Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Složité na vyzvedáni

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, každá zpětná vazba je pro nás důležitá. I když se nám většinou daří vyhovět, v tomto případě to ale neumíme. Sklad, odkud vydáváme zboží, je od administrativní budovy vzdálen cca 80 m a tuto vzdálenost, bohužel, nedokážeme zkrátit (viz náš včerejší telefonát). Výhodnější je proto platba online, kdy můžete zastávku na recepci vynechat a autem zajet přímo ke skladu.

    Každopádně doufáme, že budete se zakoupeným produktem spokojený a přejeme vám spoustu krásných foto zážitků.

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    polštáře jsou z nekvalitního materiálu, jeden byl roztrhán

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    už to řešíme s výrobcem, kolegyně z reklamačního oddělení se vám ozvou hned, jak od něj budou mít info.
    Děkujeme za pochopení,

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 13.6. s informací u produktu, že bude expedováno 14.6., do 19.6. nebylo dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi dorazilo, snad je uvnitr baleni vse, nemam to zatim jak zkontrolovat, ale obal byl poskozeny. Pritom obchod nabizel stejne zbozi s poskozenym obalem o 1100,- levneji, ale záměrně jsem ho nekoupil, abych nemusel nic řešit. Při převzetí od kurýra bylo vše nafoceno, kuryr potvrdil, že takto zasilku převzal a má to také nafocené. Obchod jsme kontaktovali, vyměnili jsme si nějaké e-maily, načež obchod přestal komunikovat a nic se neděje.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    moc děkujeme za vyjádření, jsme rádi za každý podnět, který dostaneme. Děkuji i zaslanou fotografii a omlouvám se za prodlení, ke kterému došlo čekáním na vyjádření přepravce. Ten ale, bohužel, nedokázal potvrdit tvrzení kurýra, takže se k nám žádné fotografie poškození nedostaly.

    Vzhledem k tomu, že k manipulaci s produkty dochází během přepravy několikrát (svoz na depo, překládka a podobně), nedokážeme už takto dodatečně zjistit, jaké bylo reálné poškození obalu, protože i na vaší fotografii je stav vidět až po rozbalení krabice. Každopádně pokud se vám obal jevil jako poškozený, určitě bychom pro příště doporučovali zboží nepřebírat.

    Jsme ale rádi, že se k vám i tak dostal produkt v pořádku, což potvrzuje záběr na nepoškozené díly a speciální zpevňující dřevěnou výztuž, kterou právě schválně vkládáme do obalů, abychom minimalizovali riziko poškození při transportu. Jestli při montáži přeci jen objevíte nějaký díl s poškozením, které na zaslané fotografii není vidět, pošlete nám číslo dílu (podle přiloženého manuálu), vyměníme jej.

    Co se ceny domku týče – u zboží s poškozeným obalem je cenový rozdíl většinou v řádu dvou či tří stokorun. Při srovnání ceny ale uvádíte model 2. jakosti, který je zlevněný víc kvůli poškrábaným dílům. Nemají vliv na funkčnost, ale kazí estetický dojem, proto je tam nižší cena.

    Každopádně doufám, že po montáži vám domek zpříjemní komplikace s přepravcem a že vám bude dobře sloužit spoustu let.

    Za Pentu Family Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Byla zaslána jiná židle ,si starý model nebo jiný typ

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    jsme vám moc vděčni za vaše upozornění, na jehož základě jsme mohli kontaktovat výrobce a řešit s ním nápravu. V této chvíli byste už měl mít peníze na účtě. Moc se omlouváme za komplikace.

    Za Pentu Family Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    31 dni čekat na objednávku, to se mi stalo akorát tak u Aliexpressu.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    ano, víme o tom a moc se omlouváme. U tohoto produktu nám výrobce už 2x posunul termín dodání. Můžeme vám čekání nějak kompenzovat, případně nabídnout jiný produkt?

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    Zaplacené zboží před 6 dny ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den, moc děkujeme za recenzi. Doručení se trochu protáhlo kvůli svátku a víkendu, ale v této chvíli už je zboží u vás a my doufáme, že s ním, budete spokojen :-)

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Moc je drahé přes internet
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednávku čekám 2 týdny!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V originální krabici bylo rozbalené zboží. Dle obchodu zboží skladem a uvedena poznámka expedice ihned, objednáno 11.4 přepravci předáno 15.4.2024.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporučuji, pánev přišla silně zdeformovaná, přepravou to způsobené nebylo. Vyexpedovali poškozené zboží ze skladu, komunikace nic moc, chtějí po vás fotodokumentaci přepravního obalu, když ji nemáte (proč taky, když obal poškozený nebyl), dělají mrtvého brouka a nekomunikují.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že k vám pánev přišla poškozená, ale vědomě bychom ji tak nikdy neodeslali. O fotografii přepravního obalu jsme vás požádali proto, abychom mohli výrobci prokázat, že k poškození nedošlo přepravou. Proto by nám pomohla fotografie, z níž je vidět, že je obal v pořádku.
    Reklamovaná pánev dnes dorazila na naše servisní oddělení. Kolegyně vám na ni už vystavila dobropis, částku poukážeme na váš účet a interně to budeme řešit s výrobcem.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Radka z Penta Family.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím mi nikdo nic nedodal, ale kupodivu ani neposlal zprávu kdy dodá. To , že dodávka ještě nepřišla není žádný problém, problém že že nikdo neinformuje kdy asi přijde a jestli vlastně přijde.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    k objednávce jste přidal poznámku, že si nepřejete doručení ve dnech 3. 4. a 4. 4. 2024. Kolegové vám vyhověli a posunuli termín doručení.
    Věříme, že se vám bude objednaný produkt líbit a že s ním budete spokojen :-)

