• Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neaktuálnost skladových zásob a chybné uvedení na stránkách
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • skladem x skladem u dodavatele (to může být v Číně, tato informace je mi k ničemu)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace

    naprosto nekorektní jendání ze strany obchocud, víckrát zde již zbožíé neobjednám, ani ostatním tento obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    v emailu o zpracování objednávky Vás informujeme, že jakmile bude objednávka nachystána, budete o tom informován a vyzván k převzetí - pokud přijdete na prodejnu před obdržením tohoto potvrzení (navíc hned druhý pracovní den po zpracování objednávky) nemůžete se zlobit, že objednávka není připravena.
    Dost dobře nechápeme Vaše vyjádření o tom, že je z naší špatná komunikace, když jsme k ní za prvé nedostali ani prostor a za druhé Vám na prodejně osobně vedoucí toto slušně vysvětlila.

    Vaši recenzi tedy považujeme za neobjektivní a nepravdivou.

    S pozdravem tým Perfektní-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pracovníci na infolince podávají nepravdivé informace. Ujistili mne, že zásilka již byla předchozí den expedována, ve skutečnosti se tak stalo až po dalších 4 dnech. Současně mi slíbili, že stav zásilky ověří u přepravní společnosti a zavolají mi zpět, což neučinili vůbec.
  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, ale dodáno uplně jiné. Čekáme na výměnu více než týden. Na maily se neodpovídá.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený recenzente,

    V odpovědi na Vaši recenzi konstatujeme:
    - Dne 2.6.2014 v 10.07 jste si objednal zboží objednávkou …..4434
    - Dne 3.6.2014 v 14.52 bylo zboží předáno přepravci
    - Dne 4.6. 2014 v 9.59 bylo zboží dodáno do Vašich rukou
    Je skutečností, že omylem Vám bylo zasláno zboží jiné, za což jsme se Vám telefonicky omluvili, průběžně dále omlouváme, a dohodli následující postup
    - Budeme Vás kontaktovat neprodleně, až bude původní zboží dostupné
    - Toto odešleme a proti tomu zajistíme svoz prvotní objednávky
    - S tímto postupem jste verbálně souhlasila
    Přesto jste nás kontaktovala
    - Dne „Monday, June 09, 2014 4:35 PM“ z Vašeho emailu i………[email protected] s totožným dotazem, který byl s Vámi viz výše telefonicky vyřešen
    - Dne „Monday, June 09, 2014 5:11 PM“ Vám bylo přesto na výše uvedený mail odpovězeno totožně, jak v předcházející telefonické komunikaci, kdy mj. bylo, opětně, řečeno…..“ ihned jak bude Vámi objednané zboží k dispozici, budeme Vás kontaktovat a objednáme dodání souběžně se svozem špatně dodaného zboží…“

    Dne „Friday, June 13, 2014 9:21 AM“ jste zveřejnila výše uvedenou recenzi, která dle našeho názoru zjevně nekoresponduje s chronologií, tak jak je skutečná. Přesto odkazujeme na další mailovou komunikaci, ve které jsou Vám doručeny návrhy na řešení z naší strany. Recenze jsou pro nás přínosné, pomáhají zkvalitňovat naši práci, ovšem pouze za předpokladu jejich pravdivosti, což se ve Vašem případě nedomníváme, použijeme-li Vaše vyjádření „….Na maily se neodpovídá.“, tak toto Vaše vyjádření je, domníváme se, zřejmě záměrně účelové a nepravdivé, alespoň tak na nás působí.


    S pozdravem
    Tým Perfektní obchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žiletky Gillette Fusion ProGlide Power náhradní břity - 8ks sice dorazily včas , obal byl popsán azbukou a čínskými znaky cena záhadně dobrá, ALE !! Mám originál strojek - dcera ho dostala přímo od výrobce a
    1. zakoupené žiletky- strašně drčí a klepou se (nejen jedna)
    originál není slyšet !!!
    2. po 3x oholeních nabobtnal stírací pásek a poté se propadl se
    3. téměř se nedá oholit kvůli sklonu
    4. nepovedený šmejd
    a zase mám platit poštovné a hádat se, nebo přemýšlet jaký jsem osel když kupuju to nejlacinější !!!!!

