Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před vánoci naslibovali hory doly a pak pozdě odeslali balíček. Objednávka z 16.12. byla expedována až 22.12. a doteď nic…

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo předáno přepravci 21.12. 2022, zásilku evidujeme na Vámi zvoleném odběrném místě jako nevyzvednutou.
    Bohužel nedokážeme ovlivnit rychlost dodání u externího přepravce.

    Za pozdní doručení se omlouváme, přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Produk zatim nedorazil

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávky byla předána do přepravy společnosti Zásilkovna 16. 12. 2022. Viz. informace zaslána do Vašeho emailu.
    Zásilka je připraveno od 23.12. 2022 na Vámi zvoleném výdejním místě, evidujeme ji stále jako nevyzvednutou.
    Trasovací linku k Vaší zásilce Vám poskytuje společnost Zásilkovna.

    Děkujeme a přejeme příjemný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr zboží
    • Na maily reagují, odpovídají max. do druhého dne.
    • Bohužel dlouhá dodací lhůta. Jedna položka objednávky nebyla ihned skladem, což obchod sice v pořádku oznámil. Pro příklad ale uvádím, že zboží mělo být naskladněno 9.12.2022, dnes je 21.12.2022 a zboží stále nepřišlo. Trnu, zda stihnou doručit do Vánoc, jde o vánoční dárek...

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    za vzniklé nepříjemnosti a delší doručovací dobu , se úpřímně omlouváme.

    S přáním pěkného dne Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    objednávka byla stornována okamžitě na Vaši žádost, bez udání důvodu a následně ihned vrácen přeplatek.

    S pozdravem team PlayGoSmart

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    - počítačová hra nebyla v elektronické podobě jak bylo inzerováno a mě potvrzeno mailem, o vrácení peněz jsem musel dvakrát žádat

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    Zboží bylo špatně zalistováno na našich webových stránkách, jednalo se o krabicovou verzi, nikoliv digitální.
    Email po vytvoření a potvrzení objednávky se automaticky odesílá automatem.
    Bohužel, Vaše objednávka nemohla být zpracována a vše Vám bylo ihned vysvětleno naši zákaznickou linkou tentýž den.
    Vrácení přeplatku selhalo, po Vašem upozornění, byla sjednaná okamžita náprava, ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem tem PlayGoSmart

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání i když je to ze Slovenska, komunikace
    • I když nerad to píšu ale bohužel mi přišlo zboží které jsem musel reklamovat takže už asi nakupovat zde nebudu ?

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Mrzí nás vzniklá situace, bohužel u Vašeho zboží se projevila výrobní závada, kterou my nedokážeme ovlivnit.
    Vrácení zboží se řeší jako vratka do 14 dní, kdy svoz pro vadné zboží byl objednán naší společnosti.

    Přeji pěkný den Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vrácení vadného zboží ve 14ti denní lhůtě si nevyložili, jako odstoupení od smlouvy

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    Je nám líto, zboží bylo odesláno Vámi, přímo na naše reklamační oddělení s vyplněným reklamačním formulářem, kde byla reklamace následně zpracována, dle Vašeho požadavku a postopena autorizovanému servisnímu středisku.
    Doporučujeme před odesiláním zboží, kontaktovat naše zákaznické centrum viz informace na našich webových stránkách https://www.playgosmart.cz/zaruka_a_reklamace.php , abychom následně těmto nedoruzuměním dokázali do budoucna předcházet.
    S pozdravem Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nevstřícná podpora
    • zboží neodpovídá popisu
    • nejsou pobočky v ČR

    Zbytečně ztrácený čas, zákaznická podpora funguje pouze aby lidem připomněla, že mohou od smlouvy odstoupit.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    dobrý den,
    zákaznickou podporou Vám bylo navrhnuto řešení, na které jste bohužel nereagoval, vzhledem k tomu, že Vám bylo doručeno nekorektní zboží, byl Vám navrhnut svoz zásilky a vrácení uhrazené sumy, bez Vaši odezvy.

    Je nám líto, s přáním pěkného team PlayGoSmart.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá doba dodání.
    • Stále čekám na dodání.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu 22.10. na zboží, které nebylo skladem přímo na našem expedičním skladě, ale na jedné z našich prodejen, viz informace na našich webových stránkách. Zboží se musí nejdříve přeskladnit z prodejny na náš expediční sklad, doba doručení díky tomuto přesunu se prodlužuje až o tři pracovní dny.
    Zboží bylo vyexpedováno 25.10. s doručením externí kurýrní společnosti PPL. Zboží bylo doručeno 31.10. vzhledem ke státnímu svátku. Je nám líto, dobu doručení nedokážeme ovlivnit, jelikož se jedná o externí doručovací společnost.

