• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Celkem dobré ceny
    • Obchod vám dodá jiné zboží, než jste si objednali. Předem se vás sice telefonicky snaží kontaktovat, ale stejně vám pak pošlou jiné balení, i když slibují něco jiného
    • Zboží vyndají z originálních krabiček, aby se to asi lépe vešlo do balíku - proto důrazně varuji před např. objednáváním dárků... u mě se tak stalo u 2 produktů

    Nikdy více s tímhle obchodem nechci mít nic společného.
    Dorazilo jiné zboží.
    2 produkty z objednávky byly vyndány z originální krabice...
    Po telefonické stížnosti mi pracovnice oznámila, že ,,Jí to mrzí"...
    varuji všechny ostatní. V tomto obchodě vyloženě platí přísloví, že kdo levně kupuje, dvakrát kupuje...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu doporučit, výrobek není originál, nelze použít a člověk má strach o obličej.
    Dnes je to 30 dní co jsem výrobek reklamoval, odezva žádná a vrácení peněz zřejmě v nedohlednu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Ačkoliv jsem měla v objednávce několik položek a vesmes vše bylo v pořádku, přesto jsem velmi nespokojená s tím, že po objednání Gillette COOL WAVE voda po holení 100 ml mi přišly dvě 50 ml balení (až na to, že mě o tom nikdo nekontaktoval by to nevadilo), nicméně skladovatelnost uvedená do data uvedeného na obalu měsíc/rok, kdy na obalu stálo 6/13 s tím, že zboží jsem objednala 5/14 skutečně hodnotím velmi negativně. Ačkoliv jsem si od jednoho z prodejců vyslechla, že se jedná v podtstatě o alkohol, který se nakazí... Voda po holení nevoní tak, jak by měla a rozhodně asi není vhodné, aby si muž patlal na oholenou a podrážděnou tvář vodu, která má 11 měsíců po záruce... Přeci jen by to mohlo způsobit nějaké zdravotní komplikace ve formě vyrážky apod.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za toto pochybení, chybně jsme se domnívali, že se jedná o datum výroby nikoliv spotřeby.
    Nicméně v tomto případě, jste měla naprostou pravdu a jednalo se o datum spotřeby.

    Z výše uvedeného důvodu Vám bylo nabídnuto zajištění svozu tohoto nevyhovujícího zboží a následné vrácení kupní částky, současně také došlo k vyřazení tohoto zboží z naší nabídky.

    Za toto pochybení se omlouváme.

    Tým pracovníků Perfektní obchod

    • Ponukaju tovar, ktory inde nedostat, ale co z toho, ked ho tiez nedodaju.
    • Nedorucili nic, abi neoznamili dovod. Jedine stastie, ze som to neuhradila prevodom.

    Co dodat? Zbytocne strateny cas na objednavanie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    objednané zboží bylo 3 měsíce před koncem trvanlivosti,po dotazu nepříjemné vysvětlení...kdo chce delší trvanlivost,musí se předem dotázat..už nikdy více..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ceny, které neplatí, nakonec jsou jiné a zboží skladem, není skladem

    Obchod se snaží získat zákazníka jednou z nejnižších cen na heuréce s osobním odběrem v Praze, pak zákazníkovi nedodá, nebo za podstatně vyšší cenu. Bez urgence, téměř nekomunikují

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážení zákazníci,
    lze dost těžko komentovat příspěvek tohoto "hloupého zákazníka", který byl navíc v telefonické komunikaci i lehce vulgární.

    Náš obchod komunikuje se svými zákazníky, je ale nutné chápat rozdíl mezi akční a běžnou cenou a trváním určité akce, spolu s omezeným počtem kusů v jednotlivých akcích.

    Pokud akce skončí, je těžké se domáhat zpětně akční ceny zvlášť, když jste na to řádně, korektně a obratem upozorněn, chápeme, že se hněváte, že na Vás akční zboží již nezbylo, ale s tím se bohužel nedá nic dělat.

    Byla Vám nabídnuta v rámci vstřícného jednání z naší strany i kompenzace, na kterou jste nereagoval.

    S pozdravem Tým Perfektní-Obchod.cz

  • přišlo mi akorát že objednávku přijali ke zpracování a že další email bude následovat.Objednala jsem 6.3. dnes je 17. 3. a furt nic. Čekám čekám aspoň zprávu....

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážená zákaznice,
    Je nám líto, ale 6 pracovních dní po sobě jste nám 2x denně nezvedala telefon, potřebovali jsme s Vámi konzultovat detail objednavky.
    Pokud takto zákazník nekomunikuje je objednávka po týdnu automaticky stornována.

