Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dalo by se říci, že podvodníci... stejný koncept marketing jako vetšina rádoby podnikatelů s luxusníma hodinakama na ruce. Tahají z číny levné produkty a následně je s 3x dtažší marží prodávají na netu.

  • Nevím, jak moc je v rámci obchodního vztahu fajn, když vám po zaplacení stornují objednávku. Na kterou čekáte a díky které vám unikne jiná výhodná koupě.
    Pokud máte v systému bordel, tak neobchodujte. A nebo se ty internety naučte používat..

  • Z popisu obchodu:
    "... Díky vlastnímu skladu s tisíci položkami skladem jsme určitě správná volba. Nedíváme se na zákazníky z patra.."

    Zaplacenou objednávku mi po dvou dnech stornovali z důvodu nedodání produktu od dodavatele (přestože položka byla označena jako "skladem") a ani po urgenci okamžitého vrácení peněz jsem své peníze dosud neviděl. Vypadá to na další podnět k ČOI, na zákazníky se totiž evidentně z "patra" dívají.

    Důrazně varuji případné kupující, aby si svůj nákup zde důkladně promysleli!

  • Stejná zkušenost. Neskuteční zloději a podvodníci. Zboží, které jsem si objednal a zaplatil nikdy nedoručili. Nejdříve stále oddalovali datum doručení až jsem byl nucen si zboží sehnat jinde a objednávku zrušit. Napsali zprávu, že peníze vrátí, pěkně si počkali měsíc a pak přišla pohádka s insolvenčním řízením a legislativou. Nečekal jsem ale, že to jedou až takhle ve velkém a stále vesele prodávají. Doufám, že je někdo požene ke zodpovědnosti. Rozhodně zde nic nekupovat! Nedokážu si představit, kdybych si zde koupil opravdu něco drahého v cenně desítek tisíc, neskuteční šmejdi.

    • Dobrý den,

      bohužel závazky, které vznikly do 12.10.2022 včetně, nyní nemůžeme dostát. Celá záležitost je ovlivněna situací, zapříčiněnou náhlou změnou cen energií na trhu, se kterou obchodovala divize Energie holdingu NWT a.s. Vše je v řešení s právníky a aktuálně hledáme cestu jak dostat svým závazkům.

      Více informací zde: https://nwt.cz/2022/10/13/tiskova-zprava-spolecnost-nwt-a-s-podala-insolvencni-navrh/

      Celá záležitost nás velmi mrzí.

      Společnost ovšem může pokračovat ve své podnikatelské činnosti a od 13.10.2022 je pod dohledem insolvenčního správce. Nově vzniklé závazky jsme povinni plnit v plném rozsahu. Dále pokračujeme v podnikatelské činnosti také z důvodu, abychom mohli dostát závazkům před 12.10.2022.

      Děkujeme za pochopen

  • Nedoporučuji ,vrátila jsem zboží a nemám nic .Firma je v insolvenčním řízení, ale vesele si prodává dál. Jen slibují a nic.Slibili mi jiné zboží a nedostala jsem nic ani peníze ani zboží.

    • Dobrý den,

      bohužel závazky, které vznikly do 12.10.2022 včetně, nyní nemůžeme dostát. Celá záležitost je ovlivněna situací, zapříčiněnou náhlou změnou cen energií na trhu, se kterou obchodovala divize Energie holdingu NWT a.s. Vše je v řešení s právníky a aktuálně hledáme cestu jak dostat svým závazkům.

      Více informací zde: https://nwt.cz/2022/10/13/tiskova-zprava-spolecnost-nwt-a-s-podala-insolvencni-navrh/

      Celá záležitost nás velmi mrzí.

      Společnost ovšem může pokračovat ve své podnikatelské činnosti a od 13.10.2022 je pod dohledem insolvenčního správce. Nově vzniklé závazky jsme povinni plnit v plném rozsahu. Dále pokračujeme v podnikatelské činnosti také z důvodu, abychom mohli dostát závazkům před 12.10.2022.

