-
Budou se Vás pravděpodobně snažit uplatit usmolenými 500 Kč , aby jste smazali negativní recenzi.
(Dávejte bacha co vybíráte, obchod moc nekomunikuje, zboží posílají bez ozkoušení)
Je mi to líto ale mazat rozhodně nebudu. To by jste museli zatraceně přitlačit :)-
Vám taky nabízejí slevu ve formě úplatku, mě např. poslali PC který neměl funkční systém
-
-
Potřeboval jsem opravit NB. Po téměř měsíci jsem si volal. Odpověděli mi, že oprava je už dávno hotová, ale omylem mi neodeslali email. NB měl údajně standardně fungovat, ale... Doma mi nabízel připojení ke všem WiFi v okolí, jenom ne k té mojí. Jel jsem nazpět do prodejny. Technik spustil NB a oznámil mi, že chyba bude v poskytovateli. Přijel servis z O2 a nezjistil problém. Ovšem připojení se nedařilo. Obrátil jsem se na jinou firmu a ta problém vyřešila. Nejsem odborník na IT, ale oprava z Počítárny, jak mi bylo sděleno, byla odfláknutá. O čase a dvojím placení servisu nemluvě.
-
Rozhodně nedoporučuji cokoli od nich kupovat. Koupila jsem herní notebook od HP, který již po prvním zapnutí nefungoval tak jak měl. Třikrát jsme posílali na reklamaci, takže jsem již víc než půl roku bez počítače. Autorizovaný servis s obchodníkem se nedokážou domluvit jak řešit reklamaci, takže nemám ani peníze ani zařízení.
Možná mají nižší ceny, ale za ty nervy v případě nefunkčního zařízení vám to opravdu nestojí. -
Koupil jsem si repasovaný "B" Macbook Pro 2019, s tím že má mít jen lehké známky používání. Poprvé mi poslali zařízení s nefunkční baterií, tudíž nešel nabít a bez napájení se hned vypl, jinak kosmeticky vypadal skoro jako nový.. Poslal jsem ho na reklamaci a po týdnu čekání a po několika telefonátech, protože k vám se žádné informace nedostanou, mi poslali další Mac, tentokrát sice funguje baterie, ale předchozí majitel byl asi wolverine, škrábance úplně všude, rohy omlacené, několik známek pádů a jako třešnička, díra a prasklá lišta pod displejem. (To, že je špinavý nebudu brát jako závadu), když jsem zavolal paní na reklamaci, tak mi řekla, ať ho buď znovu reklamuji, nebo že mi dají nějakou "slevu". Očividně ani nezkontrolují stav před posláním.
Kdybych počítač nepotřeboval kvůli práci, tak jim ho pošlu klidně znovu. Bohužel si ho radši nechám, bojím se, v jakém stavu by přišel ten 3 kus. Určitě v tomto obchodě nedoporučuji kupovat nic, co není ve stavu "nové", nebo možná radši nekupovat nic.-
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený. Ano, zařízení v A kategorii vypadají opravdu jako nová. Ty v B kategorii mohou mít jisté estetické vady a proto jsou s výraznou slevou. Jako jediný obchod v ČR nabízíme zákazníkům to, že jim B kusy dopředu nafotíme. Rozhodně nám není milé, že Vám došel první kus se špatnou baterií. Ty (stejně jako ostatní součásti) pečlivě testujeme. Bohužel stále se jedná o elektroniku a vada může nastat kdykoliv. Rádi bychom, aby se to nestávalo, ale prostě to jednoduše není nevyhnutelné :( Právě za tyto komplikace jsme Vám nabízeli výměnu či dodatečnou slevu. Snažili jsme se k situaci postavit čelem. Ještě jednou děkujeme za pochopení a opravdu se za tuto objednávku omlouváme! Tým, POČÍTÁRNA.CZ
-
-
Před 4 měsíci jsme pořídili vcelku slibný notebook. Hned po dodání jsme zjistili nefunkční klávesnici (tři týdny trvalo, než reklamaci uznali a klávesnici vyměnili). Nyní odešla baterie, poslali jsme reklamační protokol (žádná reakce), pak znovu (žádná reakce), pak telefon - snad 5 minut, než to zvedli. Nějaká paní (prý Bára) začala dost nepříjemně štěkat, že toho mají hodně a prostě se k tomu nedostali. Pak že máme znovu poslat email, nenechala člověka domluvit (vysvětlit, o co jde) a pak praštila telefonem. To byl nepochybně náš poslední nákup u téhle společnosti. Recenzi bez jejich součinnosti napsat nelze, proto aspoň do diskuze - celková spokojenost 1*, dnes už určitě ne víc.
