Přihlásit se a přidat příspěvek
  • marriena: Děkujeme Vám za pěknou zpětnou vazbu. Jsme tu pro Vás! :)

  • Jakub: Děkujeme pane Jakube! :)

  • TOM6: Máte důkazy o vašem tvrzení? Myslím si že počítárna prodává kvalitní zboží za cenu kterou jen tak někde nenajdete, a když už je nějaký problém se zbožím počítárna ho vyřeší bez sebe menšího problému, samozřejmě pokud jste si zařízení nepoškodil/a sám/a.

  • Jakub: Dobrý den, pane Jakube.
    Kvalita polepů je velmi dobrá a k reklamacím téměř nedochází. Samozřejmě nevylučuji, že se Vám mohlo nějaké písmeno odlepit. Rádi Vám zdarma zašleme celou novou sadu vinylových polepů. Budete si tedy moci písmeno nahradit :) Prosím napište nám na email. Krásný den! Tomáš, Počítárna.cz

  • TOM6: Dobrý den, pane Tome. Děkujeme Vám za další reakci :) Budu v mé odpovědi naprosto přímý a upřímný. Rovněž oficiální vyjádření firmy HP Vám rádi poskytneme pokud nám o něj na email napíšete. Nevím, co Vás vede k těmto nepřesným, někdy i nepravdivým výrokům. Ať už jste z konkurenčního prostředí nebo ne, věřím, že diskuze je zdravá a proto rádi tuto debatu otevíráme a rozšiřujeme. Nebudeme Heureku žádat o promazávání. Konec konců jde o informace pro zákazníky :) Jen si dovolím podotknout, že všechny informace by měly být uváděny pravdivě a neměly by cíleně někoho poškozovat, toto jednání je jednak neetické a na druhé straně i odporuje legislativě. Záruku jsme Vám již v minulém příspěvku vysvětlovali. Rádi zopakujeme: Poskytujeme plnou záruku 2 roky. Ano, druhý rok hradíme servisní služby za HP my, ale servis pro zákazníka je stejný. Je to naše volba a chceme pro naše zákazníky záruku dvouletou. Rovněž zboží nakupujeme jen v nejvyšší třídě a současně ho rovněž i u nás znovu testujeme. Třída HP je označena "GOLD" a stav je "Good as new" Proto to "u nás jinak" :)
    Váš údaj 90 % je velmi zkreslený. Ano v tomto programu jsou přirozeně i opravené notebooky, zdaleka ale v tak velkém podílu. Ovšem velmi záleží jaké zboží od HP daný obchod nakupuje (zmíněné třídy kvality). I přes minoritní část těchto typů zařízení právě v našem sortimentu, musím říci, že právě tyto notebooky jsou velice spolehlivé. Pokud totiž nějaký zákazník reklamuje u HP nově zakoupený přístroj kvůli nějaké vadě, HP zařízení otestuje a kupříkladu vadný disk vymění. Dojde tedy k další kontrole a často je tedy paradoxně u těchto zařízení větší šance na perfektní stav než u zařízení nového. Prosím berte tuto odpověď jako přátelskou reakci. Snažíme se jen uvést věci, které jste napsal na pravou míru :) Přeji Vám krásný den a dobrý vstup do roku 2017 Tomáš, Počítárna.cz

  • TOM6: Zajimavé, to vám napsala počitarna? Myslim si že by si timto pohoršili dobré jméno, ale na mém notebooku HP pavilion 15 mám nalepené pismenka s háčky, nevim jestli je to original ale každopadně se mi už ě odlepilo a musel jsem ho přilepit :-D.

  • Dobry den, je to přesně tak notebooky pochází z celého světa proto mají i různé klávesnice i arabské znaky i rozsypaný čaj. A bohužel je to tak opravovaných nebo vrácených je procentuálně cca.90%. Samozřejmě lepe se 3x opravovaný notebook z konce světa prodává jako výstavní nebo předváděcí kus v ČR. Pracoval jsem přímo s produkty RENEW. Myslím že se jedna o klamáni spotřebitele. A nakonec zjistíte že jste ušetřili 1500 Kč a mate notebook s arabskou klávesnici např. viz příspěvek v recenzi. Záruku od HP jen 1 ROK.
    Takže jak Počítárna říká : U Nás trochu jinak tak asi opravdu trochu jinak.

  • Monča dedee:
    Děkujeme za pěknou recenzi. Můžete ji vyplnit do dotazníku Heureky, který Vám přišel na email. Ale i zde nás velice potěšila a dostala se k nám. Což je to, o co Vám asi šlo. DĚKUJEME! :)

  • Jakub:
    Dobrý den, pane Jakube. Děkujeme za reakci a opravdu doufáme, že už naše servisní služby nebudete muset využít :) A pokud ano, budeme se snažit vždy aby to pro Vás bylo co nejméně komplikované :)