      Děkujeme za pochopen

  • Nedoporučuji tento obchod zakoupeno zboží nasledně vráceno a peníze nevráceny jsou v insolvenci pozor jinak přijdete o vaše peníze !!! Následně přijde do emailu toto..

    Vážení zákazníku,
    dovolujeme si Vás upozornit, že společnost NWT a.s., která provozuje eshop je v insolvenci a prochází restrukturalizací.
    Tato skutečnost nemá žádný vliv na objednávky učiněné od 13. 10. 2022. Tyto objednávky budou standardně vyřízeny, stejně jako budou standardně řešeny zrušené objednávky či reklamace. Pro více informací zasíláme odkaz na kompletní tiskovou zprávu, kterou najdete na https://nwt.cz/2022/10/13/tiskova-zprava-spolecnost-nwt-a-s-podala-insolvencni-navrh/

    Bohužel, legislativa ČR nám v tuto chvíli neumožňuje vyřídit objednávky, reklamace a závazky učiněné před 12. 10. 2022 (včetně), kdy společnost NWT a.s. podala insolvenční návrh. Z toho důvodu budete muset přihlásit své pohledávky do insolvenčního řízení přes portál justice.cz. V případě, že se objeví nové skutečnosti a bude možné závazky vyřídit dříve případně jiným způsobem, budeme Vás informovat.

    Informace k insolvenci NWT naleznete zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=EA4A7C5A7B1BB5A6E05333F21FACD32F
    * Jak vyplnit přihlášku se můžete podívat v založce "Oddíl P - přihlášky".

    Formuláře ke stažení zde, "přihláška pohledávky" https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

    Další informace: https://www.springwalk.cz/clanky/jak-spravne-podat-prihlasku-pohledavky-do-insolvencniho-rizeni

    Vzniklá situace nás velmi mrzí. Děkujeme za pochopení.

    • Přesně to se stalo mě.

  • Patro.cz je součástí NWT group, která je aktuálně v insolvenčním řízení. Eshop nedoporučuji!
    Nemám zboží, ani peníze.

    • Dobrý den,

      bohužel závazky, které vznikly do 12.10.2022 včetně, nyní nemůžeme dostát. Celá záležitost je ovlivněna situací, zapříčiněnou náhlou změnou cen energií na trhu, se kterou obchodovala divize Energie holdingu NWT a.s. Vše je v řešení s právníky a aktuálně hledáme cestu jak dostat svým závazkům.

      Více informací zde: https://nwt.cz/2022/10/13/tiskova-zprava-spolecnost-nwt-a-s-podala-insolvencni-navrh/

      Celá záležitost nás velmi mrzí.

      Společnost pokračuje ve své podnikatelské činnosti a od 13.10.2022 je pod dohledem insolvenčního správce. Nově vzniklé závazky jsme povinni plnit v plném rozsahu. Dále pokračujeme v podnikatelské činnosti také z důvodu, abychom mohli dostát závazkům před 12.10.2022.

      Oficiální vyjádření:
      Dne 12. 10. 2022 bylo u Krajského soudu v Brně zahájeno insolvenční řízení proti NWT a.s. pod sp. zn. KSBR 53 INS 16306/2022. Jedním z hlavních účinků zahájeného insolvenčního řízení je aplikace zákonných omezení dle ust. § 111 insolvenčního zákona. Mimo jiné s odkazem na ust. § 111 odst. 2 insolvenčního zákona je NWT a.s. ovšem oprávněno nadále provozovat podnik v rámci obvyklého hospodaření. Zahájení insolvenčního řízení neznamená zastavení provozu podniku NWT a.s. V rámci pokračujícího provozu podniku je NWT a.s. oprávněno hradit peněžité závazky za období po zahájení insolvenčního řízení, včetně hrazení předplateb dodavatelům na budoucí plnění. Toto potvrzuje rovněž soudní judikatura. Lze odkázat například na rozhodnutí Vrchního soudu v Praze pod sp. zn. 102 VSPH 418/2013, kde soud konstatoval: „Odvolací soud konstatuje, že dle ust. § 111 odst. 2 insolvenčního zákona je dlužník i po zahájení insolvenčního řízení oprávněn nadále provozovat podnik a zajišťovat jeho chod […]. Zajištění provozu podniku není totiž možné bez vytvoření nezbytných podmínek, tedy bez možnosti úhrady materiálu, energií a služeb s provozem spojených.“ Pokračování spolupráce s dosavadními obchodními partnery lze vyhodnotit jako pokračování provozu podniku v rámci obvyklého hospodaření.

