Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Potřebujete půjčku na zahájení podnikání nebo na zaplacení účtů a firemní finance na nemovitosti a jakékoli druhy financování podnikání. Nabízejí také půjčky fyzickým osobám, firmám a právnickým osobám s 2% úrokovou sazbou. Dáváme půjčku vážně smýšlejícím lidem, kteří mají zájem o půjčku, v případě zájmu kontaktujte nyní
    WhatsApp +19793621437

  • Obchod si az po 4 dnech od objednani a zaplaceni objednavky teprve vsimnul, ze zbozi nema skladem. Vcelku nezodppvedny pristup, uz zde nenakoupim.

  • Obchod odmítá i po deseti dnech doručit předem zaplacené zboží, které bylo skladem ihned k odeslání a k doručení následující den. Zákaznická podpora přestala reagovat na e-maily.

  • Nejde ani tak o přístup zákaznické linky jako o výsledek reklamačního řízení. Poprvé mi bylo nabídnuto vracení peněz já odmítla a výrobek si nechala vrátit. Když se objevily další závady na výrobku, opět jsem reklamovala. Výrobek ze strany Vás byl v pořádku kdy bylo prověření hotovo do 14 dnů, odmítla jsem a nechala výrobek opět překontrolovat, nyní vyřízení trvalo 30 dní, kdy v pátek mi přišel e-mail ze reklamace není vyřízena a prosíte o prodloužení lhůty pěti dnů kdy mi byla nabídnuta stokorunová kompenzace. Zamítla jsem a náhle byla reklamace vyřízena, a výrobek je opět v pořádku. Mám trochu pocit, ze si ze mě děláte dobrý den. Byl to dárek pro mamku k Vánocům a je úplně k ničemu. Přístup v ČR k reklamacím je otřesný, když je možné že vadný výrobek je vrácen zpět zákazníkovi a ještě to cele trvá více jak dva měsíce. Hodinky jsem kupovala v prosinci, ale většinu času byly u Vás na reklamaci.

  • Nikdy víc. Otřesný zážitek při výběrovém řízení na pozici kurýra. Personalistka v Olomouci arogantní a protivná. Zbytečně jsem strávil celý den v terénu.

  • Obchod zákazníkům jen lže a dělá si z nich srandu.

  • Obchod Pilulka využívám již dlouhou dobu a byla jsem spokojena. Nyní mi za
    nedodané zboží odmítají vrátit zpět 123 Kč s tím, že zboží dodají nebo dostanu kredit na další objednávku. Nechápu .

  • Totalni vyjebanci kteří jen lžou a lžou. Na webu plno věcí ze skladem a garantují doručení a pak se začnou vymlouvat na chyby v systému apod, zavřete to celé vy dementi akorát víc škody jak užitku....

  • Pokud ztratíte heslo ke svému e-shop účtu, již se tam nedostanete (a to ani přes klik na "zapomenuté heslo" - je to zcela nefunkční). Nová registrace také nefunguje. Jste už dostatečně naštvaní a chcete to oznámit přes chat? Zapomeňte - ani chat nefunguje...

    • Ano celý web jeden velký technický problém , ddos na také kryplY

  • Neberete benefity ani na to vaše předražené zboží jděte k čertu !!

    • Neasi ať chcípne ten jejich celý pojebaný web.

  • Za nevsedni nakup ve vysi 5000Kc+ bych si predstavoval pribalit automaticky nejaky drobny darek (napr. vzorek pasty nebo kremu) jako to delaji jine eshopy.
    Na ceny si vsichni stezuji, nicmene je to kompenzovano sirokou nabidkou jinde nesehnatelneho zbozi.
    Co musim take vytknout, je poplatek za platby benefitnimi kredity (napr. SDX).

  • Bohužel, ač dodání bylo bleskurychlé, nemohu doporučit. Objednávala jsem mimo jiné i dárek 2ks krému přírodní kosmetiky a bohužel přišly oba s prošlou expirací. Na mail nikdo nereagoval. Na zákaznický podpoře reagoval na můj problém jakýsi automat nebo člověk s universálním obecným textem spolu s odkazem na reklamační formulář. Tento formulář vždy po vyplnění a nahrávání přílohy zkolaboval. Snažila jsem se domluvit na výměnu produktu, ale na to nebylo reagováno vůbec. Je možné, že si zkrátka někdo při kompletaci jen nevšiml, ale řešení jsem se nedočkala. A i kdyby reklamace klapla, pak je pro mě krajně nevýhodná. Dárek bych neměla a ještě bych platila navíc za poštovné při odesílání zpět. Tedy za chybu obchodníka, bych zaplatila já. Špatný přístup.

