Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zrušena až po týdnu od objednávky .

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Objednávka byla zrušena, protože se jednalo o poslední kus na skladě, který jsme nedohledali. Byl vám psán mail, jestli si vyberete jiné podobné zboží nebo chcete objednávku stornovat.
    Po obdržení informace od vás o stornu bylo toto provedeno. Na postupu nevidíme nic špatného. mailová komunikace zabere nějaký čas.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Už podruhé se mi stalo, že jsem objednala a zaplatila zboží (na stránkách bylo, že je 1 ks skladem), ale následně mi přišel e-mail, že dané zboží už je vyprodané...
    Kladně hodnotím, že na e-mail, že si přeji vrátit peníze na účet, mi odpověděli rychle...

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Měsíčně vyřídíme přes 3 tis. objednávek. K tomu desítky vratek a výměn zboží. Bohužel se jednalo o poslední kus, který jsme nedohledali. Omlouváme se, bohužel se to někdy stane, že se vratka zařadí na chybné místo a pak artikl nedohledáme. Lidská chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přišla mi jiná objednávka měla jsem s tím starost navíc

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Zaměnil se štítek. Lidská chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehledný eshop
    • Možnost zaslání i vrácení zboží přes Zásilkovnu
    • 4.10. byla zpracována vratka, do 20.10. stále nebyly vráceny peníze

    Peníze za vrácené zboží nebyly zaslané ve lhůtě. Nyní čekám na vyjádření obchodu. Hodnotím tedy jako nespolehlivý obchod.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení, placeno 22.10.2019. Chyba účetní, která přehlídla platební příkaz díky chybně nastavenému filtru pro úhrady. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dosud jsem byla spokojena, ale bohužel má poslední zkušenost je negativní :( Tuto mikinu měli uvedenou na e-shopu, že je skladem, ale ve skutečnosti prý nebyla. Nabízeli mi "stejnou", ale zelenou, ale ta byla bez kapuce, takže jiná. Objednávku této mikiny stornovali, ale i tak byla nadále k dispozici na e-shopu. Tento rozpor mezi jejich tvrzením a webem trval dobře přes týden.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    máme skladem přes 80 tis. velikostních variant skladem. Pokud zjistíme nějakou nesrovnalost, musíme udělat inventuru artiklu na všech skladových pozicích, kde se artikl vyskytoval včetně pozic pro výměnu a vratky. Přednostně vždy expedujeme zboží a kontrolní inventury děláme cca. 1x týdně. Takže oprava se neprojeví hned.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatně fungující proces registrace

    Z tohoto obchodu mi přišel e-mail pro ověření e-mailové adresy. Přestože jsem na nic neklikla, dále mi chodily e-maily s informacemi o cizí objednávce a ani poté, co jsem na to upozornila odpovězením na jeden z e-mailů, se nic nezměnilo.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Prosím o jaký se jedná email? Klidně mohl omylem zadat někdo vaši emailovou adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Celkem dobrý reklamační system
    • Dlouhá doba než obchod vrátí peníze z reklamace
    • Pokud si objednám velikost bundy, která je skladem, obchod mi objednávku zruší, že velikost už nemaji

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    trefila jste období, kdy 2 zaměstnanci měli dovolenou, včetně účetní. Bohužel poslední kusy se nám někdy nepodaří dohledat, přestože jsou evidovány v skladovém systému. Je spoustu výměn a pak stačí, když skladník zboží vrátí na chybnou pozici a druhý již nedohledá. Bohužel se to někdy stane, máme přes 20 tis. velikostních artiklů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • široká nabídka, pro mne oblíbeného oblečení pro děti značky "pidilidi", skladem ve většině velikostí
    • obchod nekomunikuje, telefon uvedený na stránkách nikdo nezvedá, na mail nikdo neodpovídá (už týden)
    • při výměně zboží mi byla kromě dopravy naúčtována (resp. odečtena z ceny vráceného zboží) i dobírka. Tím, že jsem vracela více zboží, tak jsem hotově dopravci nic neplatila, tudíž odečtená částka za dobírku nedává smysl.

    Značku pidilidi mám ráda, je to kvalitní, praktické oblečení za dobrou cenu, ale příště si pro její nákup raději vyberu jiný e-shop, u kterého je možné se v případě nutnosti s e-shopem domluvit telefonicky nebo e-mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednané kalhoty se naprosto liší od uvedené fotografie. Na fotografii je barva tmavě modrá. Kalhoty mají aplikaci v podobě malych stříbrných ozdob a velkých růžových hvězd. Rifle, které mi přišly jsou světle modré a chybí růžové hvězdy. Jedná se o úplně odlišný design. Číslo produktu se ale shoduje. :-(

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    kalhoty můžete zdarma přes zásilkovnu vrátit nebo vyměnit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Po dlouhé čekací době na zboží, které prý bylo na skladě, nakonec zjistili ze nebylo. Špatně se prý podívali ve skladě...Tak jsem musela objednat druhé zboží. Naštěstí ale za cenu původního.
    Strašně dlouho jim všechno trvá. Po týdnu se zeptani zjisti, ze ho vlastně nemaji

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    objednávala jste letní sandály Superfit, které máme uskladněny v externím skladu. Je to proto, že se jedná o letní zboží, které se ještě neprodává a do našich expedičních regálů se bude stěhovat až 2 polovině února.