      Patro.cz

  • Po uznané reklamaci jsme nedostali zpět ani nové zboží, ani peníze. Prý insolvence. Ale že zboží prodávají vesele dál, to nikoho netrápí.
    Už nikdy na partu nic nekupovat.

    • Dobrý den,

      bohužel závazky, které vznikly do 12.10.2022 včetně, nyní nemůžeme dostát. Celá záležitost je ovlivněna situací, zapříčiněnou náhlou změnou cen energií na trhu, se kterou obchodovala divize Energie holdingu NWT a.s. Vše je v řešení s právníky a aktuálně hledáme cestu jak dostat svým závazkům.

      Více informací zde: https://nwt.cz/2022/10/13/tiskova-zprava-spolecnost-nwt-a-s-podala-insolvencni-navrh/

      Celá záležitost nás velmi mrzí.

      Patro.cz

  • V srpnu jsme zakoupil telefon, za cca tyden jsem produkt reklamoval a reklamace byla uznana - vraceni platby.
    DODNES nemám peníze vráceny.

    Důrazně upozorňuji, na tomto obchodě NENAKUPUJTE!!!!!!!

    • Dobrý den,

      bohužel závazky, které vznikly do 12.10.2022 včetně, nyní nemůžeme dostát. Celá záležitost je ovlivněna situací, zapříčiněnou náhlou změnou cen energií na trhu, se kterou obchodovala divize Energie holdingu NWT a.s. Vše je v řešení s právníky a aktuálně hledáme cestu jak dostat svým závazkům.

      Více informací zde: https://nwt.cz/2022/10/13/tiskova-zprava-spolecnost-nwt-a-s-podala-insolvencni-navrh/

      Celá záležitost nás velmi mrzí.

      Patro.cz

  • Objednala jsem si knížku, předem zaplatila. Druhý den mi přišla zpráva, že kniha není na skladě a objednávka zrušena. Peníze zatím nebyly vráceny.

    • Dobrý den, prosím napište na [email protected] o jakou objednávku se jedná a my Vám budeme adekvátně reagovat. Lukáš Zasadil, Patro.cz

  • Zboží jsem objednal v neděli. Zboží mělo být skladem a expedováno v pondělí. Ejhle, po odeslání se termín změnil na středu a oni to zřejmě myslí vážně. Jestli ani v tu středu nebude na prodejně v Brně, tak objednávku ruším a nakoupím u konkurence, což jsem měl udělat hned a vyhnout se této pofiderní firmičce.

    • Vážený pane Nováku, prosím kontaktujte nás přímo s číslem objednávky na [email protected]. Pokud došlo k posunutí předpokládaného termínu expedice, omlouváme se.
      Lukáš Zasadil, Patro.cz

    • Pozdě. Protože zboží nutně potřebuji, objednávku jsem už zrušil a objednal u CZC, kde jsem s dodržením termínu neměl nikdy problém. Je mi líto, ale na koupi docela spěchám, takže na vás už čekat nemohu.

    • Dobrý den, vždy je nejefektivnější řešit požadavky k objednávce přímo s prodejcem. K prodlení může dojít z různých důvodů a téměř vždy je možné situaci řešit.

      Lukáš Zasadil, Patro.cz

  • Obchod nedoporučuji, zboží objednané, zaplacené neměli naskladněné.
    Komunikace špatná.
    Neuznána ani první ani druha reklamace, ikdyz měli doložené videa o nefunkčnosti produktu (hodinek).

