Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vladka Myslivcová:
    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, opravdu došlo k prodlení ve vrácení částky. Toto bylo způsobené nezodpovědností jednoho z našich pracovníků, který již není součástí našeho kolektivu.

    Děkujeme za pochopení.

  • V dubnu jsem s obchodem řešila reklamaci - dorazilo jiné zboží než jsem si objednala. Dodávku chtěli tedy vrátit. Z mé strany jsem vrátila zboží přepravci, kterého objednala firma. Ale peníze nazpět NEPOSLALI. již to jsou 2 měsíce - obdod nedoporučuji

  • Dobry vecer.Objednavka probehla v poradku a na vydejnim miste také.Zbozi bylo pripraveno a nabidnuto ještě jiné a toho jsem vyuzil.Ceny mirne.Mohu doporucit.
    Tony

  • Mohu jen doporučit, prišlo mi jine zbozi a hned mi byla nabidnuta jina alternativa, nakupuji zde uz ponekolikate a vzdy spokojenost a dnes se ukazalo i fer jednani, komunikace na 1.