  • Objednávka ze 17.1 - bez reakcí, na telefonický dotaz odpověď, že produkt nemáte. Nabídnuta jiná alternativa. OK, spěcháme na to, prosím. Ovšem ani ta nedorazila, další telefonát - opět z naší strany!!! Aha, tak my t už taky nemáme (!!!????), vrátíme peníze na Váš Sodexo účet...peníze nikde. Opět telefonát ,kde jsme se dozvěděli, že vám peníze Sodexo vrátilo a budete je posílat znovu.... Jako vážně? Informace z vaší strany - nula. Další objednávky z naší strany - nula. Je 10.2. a peníze nikde.

  • Otřesný zákaznický servis. Slibovali zboží do druhého dne, přišlo za týden. Zaškrtl jsem platbu Sodexo Flexi Passy, ale při přebírání zboží mi bylo řečeno, že jsem to neudělal a musím zaplatit hotově / kartou a nebo udělat novou objednávku. (Opravdu jsem to zaškrtnuto, ještě jsem si to ověřoval po telefonu). Zákaznická podpora hodila vinu na selhání techniky. Zboží jsem nepřevzal a objednal u konkurence.

  • to co si tento e-shop dovoluje je už hraniční...nejen, že své zákazníky okrádá na předražených a vetšinou nekvalitních produktech, ale i pravidelně lživě uvádí u některých produktů dostupnost skladem, nicméně poté je buď nemají nebo pošlou jiný produkt a to bez předchozího informování ba dokonce odsouhlasení zakazníkem , jestli tuto náhradu vůbec chce... z recenzí a diskuzí je patrné, že to dělají delší dobu,čímž je jasné že z jejich strany je to víceméně cílené a podvod na své zákazníky, kterých si tento e-shop absolutně neváží.... když se s nimi pokoušíte danou věc vyřešit jste přehazováni mezi jejich operátory jak horký brambor.. slimáčí tempo a arogance jim také nechybí.... doufají , že po takto laxním přístupu se na konec rozhodnete celou věc raději neřešit .... proto jsem se rozhodl podat na společnost trestní oznámení a jelikož vím, že bohužel takto podvedených je nás opravdu hodně bude oznámení hromadné...prosím tedy aby všichni ,kterým e-shop pilulka leží v žaludku jako mě, ať mě případně kontaktují na e-mail [email protected]

  • Zasílá jiné zboží než bylo objednáno!!!!
    Na e-mail nereagují.
    Za mě nikdy více, považuji za podvodnou společnost!!!
    Hnus!!!!!

  • 22.1.2021 jsem na Pilulka.cz objednala dva produkty od firmy Superionherbs, přišlo mi potvrzení objednávky s termínem doručení 27.1.2021. 25.1. přišel další mail, kde mě Pilukla.cz informovala, že bohužel zboží nemá, ale že si mohu zavolat a pomohou mi najít alternativu. Produkt jsem chtěla konkrétně od značky Superionherbs, tedy jsem se obrátila přímo na firmu Superionherbs a zjistila jsem, že s Pilulka.cz vůbec nespolupracují. Je možné, že Pilulka.cz se chlubí produkty firem, se kterými žádnou spolupráci navázanou nemá? Má někdo podobnou zkušenost?

  • Pokud se tu chystáte nakoupit, zvolte jiný obchod, tento je z mé zkušenosti velmi neseriózní. To už i Alza má více empatie při řešení problémů, které sami způsobili...

  • Jak napsat recenzi na tento obchod, když mi již zaplacenou objednávku zrušili s tím, že nejsou schopni dodat zakoupené zboží? Nepřišla mi do emailu žádná možnost / odkaz jak bych je mohl recenzovat. Děkuji za radu.

  • Dobrý den, dne 23.11.2019 jsem u vás udělala objednávku č. 223130510 za 2414kč.
    Balík jako takový přišel v pořádku, ovšem po jeho rozbalení jsem zůstala jak opařená. Veškerá dárková balení kosmetiky byla rozbalená, roztrhaná a jinak poškozená. Vzhledem k tomu že se jedná o dárky k vánocům to pro mě představuje zrovna ne malý problém. Objednávku za 2414 kč jsem si představovala jinak! Rozhodně další objednávky ihned stornuji (v košíku jsem měla zdr. potřeby za 6000 kč, košík vymazán) a určitě vaši stránku dále nedoporučuji.
    PS: pěkně vám děkujem za komplikace, bohužel jsem musela u konkurence objednat nová dárková balení!