Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- přišla používaná baterka,chyběli baterky do svítilny,hrůza,děs...:(
- zabalené v potravinové folii....něco takvého z nás nikdo ještě neviděl :(
- obal na baterku použitý,s obsahem 1 baterky,která nesedí a navíc
- druh baterky,který není u nás v čr k sehnání,strašné!!!
Tzv." Výkonná taktická LED svítilna XHP90 ZOOM Intmix"
-
Nedoporučuje obchod
Nevýhoda obchodu je hlavne v tom, ze chtějí penize dopředu, přitom některé zbozi nemají skladem. Zbozi před týdnem objednané nemam dodnes. Temu je stimhle přístupem zlikvidují zachvili.
-
Nedoporučuje obchod
- Žadná komunikace, zboží stále nemám.
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno před 6 ti dny a stále nedorazilo, uvažuji o zrušení objednávky
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že Vaše objednávka dosud nedorazila. Rozhodně to není standard, který bychom chtěli poskytovat. Rádi se na to co nejdříve podíváme a zjistíme, kde je problém s doručením.
Pokud máte zájem objednávku zrušit, prosím kontaktujte nás na [email protected] tel:+420703662844 , a my Vám s tím rádi pomůžeme. Nicméně, pokud se rozhodnete objednávku zachovat, uděláme vše pro to, aby byla doručena co nejdříve.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Potreboval jsem hadice před povodněmi ne až po ní.
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že se dodání hadic zpozdilo a přišlo až po povodních. Plně chápeme, jak důležité bylo, aby zboží dorazilo včas, zvláště v tak naléhavé situaci. Tato situace rozhodně není v souladu s našimi standardy pro rychlost a spolehlivost dodání.
Prosíme Vás o přijetí naší omluvy. Rádi bychom se poučili z této zkušenosti a podnikli kroky, aby se podobné zpoždění v budoucnu neopakovalo. Pokud byste měl/a zájem o další objednávku nebo řešení, neváhejte nás kontaktovat, a my se budeme snažit nabídnout rychlejší řešení jako omluvu za nepříjemnosti.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám dáte další šanci.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
- zatím nekonečná dodací doba
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
omlouváme se za dlouhou dodací dobu, kterou jste zažil. Chápeme, že čekání na objednávku může být frustrující, a velmi nás mrzí, že jsme nedokázali splnit očekávaný termín dodání.
Prosím, kontaktujte nás na [vaše kontaktní údaje] a uveďte číslo vaší objednávky. Rádi prověříme stav vaší zásilky a poskytneme vám aktuální informace.
Děkujeme za trpělivost a pochopení. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom situaci co nejrychleji vyřešili.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Je to týden od objednávky a zboží nikde.Ani mail,ani sms,nic.
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé potíže a za to, že jste zatím neobdržel žádné informace o stavu vaší objednávky. Je nám líto, že jste nebyl informován o zpoždění.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Zboží inzerované v e-shopu jsem objednal a zaplatil. Objednávka byla zrušena z důvodu nedostupnosti zboží. Peníze byly v pořádku vráceny. ALE! Zboží je stále v nabídce e-shopu. Proč není nabídka stažena?
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme, že jste nás na problém upozornil. Je nám líto, že vaše objednávka byla zrušena kvůli nedostupnosti zboží, a že jsme nedostatečně aktualizovali naši nabídku.
Vaše zpětná vazba nám pomůže zlepšit naše služby. Ihned se postaráme o to, aby byl inzerát na nedostupné zboží odstraněn nebo aktualizován.
Děkujeme za pochopení a trpělivost. Pokud budete mít další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Zboží od výrobce bylo neúplné,pravé kolečko nelze přišroubovat ,pro chybějící závit v nosné trubce.
Takto vyrobený výrobek nedoporučuji,selhala výstupní kontrola ,zakoupený výrobek reklamuji.Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme, že jste nás na problém upozornil. Omlouváme se za neúplné zboží a chybu ve výrobě, která způsobila, že pravé kolečko nelze připevnit. Určitě se jedná o chybu, kterou bychom rádi napravili.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
15.7. jsem objednával, 22.7. zatím ani zmínka o vyskladnění, natož doručení
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Omlouváme se za zpoždění s Vaší objednávkou. Je nám líto, že jste zatím nedostal(a) žádné informace o vyskladnění ani doručení. Tento přístup rozhodně neodpovídá našim standardům.
Okamžitě se podíváme na stav Vaší objednávky a zajistíme, aby byla co nejdříve vyřízena. Děkujeme za Vaši trpělivost a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. -
Nedoporučuje obchod
Obchod nekomunikuje, musel jsem volat, paní slíbila že zboží už je na cestě a zase další den nic, ani zpráva.
Zatím za ta léta nejhorší zkušenost s internetovým obchodem.Reakce obchodu PEMARKT.COM
Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil(a). Je nám líto, že jste měl(a) problémy s komunikací a že zboží nedorazilo v očekávaném termínu. Tento přístup rozhodně neodpovídá našim standardům.