    Rozhodně nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      tuto reklamaci jsem osobně dozoroval. Vyjádření autorizovaného servisu jsme ještě kontrolovali, hodinky jsem sám zkoušel a chovali se zcela normálně. Z tohoto důvodu jsme Vám je zaslali zpět.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

    • Děkuji za reakci. Vy jste je měl osobně celý den na ruce a uživatelsky zjistil, že jsou v pořádku? Vaše reakce na mnou poslané video, kdy hodinky "zamrzly" a nefungují na dotek, což se stává během dne několikrát i samovolný restart jste také vzali v potaz? Jak vám mohu dokázat, že vámi prodané zboží nefunguje, když nechcete zaslat ani další důkazy? Pouze si posílat hodinky tam a zpět bez žádného významu.

    • Dobrý den,

      v dobré víře, nad rámec vyřízení vaší reklamace v autorizovaném servisu, jsem si provedl vlastní malý test. Hodinky jsem pochopitelně celý den neužíval. My jsme povinni se řídit při vyřízení reklamace zjištěním z autorizovaného servisu.

      V případě dalších dotazů prosím pište na : [email protected]

      Děkuji za pochopení.

      Lukáš Zasadil
      patro.cz

  • Koupila jsem na Patro.cz detskou videochuvicku, bohuzel monitor nefunguje spravne, zaslala jsem tedy na reklamaci zpet. K memu prekvapeni si balicek neprevzali, tyden lezi na poste a na urgence nereaguji...

    • Dobrý den,

      zkontrolujte si prosím adresu, na kterou jste reklamaci zaslala. Vše je jasně a přehledně uvedeno nejen přímo na našich stárnkách v sekci Reklamce, ale také na formuláři, který jste vyplnila. Pokud jste tedy zaslala zboží na špatnou adresu, jakmile se vrátí, zašlete jej zde a vaši reklamaci vyřídíme do 30 dní.

      https://www.patro.cz/reklamace/

      Reklamované zboží s vyplněným formulářem prosím zasílejte na adresu:

      NWT a.s.
      RMA, Patro.cz
      Tř. T. Bati 269
      760 01, Zlín

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

  • Navíc Heureka neumožňuje podat referenci se zdůvodněním, že recenzi mohou napsat jen "ověření uživatelé". Ptám se, kdo to je ti ověření uživatelé? Zaměstnanci eshopu?

    Jak čtu příspěvky zde v diskusi, tak pokud by toto vše mělo být zohledněno v recenzích, tak Patro.cz má tak max. 2 hvězdičky.

    • Dobrý den,

      hodnocení na Heureka.cz mohou psát pouze zákazníci, kteří nakoupili na eshopu, jenž je zařazen do hodnocení Heureka.cz. Hodnocení je možné psát jednou za 3 měsíce.

      Jak sám vidíte, je přes 94 % zákazníků spokojených, což je naše dlouhodobé hodnocení. Váš názor je subjektivní a ovlivněn zamítnutou reklamcí. Pokud tedy chcete situaci skutečně řešit, pište nám přímo. Jsem Vám k dispozici.

      [email protected]

      Lukáš Zasadil

  • Také mám negativní zkušenost. Patro.cz alias nwt.cz alias nevím co ještě? Zamítají z mého pohledu oprávněné reklamace, takže buďte opatrní. Já určitě už tam nekoupím ani tuzkovou baterii.

    • Dobrý den,

      veškeré reklamace vyřizujeme dle zákona a obchodních podmínek. Zboží je zasláno do autorizovaného servisu, kde jej technik prověří a sepíše písemné vyjádření. Pokud s tímto závěrem nesouhlasíte, máte možnost zaslat zboží s popisem závady k reklamaci znova.

      Pokud si přejete, napište na [email protected] oč se konkrétně jedná a situaci prověřím. Nemáme žádný důvod postupovat netransparetně. Vždy se opíráme o informace a zjištění autorizovaného servisu.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

    • Rychlost druhé reklamace předčila mé očekávání. Hodinky odeslané v pondělí odpoledne Ceskou Postou, byly odeslané do autorizovaného servisu, zhodnoceny a vraceny a vyhodnoceno hned v utery 11:29. Pěkná rychlost. Klobouk dolů.

