýšlet historky, jak to Ježíšek koupil ve špatném obchodě :o(

    Reakce obchodu Pompo.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace s výrobkem. Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, takže věřím, že ji budeme mít vyřízenou co nejdříve. Pokud byste měla jakékoliv komplikace, naváhejte nás kontaktovat na našem zákaznickém centru.

    Děkujeme, Pompo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod kde nabídli dobrou cenu a možnost téměř okamžitého osobního vyzvednutí objednávky.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Jine vyuctovani nez mi prislo do emailu a zadny darek jsem nedostala
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • zboží, které nebylo již v kamenném obchodě bylo v e shopu velmi rychle odesláno
    • tak jako u jiných e shopů se prodraží o poštovné
  • Doporučuje obchod

    100 %

    možnost osobního vyzvednutí

  • Doporučuje obchod

    100 %

    milé paní prodavačky