Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednával jsem 8. dnes je 17. O info po pěti dnech o doručení jsem si musel psát sám. Psali že 15.16.bude zásilka odeslána a doručena dnes , tedy 17. a budou mě informovat o odeslání což se ještě ani dnešního dne nestalo .. Dnes je den doručení zásilky a na jejich stránkách se zásilka stále vyřizuje a ještě nebyla dodána přepravci !!! A tak čekám a čekám , žádné info , prostě nic .. Nedoporučuji obchod ..
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den, pane Pančocháři,
omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, které byly způsobeny problémy na straně našeho přepravce. Zásilka je již na cestě a měla by být co nejdříve doručena na vaší adrese. Omlouváme se za prodlení a nedostatek informací, které vám byly poskytnuty.
Děkujeme za pochopení a trpělivost. -
Nedoporučuje obchod
- Nedodržují dodací lhůty
- Omezený výběr možnosti dopravy
- Komunikace
- Zboží skladem zjevně často skladem není
- Cena zboží vyšla i o tisíce dráž než u konkurence
Nabízí zboží skladem, které ale nemají, dodací lhůta 1-2 dny nereálná, ani po 5 dnech objednávku nevyřídili a neodeslali. Jediný dopravce DPD, přičemž po mě chtěli zaplatit dopravu nad 10kg, zvláštní, když balík nemá ani 7kg. Po 5 dnech jsme objednávku zrušili a zakoupili jinde, do druhého dne byl výrobek doma a nakonec i o několik tisíc levnější. (Objednali jsme zde, protože konkurence neměla zboží skladem. Nakonec ale celkem brzy naskladnili v 1 obchodě a právě i o dost levněji, takže jsme neváhali a zde obj. zrušili). Zde nenakupujte a pokud ano, nikdy nic neplaťte předem. My se toho držíme a tak zrušit objednávku bylo snadné řešení. Jsou to už skoro 3 dny a reakce obchodu žádná. Připojujeme se k těm, co tento obchod nedoporučují.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším obchodem nesplnila očekávání. Objednávka byla na Vaši žádost stornována a omlouváme se za zdržení při odeslání i za nesplnění avizovaného termínu doručení. Bohužel došlo k chybě v našem skladovém systému, což způsobilo, že zboží nebylo skladem k okamžitému dodání, jak bylo původně uvedeno.
Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně a budeme pracovat na zlepšení našich procesů, aby se podobné situace neopakovaly. Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám v budoucnu dáte příležitost napravit Vaši zkušenost.
S přátelským pozdravem,
Tým PCROBOT -
Nedoporučuje obchod
Máte nejspíš smysl pro humor,když se ptáte na zakázku,kterou jste nedodali. Pokud to nenapravíte a nebudete komunikovat,budu nucen věc řešit jinak.
Zdeněk KřížReakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den, pane Kříži,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel, neevidujeme žádnou objednávku, která by nebyla dohledána či zpracována. Se všemi našimi zákazníky vždy aktivně komunikujeme.
Dnes jste byl navíc informován, že se Vaše objednávka připravuje k odeslání. Nerozumíme tedy, jaké jiné řešení byste měl na mysli.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat kdykoliv na WhatsAppu na čísle +420 605 314 848, kde Vám jsme k dispozici 24/7.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.
S úctou,
Zákaznický servis PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nedoporučuji
- Tragédie obchodu
Nabízené zboží není dostupné, smyšlené dodání zboží 1-4 dny, komunikace po argumentaci raději vypnou. Neznalost vlastních obchodních podmínek. Alibistické odpovědi k dodání zboží, obchodník vůbec nemá ponětí zda je zboží k dodání. Zavádějící odpovědi k přepravě zboží. Neplatit nic předem.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákanzíku,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl s naším obchodem špatnou zkušenost. Rádi bychom uvedli, že Vaše objednávka (ID: 7238) byla stornována z Vaší strany, a z tohoto důvodu nebylo možné dále zboží expedovat. Jak uvádíme na našich webových stránkách, termín dodání je orientační a v případě že se zboží nenachází skladem může dojít k menším odchylkám v termínu doručení.
Vážíme si jakéhokoliv upřesnění ohledně Vašeho komentáře o „neznalosti vlastních obchodních podmínek“. Pokud byste mohl lépe vysvětlit, co konkrétně máte na mysli, velmi rádi bychom situaci objasnili a případně na našich procesech zapracovali.
Také bychom rádi zjistili více o tom, jak naše odpovědi k přepravě zboží byly zavádějící, abychom v budoucnu předešli nedorozuměním. Děkujeme za Vaše pochopení a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Přejeme hezký den!
Tým obchodu PCRobot.cz. -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si klimatizační jednotku v hodnotě 38999Kč.Potvrzenou objednávku jsem zaplatil 15.10.2024.Dle jejich webu - zboží je skladem 2ks. Dodávka zboží 3÷8 dní.Nepřišlo nic.Neustále se vymlouvají(objednávka se připravuje cca 3x.Objednávka je odeslána - 30.10.2024).Při dotazu na kontakt na přepravní firmu - firma je zahraniční,po překročení hranic se ozve - 1.11.2024.
Dnes 5.11.2024 - žádný kontakt.PCrobot zboží nedodal ani přes urgenci.Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.
Vaše objednávka byla odeslána dne 30. 10. 2024 na vámi uvedenou adresu. Zboží je aktuálně u přepravce a očekáváme, že vám bude doručeno v nejbližších dnech. Přepravní společnost vás bude brzy kontaktovat ohledně přesného termínu doručení.
Ještě jednou se omlouváme za zdržení a děkujeme za vaši trpělivost. V případě dalších dotazů nebo potřebné asistence nás neváhejte kontaktovat.
Dnes 5.11.2024 - žádný kontakt.PCrobot zboží nedodal ani přes urgenci. Bohužel ale nerozumíme této větě, jak žádný kontakt? Po celou dobu jsme s Vámi v kontaktu a odpovídáme Vám na Vaše dotazy a i jsme Vás informovali o této skutečnosti.
S přátelským pozdravem,
Tým zákaznické podpory PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
- Ani po týdnu od objednání produkt nebyl odeslán.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den, pane Milcek,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění, rádi bychom však upozornili, že dostupnost produktu byla při objednání uvedena s dodací lhůtou 3–8 pracovních dní. Vaše objednávka bude doručena tento týden, nejpozději ve čtvrtek nebo pátek.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
S pozdravem, Tým PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
zoufalá komunikace - zboží dle obchodu bylo skladem, ale nikoliv v ČR a ani po týdnu od objednání jsem ho neobdržel a info, že jde ze zahraničního skladu jsem dostal až po mém dotazu.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s naší komunikací a že se Vaše objednávka zpozdila. Omlouváme se za to, že jsme Vás včas neinformovali o tom, že zboží bylo odesláno ze zahraničního skladu, a chápeme, jak to mohlo způsobit nepříjemnosti.
Uděláme vše pro to, aby se podobné situace již neopakovaly, a zlepšíme naši komunikaci i procesy, abychom Vám mohli příště nabídnout rychlejší a transparentnější službu. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaši objednávku sledujeme a budeme Vás co nejdříve informovat o jejím doručení.
Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost.
S pozdravem,
Tým PCRobot.cz. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přehledný eshop
- Nízké ceny
- Pomalé odeslání zboží (zboží skladem odeslali až za týden)
- Ke vstupu do košíku vyžadují email a pak ho spamují zprávami, že zboží nebylo objednáno!
- Nejsou schopni dopředu říct, kdy bude zboží odesláno
Celkově spíš nedoporučuji. Dopředu jsem se ptal, zda je zboží skladem a jestli jsou schopni ho doručit v daném termínu, ale na doručení mi neodpověděli. Zboží nakonec bylo odesláno až za týden od objednání. Vrcholem je ale vyžadování emailu pro vstup do košíku bez předchozího upozornění, že pokud zboží neobjednáte, budou vás každý den bombardovat nevyžádanými emaily. Za mne jednoznačně nekalá praktika. Jinak ale zboží nakonec dorazilo v pořádku.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste nebyl s našimi službami zcela spokojen. Naším cílem je vždy vyhovět zákazníkovi a zajistit co nejrychlejší odeslání zboží. Bohužel se však v některých případech může stát, že dojde ke zpoždění z důvodu vytížení našich služeb nebo dopravců. Jsme malá firma a naše logistická střediska se neustále vylepšují, aby byla schopna reagovat na větší množství objednávek a dodávat co nejrychleji.
Co se týče e-mailové adresy, kterou vyžadujeme při vstupu do košíku, slouží především k připomenutí, že produkt nebyl objednán. Naším záměrem není zákazníky obtěžovat, ale spíše jim nabídnout pomoc, případně slevový kupon až do výše 300 Kč nebo individuální cenovou nabídku. Váš konkrétní kupon na 200 Kč jste již úspěšně využil při Vaší objednávce.
Děkujeme za pochopení a věříme, že při další objednávce budeme moci lépe splnit Vaše očekávání.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory
PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vezmou peníze a nedoručí zboží - do 8 dnů od zaplacení i když mají termín doručení 1-max4 dny.
Placeno převodem.
17/09/2024 Platba přijata obchodníkem.
z mé strany několikrát dotaz na zboží.
Dnes 25.9.2024 a pořád žádná snaha o odeslání. Včerejší dotaz pořád bez odpovědi. Viz popis zboží.
Výrobce: Honda
Záruka: 3 roky
Kód výrobku: 22i
Dárek: Prodloužená záruka +1 rok
Sklad: Zbývá pouze (> 5 ks)
Termín dodání: Doručíme do 1-4 dní
Zákazníků zakoupilo tento produkt: 30
Stav produktu: Nové zboží
Rozhodně nedoporučuji.Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za komplikace spojené s doručením Vaší objednávky. Chtěli bychom Vás ujistit, že situaci intenzivně řešíme. Zboží bylo uvedeno s orientační dostupností 3–8 dní, a vzhledem k aktuální situaci, kdy došlo ke zvýšení poptávky způsobeným povodněmi, může bohužel dojít k menšímu zdržení doručení, intenzvině pracujeme na co nejrychlejším dodání.
Z Vaší strany došlo k několika dotazům ohledně doby doručení zboží, vždy Vám bylo zodpovězeno že dodací lhůta u Vámi objednaného zboží je 3-8 dní, Vás dotaz přišel ihned po objednání a to několikrát po sobě, i když jasně uvádíme tuto informaci na našem webu.
Velmi si vážíme Vaší trpělivosti a pochopení. Jakmile bude objednávka odeslána, budete o tom okamžitě informován. Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory. -
Nedoporučuje obchod
- Nedodržená dodací lhůta dle jejich obchodních podmínek
- Neodpovídají na emaily
Komunikace hrozná, nemají ani uvedené telefonní číslo pro rychlejší komunikaci. Objednali jsme zboží, nebylo doručeno a žádná komunikace. Objednávku jsme stornovali a žádáme o vrácení peněz a opět nulová komunikace.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den, Veroniko,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měla nepříjemnou zkušenost s naší komunikací a doručením vaší objednávky. Na e-maily odpovídáme zpravidla do 24–48 hodin. Pokud potřebujete expresní komunikaci, můžete nás každý den kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického chatu v době, kdy je operátor online. Věříme, že se situace brzy vyřeší a omlouváme se za vzniklé potíže.
Eshop se rozhodl neposkytovat telefonický kontakt, aby mohl maximalizovat využití digitálního prostoru, snížil výdaje a zefektivnit proces komunikace s klienty přes email, chat nebo formulář na webu. Děkujeme za pochopení.
Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se na nás obrátit.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
Velmi špatná komunikace doba doručení měla být 1-2 dny. Teď už je to týden a stále nepřišel ani email o odeslání zásilky.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za zpoždění vaší objednávky. Došlo k nečekaným problémům v dodavatelském řetězci, což ovlivnilo naši schopnost doručit zásilku v avizovaném termínu 1-2 dní. Rádi bychom vás ujistili, že vaše objednávka bude odeslána v nejbližší možné době a uděláme vše, co je v našich silách, abyste zboží obdrželi co nejdříve.
Děkujeme za pochopení a trpělivost. Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Už nikdy víc. Trvá jim to neskutecne dlouho, dokud se neozvete kde je problém, tak se ani neobtěžují ozvat. Pořad výmluvy: přijde to zítra, pozítří a popopozítří… a zboží pořad nikde. Takže pro všechny těmto se urctite vyhnete! Dobra cena není všechno! Už jsem se poučil! - nevymetat nejlevnější e-shopy
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že Vaše zkušenost s naším obchodem nebyla podle Vašich představ. Omlouváme se za zpoždění, které určitě není naším standardem. Došlo k problémům u našeho dodavatele, který nám původně avizoval dřívější termín doručení, ale bohužel se dodávka zdržela.
Rádi bychom tuto situaci napravili. Prosím, kontaktujte nás přímo, abychom Vám mohli nabídnout vhodnou kompenzaci. Věříme, že budeme mít příležitost ukázat Vám, že Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.
Děkujeme za pochopení a věříme, že nám dáte šanci zlepšit se.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- dobrá cena
- Až Vám budou Vám tvrdit, že mají zboží skladem a že Vám zboží dodají v konkrétním termínu, nevěřte jim. Opakovaně neplní termíny dodání zboží. Na chatu Vám slíbí cokoliv, ale 2. den už to není pravda.
Možná mají nejlepší cenu, ale za ty nervy to nestojí. Obchodu PCRobot nelze věřít a už si od nich nic nekoupím.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený pane Bronislav,
s politováním jsme si přečetli Vaši recenzi týkající se Vaší objednávky v našem obchodě PCRobot. Velmi nás mrzí, že jste s dodací lhůtou zboží nebyl spokojen a že Vám naše služby způsobily nepříjemnosti.
Rádi bychom Vám zdůraznili, že **jste byl při objednávce zboží upozorněn na prodlouženou dodací lhůtu**. Vzhledem k nástupu prázdnin je v tomto období bohužel většina obchodního personálu včetně expedičního skladu na dovolené, což se odráží na zpoždění dodávek.
Chápeme Vaši frustraci a rozčílení nad touto situací. Naší snahou je vždy co nejlépe uspokojit potřeby našich zákazníků, a proto se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které Vám prodloužená dodací lhůta mohla způsobit.
Věříme, že si i nadále budete vážit našich služeb a že nám dáte ještě šanci ukázat, že zvládneme i náročnější situace. V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem,
Tým PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Špatná komunikace s obchodem, nedodržují slíbené termíny, nemají telefon.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený pane/paní,
Děkujeme za Váš dotazník. Vážíme si Vaší zpětné vazby a rádi bychom se vyjádřili k Vašim hodnocením:
Komunikace: Vždy jsme se snažili zodpovědět Vaše dotazy co nejrychleji a nejlépe. Pokud jste nás kontaktoval/a emailem, vždy jsme Vám do 24 hodin odpověděli.
Dodržování termínů: Vaše objednávka Vám byla doručena do 3 dnů od objednání, což je v souladu s našimi standardními dodacími lhůtami.
Dostupnost telefonické podpory: Je pravda, že nemáme telefonní linku pro zákazníky. Tato informace je však jasně uvedena na našich webových stránkách. Nabízíme podporu pouze emailem, abychom Vám mohli zaručit co nejrychlejší a nejefektivnější řešení Vašich dotazů.
Chápeme, že někteří zákazníci preferují telefonickou podporu. Nicméně, zvolili jsme cestu emailové podpory, abychom Vám mohli zaručit:
Rychlou a efektivní komunikaci: Na emaily obvykle odpovídáme do 24 hodin.
Podrobné a písemné odpovědi: V emailu Vám můžeme poskytnout podrobnější a písemné informace, které si můžete uložit pro pozdější použití.
Snížení nákladů: Emailová podpora nám umožňuje udržovat nízké ceny produktů a služeb.
I když si vážíme Vaší zpětné vazby, v tuto chvíli neplánujeme zavádět telefonickou podporu. Jsme přesvědčeni, že naše emailová podpora je pro naše zákazníky tou nejlepší volbou.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Tým obchodu PCrobot.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží s dostupností 1-2 dny nebylo odesláno ani pátý den po zaplacení. Měl jsem si pozorněji číst recenze - ty záporné, kladné vypadají všechny stejně. Naštěstí peníze vrátili obratem.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený pane/Vážená paní,
děkuji Vám za Vaši recenzi.
Chápeme, že jste byli zklamaní z toho, že zboží s dostupností 1-2 dny nebylo odesláno ani pátý den po zaplacení.
Rádi bychom Vás ujistili, že nejsme žádní podvodníci a že jsme se snažili Vám zboží co nejdříve doručit.
Zboží bylo skutečně zasláno na Vaši adresu, ale došlo ke zdržení ze strany přepravce. V průběhu tohoto zdržení jste však objednávku stornovali.
Z tohoto důvodu jsme museli objednávku stornovat i u přepravce a zákazníkovi jsme tak vrátili peníze zpět na jeho účet.
Mrzí nás, že jsme Vás tímto zklamali. V budoucnu budeme pracovat na tom, aby se podobné situace neopakovaly.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- hodně produktu skladem
- komunikace
- jednání
Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
předem Vám děkujeme za vyplnění dotazníku z Heureka.cz. Dovolte nám se vyjádřit k Vaší recenzi a uvést věci na pravou míru.
Vaší objednávku jsme přijali dne 4. 1. 2024 na nákup na splátky přes společnost HomeCredit. Den poté jste nás informoval, že si přejete změnu objednávky za jiný produkt. Bohužel to nelze podniknout, pokud je objednávka realizována přes společnost HomeCredit na nákup na splátky. O této věci jsme Vás ihned informovali a celou dobu jsme s Vámi byli v komunikaci.
Chtěl bych Vás ujistit, že jsme s Vámi byli v komunikaci a snažili jsme se najít řešení, které by vyhovovalo oběma stranám. Bohužel jsme byli vázáni podmínkami společnosti HomeCredit, která poskytuje úvěr na splátky. Tyto podmínky neumožňují změnu objednávky po jejím přijetí.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Zákaznický servis PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
- levne zbozi?
- Spojit se s PC robotem neslo, nebot na webu NEMAJI tel. jen kontaktni formular a online chat, na ktery nikdo nereaguje.
Jsem velmi sklamany, dnes mi mel dorazit balicek (VR) a nedorazil, neni to vubec vina obchodu, jejich problem je, ze pouzivaji DPD, ktere vam nenapise, nezavola,neposle kontakt na kuryra, proste nic.
Po neuspesnem doruceni vcera jsem tentokrat byl cely patek prikovany k telefonu a ocekaval balicek, nicmene nic. po uplynuti odhadni doby doruceni jsem musel zjistit, ze balicek byl jiz pred 2 hodinami oznacen, ze se zasilku nepodarilo dorucit, coz mne tedy hodne nastvalo, protoze ten kuryr z DPD evidentne podvadi a oznacuje neuspesne doruceni aniz by se o nej pokusil. (zasilka byla oznacena jako neuspesne doruceni opravdu daleko od mista doruceni)
Kontaktovat DPD je z rise fantazie, nikam se nedovolate a mluvit s nekym na to zapomente. Hodnotim tedy velmi negative s ohledem na to, ze jsem se na vikend velmi tesil a zaridil jsem si cas atd.
Spojit se s PC robotem take neslo, nebot na webu NEMAJI tel. jen kontaktni formular a online chat, na ktery nikdo nereaguje.Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš dotazník z heureka.cz, bohužel naše společnost nemůže za vzniklé nepříjemnosti, které nastaly při doručování, celou věc předáme k prošetření společnosti DPD kde nastal problém a budeme Vás informovat.
Omlouváme se že jste nás nezastihl na našem online chatu, bohužel jsme také jen lidé kteří občas potřebují jíst a pít, nemohli jsem tedy včas zareagovat na Vaší zprávu. Váš dotazník také přišel 5 minut po kontaktování na našem online chatu, neměli jsme tedy prostor pro zpětné kontaktování a řešení daného problému.
Děkujeme za pochopení.
Budeme se snažit aby se tento problém do budoucna neopakoval.
Děkujeme Vám za Váš nákup a přejeme Vám pohodové Vánoce plné klidu a radosti.
S úctou,
Zákaznický servis PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dokud jsem se neozvala, tak moje zboží nebylo posláno.
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš názor, bohužel v před Vánočních časech může dojít ke zdržení dodání objednávky z důvodu vytížení obchodu nebo přepravců.
Dle historie komunikace Vám bylo zboží odesláno ještě dříve než byl položen dotaz.
Budeme se sanžit aby se tento problém do budoucna neopakoval.
Děkujeme Vám za Váš nákup a přejeme Vám pohodové Vánoce plné klidu a radosti.
S úctou,
Zákaznický servis PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
dodací doba je staršná , byl jsem ujištěn že bude max do týdne ale zase jednalo pouze o podvod ovhcod nedopuručuji nemají na sebe ani kontakt staršné
Reakce obchodu PCRobot.cz
Dobrý den,
nejsme žádní podvodníci ani lháři, ušetřili jsem Vám na zboží 3 tisíce, objednávka byla opožděna o 1 den a to navíc kvůli opožděné přepravě kdy jsme Vám avizovali dodání do týdne.
Ano telefonní kontakt nemáme a i na to upozorňujeme na našich webových stránkách slovy:
Eshop se rozhodl neposkytovat telefonický kontakt, aby mohl maximalizovat využití digitálního prostoru, snížil výdaje a zefektivnit proces komunikace s klienty přes email, chat nebo formulář na webu. Děkujeme za pochopení
Ten telefonní kontakt tam nebyl ani před Vaši objednávkou a stejně jste objednávku vytvořil.
Věříme, že je důležité, abyste byli spokojeni s našimi službami, bohužel zde došlo k maximálnímu úsilí aby jste zboží obdržel do avizovaného termínu.
Děkujeme za pochopení a ať Vám nová Elektrocentrála dělá radost.
S úctou,
Zákaznický servis PCRobot.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
NEDOPORUČUJI !!!
Prodávající garantuje dobu dodání 1-3 dny. Zboží mi bylo doručeno po 13 dnech.
PCRobot si balíček s DPD přehazovali jako horký brambor! PCRobot nedokázal informovat kde se balíček nachází, musela jsem zjišťovat sama.
Slíbená kompenzace se také nekonala !Reakce obchodu PCRobot.cz
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za problémy, které jste měl s doručením Vašeho balíčku. Chápeme, že toto může být velmi nepříjemné.
Došlo k problémům u přepravce DPD, který nám bohužel neoznámil, že balíček bude doručen se zpožděním. Jakmile jsme se o tom dozvěděli, okamžitě jsme jednali s DPD, aby balíček byl doručen co nejdříve.
Věříme, že je důležité, abyste byli spokojeni s našimi službami, a proto jsme Vám poskytli kompenzaci ve formě slevy na Vaši další objednávku.
Doufáme, že se nám podaří získat Vaši důvěru zpět.
S pozdravem,
Zákaznický servis PCRobot.cz