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    S odkazem na předcházející komunikaci z naší strany na této stránce potvrzujeme, že Vámi hodnocené zboží bylo staženo z prodeje a je vedeno reklamační řízení s dodavatelem, jehož výsledek prozatím není znám. Nad rámec opětně uvádíme, že náš obchod nakupuje své zboží výhradně v „kamenných“ obchodem českých dodavatelů, renomovaných obchodních firem, fungujících na našem trhu.

    Z Vaší recenze máme smíšený pocit a to zejména z hlediska Vašich vyjádření, kdy v bodě 2) uvádíte, že po 3x OHOLENÍCH, abyste v bodě 3) uvedl, že se téměř nedá oholit kvůli sklonu, nevíme tedy co si lze vybrat. Přesto Vám prostřednictvím následující emailové korespondence nabídneme řešení,



    Tým Perfektní obchod

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zakoupené zboží (Gillette Fusion ProGlide Power náhradní břity - 8ks) kvalitou ani zdaleka neodpovídá břitům, které kupuji obvykle v kamenných obchodech pod stejným názvem. Ošidili Vás, nebo to víte a klamete Vy mne? Chápu, že břity byly levnější, ovšem upozornění na nižší kvalitu chybělo.

    Inzerujete zboží a podle mého názoru dodáváte ve stejném obalu zboží nižší kvality. Jestli jsem měl smůlu u mého prvního nákupu, nebudu dalším nákupem u Vás prověřovat.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    uvedená řada výrobku byla stažena z naší nabídky a to až do prošetření stížnosti.
    V tomto konkrétním případě Vám nabízíme možnost výrobek vrátit, podrobnosti k vrácení Vám budou zaslány emailem.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

    Jakub Staněk
    odd.péče o zákazníka
    Perfektní obchod

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slabá komunikace resp. nekomunikace s klientem

    nedoporučuji, nic jsem nenakoupil, objednávku jsem zrušil

    • cena
    • dodací termín, komunikace

    Pozor, pokud chcete nakoupit a zaplatit, je to velký otazník, jestli se někdy objednaného zboží dočkáte. Objednal jsem 12.5. zboží, které bylo skladem a do 26.5 mi nic nepřišlo až na omluvný email, zda chci ještě čekat na objednané zboží.
    Raději si pár korun připlaťte a kupte jinde, nedoporučuji zde nakupovat.
    Na eshopu mají zboží uvedeno skladem, ale skladem ho evidentně nemají.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

    • lzivosr
    • nekomunikace

    Objednal jsem téměř před 14 dny zboží a dosud nic. Volal jsem, psal jsem, komunikace nula.
    Absolutne neseriozni obchod, nekomunikace. V zadnem pripade nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv obchod nabízí zboží skladem, skutečnost je jiná... Zboží nemají a nekomunikují.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, bohužel v tuto chvíli je stav skladových zásob zboží editován ručně a může tak docházet k prodlení v aktualizaci, případně k nepřesnostem ohledně uváděného počtu kusů.
    Nyní pracujeme na automatické změně stavu zboží, která by měla být v blízké době uvedena do provozu.

    Tým Perfektní obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzeruje že má zboží skladem a není to pravda

    mizerná komunikace, nepravdivé informace

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, bohužel v tuto chvíli je stav skladových zásob zboží editován ručně a může tak docházet k prodlení v aktualizaci, případně k nepřesnostem ohledně uváděného počtu kusů.
    Nyní pracujeme na automatické změně stavu zboží, která by měla být v blízké době uvedena do provozu.