Vaše zkušenosti nás velmi mrzí a okamžitě se podíváme na situaci, abychom zjistili, co mohlo způsobit tyto problémy. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomůže nám zlepšit naše služby. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost. -
Nedoporučuje obchod
- čekám a nic jsem neobdržel
nevýhoda nákupu
Reakce obchodu PEMARKT.COM
"Dobrý den,
děkujeme, že jste nás informoval o této nepříjemné situaci. Omlouváme se za to, že jste svou objednávku neobdržel. Toto rozhodně není standard naší služby a velmi nás mrzí, že jste měl takovou zkušenost.Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a podnikáme kroky, abychom zajistili, že se podobná situace v budoucnu neopakuje.
Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci ukázat vám naše závazek k vynikajícímu zákaznickému servisu.
S pozdravem,Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Přišlo špatný aditiv objednal jsem Přísada pro hydraulická zdvihátka a přišlo oil aditiva N 8342
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den ,
děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Problém s dodaným produktem
Mrzí nás, že jste obdržel produkt, který neodpovídá Vašim očekáváním. Podle našich záznamů a systému jsme odeslali Přísadu pro hydraulická zdvihátka, jak jste objednal. Je možné, že došlo k chybnému překladu nebo nedorozumění ohledně názvu produktu.Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Přijmeme opatření, aby k podobným nedorozuměním nedocházelo. Velmi si vážíme Vašeho pochopení a trpělivosti.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši spolupráci při řešení tohoto problému.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
- Nic
- Slibují co nemají
Nedoporučuji
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den ,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl/a negativní zkušenost s naším e-shopem.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Už týden čekám na objednávku a stále nic. Ani třeba e-mail, že se připravuje.
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
chtěli bychom Vám vyjádřit upřímné omluvy za zpoždění ohledně Vaší objednávky a za nedostatek komunikace. Rozumíme, že čekání a nedostatek informací mohou být frustrující.
Momentálně se aktivně snažíme zjistit přesný stav Vaší objednávky a zajistit, aby byla co nejdříve expedována. Současně se budeme snažit zlepšit komunikační procesy, abychom v budoucnu předešli podobným situacím.
Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Co mám hodnotit, když mi nic nepřišlo a ani nevím jestli přijde. Je to víc než týden a ani zpráva, prostě nic
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
chtěli bychom Vám vyjádřit upřímné omluvy za zpoždění ohledně Vaší objednávky a za nedostatek komunikace. Rozumíme, že čekání a nedostatek informací mohou být frustrující.
Momentálně se aktivně snažíme zjistit přesný stav Vaší objednávky a zajistit, aby byla co nejdříve expedována. Současně se budeme snažit zlepšit komunikační procesy, abychom v budoucnu předešli podobným situacím.
Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.
S pozdravem,Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedodáno !!!
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Vážený zákazníku,
Je to opravdu nepříjemné. Co se stalo? Mohu s tím nějak pomoci?
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
- Při objednávce bylo 16ks stavem, objednal jsem 8ks. a paní tvrdila, že za nízkou cenu je jen 1 ks (přestože jsem měl elektronicky potvrzenou objednávku a zaplacenou). Poměrně arogantní jednání paní s horší češtinou, nechápou obchodní zákoník ČR, jednatelé dva Poláci. Radši jsem vše zrušil. Peníze naštěstí vrátili dříve, tvrdili, že na to mají 14 dní, podle VOS. Musel jsem se několikrát rázně ozvat!
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Vážený pane [jméno zákazníka],
děkujeme za Váš nákup a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že došlo k nedorozumění ohledně dostupnosti našeho zboží v akci.
Akční nabídka, na kterou jste reagoval, byla platná pouze do vyprodání zásob. Bohužel, v době, kdy jste nakoupil více kusů, než jsme měli skladem, již zboží nebylo k dispozici v potřebném množství.
Chápeme, že tato situace může být frustrující, a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit. Vážíme si Vašeho pochopení a v případě, že máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc s výběrem jiného zboží, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme za Vaše pochopení a těšíme se na další spolupráci.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
- Zboží je poškozené a poničené
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
s upřímným politováním jsme se dočetli o Vašem zklamání z poškozeného a poničeného zboží. Tato situace nás hluboce mrzí a jsme připraveni okamžitě přijmout kroky k vyřešení této situace.
Prosíme, kontaktujte nás co nejdříve s podrobnostmi o poškození a poničení zboží, abychom mohli začít s procesem nápravy a zajistit Vaši spokojenost.
Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
S pozdravem, Pemarkt -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba na zboží.Nedoporučuji.
Reakce obchodu PEMARKT.COM
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně dlouhé čekací doby na zboží. Lituji, že naše služby nebyly uspokojivé a omlouvám se za způsobené nepohodlí.
Vaše názory jsou pro nás velmi důležité a budeme se snažit zlepšit naše procesy dodávání, aby se podobné situace již neopakovaly.
Pokud byste měl(a) zájem, rádi bychom Vás informovali o možnostech, které máme k dispozici k vyřešení této situace a k obnovení Vaší důvěry v naše služby.
Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za Vaši trpělivost.
S pozdravem,Pemarkt