• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po 14 dnech se obchod nenamáhá podat info o stavu objednávky a ani jinak nekomunikuje

    Reakce obchodu PivniSet.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste zásilku neobdržel. Vaši objednávku z pátku 20.9. jsme odeslali v pondělí 23.9., ale bohužel jsme netušili, že došlo ke ztrátě zásilky, protože jsme o tom nedostali žádné informace od vás, ani od dopravce. Jakmile jsme se o problému dozvěděli, okamžitě jsme začali situaci řešit. Ještě dnes vám odešleme novou zásilku. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za vaši trpělivost. Děláme vše pro to, aby byli naši zákazníci spokojení.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Spokojenost, rychlé vyřízení

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bylo to dodáno rychle
    • Dobře zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velmi kvalitní zbož
    • trošku nestíhají vyrábět

    Bohužel zboží které jsem chtěl měli komplet vyprodané a nestíhala výroba, zakoupil jsem tedy o 20cm delší a nakonec jsem ho jako omluvu dostal za cenu toho levnějšího. Tohle je správný přístup k zákazníkovi.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • kvalita
    • ochota
    • rychlost
    • servis
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Byl jsem překvapen kvalitou dodaného zboží navíc za super cenu. Obchod doporučuji a děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sortiment
    • Komunikace po mailu
    • Zboží nebylo odesláno

    Dostupné zboží skladem (objednáno 15.8. ráno, avizované doručení 17.8.) nebylo doposud (22.8.) předáno přepravci. Byť mi bylo v samostatném emailu opakovaně slíbeno, že udělám-li 15. objednávku, tak to 16. zabalí a odešlou, abych to do pátku 18.8. měl doručené...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel e-shop nemohu doporučit… po odeslání objednávky nepřišel žádný e-mail a zboží po týdnu stále nepřišlo… jediné co přišlo je dotazník na spokojenost e-shopu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle a kvalitně. Maximální spokojenost

    Rychle a kvalitně. Maximální spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila. Nedorazilo ani potvrzení o objednávce. Telefon nikdo nezvedal. Objednáno 2x.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super, rychlé dodání a zboží doručeno v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Spokojennost a výborné jednání. Objednávka byla de našich představ.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Drahá doprava a dlouhé čekání na doručení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pohodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno 10. 05. 2022, dnes 26. 05. 2022 zboží nikde.

    Reakce obchodu PivniSet.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění. Pokud chcete vrátit peníze napište nám a hned tak uděláme. Děláme vše pro to abychom mohli zboží expedovat co nejdřív.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • krom automatické odpovedi žadná reakce obchodu ani dopravce ale ohodnocení o to si napsali.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé a bezproblémové jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží na eshopu skladem, ale v reálu skladem není. Bez jakékoli domluvy objednávka stornována.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní zboží
    • expresní vyřízení a odeslání objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem jednou již před rokem, zboží nedošlo. Letos omylem znovu a zatím také nedošlo. Bohužel v obou případech bylo uhrazeno předem kartou.

    Reakce obchodu PivniSet.cz

    Dobrý den,
    dovolím si reagovat na vaši reakci. Objednal jste si zboží 2. 9. 2020 a 7.9.2020 se vám zásilka expedovala. Ozvaj jste se pak po více jak roce a to 13.9.2021 s tým, že zásilka nedorazila.
    Kontrolovali jsme to v systému kurýrní služby ukazuje zásilku jako doručenou, také nám GLS zaslal potvrzení s podpisem vašeho pracovníka. Také máme fakturu od GLS kde nám fakturují doručení zásilky.

    Bohužel je to více jak rok co jste se ozval. A vše ukazuje u zásilky jako doručení. Doporučuji vám kontaktovat vaše pracovníky a skuste to dohledat u vás. Jen je to více jak rok co jste se ozval a nám vše ukazuje jako doručené.

    A abychom doplnil:
    první objednávka zaplacena nám ukazuje jak doručená (z dna 2. 9. 2020)
    druha objednávka se stornovala (z dna 13.9.) - a požádali jsme vás o číslo účtu po vrácení peněz