    Tým Perfektní obchod

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Jsou opravdu levni.

    Obednane zbozi bylo bez dotazu nahrazeno jinym. Obchod mi posilal zmatecne e-maily. Zbozi si nakonec necham, nestoji mi to za dalsi komplikace, ale idealni to rozhodne neni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v podstatě žádné. Uvádějí, že zboží mají skladem a přitom to není pravda.

    Zboží bylo objednáno - bylo skladem více jak 5 ks. Do dnešního dne zboží nedorazilo. Obchod pořád poukazuje na to, že zboží je na cestě od dodavatele... už 14 dní. Pořád vymýšlí nějakou jinou historku... na webovkách je u zboží uvedeno, že je skladem - mylná informace!!! Dle mě je záměrně zboží nedodáno, protože od doby, kdy jsem zboží objednal, tak prodejce zboží zdražil o cca o 60 Kč a myslím, že čekají až já zruším objednávku a oni nebyli tratní (jestli to takto mají u více objednávek stejného zboží...)

    Určitě zde již nakupovat nebudu a ani rozhodně tento obchod nedoporučuji ostatním.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    uvedené zboží bylo opravdu zdraženo z důvodu změny dodavatele, nicméně ihned jak bylo dostupné, bylo Vám dodáno za původně objednanou cenu.
    Bohužel v tuto chvíli je stav skladových zásob zboží editován ručně a může tak docházet k prodlení v aktualizaci, případně k nepřesnostem ohledně uváděného počtu kusů.
    Nyní pracujeme na automatické změně stavu zboží, která by měla být v blízké době uvedena do provozu.

    Tým Perfektní obchod

  • Objednala jsem aviváž Silan royal black 10x 2,8l-skladem. Po týdnu přišlo upozornění od přepravní firmy, že bude zboží doručeno 12.5. Řidič přijel 13.5., když ho nikdo nečekal, ale náhodou byl manžel doma a zboží převzal.
    Přišla úplně jiná aviváž a v jiném balení 30x 0,9 l.
    Takže na zboží skladem jsem čekala víc než týden a pak přišlo úplně něco jiného!!
    Děkuji, bylo to poprvé a naposled!!!

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    v první řadě bychom se Vám chtěli omluvit za případné komplikace které Vám mohly být způsobeny dodáním zboží v jiném balení než bylo Vámi objednáno.
    Běžnou praxí našeho obchodu je, že v případě kdy má dojít k takovéto změně, je to nejdříve konzultováno se zákazníkem a objednávka je expedována až na základě jeho souhlasu. Navíc sdělujeme, že vyřízení každé objednávky přísluší konkrétnímu zaměstnanci.
    Bohužel v tomto konkrétním případě byla objednávka expedována pracovníkem, který již není v našem kolektivu, v rozporu s pravidly našeho obchodu, kdy objednávka byla odeslána bez předchozí konzultace s Vámi. Ostatní informace Vám byly zaslány emailem.

    S pozdravem

    Petra Jandová
    vedoucí provozovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - na internetových stránkách uvádí výhodnou nabídku zboží
    - přestože na stránkách je uvedeno, že zboží je na skladě, do zatím 11 dnů (i přes telefonický slib po týdnu, že hned druhý? den, bude zaslána SMS, kdy bude možno zboží odebrat!)ani zmínka, že zboží vůbec mají. Komunikace žádná.
    - než-li dorazí jejich zboží za "levně", koupil jsem ten samý výrobek z maloobchodu o několik % levněji a hned.
    O jejich dodávku už nemám zájem.
    Obchod nedoporučuji!

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, bohužel v tuto chvíli je stav skladových zásob zboží editován ručně a může tak docházet k prodlení v aktualizaci, případně k nepřesnostem ohledně uváděného počtu kusů.
    Nyní pracujeme na automatické změně stavu zboží, která by měla být v blízké době uvedena do provozu.

    Tým Perfektní obchod