Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zásilka poslána z obchodu velmi rychle.Vyzvednutí už méně příjemné,prodavačka se věnovala osobním záležitostem. A zklamání při obouvání.Nepodařilo se vnukovi boty navléci.
Reakce obchodu Pidilidi.cz
Dobrý den,
zásilka byla dodána do Z-boxu, tam prodavačka určitě není a kdyby byla, není to naše prodavačka.
Vybrané obuvi jsme prodali za zimu přes 200 párů a počet vrácení nepřekročil 10%. Někdy se stane, že obuv nesedí a je potřeba jí vrátit nebo vyměnit. Nemůžeme ani posoudit, zda byla zvolena správná velikost a byl připočítán nadměrek 1 cm. Dnes je již běžné objednávat více velikostí a nesedící pak vrátit. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Za zboží jsem zaplatila poštovné, zboží jsem vratila a zas budu hradit poštovné. Uz zde neobjednam, neni moje chyba, ze boty jsou uzoucke a v konkurenci jiných e-shopu určite priste využiji jiný, kde je poštovné i vracení zdarma. Sorry.
Zakoupené boty byly vzhledově hezké, ale syn je nenazul a tak jsme je museli vrátit.
-
Nedoporučuje obchod
Strasny ze v dnesni dobe nekdo muze mit uspesny eshop s botama a nenabizet normalne vraceni zdarma. Boty co prisli byli fakt hrozny, jak kdyby to vyrabel nekdo pro panenky a ne pro lidi. Samy tvrdy svy, i na termo vlozce, dcera ma fakt uzkou nohu a ani tak se do boty dostavala hur jak do lyzaku a vsude toacili. Hruza. A jeste budu platit za vraceni. Sem se rozhodne nakupovat nevratim
Reakce obchodu Pidilidi.cz
Dobrý den,
vámi vybraná bota patří mezi naše nejprodávanější zimní obuv značky Bugga. Je to obuv s vložkou a je třeba počítat s nadměrkem a hlavně objednávat dle velikostní tabulky, která je přiložena. Což nebylo dodrženo, když byla obuv malá.
Do listopadu 2023 jsme měli vrácení zdarma, ale bohužel zákazníci toho zneužívali, nečetli popisy a hlavně velikostní tabulky a my pak platili vrácení zpět. Proto jsme byli nuceni zavést poplatek za vrácení. Ono mít na vše 15% slevu, dávat dárky a ještě platit vrácení zdarma opravdu nejde do nekonečna. -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel bylo zboží nedostatečně zabaleno , žádná ochranná vrstva, jen igelit. Ten se během dopravy poškodil a zničilo se i zboží uvnitř.
-
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace obchodu, nedovoláte se, velké problémy s vráceným zbožím
Jedna objednávka a spousta komplikací. Objednávka byla zaplacená a při rozbalení chyběly v balíku jedny boty. Vyřešila jsem s obchodem - nechtěla jsem znova poslat, ale vrátit peníze na účet. Peníze vrátili za 8 dní, ikdyž chyba na jejich straně. Poté jsem vracela bundu, 10 dní se nikdo neozval, do balíčku jsem přikládala fakturu, formulář pro vrácení. Po urgenci vrátili na účet 106 Kč (bunda stála 1180 kč). Volala jsem, v pracovní době, mobil vypnutý. Emailem omluva s tím, že pošlou zbytek. Druhou částku poslali, ale vrácená částka stále nedosahuje částky 1180 Kč. ROZHODNĚ po této zkušenosti tento ESHOP NEDOPORUČUJI.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo. Ve srovnání s oteplovackami z Tchiba jsou velmi těžké.Klucici rukavice nepřišly modré,ale zelené.Z nákupu jsem rozčarovana.Asi budeme zboží vracet.
-
Nedoporučuje obchod
žádné zboží, žádná informace o vyzvednutí, ale peníze zaplaceny
-
Nedoporučuje obchod
- Rychle dodani
- Chvili hratky na snehu a dite durch mokry zadek. To se mi u jinych kombinez nestalo
-
Nedoporučuje obchod
Objednáte, dostanete potvrzení objednávky, pak v průběhu 2 dnů dostanete další zprávu že zboží není... Další prekupnik, který nemá zboží skladem jen lže a slibuje
Reakce obchodu Pidilidi.cz
16.12.2021 v 17,31 hod. jste si objednal poslední kus artiklu PD1080-02 velikosti 128 s kolekce 2020, který se nám vrátil od zákazníka dne 14.12. v takovém stavu, že jsme jej museli odepsat a nemohli dále prodávat (zjištěno při expedici pro vás).
Hned na druhý 17.12.2021 v 11.30 jsme vás informovali, že artikl není možné doručit a nabídli jsme vám overaly z kolekce 2021 ve stejné velikosti. To jste odmítl a objednávku jsme ve 12.48 stornovali stejný den stornovali.
Takže jsme ve vypjaté době vánoc reagovali do 17 h (žádné 2 dny), nabídli alternativu a vy napíšete, že jsme překupník a že lžeme a slibujeme.
