Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod proběhl jak měl
    • Kvalita výrobku neodpovídá popisu

    Obchod vypichuje určitě přednosti výroku, který ten výrobek ale nemá

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s objednávkou spokojen, vzniklou situaci již řešíme s dodavatelem a Vám odesíláme nový produkt.

    Team Picaee

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Gravírování není pomalu vůbec vidět

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s objednávkou spokojena, avšak do dnešního dne neevidujeme reklamaci. Pro vyřešení požadavku nás neváhejte kontaktovat.

    Team Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    Trvalo dlouho doručení zboží

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla od nás odeslána do 24h, ale bohužel delší doručení bylo způsobeno zatížením dopravce :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení
    • prakticky nefunkční zákaznický servis
    • použité zboží vydávané za nové
    • zboží přišlo rozbalené, v nekompletním stavu
    • nevhodně zabalený produkt
    • ignorace mých problémů, odpovídají mi na desetinu otázek a e-mailů
    • sklo na hodinky absolutně nesedí, ačkoliv dle webu by mělo
    • VŠECHNO ŠPATNĚ

    Objednala jsem si sklo na Apple Watch. Přišla malá krabička, absolutně nijak nechráněná ve velké přepravní krabici. Zboží bylo rozlepené, použité, nekompletní balení, u produktu chyběl čistící hadřík, musela jsem si poradit svépomocí z jiného produktu, který jsem měla doma. Protože jsem sklo už nutně potřebovala, rozhodla jsem se toto přejít a produkt použít, protože samostatné sklo bylo OK. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že vlastně na hodinky absolutně nesedí a je menší, než by mělo. To člověk zkrátka zjistí až potom, co sklo nalepí na hodinky. Ihned jsem se obrátila na zákaznický servis, kde mi bylo sděleno, že mám na webu vyplnit reklamaci, což jsem udělala a požadovala jsem vrácení kupní ceny. Přišla mi strohá odpověď bez zájmu, že bohužel, sklo musím poslat na reklamaci. Není mi úplně jasné, jak to mám udělat. Sklo je nalepené na hodinkách. Mám ho rozlámat, abych ho sundala a jako takové zaslat zpět? Mám poslat zpět střepy? Jak e-maily, tak reklamaci řeší jedna a ta samá paní, která absolutně ignoruje všechny moje informace o rozbaleném a nekompletním produktu, stavu při převzetí, apod. Firma má desítky tisíc na všudypřítomnou reklamu, ale ve finále je jim zákazník a jeho problém absolutně u zadku a přístup k zákazníkovi, jako takový, je vážně tristní. Obchod fakt nedoporučuju nikomu. Jsem ráda, že jsem zde vyhodila pouze 350,- Kč a ne spoustu tisíc za firemní kryty na telefony, jak jsem měla v plánu. Třeba tahle situace byla blbá náhoda a vytáhla jsem si Černého Petra, ale dle komunikace s jejich zaměstnankyní o tom opravdu pochybuji. Chyba se stane, já tomu rozumím a respektovala bych to po nějakém postavení se problému čelem. Již jsem jednou reklamovala v jiném e-shopu sklo na telefon kvůli poškození a fakt po mě nikdo nechtěl zasílat zpět střepy… Je to směšné.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zakoupená skla za 700 stovek absolutně k ničemu nedoléhají na hraně telefonu

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás velice mrzí, ale dodnes od Vás neevidujeme reklamaci. Pro vyřešení požadavku nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nahovno těžký kryt

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste s produktem spokojen/a.
    Bohužel u odolných krytů to tak bývá, že jsou těžší než obyčejné silikové kryty :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou dnech žádná změna u objednávky.

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    přišel mi úplně jiný obal než jsem si objednala, na úplně jiný telefon.

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás velice mrzí, ale dodnes od Vás neevidujeme reklamaci. Pro vyřešení požadavku nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Kryt je gumový a na telefonu se odkrývá,tudíž není prvny

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás velice mrzí, ale dodnes od Vás neevidujeme reklamaci. Pro vyřešení požadavku nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace ohledně objednávky
    • Zboží zatím stále nemám. Podle stránek je expedice do 24 hodin, já již čekám týden na zboží nebo aspoň informaci ohledně dodání

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nejsem spokojen

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    bohužel jste objednal nesprávný model krytu, a proto Vám kryt nepasuje.
    O této situaci jsme Vás informovali a dokonce Vám zaslali slevový kód jako kompenzaci, přestože chyba nebyla na naší straně. :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi dlouhá dodací lhůta oproti slíbenému doručení.. Stále čekám na produkt..

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Měl to být můj čtvrtý obal na mobil od tohoto prodejce. Předešlé zkušenosti byly naprosto super. Všechny obaly dorazily rychle a v prémiové kvalitě a balení, ale tentokrát je to už týden, co na zboží čekám, aniž bych měla jakékoliv informace o tom, co se děje, a telefon nikdo nebere. Naprosté zklamání! Šla jsem objednat dárek na jistotu a nemám momentálně ani peníze ani obal. Kdybych si přečetla recenze tady, tak bych evidentně objednala jinde, protože asi ztratili zájem o zákazníky. Doporučovala jsem vás všude za poslední 4 roky. Co děláte lidi??? Měli jste tak super obchod...

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost!15dnu a nic

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemůžu posoudit, protože zboží ještě nedorazilo.
    Podle recenzí, ve kterých bylo napsáno rychlé dodání do dvou dnů, jsem v celku zklamaná, protože můj stav objednávky stále čeká na vyřízení a to už 6. den.

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stále nemám co se týče produktu co hodnotit, je to už 7 dní co jsem udělala objednávku a ihned zaplatila, ale objednávka se stále vyřizuje

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nic

    Nemám ani zboží ani peníze, ani reakci obchodu na prosbu o zrušení že se stále nic neděje.

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,
    na Vaši žádost jsme provedli storno okamžitě :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zasekané stránky

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    bohužel takový problém neevidujeme, můžete nás prosím ohledně této situace kontaktovat? Děkujeme.

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ujde to nákup celkově dobrý ale hrozně pomalí píšou že dodání do 1-2 dnů ale už to byl týden.

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za delší dobu odbavení objednávky, které bylo způsobeno větším množstvím objednávek.
    Věříme, že je nyní vše v pořádku a zboží již máte u sebe :)

    Hezký den, Picasee

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zákaznický servis

    Reakce obchodu Picasee.cz

    Dobrý den,
    bohužel nevíme, co bylo z naší strany v nepořádku. V případě dotazů nás prosím kontaktujte, ať spolu můžeme problém vyřešit :)

    Hezký den, Picasee