    Díky tomu se expedice protáhla na 9 dní. Omlouváme za zdržení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla zrušena

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    vyřídíme měsíce přes 2 tis. objednávek .K tomu desítky dalších logistických pohybů jako jsou výměny, přeskladnění, vratky apod. Je toho tolik, že se někdy poslední kus uloží na sklad na chybné místo a pak jej jiný skladník nedohledá.
    Chápeme, že vás to mrzí, ale bohužel jsme lidi a i my někdy děláme chyby.
    Určitě bylo možno vybrat jiné podobné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Líbili se mi boty, které nabízeli
    • Boty jsem vracela a čekala cca 14 dní na vrácení peněz :(

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    lhůtu 14 dní uvádíme i v obchodních podmínkách. Snažíme se i rychleji, ale výměn a vratek je teď hodně. Nicméně je to standardní doba i u jiných Eshopů. Navíc jako jeden z mála Eshopů máme u výměny zboží možnost započítat vratku s novou objednávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • postylka se při složení začala párat ve švech a je podobná látkové nákupní tašce jde i špatně složit

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    jedná se o zboží, které jen nabízíme jako doplňěk k našemu sortimentu. Nejedná se tedy o náš výrobek. Nicméně náš dodavatel prodává tuto položku úspěšně již několik let. Pokud tedy byla vadná, můžete ji vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednani zbozi mi prislo zruseni. Zbozi bylo skladem. Objednal jsem z jineho obchodu. Nedoporucuji.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    bohužel se někdy stane, že poslední kus se nedohledá. Sklad má 5 tis. m2 a pokud se zboží uloží na chybné místo, tak už je jiný skladník nemusí dohledat. Je to problém všech velkoskladů s velkým pohybem zboží. Příjmy , výměny, vratky atd., těch logistických pohybů, které vám mohou rozhodit sklad v PC proti skutečnosti je tolik a při počtu 20 tis. artiklů se to bohužel někdy stane. Jsme jenom lidi. A lidi dělají chyby, přestože se je snažíme eliminovat.

    Omlouváme se za chybu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatná komunikace

    Zboží jsem vrátila,zimní bunda byla velmi slabá (tenká ),spíš odpovídala jarní.A peníze mi nebyly vráceny.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si zimní bundu PUFFA anglické značky MINOTI. Jedná se o zimní městkou bundu. Těchto bund jsme prodali více než 70 ks, z toho se nám 5 vrátilo většinou na výměnu velikosti.

    Peníze vám budou vráceny v nejbližších dnech. Vracíme do 14 -ti dnů, ale teď se nám to trochu protáhlo z důvodů zavádění nové klientské aplikace pro vratky a reklamce a její dolaďování a synchronizace dat.

    Jedná se o aplikaci RETINO, která umožňuje zákazníkovi sledovat celý jeho případ vratky nebo reklamce včetně vrácení peněz. Automatický emailing při přijetí vratky, refundaci a vrácení peněz na účet. Aplikace začala pomáhat i nám hlídat termíny pro vrácení plateb a tyto i automatizuje.

    Takže se snažíme s rostoucím počtem objednávek a tím i výměn a reklamací zavádět procesy, které toto automatizují a zrychlují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Oblečení a obuv značky Bugga za slušné ceny

    Otřesná komunikace s paní Bílou, která má na starosti fakturaci a objednávky. Zmatky, žádná omluva, až máte pocit, že paní obtžujete. Zboží, které jsem objednala, nebylo odesláno, i když web ukazoval skladem. Po dvou dnech mi dali vědět, že zboží nemají a mám si vybrat jiné. Po výběru náhradního zboží balíček konečně dorazil. I když v informačním mailu byla na faktuře vyšší cena než ve skutečnosti. Neumím si představit vyřizování reklamace. Domluva opravdu strašná. Za takové komplikace mi to opravdu nestojí, příště si radši připlatím a nakoupím jinde.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše zkušenost. Bohužel se někdy stane, že nedohledáme poslední kus artiklu. Máme 3 sklady včetně skladu prodejny, odkud také nabízíme zboží. Přesuny, vratky, výměny , záměny , reklamace, těch procesů se řeší v logistice spoustu a někdy se chyba udělá. Toliko proč web ukazoval skladem a fyzicky zboží nebylo.

