Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje objednávka Farming simulator 22 nefunguje

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    bohužel, neevidujeme od Vás žádnou zprávu, prosím kontaktujte nás na [email protected].
    Celou situaci s nefunkční hrou můžeme vyřešit k Vaši spokojenosti. Pravděpodobně se bude jednat
    o chybný kus od výroby.
    Farming Simulator 22: Kubota Pack CZ je audiovizuální dílo, kdy je zaplombováno přímo od výrobce.
    Žádným způsobem nedokážeme předem otestovat.
    Naše navrhované řešení, reklamace produktu. https://www.playgosmart.cz/zaruka_a_reklamace.php

    Děkujeme za pochopení, týp PGS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikují, pokud zavoláte jako první
    • Ruší objednávky, pokud si usmyslí, že vám ji dokáží prodat za více. Ta takovou hru nehodlám přistupovat.

    Zrušili mi objednávku zboží, které bylo skladem. Zvedli cenu objednaného zboží a řekli mi, ať si zboží objednám znovu. Že je zboží dostupné za vyšší cenu. (Ta samá skladovka.) Jsem velice nespokojený. Ztráta času. Nakupujte jinde.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplicace jménem našim i dodavatele. Bohužel došlo k chybnému zalistování produktu, situace Vám byla vysvětlena emailem, na který jste bohužel nereagoval.
    Objednávka byla stále aktivní, rušíme dnešním dnem.
    V případě jakéhokoliv problému prosím kontaktujte naši zákaznickou linku.

    S přáním pěkného dne, tým PGS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Extra staré zboží, nulová informace zákazníka.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    Objednávka vytvořena 25.12. 2023 doručena 28. 12. 2023.
    25.12. Vám odešla zpráva o vytvořené objednávce.
    26.12 Vám odešla zpráva o expedici objednávky.
    Neevidujeme od Vás žádný email s případnou nespokojenosti. prosím kontaktujte nás na
    [email protected]
    Vaše objednávka byla vytvořena v době Státních svátku a předána kurýrní společnosti ihned
    jak to bylo možné a to 27.12. 2023.

    s přáním pěkného dne tým PGS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemají skladem, nechají si toto i zaplatit, pak oznámí, že zboží není a nebude.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,

    bohužel Vaši objednávku jsme nebyli schopni vybavit k Vaši spokojenosti, jelikož Vámi objednané zboží nebylo na našem e-shopu skladem. Situace Vám byla vysvětlena v naši emailové komunikaci.

    Přeplatek k objednávce Vám byl okamžitě přinavrácen.

    Děkujeme, přejeme pěkný den, tým PGS.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Baterie do mobilu vydrží stejně jako ta 5 let stará, nemá kapacitu jako nová baterie.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,

    v případě problému se zbožím, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku na
    [email protected].

    Děkujeme, s pozdravem tým PGS

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bohužel nemohu doporučit. Zboží jsem objednala kvůli rychlému doručení. Místo v pondělí přišlo zboží ve středu a ze Slovenska a ještě jiné. Chápu, že to trvá déle, ale prosím, tak neuvádějte nemožné termíny do nabídky. Vzhledem k ceně se mi nevyplatí to řešit.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    je nám líto že nejste spokojen.
    Poprosíme kontaktovat naše zákaznické centrum [email protected]. Vašemu požadavku se rádi pověnujeme
    a budeme se ho snažit vyřešit k Vaši spokojenosti.

    Pěkný den, tým PGS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Rychlost odeslání
    • Zboží bylo lehce poškozeno
    • Storno části objednávky bez upozornění

    Objednával jsem po druhé a po druhé nejsem spokojen. U první objednávky před cca 3 lety mi přišla rozbalená sběratelka s poškozeným obalem (NEBYLO NIKDE UVEDENO!) Nechal jsem být, jen jsem zmínil do (jinak pozitivní recenze). Tentokrát jsem proto požádal, aby sběratelka byla v co nejlepším stavu a bohužel, opět přišla krabička s poškozeným rohem a to ne nějak málo. K čemu pak tedy píšu zprávu k objednávce? Navíc 1 položka byla z objednávky stornována bez jakéhokoli upozornění, prostě přišlo potvrzení o objednávce ještě jednou jen s 0 u položky. Tohle je amatérismus level 100000000 …

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    Váš požadavek "Dobrý den, moc prosím u Cupheada nějakou neponičenou krabici v co nejlepším stavu" byl posunut na zpracování expedičnímu skladu. Omlouváme se za pochybení, bohužel jednalo se o poslední kus skladem, který byl našim skladem vyexpedován.
    Rovněž Vaše objednávka nebyla stornována, pouze rozdělena a přednostně doposláno zboží, které bylo skladem.

    Při jakémkoliv problému, poprosíme přímo kontaktovat naši zákaznickou linku na [email protected].
    Vždy se snažíme vyřešit problém ke spokojenosti zákazníka, děkujeme.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace, s přáním pěkného dne, tým PGS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo. Kdybych se nezeptal jak to s objednávkou vypadá tak se mi nikdo neozval. Chápu zboží na externím skladě, máme to tak taky, ale nedodat zboží 9 dní od objednání je fakt trošku moc. Kdyby to nebylo placené předem tak objednávku zruším, ale takhle bych nemusel vidět ani peníze.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    bohužel při vybavování Vaši objednávky jsme byli závislní na dodávce od doddavatel, kdy Vám byl o této skutečnosti poslán email s tím, že předběžné datum dodání je 26.5. Rovněž vám bylo sděleno, že tento datum je pouze orientační a může se měnit na základě dodávky od dodavatele.
    Omlouváme se za zpoždění v doručení, bohužel v tomto případě jsme nedokázali ovlivnit.
    Vaše zboží je na cestě k Vám.
    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme,