-
Píši sem, nakupoval jsem totiž na prodejně a nemohu proto přispět mezi recenze.
Pozitiva:
- koncept podniku, díky kterému zde lze najít kvalitní zboží za dobré ceny
- lidský přístup a možnost se na ledasčem domluvit
- příjemný personál ať už na prodejně či na online podpoře
- možnost osobního prohlédnutí si zboží
Negativa:
- ocenil bych širší nabídku produktů, ale vzhledem ke konceptu podniku se to dá očekávat :-) -
Řešila jsem s heurekou změnu obsahu recenze, bohužel bez úspěchu, moje recenze se na počítárna neobjevuje, nelze ji dohledat, proto nelze ani nic měnit. Zmizela.
Lituji toho, že jsem si od Pocitarna.cz koupila notebook, který rozhodně nebyl levný (Acer Swift 5), údajně nový.
Komunikace při dodání zboží skvělá, notebook jsem dostala okamžitě.
Ovšem při zaslání na reklamaci komunikace téměř žádná. Informace o přijetí notebooku, zdůraznění, že se nemám zbytečně ptát, jak Jenna tom průběh reklamace a že budu informována vždy, až budou nové informace o průběhu.
Notebook odeslán 5.11 (přijat 8.11), po dlouhé pasivitě ze.strany počítárna, jsem se rozhodla je kontaktovat. Byla jsem ochotná vydržet ještě den, dva navíc. Vždyť přece notebook odesílají do Aceru, jak říkali.. puf, dozvídám se, že notebook je někde v opravě, neví se kde. Rozhodně nebyl v Aceru. Ukázalo se, že ho zaslali do jiného servisu na analýzu, chvíli s tvrzením, že ho tam i opraví, poté s tvrzením, že ho využívají externí servisy na analýzy..hmm..problém s baterkou, ale nejde sehnat, v tuhle chvíli už bylo mám dojem po třiceti dnech od reklamace.
Pochybuji, že se nějaká analýza kdy udála. Po dotazani, zda jsou kromě baterie opravené i softwarové chyby, mi bylo naznačeno, že to že po spánku nefunguje obrazovka je určitě taky dáno baterií a že bych se divila, jak ti všechno může souviset.. divila, je to tak, po dalších apelacích tedy reinstalilovali software s upozorněním, že nejde o reklamaci. Možná to je standard všude, nevím, že se software neuznává jako reklamace..
Následovalo několik omluv, několik rozhovorů s paní Míšou, která mě odmítala přepojit dál a řešit situaci s vedením, dle jejich slov celý servis pro zákazníky dělá sama.
Notebook jsem dostala 18.12. kromě omluvy, která byla dost planá, bez jakékoliv satisfakce za jejich neschopnost.-
Dobrý den, moc nás mrzí Vaše recenze. Ano, Vaše reklamace trvala opravdu hodně dlouho. Prověřoval jsem si pečlivě všechny okolnosti. Bohužel před svátky měly servisy opravdu hodně napilno a celý svět trápí nedostatek náhradních dílů. To brzdí i naši práci, seč bychom si přáli opak. Je nám líto, že jste byla bez notebooku delší dobu. Budeme se vždy snažit, aby byla doba co nejkratší a zákazník s námi byl spokojený. Chápu, že jste se domáhala nějaké satisfakce, rádi bychom Vám nabídli slevu v případě dalšího nákupu. Ale moc mne mrzí, že volíte tuto cestu nátlaku, kdy ve Vašem příspěvku záměrně fakty obracíte, mnohdy píšete i něco, co se v reálu nestalo. Zvolme, prosím, příště oboustranně přístup s respektem a férovostí. Věřím, že si to zaslouží každý zákazník, ale i firma, která se je snaží kvalitně a dobře obsloužit. Děkujeme za pochopení. T. Netopil, jednatel společnosti.