Ne jsme dovozce, zakládáme si na dobrém vztahu se zákazníkem a jednáme férově. V prosinci jsme odbalili více než 6 tis. objednávek a více než 500 výměn a vratek zboží. Jako překupník bychom opravdu nebyli schopni vyexpedovat takový objem zboží.
Jediné zboží, které překupujeme je zboží od firmy WIKY, u kterého máme dostupnost 24 h a toto zboží každý den dovážíme. -
Nedoporučuje obchod
Obdržela jsem botičky velikosti 22 a k tomu jako dárek ponožky, které jsou tak na panenku. To fakt nechápu. Jsou nám k ničemu.
Reakce obchodu Pidilidi.cz
Ke značkové obuvi dáváme ponožky dle velikosti obuvi. Vy jste dostala ponožky velikost 10-11 cm, což odpovídá velikosti obuvi 19-23 a vy jste měla v objednávce obuv velikost 22. Ponožky dáváme jako dárek již hodně dlouho a jste první zákazník, který nebyl s dárkem spokojen. Naopak se nám stává, že zákazníci vrací obuv, která nesedí a píšou, že ponožky se jim líbí a že si je chtějí nechat. Pokud vám tedy ponožky nevyhovují, použijte jako dárek pro někoho jiného, komu budou pasovat a udělají mu radost.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem vetsi velikost bundy, ktera byla skladem a za nekolik dni mi prisel mail, ze zbozi neni. Nebylo moc vstrcine chovani ani nabidnuta nejaka kompenzace . trosku mne to zklamalo.
Reakce obchodu Pidilidi.cz
Dobrý den,
leden díky zavřeným obchodům byl extrém. Velká expedice, hodně výměn zboží, nepřevzaté balíky. Jsme rádi, že jsme stíhali tak tak expedovat. Samozřejmě do toho karantény, nemoci apod. Opravdu nebyl čas více komunikovat přes telefony nebo maily.
Kdo mohl byl ve skladě.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- Neodpovídá vyobrazení, mizerný materiál, předražené
Reakce obchodu Pidilidi.cz
Dobrý den,
Mikiny artiklu MT2517-35 za 476 Kč jsme prodali za sezónu 22 ks, máme posledních 5 ks. Jste první, kdo má s tímto artiklem problém. Mikina je dovoz z Anglie značka MINOTI.
Taky jste ji zdarma vrátila a my vám vrátili peníze. -
Nedoporučuje obchod
- Nesedí velikosti.
Reakce obchodu Pidilidi.cz
Prodáváme textil a boty a nemusí vždy velikosti sedět. Proto nabízíme vrácení zdarma přes zásilkovnu.
-
Nedoporučuje obchod
Neodpovídá obrázku, na živo levný šunt
Reakce obchodu Pidilidi.cz
Zboží je od anglické značky MINOTI, pokud se nelíbí zdarma můžete vrátit, což jste i udělala.
-
Nedoporučuje obchod
Zakoupene boty (Bugga) naprosty sunt. Svrchni material - udajne kuze - nekvalitni umelotina s odolnosti papiru. Po vyslovene par dnech (trech-ctyrech) se prosoupaly na dren. Reklamace pochopitelne zamitnuta, co si na nich na dalku vezmete.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Objednane modre chlapecke kalhoty. Po ctyrech dnech(obchod dorucovaci sluzbe zbozi predal nasledujici den od objednani) nam dorazily kalhoty cerne minimalne o tri cisla mensi a ve stylu littlegay. Po vyprani kalhoty zmenily barvu na podivne sedou. Evidentne, v zajmu maximalizace zisku zamestnavaji nelegalni pracovniky z vychodu. Za me totalni zoufalstvi a ubohost. Jiz nikde vice...
Vyhybejte se jim obloukem.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Naprosto žádné
Objednala jsem chlapeckou obuv Protetika - s jasným označením barefoot. Po doručení jsem zjistila, že se v žádném případě nejedná o barefootovou obuv a zásilku okamžitě vrátila zpět. Tento e-shop ji prodával pod tímto označením chybně a pokud rodič nepozná takovou obuv, mylně se domnívá, že svému dítěti koupil vhodné boty. Na e-shopu to je již upraveno, urgovala jsem tuto společnost, aby to opravili a zároveň se omluvili rodičům, kterým tuto obuv již prodali. Zajímalo by mě, zda to opravdu učinili. Na můj email jsem dostala odpověď - omlouváme se, užijte si hezké léto. Evidentně jim to bylo dost jedno.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem 2 vesty. Jedna vel. 86/92, odpovida max. vel. 74, druha vesta vel. 92, tu bude mit zas pri prinastupu do skolky. Bohuzel velikosti absolutne neodpovidaji ☹️
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Doprava od DPD úplně na ho.no. Měnili datum doručení podle toho jak se jim zachtělo.
-
Nedoporučuje obchod
avizované vrácení části zboží z objednávky zdarma přes zásilkovnu prostě nefunguje, ani na konkrétní dotaz se konkrétně nereaguje, ale pošle se odkaz na postup, který je na webu. ten si umím přečíst sama. Již nikdy více