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je uvedeno na stránkách jako skladem, objednávka proběhla před 9ti dny a stále nic nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    Doposud jsem zboží, i přes telefonický rozhovor, neobdržela - objednávka proběhla a byla Vámi potvrzena cca před měsícem. Toto Vaše hodnocení mi posíláte již podruhé. Tak nevím co si o tom mám myslet. Jediné, co jsem zřejmě udělala dobře, že jsem zboží neplatila a dala si ho na dobídku.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    při prověření vaší objednávky jsem zjistila, že jste ji telefonicky zrušila hned následující den po objednání. Rádi ji znovu zaktivníme a zboží pošleme, pokud o ně stále máte zájem.

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod od objednávky a zaplacení nekomunikuje, na dotazy slibuje dodání, ale zatím nedodáno, byť bylo zboží skladem.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši velkou omluvu za zpoždění vaší objednávky. Chyba se skutečně stala u nás, ale ne proto, že by zboží skladem nebylo skladem. Objednané zboží skutečně ve skladu máme, ale nestihli jsme je okamžitě vyexpedovat. Došlo tak ke skluzu s doručením a bohužel to postihlo i vás.
    Posílili jsme tým ve skladu, balíme i o víkendech, s přepravci jsme se domluvili na navýšení kapacity svozů, aby se už neopakovala situace, kdy se připravené zboží nevešlo na auta. Neuvádím to jako výmluvu, jen je mi jasné, že si zasloužíte vysvětlení.
    Věřte nám, že je nám to velice líto.
    Už připravujeme i kompenzaci, abychom v tom omlouvání se nezůstali jen u slov.

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednané panely ráno,v poledne pokus o přiobjednání panelu.Odpověď:zboží je vyfakturováno a zabaleno už nelze,odesíláme.Po 4 dnech dotaz se spokojenosti s nákupem?Telefon sem telefon tam,nic nemám.Tak my vám to zabalíme a pošleme.CHACHA.Objednávka po tel. hovoru zrušena a Vy se znovu ptáte jak jsem spokojen?Udělejte si tam pořádek a už prosím neobtěžujte.Dškuji.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    tato vaše zkušenost nás velice mrzí. Prověřím situaci a budu vás kontaktovat, ano?
    Moc se omlouváme za komplikace.

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slušná cena, sortiment
    • Slovní spojení "Skladem, expedujeme ihned" reálně znamená odeslání za pět dní od objednávky

    V obchodě jsem objednával proto, protože u zboží uváděl skladovou dostupnost a okamžitou expedici. Skladovost jsem si ověřoval i telefonicky na infolince. Reálně skladové zboží Penta odeslala po pěti dnech od objednávky a platby. Srovnatelné eshopy běžně odesílají tentýž den a PPL doručuje ten následující. Děkuji, příště nekoupím rovnou jinde.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši velkou omluvu za zpoždění vaší objednávky. Chyba se skutečně stala u nás, ale ne proto, že by zboží skladem nebylo skladem. Objednané zboží skutečně ve skladu máme, ale nestihli jsme je okamžitě vyexpedovat. Došlo tak ke skluzu s doručením a bohužel to postihlo i vás.
    Posílili jsme tým ve skladu, balíme i o víkendech, s přepravci jsme se domluvili na navýšení kapacity svozů, aby se už neopakovala situace, kdy se připravené zboží nevešlo na auta. Neuvádím to jako výmluvu, jen je mi jasné, že si zasloužíte vysvětlení.
    Věřte nám, že je nám to velice líto.
    Už připravujeme i kompenzaci, abychom v tom omlouvání se nezůstali jen u slov.

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přehledný eshop
    • nekomunikace

    Objednávka byla obratem potvrzena, načež nastalo ticho přerušené po pěti dnech mailem, jestli bylo s mou objednávkou všechno v pořádku... No to asi jako nebylo, když ještě nebyla ani expedovaná. Komunikace žádná, kdyby aspoň napsali "sorry kámo, položka skladem není skladem, protože kecáme jako drtivá většina eshopů, musíme to nejdřív sehnat" nebo "jo, objednávka tu svítí, ale nikoho nenapadlo se jí věnovat" nebo tak něco. Tak bych to i pochopil, kdyby aspoň dali něco vědět.
    Jenže ticho po pěšině. Na mou odpověď, že teda všechno v pořádku nebylo byla objednávka odeslána s tím, že "se omlouvají". Hm.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši velkou omluvu za zpoždění vaší objednávky. Chyba se skutečně stala u nás, ale ne proto, že by zboží skladem nebylo skladem. Objednané zboží skutečně ve skladu máme, ale nestihli jsme je okamžitě vyexpedovat. Došlo tak ke skluzu s doručením a bohužel to postihlo i vás.
    Posílili jsme tým ve skladu, balíme i o víkendech, s přepravci jsme se domluvili na navýšení kapacity svozů, aby se už neopakovala situace, kdy se připravené zboží nevešlo na auta. Neuvádím to jako výmluvu, jen je mi jasné, že si zasloužíte vysvětlení.
    Věřte nám, že je nám to velice líto.
    Už připravujeme i kompenzaci, abychom v tom omlouvání se nezůstali jen u slov.

    Radka z Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    špatná komunikace