-
-
Dobrý den s webem počitarná má naše rodina dobrou zkušenost. Máji vše co potřebujete . Dobrá podpora
skvělé ceny. Mohu doporučit-
Moc děkujeme! :)
-
-
Dobrý den,
rád bych se zeptal jak je to s notebooky z programu HP Renew, o kterém se zmiňujete na webu. Dle informací z webu se jedná nb (rozbalené, vrácené do 14 dnů a pod.). Z info o tomto programu na webu HP, to vypadá, že v něm jsou i použité opravované počítače, které jsou ale prodávané s plnou zárukou. Rád bych se zeptal jak je to tedy s počítači, které máte na skladě. Děkuji za věcnou odpověď.-
Dobrý den Honzo :) Moc děkujeme za dotaz. Ano spolupracujeme přímo z HP, odkud naše předváděcí notebooky HP odkupujeme. Neprovozujeme žádný bazar, nevykupujeme neznámá zařízení od zákazníků. Zboží je testované v první řadě výrobcem a poté i našimi testery. Nazývají se správně jak píšete "HP RENEW". Původ může být velmi rozličný. Jsou to krátkodobě použité notebooky, nadvýroba pro jiný trh, notebooky vrácené do 14 dní (případně s řešeným problémem z výroby) atd. Podle našich zkušeností z testovaní mají v průměru "naběháno" jednotky hodin, maximálně pár dní. Jak správně píšete, je na ně 2letá záruka. Tu kryje i HP a poskytuje k nim možnost svozu na případnou reklamaci přímo od zákazníka z domu :)
-
Ale psát evidentně neumíme :-D Omlouváme se za tu hrubku :-D (Samozřejmě "s HP")
-
-
Při prvním nákupu jsem měl obavy jaký to bude, přeci jenom bydlím na druhém konci republiky, nicméně po nákupu několika počítačů mohu obchod jen skvěle doporučit. Už jsme řešily 2 * reklamaci u notebooků a vždy rychlost jak blesk a vyřízeno k naší dokonalé spokojenosti. Z nás jedině tento obchod na PC, notebooky a mobily, nakupovat již budeme jen u Vás. Děkuji. Lukáš
-
Krásná slova a od nás jen jedno velké DÍKY pane Lukáši :)
-
-
Počítárna.cz - můj nový obchod pro notebooky a mobily. Doporučuji. Proč?? Při hledání notebooku (HP Elitebook 1040 x360) jsem na jejich stránky narazil omylem, a musel jsem se přesvědčit, že se mi to nezdá. Protože nabízený typ notebooku, který jsem hledal, byl u konkurence za 55 000,- s 16GB RAM a 256 GB SSD, tady s vyšší konfigurací (32GB RAM a 1000GB SSD) za 34 000 vč. DPH vlivem drobného šrámu na boku, který není při užívání vidět. (Bez DPH za 28 000) Prostě předváděcí notebook, stejný výkon za příznivější cenu. A když funguje prodej předváděcích aut, proč by nefungoval i prodej předváděcích elektrozařízení? Recenze sahají několik let zpátky, kolega u nich taky kupoval, tak jsem do toho šel. A co je důležité, tak záruka platí od HP na 3 roky. Domluva super, poslali obratem přesné specifikace, doplňující dotazy zodpověděli, fotografie notebooku včetně problematických částí. Ale upřímně, 20 000 dolů za rýhu mezi dvěmi konektory na boku? Se zárukou 3 roky přímo od HP? S možností dokoupení OnSite nextBusiness day zárukou od HP na 3 roky k modelu, kterou jsem za 3 000 koupil? Rychlá a bezproblémová komunikace. Získali tak nového zákazníka a kudy chodím, tak je vychvaluji. Tuto recenzi uděluji po kompletním zprovoznění notebooku a ozkoušení reakcí i po nákupu, když jsem dokupoval rozšířené krytí NextBusinessDay. Vše jak má být. Pokud by byly nějaké nejasnosti zařízení, obraťte se na podporu, a se vším poradí i po nákupu. Děkuji za nový pracovní stroj.
Martin -
Mohu jen potvrdit perfektní služby od tohoto obchodu a doporučuji. Lidé na telefonu a emailu se opravdu snaží poradit, to už se dneska moc nevidí. Svůj první notebook od nich jsem posílal na reklamaci před rokem do HP servisu. Záruka je opravdu 2 roky. Jen HP drží rok a prodejce druhý rok a pak jej proplatí HP. Vy jako zákazník tedy nic neřešíte, vím to protože u HP servisu pracuje tchán. Tedy neřešte, kde a jak dlouho předváděcí ntb byl, protože je o vás dobře postaráno. Máme od počítárny už 5. notebook a už nikdy nekoupím jinde. Jen jim zkuste napsat, pochopíte proč! :) Díky.
