Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nekomunikovatelnost, telefon nikdo nebere v žádnou hodinu.
    • Nefunkčnost platby, nikdo dál neporadí.

    Nejhorší obchod za posledních pár let. Ani tu půl hvězdu si nezaslouží.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    pokud jste měl problémy s platbou, prosím obraťte se na náš email [email protected]
    S pozdravem, Anna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ceny
    • zbozi objednano 6.9 a dosud nedorazilo, ani zadne info z obchodu, pry chyba na strane PPL, no nevim...
    • odpoved z shopu pouze pres FB chat...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Six days ago I ordered a "Lenovo keyboard Legion K200 Backlit" with this order number SGCZ # 235996. Its didn't says that its not in stock or anything like that. It was available for shipping. 6 days passed but I still didn't get my order.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Hello,
    as we informed you by email, the keyboard is in transit from our supplier to us. Since it is in transit, we cannot ship your order before the keyboard is in stock in our warehouse. Thank you for understanding.
    Sincerely,
    Anna

  • Obchod je slepí neví zda parshop nema dovolenou nebo odstavku.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    objednávku evidujeme připravenou na odběr již 3. dnem. Bohužel pobočky zásilkovny nejsou našimi pobočkami, nedokážeme tedy uhlídat všech 8000 poboček, zda náhodou některá nemá technickou odstávku, dovolenou nebo je uzavřená z jiného důvodu.
    S pozdravem,
    Anna

  • Poškození obal!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží došlo, měl jsem mít dárek redbull, je psaný i ve faktuře ale nedorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dodání až po urgenci
    • Elektronický klíč až po dvou dnech

    Objednáno s dodávkou elektronického klíče do 15 minut od zaplacení. Za tuto službu si obchod účtuje poplatek, ale klíč nedoručí, byť platba proběhla on-line.
    Po drsných urgencích výmluvy na nepřiřazenou platbu a klíč poslali až po hrozbě reklamací přes banku. I přesto poplatek za rychle dodání nevrátili...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se v eshopu nedokončil, přišel email, že se na objednávce pracuje a to je všechno. Zboží dodnes nemám, platební údaje také ne, zájem ze strany obchodu veškerý žádný. Nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Peníze vrátili rychle.

    Zboží označené jako skladem s platbou na dobírku bylo odesláno až po týdnu.
    Doručené zboží bylo nefunkční.
    S řešením problému mě odkázali na výrobce.
    Vrátit je možno pouze zasláním do zahraničí za velmi vysoké poštovné, toto poštovné nevracejí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez komunikace

    vubec zadny reakce na objednavku

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    CD-key ke hře měl být doručen do 10-15 minut, nakonec to trvalo dva dny kvůli údajně nespárované platbě. Když CD-key ani po pár hodinách nedorazil, snažil jsem se e-shop kontaktovat na FB, telefonicky a e-mailem. Odpověď jsem však dostal až po několika hodinách, kdy jsem svůj dotaz rozeslal i na další kontaktní e-maily (vč. jejich slovenského e-shopu). Až poté se problémem někdo začal zabývat.

    V dnešní době si od e-shopu představuji mnohem lepší komunikaci a rychlejší reakce na dotazy zákazníků, jak běžně funguje u konkurence. Už zde nenakoupím, těch pár ušetřených korun za to nestojí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • barové zboží nedošlo aniž bych dostal jediné upozornění o nedostupnosti produktu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefungující platební portál zkoušel jsem během dvou dní x krát v tomto obchodě objednat a zaplatit a nešlo to. Nakonec jsem nakoupil a zaplatil kartou jinde.
  • Zboží nedorazilo, nikdo se mnou nekomunikuje, tak nějak nechápu...

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    objednávku evidujeme vytvořenou s platbou kartou a neuhrazenou. Pokud máte s objednávkou nebo s platbou problémy, kontaktujte nás na emailu [email protected].
    S pozdravem,
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ceny

    Horší komunikace, telefony nikdo nezvedá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od reklamace nikdo nekomunikuje a telefony nikdo nezvedá.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    na Váš email jsem odepisovala ihned další den ráno po obdržení. Od té doby nevidím žádný další email, nebo odpověď na dané vlákno. Omlouváme se, telefonická linka je aktuálně nedostupná, pracujeme na jejím zpřístupnění co nejdříve.
    Pokud máte další dotazy, nebo problémy, prosím obraťte se na náš email [email protected]
    S pozdravem,
    Anna

    • 0 komunikace, zboží nedošlo

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    objednávku evidujeme jako neuhrazenou se zvolenou platbou kartou. Objednávka tedy nebyla zpracována. V případě, že Vám peníze z účtu odešly, nebo jste hradili objednávku jiným způsobem, případně si přejete změnit platbu na dobírku, kontaktujte nás na emailu [email protected], rádi Vám s objednávkou pomůžeme.
    S pozdravem,
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo poničené
    • Nefungovala platba kartou online
    • Aktualizace stavu objednávky na stránce funguje velice pochybně

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    ohledně poničení zboží neevidujeme od Vás žádnou informaci. Prosím o zaslání fotek a popisu problému, abychom se mohli situaci více věnovat.
    S pozdravem,
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    CD-Key měl být dodán do 15 minut od provedení platby, nakonec po několika emailovych urgencich dodán po několika dnech. Na infolinku absolutně nemožné se dovolat. CD-Key doručen až po výhružce stížností na ČOI a reklamací platby přes platební kartu u KB - najednou bylo možné “překonat technické problémy” a CD-Key zaslat. Nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po dvou týdnech od objednání a zaplacení dosud nedoručeno

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že se zboží ztratilo na cestě, aktuálně řešíme situaci s přepravcem. Situaci budeme řešit vrácením peněz na účet.
    S pozdravem,
    Anna