    S pozdravem tým Perfektni-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Komunikace se zákazníkem

    Po týdnu se mi slečna z obchodu ozvala, že bohužel nemají tablety. To se mi omluvila. Jen jsem nechápala, proč až za týden, když měli vše skladem a ještě ve větším množství, než jsem žádala. Pak mi začala tvrdit, že mi volali. Když jsem ji řekla, že telefon je firemní, že vždy volám zpět, tak nahlédla do záznamů a zjistila, že žádnou poznámku u mě nemají. Ve finále, jak řekla, že mi vlastně nikdo ani email neposlal, tak to už jsem si obrázek udělala sama a objednávku jsem raději zrušila. Pokud komunikuji se zákazníkem, tak si prvně zjistím veškeré podrobnosti k objednávce a pak mohu argumentovat. Hold slečna je ještě nezkušená a takhle kazí pověst třeba jednou dobrému obchodu.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Dobrý den,
    ano, tato kritika je z části oprávněná, skutečně nám objednávka v systému "proklouzla" a po tomto zjištění jsme se zákazníkovi ihned ozvali, ano skutečně po týdnu, nabídli okamžité řešení.

    Nesouhlasíme však s kritikou komunikace, nabídli jsme kompenzaci, alternativu, okamžité odeslání, což bylo odmítnuto. Není pravdou, že jsme neposílali email, ty odchází ze systému automaticky a bylo tomu tak i tentokráte.

    Děkujeme za Vaši recenzi, vnímáme ji jako relativně objektivní a bereme ji jako podnět pro zlepšení do budoucna !

    Jako omluvu Vám zasíláme slevovvý kupon ve výši 100 Kč na další nákup.

    S pozdravem tým prodejců Perfektní-Obchod.cz

    • zboží jsem objednala před měsícem, prý jej dodavatel stále nedodal!

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážení zákazníci,
    zcela evidentně se jedná o úmyslně poškozující recenzi,

    1) objednávka je stará 14 dní, nikoli měsíc
    2) zboží v době objednávky NEBYLO SKLADEM A BYLO TO NA STRÁNKÁCH ŘÁDNĚ UVEDENO
    3) zákazník po telefonu nekomunikuje, při telefonickém rozhovoru pokládá v polovině hovoru telefon, bylo mu voláno opakovaně

    Prosíme, BUĎTE OBJEKTIVNÍ, NELŽETE, Heureka je portál pro objektivní sdělení dalším nakupujícím !!!!!!!

    KRITIKA NÁM NEVADÍ, ALE MUSÍ BÝT OPRÁVNĚNÁ !!!

    S pozdravem tým Perfektní-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporucuji,dorazilo mi uplne jine zbozi!

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Dobrý den,
    ano je to pravda a naše chyba, na expedici došlo k přehození štítků, za což jsme se omluvili a druhý den Vám ihned expedovali zboží správné.
    Bohužel se stalo, že ve stejný den byly k expedici 2 objednávky na stejné příjmení a křestní jméno ve skladu přehlédli.
    Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobenou nepříjemnost.

    S pozdravem tým Perfektni-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • líbí se mi systém bonusů formou výhodné ceny
    • na internetový obchod se spotřebním zbožím velmi dlouhá dodací lhůta

    vybrala jsem jednu z nejvýhodnějších cen kapslá Tassimo na trhu, nečekala jsem, že dodací lhůta bude více než týden

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážená zákaznice,

    objednala jste si zboží, které NEBYLO skladem, což jsme na stránkách PRAVDIVĚ uváděli.

    2 Tassimo Jacobs Krönung Cappuccino - Skladem 3-6 ks
    2 Tassimo Jacobs Krönung Latte Macchiato Caramel - Zboží na cestě od dodavatele
    3 Tassimo T-Disc Caffe Crema XL - Skladem 3-6 ks

    Zboží jsme naskladnili 3 pracovní dny po Vaší objednávce, informovali Vás o tom, a následující den Vám zásilku odeslali.
    Je potřeba sledovat dostupnost zboží na našich stránkách, proto ji u každého produktu uvádíme.

    S pozdravem tým Perfektní-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na stránkách jsou některé popisky chybné, neshoduje se titulní popis s popisem po rozkliknutí, jinak dodání rychlé.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Dobrý den,
    chybný popisek u gramáže kávy byl po Vaší připomínce opraven, pouze jste zapomněla uvést, že jste za cenu 100g jste dostala chybně uvedenou 200g, což považujeme za více než korektní.

    S pozdravem tým Perfektni-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech po objednání jsme volali do odchodu, proč nám objednané zboží nedorazilo, když ho měli skladem. Bylo nám řečeno, že námi objednané zboží už nemají v akci, i když byla uzavřená závazná objednávka a mohou nám ho prodat o několik tisíc dráže.

    S tímto obchodem nejsme spokojeni, již víckrát zde nakupovat nebudeme.
    Opravdu neférové jednání a klamavé ceny!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodací lhůtu a komunikaci se zákazníkem. Nikde neni psáno že když zákazník dnes nakoupí jen za 300kc, že příště neutratí třeba 2000, když bude spokojen s nákupem. Proto by jste meli přistupovat ke všem zákazníkům stejně.