    Na obhajobu paní Bilé musím říct, že se snaží vyjít zákazníkům vstříc, ale někdy už toho máte jak se říká plné kecky. Denně musí vyřešit desítky telefonátů, mailů, vratek a dalších činností, které patří do její náplně práce. A spoustu dotazů a mailu je zbytečných, a snažíme se odpovídat, ale někdy je to opravdu unavující. Vše máme popsáno na stránkách. Jak vrátit zboží, jak reklamovat atd., přesto máme denně desítky stejných dotazů.

    Dokonce jsme zavedli službu vrácení zdarma přes Retino, kdy každý zákazník zadá do formuláře svůj mail, přijde mu odkaz do aplikace, a pak v aplikaci si vybere s jaké faktury vrací zboží, jaké vrací zboží, důvody vrácení, automaticky mu na mail přijde štítek pro vrácení zdarma. Následně pak v aplikaci sleduje, kdy nám vrácené zboží přijde na sklad, jak a kdy jsme vyřešili a kdy jsme vrátili peníze.

    Opravdu se snažíme zákazníkům maximálně vyjít vstříc a i proto máme 98% spokojených zákazníků. Ale ne vždy se všechno povede ke 100% spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nevím
    • Chybí velikostní tabulky, kupujete zajíce v pytli, zboží vypadá jinak než na obrázku.
    • Telefonické dotazy odkazují na mail, na mail opakovaně neodpovídají.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den, máme přes 20 tis. artiklů a nejsme schopni vše změřit a doplnit velikostní tabulky.
    Postupně doplňujeme, ale jde to pomalu.

    Boty i oblečení odpovídá v 98% uváděným velikostem, ale jsou to právě boty a textil a nemusí vše sedět.
    Proto máte u nás možnost vrácení zdarma do 30 dnů.

    Běžně si zákaznicí objednávají 2 sousední velikosti a jednu pak vrátí zpět na naše náklady přes zásilkovnu.

    Na dotazy typu změřte velikost nejsme schopni reagovat. To by musel dělat jeden člověk jenom to.
    Ale pokud zákazník uvede do poznámky k artiklu, že chce přeměřit to či ono a požaduje takový rozměr, tak před expedicí proměříme a v případě rozdílů voláme.

    Pokud je obrázek chybný a zákazník nám to sdělí, tak opravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zavádějící foto nakupovaného zboží, které nemají skladem. Přes upozornění ho po více jak týdnu stále nabízejí.
    • Místo omluvy za špatně dodané zboží a zavádějící informace na eshopu mi bylo řečeno, že jsem objednávala špatně. Neměla jsem prý koukat na fotku zboží, ale vybírat ho dle číselného kódu.
    • Další pokusy o telefonický a mejlový kontakt s e-shopem se mi již nezdařil. Telefony nebrali, zpět nikdo nevolal, na mejly neodpověděl.

    Část nevyhovujícího zboží z mé objednávky jsem po týdnu vrátila a nyní jsem zvědavá, za jak dlouho a zda vůbec mi budou vráceny peníze.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Dobrý den,

    došlo k nepochopení naší fakturantky, co reklamujete. Celý problém byl v tom, že artikl je celý hnědý a má růžový nápis, ale dodavatel nám tam zamíchal i artikly s béžovo-hnědým nápisem, který jste dostala. To nemohla vědět.

    Omlouváme se za komplikace. Zboží jste vrátila a peníze vám byly také vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou jsem nezjistila,neboť jsem zde nic nezakoupila.
    • Stále nabízejí zboží skladem,i když mi bylo sděleno,že je vyprodáno.

    Nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Pokud nějaký artikl nedohledáme, tak srovnáváme stav skladu. Ale prvně se pokoušíme artikl dohledat. Tím, že prodáváme ze 3 skladových lokací (Brno, Přerov a Kyjov), zákazníci zboží vrací nebo mění, tak je celkem velký pohyb na skladě a i nějaké zboží na cestě. Tudíž srovnání skladu může trvat 1 až 3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vždycky jsem si myslela, že to co si objedná zákazník je prioritní. Pokud nabízené zboží není na skladě, pak bych požádala, jestli můžu poslat jiné číslo nebo barvu. Nestalo se tak.

    Reakce obchodu Pidilidi.cz

    Většinou zákazníkovi voláme a informujeme, ale zákazníci mnohdy telefon neberou. Posíláme i maily, ale i ty jsou někdy bez reakce. Nevím jak to bylo u vás? ale možná jste měla na mobilu zmeškaný hovor nebo info mailem skočilo ve spamu. :)