  • Hezký den.

    Bohužel mám také negativní zkušenost. Objednal jsem si nabíječku tužkových baterií, kterou mi domů přivezlo PPL (č. objednávky 619233771). Přepravní obal byl naprosto nepoškozený, ale nabíječka uvnitř krabice byla rozlámaná, tedy hádám, že takto ji museli již vyskladnit. Na email s fotodokumentací nereagují a dovolat se jim se mi nepovedlo. Jednalo se naštěstí jen o nákup za pár stokorun, ale vzhledem k výše uvedenému jsem v tomto obchodě nakupoval naposledy.

    • Dobrý den,

      Za komplikace s dodaným zbožím se omlouváme.
      Můžeme Vám buďto obratem poslat nový kus nebo vrátit platbu. Ten poškozený posílat zpět nemusíte.

      Jenom bych poprosil ještě o zaslání fotky přepravního štítku a vnitřku krabice s výplněmi. Z fotek krabice vypadá, že je nějaká pochroumaná nebo utrpěla náraz, budeme tedy reklamovat u přepravce. Prosím ten poškozený kus zatím nevyhazujte, kdyby si ho náhodou přepravce chtěl svézt.

      Děkujeme za pochopení a za komplikace se ještě jednou omlouváme.

      S pozdravem

      Kopie komunikace s reklamačním odd. V těchto případech vždy vycházíme zákazníkovi vstříc.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

  • Bohužel podobná zkušenost jako většina s negativní zkušeností.

    Objednáno 9.10. - info, že dojde k expedici do 12.10.
    12.10.2021 - info, že se expedice posouvá na 13.10.2021
    13.10.2021 - info, automaticke generovaný e-mail, že se objednávka placená předem stornuje z důvodu, že zboží není skladem

    No to si ze mě musíte dělat zádel?!

    Jsem zvědav, jak dlouho jim bude trvat vrácení peněz.....

    Nedoporučuji a PATRO.CZ už nikdy více!

    • Dobrý den, vaše zkušenost nás velmi mrzí. Prosím uveďte číslo objednávky a my celou záležitost řádně prověříme. Pokud je obj. již stornována a byla uhrazena, vrácení platby je zadáno automaticky. K vrácení platby dojde obvykle do 4 pracovních dní. Případně nám prosím napište na [email protected], Děkujeme. Lukáš Zasadil, Patro.cz

  • 4.10. Objednány 2 květinové regály, do dneška je nemám. Pořád oddalují datum dodání - prý chyba dodavatele. Jak to, že ostatní společnosti dodávají když ne druhý den, tak do týdne ? Patro.cz už nikdy více. A nevím, kde nabrali 94% spokojených zákazníků.

  • 13.10.2021 Objednány 2 květinové regály, do dneška je nemám. Pořád oddalují datum dodání - prý chyba dodavatele. Jak to, že ostatní společnosti dodávají když ne druhý den, tak do týdne ? Patro.cz už nikdy více. A nevím, kde nabrali 94% spokojených zákazníků.

    • Dobrý den, vaše zkušenost nás velmi mrzí. Prosím uveďte číslo objednávky a my celou záležitost řádně prověříme. Případně nám prosím napište na [email protected], Děkujeme. Lukáš Zasadil, Patro.cz

    • Po 16 dnech konečně dodáno.Děkuji mockrát.

  • Dnes dcera měla narozeniny, objednanou koloběžku tedy rozbalila týden po koupi s nestačili jsme se divit, odřená, vidlice ohnutá a ještě úplně jiná barva...
    Uvidíme jak se k tomu obchod postaví, každopádně zkazilo to dceři radost..

    • Dobrý den,

      jsme si vědomi pochybení v případě této objednávky. Situaci jsme si vysvětlili společně po telefonu a dohodli se na odstoupení od kupní smlouvy (+ svoz zboží na naše náklady). Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, do kterých nás tímto dodavatel dostal.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz