Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- výhodný nákup ve slevě
Vše ok rychlost a komunikace na jedničku.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákanzíku,
Děkujeme za Vaši recenzi a skvělé hodnocení! Jsme rádi, že jste byl/a spokojen/a s nákupem, rychlostí i naší komunikací. Těšíme se na Vaši další návštěvu a přejeme krásný den!
S přátelským pozdravem,
Tým PCRobot.cz. -
Doporučuje obchod
- Absolutní spokojenost. Dostal jsem svůj PlayStation 5 PRO, který je všude vyprodaný a vše proběhlo dle popisu na webu prodejce
- Skvělá komunikace. Vždy rychlá odpověď.
- Pro mě nejlepší obchod.
Jsem neskonale nadšen a nemám co vytknout. Nedostatkové zboží a vše proběhlo hladce a rychle.
Děkuji i za rychlý nákup na splátky.Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákanzíku,
Máme obrovskou radost, že jste s nákupem PlayStation 5 PRO u nás tak spokojený. Vaše slova o naší komunikaci a celkovém průběhu nákupu nás velmi těší. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou, a když vidíme, že jsme splnili nebo dokonce překonali očekávání, motivuje nás to k další práci.
Jsme rádi, že se nám podařilo zajistit nedostatkové zboží a že i proces nákupu na splátky pro Vás byl jednoduchý a rychlý.
Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaši příští návštěvu!
S přátelským pozdravem,
Tým PCRobot.cz. -
Doporučuje obchod
- Super cena a dobrá komunikace
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a za to, že jste si našel čas se s námi podělit o své zkušenosti! Jsme rádi, že jste byl s naší komunikací a službami spokojen a že vše proběhlo podle Vašich očekávání.
Těšíme se na Vaši další návštěvu a doufáme, že Vám budeme moci opět poskytnout kvalitní služby!
S přátelským pozdravem,
Tým PCRobot.cz -
Doporučuje obchod
- Výborný zákaznický servis a odborná podpora
- Výhodná cena
S obchodem jsem se spojil ohledně výběru elektrocentrály, a musím říci, že jsem byl nadmíru spokojen s přístupem personálu. Na základě mých požadavků a dotazů mi byla poskytnuta odborná a srozumitelná instruktáž o různých typech elektrocentrál. Oceňuji jejich profesionální znalosti a ochotu poradit, což mi výrazně pomohlo při rozhodování. Pokud hledáte obchod, kde vám opravdu pomohou s technickými detaily a doporučí vhodné řešení, mohu tento jen doporučit.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
Děkujeme za vaši skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste byl spokojený s rychlostí a spolehlivostí našich služeb. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv další dotazy nebo potřeby, neváhejte se na nás obrátit.
Těšíme se na vaši další návštěvu!
Přejeme hezký den!
Tým obchodu PCRobot.cz. -
Doporučuje obchod
- Rychlost
- Komunikace
Vše bylo ok.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
Děkujeme za vaši skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste byl spokojený s rychlostí a spolehlivostí našich služeb. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv další dotazy nebo potřeby, neváhejte se na nás obrátit.
Těšíme se na vaši další návštěvu!
Přejeme hezký den!
Tým obchodu PCRobot.cz. -
Doporučuje obchod
- Rychlost a spolehlivost
Vše ok.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
Děkujeme za vaši skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste byl spokojený s rychlostí a spolehlivostí našich služeb. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv další dotazy nebo potřeby, neváhejte se na nás obrátit.
Těšíme se na vaši další návštěvu!
Přejeme hezký den!
Tým obchodu PCRobot.cz. -
Nedoporučuje obchod
- Nedoporučuji
- Tragédie obchodu
Nabízené zboží není dostupné, smyšlené dodání zboží 1-4 dny, komunikace po argumentaci raději vypnou. Neznalost vlastních obchodních podmínek. Alibistické odpovědi k dodání zboží, obchodník vůbec nemá ponětí zda je zboží k dodání. Zavádějící odpovědi k přepravě zboží. Neplatit nic předem.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákanzíku,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl s naším obchodem špatnou zkušenost. Rádi bychom uvedli, že Vaše objednávka (ID: 7238) byla stornována z Vaší strany, a z tohoto důvodu nebylo možné dále zboží expedovat. Jak uvádíme na našich webových stránkách, termín dodání je orientační a v případě že se zboží nenachází skladem může dojít k menším odchylkám v termínu doručení.
Vážíme si jakéhokoliv upřesnění ohledně Vašeho komentáře o „neznalosti vlastních obchodních podmínek“. Pokud byste mohl lépe vysvětlit, co konkrétně máte na mysli, velmi rádi bychom situaci objasnili a případně na našich procesech zapracovali.
Také bychom rádi zjistili více o tom, jak naše odpovědi k přepravě zboží byly zavádějící, abychom v budoucnu předešli nedorozuměním. Děkujeme za Vaše pochopení a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Přejeme hezký den!
Tým obchodu PCRobot.cz. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Doporučuje obchod
- cena
- zboží skladem
Vše proběhlo bez problému.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a za to, že jste si našel čas ji napsat! Jsme rádi, že vše proběhlo bez problémů a že jste byl spokojen s cenou i dostupností zboží. Moc si vážíme Vaší důvěry a těšíme se na další spolupráci.
Pokud byste měl jakékoli další dotazy nebo požadavky, neváhejte se na nás obrátit.
Přejeme hezký den!
Tým obchodu PCRobot.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- komunikace a rychlost doručení
Obchod bleskově reagoval na mé dotazy.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákanzíku,
Děkujeme za Vaši skvělou recenzi a za doporučení našeho obchodu! Jsme rádi, že jste byl/a spokojen/a s naší komunikací a rychlostí doručení. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto nás těší, že vše proběhlo hladce. Budeme se těšit na Vaše další nákupy!
Hezký den a ještě jednou děkujeme, Tým PCRobot.cz. -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si klimatizační jednotku v hodnotě 38999Kč.Potvrzenou objednávku jsem zaplatil 15.10.2024.Dle jejich webu - zboží je skladem 2ks. Dodávka zboží 3÷8 dní.Nepřišlo nic.Neustále se vymlouvají(objednávka se připravuje cca 3x.Objednávka je odeslána - 30.10.2024).Při dotazu na kontakt na přepravní firmu - firma je zahraniční,po překročení hranic se ozve - 1.11.2024.
Dnes 5.11.2024 - žádný kontakt.PCrobot zboží nedodal ani přes urgenci.Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.
Vaše objednávka byla odeslána dne 30. 10. 2024 na vámi uvedenou adresu. Zboží je aktuálně u přepravce a očekáváme, že vám bude doručeno v nejbližších dnech. Přepravní společnost vás bude brzy kontaktovat ohledně přesného termínu doručení.
Ještě jednou se omlouváme za zdržení a děkujeme za vaši trpělivost. V případě dalších dotazů nebo potřebné asistence nás neváhejte kontaktovat.
Dnes 5.11.2024 - žádný kontakt.PCrobot zboží nedodal ani přes urgenci. Bohužel ale nerozumíme této větě, jak žádný kontakt? Po celou dobu jsme s Vámi v kontaktu a odpovídáme Vám na Vaše dotazy a i jsme Vás informovali o této skutečnosti.
S přátelským pozdravem,
Tým zákaznické podpory PCRobot.cz -
Doporučuje obchod
- vše ok
Výborná komunikace.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a za to, že jste si našel čas se s námi podělit o své zkušenosti! Jsme rádi, že jste byl s naší komunikací a službami spokojen a že vše proběhlo podle Vašich očekávání.
Těšíme se na Vaši další návštěvu a doufáme, že Vám budeme moci opět poskytnout kvalitní služby!
S přátelským pozdravem,
Tým PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
- Ani po týdnu od objednání produkt nebyl odeslán.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den, pane Milcek,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění, rádi bychom však upozornili, že dostupnost produktu byla při objednání uvedena s dodací lhůtou 3–8 pracovních dní. Vaše objednávka bude doručena tento týden, nejpozději ve čtvrtek nebo pátek.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
S pozdravem, Tým PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
zoufalá komunikace - zboží dle obchodu bylo skladem, ale nikoliv v ČR a ani po týdnu od objednání jsem ho neobdržel a info, že jde ze zahraničního skladu jsem dostal až po mém dotazu.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s naší komunikací a že se Vaše objednávka zpozdila. Omlouváme se za to, že jsme Vás včas neinformovali o tom, že zboží bylo odesláno ze zahraničního skladu, a chápeme, jak to mohlo způsobit nepříjemnosti.
Uděláme vše pro to, aby se podobné situace již neopakovaly, a zlepšíme naši komunikaci i procesy, abychom Vám mohli příště nabídnout rychlejší a transparentnější službu. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaši objednávku sledujeme a budeme Vás co nejdříve informovat o jejím doručení.
Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost.
S pozdravem,
Tým PCRobot.cz. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlá komunikace
- Cena
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši skvělou recenzi! Jsme moc rádi, že jste s naším obchodem spokojen/a a že vše proběhlo rychle a hladce. Vážíme si toho, že oceňujete naši komunikaci a ceny, a těší nás, že vám zboží dorazilo již za 1 den. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a budeme se těšit na vaši další objednávku.
S pozdravem,
Tým Tým PCRobot.cz. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychle vyřízená objednávka.
- Zboží bylo na druhý den doručeno.
- Nízká cena.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši skvělou recenzi a za to, že jste si vybrali náš obchod! Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlostí doručení i cenou. Těšíme se na vaši další objednávku!
S pozdravem,
Tým PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přehledný eshop
- Nízké ceny
- Pomalé odeslání zboží (zboží skladem odeslali až za týden)
- Ke vstupu do košíku vyžadují email a pak ho spamují zprávami, že zboží nebylo objednáno!
- Nejsou schopni dopředu říct, kdy bude zboží odesláno
Celkově spíš nedoporučuji. Dopředu jsem se ptal, zda je zboží skladem a jestli jsou schopni ho doručit v daném termínu, ale na doručení mi neodpověděli. Zboží nakonec bylo odesláno až za týden od objednání. Vrcholem je ale vyžadování emailu pro vstup do košíku bez předchozího upozornění, že pokud zboží neobjednáte, budou vás každý den bombardovat nevyžádanými emaily. Za mne jednoznačně nekalá praktika. Jinak ale zboží nakonec dorazilo v pořádku.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste nebyl s našimi službami zcela spokojen. Naším cílem je vždy vyhovět zákazníkovi a zajistit co nejrychlejší odeslání zboží. Bohužel se však v některých případech může stát, že dojde ke zpoždění z důvodu vytížení našich služeb nebo dopravců. Jsme malá firma a naše logistická střediska se neustále vylepšují, aby byla schopna reagovat na větší množství objednávek a dodávat co nejrychleji.
Co se týče e-mailové adresy, kterou vyžadujeme při vstupu do košíku, slouží především k připomenutí, že produkt nebyl objednán. Naším záměrem není zákazníky obtěžovat, ale spíše jim nabídnout pomoc, případně slevový kupon až do výše 300 Kč nebo individuální cenovou nabídku. Váš konkrétní kupon na 200 Kč jste již úspěšně využil při Vaší objednávce.
Děkujeme za pochopení a věříme, že při další objednávce budeme moci lépe splnit Vaše očekávání.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory
PCRobot.cz -
- rychlé vystavení požadavku na platbu předem :-)
- 10. den od objednání zboží "skladem s doručením do 24h" zboží neodesláno, čekám na vrácení platby
- samé lži a výmluvy ohledně odeslání zboží
- vědí naprosto přesně, proč na sebe neuvádí jediný telefonní kontakt :-)
- objednán robotický vysavač v ceně cca 25tis ... pravděpodobně nikdy nebyl v eshopu skladem jak bylo uváděno nebo prostě jen nebyl úmysl zaplacené zboží nikdy dodat, k tomu se prodejce předpokládám vyjádří další pohádkou :-)
Jednoznačně se vyhnout obloukem!
