Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Sortiment
    • Komunikace
    • Lhůta dodání

    Zboží objednáno 30.10.17, ještě nedorazilo. Po týdnu jsem volala do obchodu (zpoždění u dopravce kvůli vichřici), bylo přislíbeno, že následující pracovní den (6.11.) bude vše v normálu a vše poběží tak jak má. Obchod mě od té doby nekontaktoval (dnes je 10.11.), takže nevím důvod. Asi koupím jinde a objednávku zruším.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Zboží nahazujeme na Eshop o pár dní dříve, než je fyzicky dodáno. Aby se včas naplnili XML feedy a zboží bylo zaindexováno. Bohužel díky orgánu a povodním v Hamburku nám došlo zboží později. Omlouváme se za komplikace s dodáním.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem dvě věci a ani jednu si nemůžu nechat. V eshopu je uvedena velikost obuvi 180 mm, ve skutečnosti je to 172 mm. Velikost rukavic je uvedena na 3-4 roky, avšak rukavici obléknu i já jako dospělá. K tomu navíc arogance pana Opatřila a výsledek je takový, že v tomto obchodě si už nikdy nic nekoupím. Na internetu nakupuji pravidelně, mám tedy co porovnávat a tohle je tedy neskutečné jednání.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Vážená paní Lenko, napsal jsem vám 2 emaily. V prvním jsem vás jednou větou informoval, že popis velikosti je v popisu artiklu. V druhém emailu jsem vás informoval, kde je na stránkách uvedeno jako vrátit zboží zpět. na svých mailech neshledávám nic arogantního, jednoduše a stručně jsem vás informoval, kde jsou vámi požadované informace na našich stránkách uvedeny. Jsou to jednoduché instrukce, které dáváme všem. Nelze s odpovědí dělat slohové cvičení.
    PS. Jako IT manager se vždy snažím dávat jednoduché a stručné odpovědi, aby je každý pochopil. Pokud v nich vidíte něco jiného, není to moje chyba, ale omlouvám se, pokud jste pochopila jinak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží, které dorazilo, barvy některého zboží neodpovídaly fotografiím, něco jsem vracela. U jednoho setu oblečení (2ks) byl nafocen jen jeden kus, tudíž jsem myslela, že jde o dva stejné kusy, druhý kus oblečení nikde nebyl nafocen, co dorazilo, bylo překvapením - úplně jiná věc, možnost výběru nebyla. U jiného zboží byly nafoceny zase dva páry věcí s uvedenou cenou a přišel jen jeden pár. Psala jsem obchodu 3 zprávy, ani na jednu vůbec nereagovali!!! Při pozdějším prohlédnutí některého oblečení jsem našla plno kazů na látce (skvrny od barvy při barvení látek) a u pyžam byly ustříhané cedulky zůstaly jen zbytky (nikde nebylo psáno, otázka je proč??!! Zda obchod přeprodává vadné zboží??? Obchod vůbec nekomunikuje, tak už jsem se vykašlala na další reklamování a vracení zboží, možná další zboží by bylo podobné. Jen varuji ostatní nakupující!

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Ano máte pravdu artikl PD0726-01 dívčí šaty za 49 Kč má 2 barvy a na fotce je jen 1 barva. Fotku necháme přefotit. Jinak v popisu bylo uvedeno, že se jedná o II jakost. Sponky 281127 za 39 Kč jsou na fotce 2 kusy a prodávají se po jednom kuse. Do popisu zboží jsme doplnili, že je nutno zvolit barvu. Děkujeme za upozornění na drobné chyby. Co se týká komunikace, tak se omlouváme, je to naše chyba. Bohužel v týdnu kdy jste mail posílala čerpali 2 pracovníci Eshopu dovolenou a brigádníci na mail nereagovali. V mailu vám posíláme kupón na 100 Kč slevu na další nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zakoupené zboží neodpovídalo popisu uvedeném na webu, proto bylo zboží vráceno. ačkoli se zástupce obchodu druhý den písemně ozval, že nedostatky budou řešit, nikdo se pak už neozval ani po urgencích. peníze dosud nebyly vráceny. proto nemohu tento obchod doporučit.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Jednalo se o pláštěnku PL0047 - Pláštěnka PVC opice, u které je i popis i míry. Zboží bylo vráceno fyzicky na sklad Eshop 27.7. Dne 31.7. byl vystaven dobropis a dle obchodních podmínek bude částka 332 Kč vracena nejpozději do 14 dnů. Vracíme ihned jakmile je vše účetně zpracováno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží které už nemá

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den, jednalo se o plavidlo plameňák, které bereme od našeho dodavatele. Dodavatel nám poskytuje XML feed na základě kterého se nám dohrávají sklady. XML feed nahráváme 1x denně a pokud dodavatel vyprodá, tak se toto dozvíme až následný den. Je to problém všech Eshopu, které část svého zboží, prodávají podle dostupnosti jiných skladů. Nejde technicky zabezpečit, aby se měnilo každý den. Navíc dodavatel nám uváděl, že mám skladem 16 ks, ale pak fyzicky zboží na skladě nedohledal. bohužel toto nemáme jak ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • ve Wikylandu v Modřicích, když jsem si pro zboží přijela byl celý Wikyland uzavřen bez nějakého oznámení na dveřích. Po telefonu mi paní z Kyjova sdělila, že neví proč je zavřeno, poté mi volala, že tam nebyli lidi, tak zavřeli. Na druhý den, když jsem si znovu šla pro zboží, tak mi řekli, že to bylo z technických důvodů. Nepříjemné jednání.

    Pokud chcete zboží, zavolat dopředu, jestli budou čekat na zákazníka.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Jeden půl den sanitární volno. Personál prodejny měl obvolat osobní odběry a neučinil tak. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pani Drahomiru Bilou. Jeji jednani me odradilo od dalsiho nakupu v tomto obchode.

    Nejdrive potize s objednavkou. Trvalo dva dny, nez se dala objednavka uskutecnit. Komunikace ale probihala v poradku (s panem).
    Po 10 dnech cekani jsem kontakovala obchod s dotazem na dodani zbozi, ktere bylo skladem a melo byt u me behem par dnu. Dockala jsem se sice odpovedi, ale bez jakekoliv omluvy, ve stylu "abych se nezblaznila a at cekam".

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den, paní Bíla je v tom tak trošku nevině. Díky technickým problémům na straně poskytovatele Eshopu nám objednávka nespadla automaticky do systému a nemáme ji ani v administraci na Eshopu. Proto jsme nevěděli, že objednávka existuje. Až díky tomu, že jste se ozvala jsme se o ní dozvěděli. Omlouváme se za komplikace a mrzí nás to. Bohužel technika není vždy 100%. Reakce níže svědčí o tom, že paní Bíla dělá práci dobře a snaží se zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Roman Opatřil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kupovala jsem zde synovi i dceři fleecovou vestu. Vesty jsou fajn, jen za tu cenu by mohly mít alespoň poutko na pověšení. U obou jsem je musela dětem přišít sama. Navíc v synově vestě byla obrovský díra ve švu cca 5cm. A bohužel to nebylo poprvé, kdy se nám toto stalo. Snad bych řekla, že eshopem posílají špatné zboží a doufají, že ho lidi nevrátí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné.
    • Zboží neodpovídá popisu ani obrázku.
    • Při dopravě přepravní službou nelze platit převodem, proto platíte navíc dobírku.

    Objednala jsem zboží dle obrázku, přišlo úplně jiné, jiná barva, ošklivá, zřejmě normálně neprodejná. Z obchodu jsem maximálně zklamaná. Byl to můj první a poslední obchod. nevrátila jsem pouze proto, že mi už nikdo nevrátí 100Kč za dopravu!!!!

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den, artikl PD0905-04 je výprodejový artikl. Ano obrázek nesedí, artikl je ve skutečnosti tmavší. Necháme opravit obrázek. Pokud jste nespokojená máte právo odstoupit od smlouvy. Kontaktujte nás artikl si na vlastní náklady stáhneme nebo Vám můžeme poskytnout slevu ve výši 200 Kč na další nákup jako kompenzaci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuju, neodpovedaju na maily. Zaslali nespravne zbozi.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Bohužel, někdy je tolik dotazů, že nestíháme odpovídat. Budeme posilovat personálně. Omlouváme se.

    Pokud se stane chyba a něco chybně dodáme, tak stahujeme zpět na naše náklady.

    Brzy budeme dávat do zásilek štítek, který vám umožní zaslat reklamaci nebo nevyhovující zboží zpět na naše náklady.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabizi neco, co nema

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Ano udělali jsme u artiklu PL0035-06 při inventuře na prodejně chybu. Personál navedl omylem na sklad 1 ks velikost 37 a ta se ani nevyrábí. Bohužel žádný systém nedokáže vyloučit lidskou chybu. A při tak velkém počtu artiklů a velikosti se sem tam nějaká chybička vloudí. Jsme jenom lidi a ti dělají chyby. I negativní recenze nám pomůže odhalit chyby. Děkujeme.