Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepravdivé tvrzení

    dodání plynového hořáku + hadice na PB s chybějícím těsněním do šroubení k plynové bombě , unikající plyn který jsem reklamoval , přesto těsnění nebylo dodáno .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zrušená pro neschopnost obchodu. Zvolil jsem extra poplatek, abych mohl zaplatit kartou (skrze GoPay psali, že kartou nebo rychlým převodem), ale platit kartou nešlo. Volal jsem tedy do eshopu, tam mi nějaká paní řekl, že se mi za 10 minut ozve a jikdi se neozval. Když jsem volal znovu, už mi jen přišla odpověď: Pracovní doba 9-16. Absolutně tragicky zákaznický servis, takže jsem objednávku zrušil a kávu objednal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na konci října odána káva s datem expirace 12/2023
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Krabice byla obalena v igelitové fólii, která byla v pořádku, ale po jejím sundání jsem zjistila, ze je celá jedna strana krabice promočená nějakou tekutinou. Naštěstí to nepoškodilo zásilku uvnitř (dětské vlhčené ubrousky, šlo to z obalu jen otřít)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rohožka do koupelny neuschne , propustí vlhko , přišla špinavá , křivě střižena . Nejspíš nízká cena rovná se výsledek . Již nikdy neobjednám .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem zboží, za týden volali že ho mají jen s poškozeným obalem, měla jsem to jako dárek, tudíž jsme čekali, za tři týdny od objednávky volali že mají další ale opět s poškozeným obalem, tudíž mi dárek nedošel...peníze poslali hned, komunikovali, ale nejsou pro mě spolehliví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zádné informace o stavu objednavky, bez komunikace, pokud zbozi nedorazi do zitrka objednavku zrusim