-
Dobrý den, děkujeme za nové dotazy. Původ předváděcího zboží od výrobců je různý. Většinou je to rozbalené, či nerozbalené zboží pro potřebu výrobce, nadvýroba pro jiný trh, ale i vrácené objednávky do 14 dnů. Uvádíme to na webu a nijak se tím netajíme. Přijde nám sleva až 30 % za to, že je zboží byť i minimálně použité, rozbalené jako skvělá možnost levného nákupu :) Co se týče záruky. Opravdu máte záruku 24 měsíců. Pokud Vám ji některý autorizovaný servis odmítl, prosím obraťte se na nás, bude to jen jejich administrativní chyba. Od nás máte na faktuře uvedeno 24 měsíců a to je to hlavní :) Stačí se na nás obrátit. Hezký den! Lucie, POČÍTÁRNA.CZ
-
Mám stejný problém . Zakoupili jsme předváděcí notebook.Ušetřeno 1200 kč od nového. Po roce jsme zjistili že tento notebook byl již 2x prodán a vrácen. Před několika dny tu byl i podobný příspěvek od paní která měla problém s telefonem prodán jako předváděcí a přitom měl několik majitelů .Ale její příspěvek byl již kupodivu smazán. NEDOPORUCUJI OBCHOD píši do diskuze protože do recenzí už vložít nejde
-
Dobrý den
Před cca 1 rokem jsem si u vaší firmy zakoupil notebook HP. Při prodeji mně bylo ujištěno od prodejce JEDNÁ SE O NOTEBOOK z PŘEDVÁDĚCÍCH AKCÍ se ZÁRUKOU 24 měsíců . Před cca 10 dny jsem měl s notebookem problém obrátil jsem se přímo na servis HP kde mně ale bylo řečeno ZÁRUKA je jen 1 rok a ještě k tomu notebook nebyl předváděcí ale již 2 x vrácen od zákazníka na reklamaci. Jak to tedy je s původem tohoto zboží. Nebo klamete spotřebitele a lepe se vám prodává s označením předváděcí než opravované.
Děkuji -
Roman: Dobrý den, pane Romane. Nedaří se mi Vaši objednávku dohledat. Skutečně jste od nás objednával? Pokud dáváme dárek, systém ho automaticky na fakturu přidá dle zákona. Ovšem, je to pouze účetní úkon a placený není - částka je 0 Kč. Pokud jste objednával na IČ - záruka je 12 měsíců vždy. Pokud máte jakýkoliv problém, nechte nás jej prosím vyřešit. Zatím od Vás nemáme žádný email, či telefon. Stačí se nám ozvat ([email protected], 776 777 711 a my Vám samozřejmě rádi pomůžeme a vše vyřešíme :) Tým POČÍTÁRNA.CZ
-
Dobrý den
Mám špatnou zkušenost s nákupem v tomto obchodě WWW.počítárna.cz
Koupě 3 produktů dle nabídky na WWW.
U 1 garantovaná záruka 24 měsíců na vystaveném dokladu uvedeno pouze 12 měsíců. K tomuto produktu byla garantovaná druhá položka jako dárek zdarma přesto byla naúčtována. Po otestovaní doma ( předpokládám že asi prvního ) bylo zjištěno že tento produkt nefunguje.
Velké zklamání z tohoto nákupu čekal jsem více dle toho jak se firma prezentuje .............
-
POČÍTÁRNA.CZ: Děkuji, takto už je to jasné :-)
-
Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz!
Ano na předváděcí zboží od výrobců v originálních krabicích poskytujeme klasicky záruku 24 měsíců. To platí u všech značek. Vámi zaslaný notebook v odkaze je ovšem repasovaný (použitý) a na ty dáváme záruku jeden rok. Typ produktu je v parametrech uveden vždy hned na prvním řádku, případně můžete vyhledávat v kategoriích v menu nebo nám zavolat či napsat na online chatu. Rádi Vám se vším poradíme :) Mohu Vám ještě nějak pomoci? Tom, POČÍTÁRNA.CZ -
Dobrý den,
nevím, zda jsem četl diskuzi dost pozorně, ale zdůrazňujete záruku 2 roky. Jenže např. u notebooku DELL LATITUDE E7440 máte v eshopu záruku jen 1 rok: https://goo.gl/6L5TpR
Nebo níže v diskuzi se jedná pouze o HP?