    S přáním pěkného dne Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Rychlost
    • Katastrofa

    Obchod nekomunikuje!
    Zruvna jsem pres heureku nakoupil kdyz meli vypadek! Dohledat objednavku nemohli!
    Doporucuji se vyhnout obloukem!
    Jsou az na slovensku a komunikace hrozna !

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    vzhledem k systémovému výpadku, který ovlivnil a zasáhl naše databáze a rovněž i komunikační kanály, nebylo možné korektně zpracovávat objednávky.
    Po obnovení našeho systému, emailové komunikaci a dohodě s Vámi, platby Vámi uhrazené za nevyřízené objednvky, byly odeslány na Váš účet.
    Upřímně nás tato situace mrzí.
    S přáním pěkného dne Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi podivný přístup obchodu k objednávce, na e-mailové dotazy neodpovídá, na udávané telefonní číslo se absolutně nelze dovolat.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Je nám líto, že k této situaci došlo, jak již jste byl informován emailem došlo u nás minulý týden k závažnému systémovému výpadku, který ovlivnil a zasáhl naše databáze a rovněž i komunikační kanály, proto jsme nevěděli ihned zákazníky informovat o vzniklé situaci a jejich objednávky se nám podařilo zpracovat až po odstranění daného problému.
    Upřímně nás tato situace mrzí, děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Skvely vyber zbozi
    • Rychla dodaci lhuta
    • Slusne ceny
    • Doprava zdarma nad urcitou castku
    • Uz nejmene po 4. musim resit reklamaci z duvodu zaslani defektni Popky!

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Bohužel je nám líto, že došlo k tomuto pochybení z naší strany opětovně. Dle telefonické a emailové komunikace jsme se snažili vždy okamžtitě vyřešit daný problém a najit společné řešení pro Vás vyhovující. Pevně věříme, že do budoucna se nám podaři úplně minimalizovat tyto chyby při expedici na kterých neustále pracujeme.
    Děkujeme a s přáním pěkného dne Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi rozbité, ochranné sklíčko!

    Hrozný!

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Je nám líto, že jste obdržel rozbité zboží, avšak ohledně poškozeného zboží neevidujeme od Vás žádnou informaci, abychom se mohli této situaci více věnovat.

    S přáním pěkného dne Lucie

  • Dlouhá dodací doba. Radši objednat někde jinde…

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    zboží bylo skladem na našem externím skladě, čili u dodavatele. Doba dodání se tím pádem prodlužuje.
    Děkujeme za pochopení, s pozdravem Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Zboží přišlo poškozené, ne dopravou, museli to již poškozené zabalit.

    Objednal jsem si sběratelskou edici hry, vnější obal edice byl potrhaný, poškozený. Nebylo to způsobeno přepravou, ale už poškozené to museli dát do přepravní krabice. Takže dobrá cena, ale poškozené zboží. Poslal jsem jim fotky, prý jim to můžu zaslat zpět na Slovensko, ale jiné už nemají. Vzhledem k velikosti, váze a nedostupnosti zboží jsem si to ponechal. Velké zklamání.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den, je nám líto, že došlo k poškození Vaší zásilky.
    Na Váš email jsme okamžitě reagovali 17.02. 2022 s návrhem odstoupení od kupní smlouvy, bohužel na tento email jsme již od Vás neobdrželi žádnou odpověď, abychom našli jiné alternativní řešení, pro Vás vyhovující.
    Upřímně nás tato situace mrzí.
    S přáním pěkného dne Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruji věci skladem, které nemají

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    je nám líto,
    při vytvoření Vaší objednávky byl aktuálně jeden kus skladem, proto Vaše objednávka prošla naším systémem, avšak na stejný produkt byla vytvořena i jiná objednávka, která byla vytvořena chvíli před Vámi a tím pádem Vaše objednávka po zpracování automatem byla zařazená do pořadí, na kterou již aktuálně volný kus nebyl.
    S přáním pěkného dne Lucie

  • Zboží je vadné!!!

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že k této situaci došlo.
    Vadné zboží nám můžete zaslat na reklamaci https://www.playgosmart.cz/zaruka_a_reklamace.php
    Přejeme příjemný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedošlo

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, přesun zboží z prodejny na expediční sklad trval déle z důvodu vytížení přepravců. Objednávka je již v expedici, měla by Vám dorazit v následujících dnech.
    S pozdravem, Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, kam se zboží podělo, mělo dorazit, ale nic ještě nepřišlo.

    Reakce obchodu PlayGoSmart.cz

    Dobrý den,
    platba neproběhla u objednávky správně, byla evidovaná jako neuhrazená. Po vysvětlení problému byla objednávka na druhý den doručena.
    S pozdravem, Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21.10. jsem objednal zboží. To dosud nedorazilo a nemám žádnou informaci co se děje.