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom uvedli na pravou míru některé informace ve vaší recenzi. Se zákazníkem jsme byli po celou dobu v kontaktu a zboží, které bylo objednáno, skutečně máme skladem. Došlo však k nešťastnému problému na straně přepravce, kde se zásilka bohužel zasekla, což je situace, která se občas může stát. Mrzí nás, že tuto komplikaci vnímáte jako podvod, ale rádi bychom vás ujistili, že jsme se snažili udělat maximum pro rychlé vyřešení.
Telefonní kontakt neuvádíme z následujícího důvodu, který uvádíme na naší webové stránce: Eshop se rozhodl neposkytovat telefonický kontakt, aby mohl maximalizovat využití digitálního prostoru, snížil výdaje a zefektivnit proces komunikace s klienty přes email, chat nebo formulář na webu.
Jako omluvu za vzniklé nepříjemnosti jsme Vám nabídli 1 000 Kč slevu na Vaší objednávku za delší dodací lhůtu, kterou jste přijal a pak zase následně odmítl.
Objednávku jsme Vám tedy stornovali a uhrazené peníze za objednávku jsme ihned obratem vrátili zpět na Váš účet.
Děkujeme za pochopení.
Těšíme se na Váš další nákup!
S přáním hezkého dne,
Tým PCRobot.cz. -
Nedoporučuje obchod
- Vezmou peníze a nedoručí zboží - do 8 dnů od zaplacení i když mají termín doručení 1-max4 dny.
Placeno převodem.
17/09/2024 Platba přijata obchodníkem.
z mé strany několikrát dotaz na zboží.
Dnes 25.9.2024 a pořád žádná snaha o odeslání. Včerejší dotaz pořád bez odpovědi. Viz popis zboží.
Výrobce: Honda
Záruka: 3 roky
Kód výrobku: 22i
Dárek: Prodloužená záruka +1 rok
Sklad: Zbývá pouze (> 5 ks)
Termín dodání: Doručíme do 1-4 dní
Zákazníků zakoupilo tento produkt: 30
Stav produktu: Nové zboží
Rozhodně nedoporučuji.Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za komplikace spojené s doručením Vaší objednávky. Chtěli bychom Vás ujistit, že situaci intenzivně řešíme. Zboží bylo uvedeno s orientační dostupností 3–8 dní, a vzhledem k aktuální situaci, kdy došlo ke zvýšení poptávky způsobeným povodněmi, může bohužel dojít k menšímu zdržení doručení, intenzvině pracujeme na co nejrychlejším dodání.
Z Vaší strany došlo k několika dotazům ohledně doby doručení zboží, vždy Vám bylo zodpovězeno že dodací lhůta u Vámi objednaného zboží je 3-8 dní, Vás dotaz přišel ihned po objednání a to několikrát po sobě, i když jasně uvádíme tuto informaci na našem webu.
Velmi si vážíme Vaší trpělivosti a pochopení. Jakmile bude objednávka odeslána, budete o tom okamžitě informován. Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory. -
Doporučuje obchod
- Velmi dobré ceny
- dobrá kvalita emailové podpory zákazníkům
S nákupem jsem spokojen. Zboží bylo sice doručeno s dvoudenním spožděním, ale je to jen drobný problém vzhledem k prodejní ceně. Možná, kdyby prodejce nenapsal termín dodání 1-4 dny ale zrovna 4-7 dnů, tak by tento obchod neměl tolik záporných hodnocení.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den, Martine,
velice děkujeme za vyplnění dotazníku a za Vaši pozitivní zpětnou vazbu! Vážíme si toho, že oceňujete naše ceny a kvalitu e-mailové podpory. Omlouváme se za dvoudenní zpoždění při doručení Vaší objednávky. Chápeme, že to mohlo způsobit nepříjemnost, a děkujeme za Váš pochopení.
Dále děkujeme za Váš podnět ohledně úpravy doby doručení. Určitě zvážíme přesnější stanovení dodacích lhůt, abychom předešli případným nedorozuměním a zlepšili celkovou spokojenost našich zákazníků.
Těšíme se na Váš další nákup!
S přáním hezkého dne,
Tým PCRobot.cz