    Přejeme pěkný den, tým PGS.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • balik dorazil o 2 dny pozdejc nez mel

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den.
    Vaše zboží bylo vyexpedováno a předáno kurýrní společnosti následující den po vytvoření. Standartně externí kurýrní společnost doručuje do dvou dnů, je nám líto že lhůta doručení byla delší, bohužel nedokážeme ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení, pěkný den, tým PGS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nemohu moc hodnotit, nevím jak celý obchod dopadne, moc bližších informací nemam. na můj dotaz , kdy převezou z centrálního skladu k nim na odeslání mi bylo emailem sděleno, že na to mají 2-3 pracovní dny. Ok. v pondělí 24.4.2023 mělo byt dle jejich info převezeno. dnes je 26.4. a nemám další informaci.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    omlouváme se za delší doručovací dobu, bohužel zboží se nám nepodařilo přeskladnit z externího skladu v očekávaném termínu.
    Objednávka je momentálně připravena a bude doručena v následujích dvou pracovních dnech.
    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za prodlení s doručením.

    S přáním pěkného dne tým PGS

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednané zboží dorazilo. Bohužel jedna krabička popky je mírně odřená. Vzhledem k tomu, že u těchto sběratelských předmětů se cení i stav obalu, je to mrzuté.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,

    poprosíme Vás při jakémkoliv problému kontaktovat naše zákaznické centrum e-mail: [email protected].
    Snažíme se vždy vyřešit daný problém ke spokojenosti zákazníka.
    Bohužel neevidujeme žádnou komunikaci z Vaší strany, nedokázali jsme se k danému problému vyjádřit.

    Velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

    Pěkný den Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejhorší obchod kde jsem nakupoval. Hra skladem. CD klíč nedorazil ani po 6 dnech. Komunikace s obchodem děsivá. NEDOPORUCUJI TENTO OBCHOD.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    na Váš email bylo odpověděno okamžitě našim zákaznickým centrem s tím, že číslo objednávky které jste zadal, nevidujeme v systému , na tento email jste již nereagoval. Vámi zadané číslo objednávky bylo chybné.
    Rovněž Vám volal náš operátor ze zákaznické linky, vzhledem k nejastnostem ohledně Vaši objednávky, kterou se nám podařilo dohledat pod jiným číslem.
    Jelikož se jednalo o digitální zboží, vše bylo důkladně ověřeno, díky těmto nejasnostem. Zboží Vám bylo doručeno dle našich informací 15.2.
    Nevidujeme z Vaši strany žádnou stížnost, žádnou komunikaci.

    Pěkný den, tým PlayGoSmart

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prasata co se neuměj chovat k novému zboží, vše narvou do malé krabice kam se zboží nevejde a silou přehnuté nové zboží je poškozeno a Vám hezky odesláno. NEDOPORUČUJI

    Prasata co se neuměj chovat k novému zboží, vše narvou do malé krabice kam se zboží nevejde a silou přehnuté nové zboží je poškozeno a Vám hezky odesláno. NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za pochybení našeho expedičního skladu.
    6.2 jste byl kontaktován emailem našim zákaznickým centrem, rádi bychom vyřešili tuto situaci, bohužel na email nebylo reagováno. Prosím kontaktujte nás na [email protected]

    Pěkný den Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po týdnu objednávka nebyla odeslána a žádná komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,

    11.1. 2022, čili dva dny po vytvoření objednávky Vás kontaktovalo naše zákaznické centrum o stavu a dostupnosti Vaši objednávky. Navrhované řešení bylo rozdělení objednávky a přednostně odeslat zboží, které bylo skladem, bohužel bez Vaši reakce. V tomto případe se čekalo na doskladnění jedné položky z Vaši objednávky, která při objednání nebyla skladem, viz informace na našich webových stránkách. Následně vše doručeno 19.1. 2023

    přeji pěkný den Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr zboží
    • Rychlé odeslání
    • Balení
    • Odeslán špatný produkt
    • Odpovědi od podpory jako by byly vložené do překladače

    Do poznámky jsem při objednávání psal prosbu o odeslání nedefektního produktu a pečlivé zabalení (jednalo se o sběratelskou figurku), ani jedno úplně nebylo splněno. To ale není vše. Dorazila dokonce jiná figurka, než měla. Tu, kterou jsem původně chtěl a i objednal už nemají skladem, takže zboží vracím.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    bohužel došlo k pochybení našeho expedičního skladu, kdy Vám byla doručena objednávka jiného zákazníka.
    Vše Vám bylo ihned vysvětleno v emailové komunikaci, následně sjednán svoz kurýrní společnosti, pro chybné zboží a vrácen přeplatek, vzhledem k tomu, že již nový kus původního zboží nebyl skladem.

    Ještě jednou se omlouváme za toto pochybení, s přáním pěkného dne Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručili objednané zboží
    • Žádná komunikace ohledně pozdního doručení

    Objednal jsem zboží, které oficiální distributor již vyřadil z produktové řady. E-shop tvrdil, že zboží naskladní kolem 27.12.2022. Zvláštní, ale dobře. Do 10.01.2023 jsem nedostal ani jednu jedinou zprávu o tom, zda zboží bude, či ne.
    Nedávám negativní hodnocení za to, že nedokázali dodat zboží, ale za tu příšernou ne-komunikaci. Takhle teda ne.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    za vzniklé komplikace se Vám omlouváme, při zpracování Vaši objednávky došlo k pochybení, kdy nebyl odeslán automatický email o dostupnosti daného zboží a nebyla podána informace, upřímně nás tato situace mrzi.

    S přáním pěkného dne Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Hodně dlouhá doba odeslání objednávky.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    za delší dobu doručení se omlouváme.

    Team PlayGoSmart