  • TOM:
    Dobrý den, pane Tome. Děkujeme za dotaz. Rádi Vám na vše odpovíme. Produkty z programu HP Renew se do tohoto programu dostanou různými způsoby. Opravil bych informaci, že jsou to jen opravené a použité kusy. Není tomu tak, ikdyž i tyto se zde mohou objevit - všechny HP testuje a případně uvede do perfektního stavu. Jedná se o rozbalené kusy, neuskutečněné objednávky, vrácené objednávky, zboží z marketingových akcí HP a ano i ty opravené, které měly například nějakou výrobní vadu a do HP se vrátily. Záruku opravdu dáváme 2 roky. Správně říkáte, že záruku HP na tyto modely drží jen 1 rok. Ovšem korektní prodejce by měl zákazníkovi vyjít vstříc a poskytnout záruku dvouletou. Nemusí, ale může :) Tedy od nás je záruka opravdu dva roky a platí to samé, i během druhého roku si od Vás zařízení vyzvedneme a necháme v HP opravit. Jen náklady opravy hradíme my. Prosím pokud je Vám cokoliv nejasné, ptejte se, volejte. Rádi Vám vše vysvětlíme. Konec konců je to o osobním přístupu a servisu pro zákazníky. Ten věřím máme dobrý a z reálných recenzí od zákazníků i zde na Heurece je to doufáme vidět :) Pěkný den a klidné svátky! Tomáš, Počítárna.cz

  • Jakub. Cekal jsem na reakci pocitarny která se zatim nedostavila. Ještě pockam a pak vse vysvetlim...

  • Tom: Jak jste na to přišel? :) kupoval jsem od počitarny taky notebook HP který jsem jim po 2 měsících poslal na reklamaci. Zatím jede v pořádku, je to nepříjemná situce, ale tu počítarna vyřešila pokud z notebookem už nebudou problémy tak jsem velice spokojen.

  • NEVIM KAM SE PISE RECENZE TAK PISU SEM. DEKUJU MOC ZA NAKUP, Z VAS BY SI KAZDE ESHOP MEL BRAT PRIKLAD. SKVELA KOMUNIKACE A RYCHLOST. OBJEDNALA SEM V PONDELI A V UTERY UZ ZVONIL KURYR. NOTAS BYL JAKNOVY V ORIGINALNI KRABICI, TO JE PARADA!!!! JO A DIKY ZA COKOLADU JAKO DAREK, PADLA JESTE DRIV NEZ SEM ZAPNULA NOTAS :D POCITARNA- PALEC NAHORU!!! :) MONI

  • Pocitarna prodava jiz jednou pouzite a opravovane notebooky z programu HP RENEW /obnovene/.V obchodnich podminkach tvrdi ze pochazeji tyto notebooky z vystav ale není to pravda. Zaruku vam HP poskytne jen 1 rok a ne 2 roky jak udava Pocitarna. Prosim o reakci ...

  • Zdravím, škoda, že jsou na světě nepřejícní a tak zapšklí lidé... s počítarnou sem mela jen dobré zkušenosti.
    i když jsem měla problém s blikajícím monitorem, poradili, a opravili a to bez uctovaní nejake servisni práce!!
    takze super za mě!
    ted se tady uz koukam po vánočních dárcích :-)

  • Milý pánové Aleš a Radek Štěpánek když už chcete někoho pomlouvat tak doložte důkazy.
    Co jste měli za výrobek a jakou závadu měl.

    Obchod a komunikaci hodnotím na výbornou.
    Koupil jsem tablet Lenovo yoga.
    .
    2x jsem řešil záruční opravu(dobíjení) přes f.Arvato.
    To byla hrozná zkušenost,ale bohužel Lenovo má smlouvu o záručním servisu.
    Včera jsem zavolal odpoledne do počítárny jaký mám opět problém a druhý den ráno si kurýr již tablet odvážel na firmu ode mne vzdálenou 250Km.
    Za mne je POČÍTÁRNA nadstandartním obchodem se skvělým servisem a milým jednáním.
    Jen tak dál.

  • Dobrý den, jelikož jsme nikdy v historii tímto ani podobným způsobem reklamace neřešili, vnímáme tento příspěvek jako jasnou pomluvu a cílené poškozování dobrého jména a image naší firmy. Předáváme tímto podnět k dalším právním úkonům. Heureku prosíme zde i v oficiálním vyjádření emailem o spolupráci při dohledání původce.

    Pro naše zákazníky: Na kvalitu našeho servisu jsme hrdí, prosím projděte si recenze zde na Heurece od reálných (ověřených) zákazníků a hned Vám bude vše jasné :)

  • U počítárny nic NEKUPUJTE !!! neuznávají reklamace vždy se vymlouvají že s daným výrobkem bylo špatně zacházeno a nic stim neuděláte,prej se klidně můžete soudit ...
    Doporučení nic nekupovat a Počítárně se vyhýbat .
    Nejhorší obchod co znám.

  • S timto obchodem mam jen velmi spatne zkusenosti !!!

    Pri reklamaci rok uzivane veci jsem se dozvedel, ze jsem zarizeni poskodil, ze jsem jej oteviral a dalsi naproste nesmysly, ktere by me ani nenapadli, ze se s tou veci daji delat. Reklamace nebyla uznana, zbozi jsem zpet neprevzal a celou vec predal pravnimu zastupci. Záhy jsem obdrzel arogantni informaci, ze skladne za nevyzvednute zbozi presahuje jeho hodnotu a pokud si zbozi nevyzvednu, bude ekologicky zlikvidovano.
    Prodejce by mel nest odpovednost za vady, ktere se na zbozi projevi v zarucni dobe. Pokud prodava zbozi, ktere je od pocatku vadne, neni to seriozni prodejce a jde o klamani zakazniku.
    POČÍTÁRNA prodava zbozi, ktere zkratka nevydrzi plnit sluzbu ani 1 rok.

    VYHNETE SE PROSIM NAKUPU U TOHOHO PRODEJCE