    Výběr zboží v obchodě ok.
    Objednání ok
    Dodání zboží špatné.
    18.1.2014 objednáno a zatím nedodáno :(
    Jde sice jen o stojan na kapsle dolce gusto, ale s osobním převzetím na prodejně v praze. Tudíž pro obchod prakticky bez práce a přesto taková čekačka. Je možné že vázne dodavatel, ale podle mě by tyto drobosti měli být naskladněny vzhledem k jejich nízké ceně.(asi je čas vyměnit skladníka) :)

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,
    druhý den po objednání jste dostal email ve znění :

    Vážený zákazníku,

    ještě jednou děkujeme za Vaši objednávku, dovolujeme si Vás však upozornit, že zboží, které jste objednal mělo v době Vaší objednávky status - "Zboží na cestě".

    Zboží tedy není v tuto chvíli skladem - čekáme na doručení od dodavatele.

    Vaše objednávka byla samozřejmě zpracována pracovníky klientského servisu a přijata do systému.

    Pokud na zboží spěcháte, kontaktujte prosím naší zákaznickou linku - 604 666 661.

    Pokud na zboží nespěcháte, jakmile zboží naskladníme, budeme Vás informovat a dohodneme detaily doručení.

    ----------------
    Je nám líto, ale více než Vám sdělit, že zboží, které jste si objednal jasně deklarujeme jako nedostupné už v době, kdy si jej objednáváte, a informujeme Vás opakovaně, že není skladem, udělat nemůžeme.

    S pozdravem tým prodejců Perfektni-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné zboží
    • komunikace se zákazníkem

    Po objednávce ve kterém jsem nevědomě označil položky jež nejsou skladem,přišla faktura na všechny položky asi po dvou dnech. Možná by zpráva ze strany e-shopu že vše není skladem a zda mají položky které mají skladem a nebo zda mají počkat,byla na místě. Je to práce asi na 1 minutu.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,
    u každého produktu máte jasně uvedenou dostupnost. Pokud si objednáte zboží, které je vyprodané a je to u něj jasně uvedeno, nemůžete se divit, že není dodáno. O tomto Vás navíc informujeme v potvrzovacím mailu.

    Není v našich silách, každému volat a ptát se ho, zda si všiml, že si objednal zboží, které je vyprodané....

    To pak uvádění dostupnosti pozbývá smyslu. Na Váš dotaz jsme dnes slušně a promptně odpověděli, naši komunikaci shlaedáváme naprosto korektní a v pořádku.

    "Vážený pane Txxxxxx,
    děkujeme Vám za zprávu. Bohužel v době objednání byly dvě položky se statusem dočasně vyprodáno a skladem u dodavatele, možná jste si nevšiml. V tuto chvíli čekáme na naskladnění těchto dvou chybějících položek. Ve chvíli kdy bude objednávka kompletní, zboží Vám zašleme.
    V případě jakéhokoliv dotazu se neváhejte na nás obrátit.

    S pozdravem a přáním hezkého dne.................. "


    S pozdravem tým Perfektni-Obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné
    • Informace,že je zboží skladem je klamavá. Špatná komunikace,vůbec mi nebylo řečeno,že co si objednávám nemají,tak to prostě nepřišlo. S jinými obchody super nákup.

    Nešetřete dvě koruny a nakupte jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • obchod zaslal nekompletní objednávku bez vysvětlení a omluvy

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vážený zákazníku,
    druhý pracovní den po přijetí Vaší objednávky jsme Vám zaslali e-mail s informací, že 1 z 5 Vašich položek není bohužel dostupná s návrhem, že položku z objednávky vyjmeme a zbytek Vám zašleme - s informací, že pokud s tímto nesouhlasíte, stačí odepsat a objednávku stornovat. E-mail se stornem od Vás nepřišel, byly tedy expedovány 4 zbylé položky.
    Příště Vám raději zavoláme, bereme to jako podnět ke zlepšení služeb.

    V každém případě děkujeme za Váš nákup i názor,

    S pozdravem tým Perfektniho Obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží na webových stránkách neodpovídá zboží které dorazilo.
    • Dárky které byly uvedeny na webových stránkách nedorazily.

    Reakce obchodu Perfektni-Obchod.cz

    Vaše recenze zřejmě patří jinému obchodu, než který hodnotíte.

    Naše zboží odpovídá, jak cenou, tak popisem. Žádné dárky jste si neobjednal - pouze Sodastream Crystal Titan/Silver, dopravu DPD a dobírku - viz níže :

    Jméno: Jiří, Příjmení: R.........., Ulice: S....., Město: R........, PSČ: 5......, Mobil: 720xxxxxx, Email: [email protected]
    1 SodaStream CRYSTAL Titan/Silver 2 299 Kč
    1 DPD - soukromá adresa 89 Kč
    1 Zaplatíte řidiči při převzetí zásilky 25 Kč
    Celkem k úhradě: 2 413 Kč

    Tuto recenzi považujeme buď za mylně adresovanou nebo za úmyslně poškozující....

    Pokud chybu uděláme, přiznáme ji a čestně napravíme - viz recenze níže. Budeme tedy žádat její smazání správcem v systému.