Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Opakující se příspěvek byl odstraněn.

  • Nedoporucuji nakupovat v tomto obchodě , nespokojenost s jednáním .. katastrofa

    • Dobrý den,

      v případě jakékoli stížnosti se můžete obrátit přímo na mě a jistě spolu najdeme řešení. Jsem Vám k dispozici na mailu: [email protected], případně na telefonu: 702153551. Lukáš Zasadil, vedoucí oddělení péče o zákazníky.

  • Po převzetí balíku obsah ošuntělé obaly, u sendvicovace roztrhaná krabice! Když jsem sendvicovac vytáhla abych se podívala, spodek rozmláceny tudíž na vyhození! Reklamaci neuznali, neboť nebyla podána ihned. Nenapadlo mě to dřív až teď když jsem začla balit darky. Tohle nemohlo být způsobeno žádnou manipulaci přepravce, tohle je jak od rány kladivem!Takže Patro už nikdy víc! I když se jedná o nějaké čtyři stovky tak to fakt nastve

    • Dobrý den,

      každý zákazník je důrazně nabádán ke kontrole zboží, jenž obdržel od přepravní společnosti. Při expedici zboží z našeho skladu, je toto pečlivě kontrolováno. Jsme si velmi dobře vědomi následků pramenících z expedice zboží s poškozeným obalem, a proto jsou obaly zboží před expedicí kontrolovány. Zboží je vždy expedováno v originálním obale od výrobce a není s ním jinak manipulováno. Následně je zboží zabaleno do přepravního obalu a předáno přepravci. Zákazník má 48-72 hod. po převzetí na kontrolu zboží a případnou reklamaci přepravy. Máte také možnost zboží převzít od přepravce s výhradou. Bohužel nic z toho se nestalo a proto nelze Vaši reklamaci fyzicky poškozeného zboží uznat. Pokud byste výše uvedené do 3 dnů od převzetí zboží využila, vyřešili bychom celou situaci výměnou případně odstoupením od kupní smlouvy. My jako prodejce jsme povinni dodržet veškeré povinnosti a stejně tak to platí i pro kupujícího.

      Omlouváme se za vzniklé komplikace.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

  • Bohužel, na obchod nemohu napsat nic pozitivního. Objednáte zboží s okamžitou platbou přes Twisto, platba neprojde, ale vy se to dozvíte až po týdnu, až se po zboží začnete shánět. Posléze zjistíte, že potvrzení objednávky, které vám tedy původně přišlo, je pouze objednávkou, že po zaplacení vám příjde potvrzení objednávky ( Jak to má člověk vědět?) a proto zboží už není. Nezbývá, než nakupovat u solidních společností, kde na obchodním oddělení neváhají a u objednávek, kde vidí nezaplaceno, se zastaví a objednatele kontaktují a zboží rovnou neprodají. Za mne mají mínus.

    • Dobrý den,

      při platbě TWISTO je náš systém nastaven tak, že zákazníka automaticky přesměruje na platební bránu TWISTO - PAYU. Zde pak zákazník musí potvrdit zvolené financování a také projít schválení ze strany poskytovatele platby, tj. společnosti PAYU.

      Skutečně většina objednávek s fin. TWISTO je zákazníky dokončena bez problému.

      Omlouváme se za vzniklé komplikace.


      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

  • Velmi špatná zkušenost.26.11.2020 jsem objednala a zaplatila zboží.Bylo potvrzeno že zboží je na skladě.30.11.2020 mělo být odesláno.A ejhle 1.12.2020 zpráva že se objednávka ruší!!Toto jednání je velmi špatné.Kdyby napsali druhý den tak to člověk pochopí ale 5 dní Vás nechají a já teď jsem ztratila čas a třeba ty věci už neseženu.A peníze Vám vrátí až za 7 dnů.To jsem teda moc zklamaná a už nikdy přes tuto společnost objednávat nebudu.Iva S.

    • Dobrý den paní Syřišťová,

      velmi nás mrzí tato Vaše negetavní zkušenost a rádi bychom Vám ji nějak kompenzovali. Napište mi prosím číslo obj. na [email protected].

      Děkuji
      Lukáš Zasadil, Patro.cz

  • Po nákupu, kdy jsem napsal celkem příznivou recenzi, mě už měsíce posílají spam. Přesto, že jsem je opakovaně upozornil, že nemám zájem.

    • Dobrý den, prosím zašlete mi prosím zprávu na: [email protected] a Vaši žádost prověřím a vymažu Vás z databáze pro obchodní sdělení.

      Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

  • Digiboos.cz dne 20.12.2019 měl na seznamu, googlu nabídku na telefony Readme 5 - 4GB128GB za 34Kč a Realme 8GB/128GB za 34Kč . Vše zdokumentováno, vyfoceno, včetně objednávek. Provedl jsem po třech objednávkách, neboť jsme velká rodina. Hned dopoledne byly všechny objednávky stornovány ze stran společností s tímto odůvodněním: ---Vaše objednávka byla na základě vyprodání skladových zásob u dodavatele či Vašeho požadavku stornována. Pokud byla objednávka již uhrazena, bude Vám částka vrácena zpět na Váš bankovní účet. Za případné komplikace se Vám velmi omlouváme. ----Jenže jak jsem objednával, tak postupně ubýval počet, vše zdokumentováno, takže nemohlo být vyprodáno! Rezervace u dodavatele musela probíhat. ------Nakonec vylezlo z manažera Jiří Nesázala - NWT a.s , jež provozuje společnosti toto ---- Vaše objednávka byla stornována z důvodu technické závady automatického nacenění zboží, přičemž cena produktů byla zjevně chybná, neodpovídající. Pracujeme na odstranění příčiny, nabídka značky Realme je stažena z prodeje. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.--- ----Takže žádné vyprodání zboží, ale chyba na straně obchodu, která zákazníka nemusí zajímat a ten by měl dostat objednané zboží., pokud je obchod seriózní a staví se tak i e-shop DIGIboss.cz. Navíc ty lži, kterými krmí zákazníky za nedodané zboží jsou nechutné pro zákazníky. Perlička. Stejnou nabídku měl i druhý obchod společnosti NWT a.s. Patro.cz, kde jsem dopadl s 3 objednávkami stejně. K takovému chování k zákazníkovi by vůbec nemělo docházet u seriózních e-shopů a ty by měly objednávky splnit, zvláště pokud chyba byla na jejich straně. Tak asi budou i s dokumenty nejen na Primě ...:-) Přemýšlím o Youtuberech Kovy a Král, kteří mají stovky milionů shlédnutí. Podobná kauza českých e-shopů jim zvedne ohromně sledovanost. :-)

    • Vážený,

      jednalo se evidentně o zřejmou chybu v ceně produktu, což je uvedeno v obchodních podmínkách, které jste jistě četl, protože jste je u každé objednávky odsouhlasil.

      Vám dorazil "obecný storno mail", který je generován při stornování objednávky. Následně Vám také obchodník podal informaci o situaci ke které došlo a omluvili se za chybu.

      Zřejmě i proto jste celou situaci "dokumentoval".

      Pochopitelně nás celá věc velmi mrzí, omlouváme se za ni a nemělo by k ní docházet. Nicméně je na ni myšleno v obchodních podmínkách

      Pokud chcete situaci řešit dále, můžete mě kontaktovat na mail: [email protected] případně na telefonu: 702153551.

      Lukáš Zasadil
      Vedoucí péče o zákazníky

  • Nedoporucuji nakupovat. Po stornu ze strany obchodu mi dodnes nevratili peníze

    • Dobrý den,

      to zcela jistě není možné. V žádném případě se nemůže stát, že bychom Vám nevrátili peníze za předm uhrazenou a nevyřízenou objednávku.

      Prosím napište mi číslo objednávky, případně mě prosím kontaktujte na email: [email protected].


      Děkuji

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

  • OD NICH UŽ NIKDY NIČ!!!

    Bohužiaľ vďaka tomu, že mi stornovali objednávku nemám možnosť tu obchod recenzovať, tak to píšem aspoň sem.

    Potvrdenie (či v mojom prípade storno) objednávky im trvalo skoro dva dni. To aj napriek môjmu emailovému požiadavku, kde som sa dotazoval na stav objednávky, na ktorý sa ani neunúvali odpovedať. V dobe nákupu notebooku niekedy okolo 15:30 mali na stránkach uvedené skladové zásoby +5 kusov. Na druhý deň sa tento počet znížil ale tovar bol stále dostupný. Avšak večer, už po otváracích hodinách akéhokoľvek iného obchodu, mi prišlo storno v podobe automaticky generovaného emailu, absolútne bez vysvetlenia. Tento prístup k zákazníkom je vrcholne neprofesionálny a nečakal som, že sa s ním ešte v dnešnej dobe stretnem, obzvlášť u dobre hodnoteného obchodu. Bohužiaľ, stále existujú predpotopné e-shopy :(

    Samozrejme, kupoval som následne u overenej konkurencii, kde mi obratom emailom poslali potvrdenie objednávky a dovezú mi notebook hneď na druhý deň. Tak, ako by to malo u slušného eshopu fungovať. Mali by ste sa z toho poučiť a zlepšiť svoju komunikáciu. Každopádne od vás už si nikdy nič neobjednám.

    Matuška

    • Dobrý den, pane Matuška,

      řešil jsem s kolegou celou situaci. Zaslal jste dotaz na důvod storna a následně Vám na něj bylo odpovězeno 5.9.2019.

      Jednalo se o produkt, který byl na eshopu vystaven omylem, díky chybě ve skladové dostupnosti. Jednalo se o produkt, který se již neprodává. Jsme eshop, který nabízí přes 300.000 aktivních položek a velmi zřídka se může stát, že je některá informace neaktuální nebo nepřesná.

      Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz

  • Zakoupené pneumatiky.
    4ks pneumatik GOODYEAR, 3 roky staré, made in Thajsko. Skladované tak, že i samolepky s údaji byly zažloutlé:(

    • Dobrý den,

      v případě, že s kvalitou zboží nejste z jakéhokoli důvodu spokejen, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu (v případě, že nenakupujete na IČO). Nabízíme přes 300.000 produktů, které nakupujeme od stovek dodavatelů.

      Mrzí nás, že jste s kvalitou dodaného zboží nebyl spokojen.

      Lukíáš Zasadil
      Patro.cz

  • TENTO OBCHOD NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!!

    NESKUTEČNÍ BŘÍDILOVÉ. PRODÁVAJÍ ŠUNTY. JE FAJN,ŽE UŠETŘÍTE PÁR KORUN,ALE VE SKUTEČNOSTI JE TO STEJNÉ JAKO KDYŽ TY PENÍZE VYHODÍTE Z OKNA.

    MOBIL KTERÝ JSEM ZDE KOUPILA FUNGOVAL JEN CHVÍLI A REKLAMACE MI BYLA ZAMÍTNUTA. ASI TO TAKHLE DĚLAJÍ SE VŠÍM, HLAVNĚ ŽE MAJÍ PRODÁNO-

    UŽ NIKDY V TOMTO OBCHODĚ NENAKOUPÍM A NEDOPORUČUJI HO.

    ELIŠKA.

  • Vážení zákazníci,


    vzhledem k technické chybě u sortimentu značky Tescoma byli nuceni stornovat objednávky za období 8 - 10.3.2019, které obsahovali produkty značky Tescoma. Zboží bylo vystaveno za zjevně chybnou cenu. Na odstranění problému intenzivně pracujeme.


    Obchodní podmínky Patro.cz:
    https://www.patro.cz/obchodni-podminky/

    Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
    „Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.“



    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.


    Ještě jednou se Vám velmi omlouváme a děkujeme za pochopení.



    Tým Patro.cz

    • Problém byl vyřešen k 11.3.2019

  • Objednavka c. 619005409

    Slo o monitor LG 24GM79G. V dobe objednani podobnou cenu nabizeli 3-4 jine obchody, (na patro.cz za 3 658 Kč, jinde bylo levneji, lze overit grafu vyvoje ceny produktu).

    Vyckali nekolik dnu a pak objednavku stornovali, pry neni skladem.

    Obchod si urcite nezaslouzi tlacitko "Garance nakupu" od Heureky.
    Sposta podobnych pripadu, porad se vymlouvaji na chyby v systemu, proc tedy maji vyse uvedenou garanci nakupu?

  • Obchod doporučuji.
    Zboží které jsem si objednal bylo o téměř 20% levnější než v konkurenčních eshopech, došlo naprosto v pořádku, ALE termín expedice byl 2x přesunut.
    Prvně mělo zboží dorazit 28.12. Poté 31.12. Ale nakonec mi přišlo až 4.1.
    Nejedná se o tragédii, pouze to může být otravné. I tak bych ale eshop doporučil.

  • Na Patře jsem nakupoval přes 10 let, býval to dobrý a rychlý eshop, ale jdou od deseti k pěti....
    - výdej v Hulíně 14:00-15:30, no, jde to ještě pochopit,
    - zdražení oproti konkurenci,
    - přehlednost nového systému, asi je to můj problém, ale horší než dřív,
    - při přechodu na nový systém byl účet zrušen ("Při přechodu na nový eshop došlo ke změně přihlašovacích údajů. Využijte, prosím, funkci "Zapomněli jste své heslo?". Tento postup nefunguje;-). Psal jsem jim někdy v říjnu, bez odpovědi.

    Takže tak.

  • Ne chapu jak to ze tenhle obchod ma 4,5 hvezdicek???? Ne dase hodnotit, kolik krat jsem skousel dat 1 hvezdicku a nejde to....

  • Vubec Nedoporucuju tenhle obchod. Objednaval jsem 24.12.18 . Slibil jsem DCERE ZE DOSTANE DAREK NA SILVESTRA a byla s toho smutna ze ne dostala nic kvuli tem Debilum. a dnes 2.1.19 jsem dostal od nej zpravu ze to co jsem objednaval neni ve skladu. Ne chapu to..... Proc prodavaj zbozi ktery vubec neni???? Objednavka cislo 618120675.

  • Obchod absolutně nedoporučuji!Po objednání a zaplacení zboží,píší email,že zboží není a nebude skladem.Ovšem chyba bude někde jinde a ne v dostupnosti produktu...Dle mého názoru,měli špatně napsanou cenu u produktu a tak se snaží z toho "vykroutit"(cena se běžně pohybuje okolo 600-1200 Kč a zde jej měli za 287 Kč).Jenže zákazník má právo na zboží,které zaplatil i když jej prodejce špatně nacenil...Je to chyba prodejce a ne kupujícícho...Opravdu neseriózní jednání!Kdyby alespoň obchod jednal na rovinu a nezatloukal...

    Také jsem si všimla dle komentářů níže,že dost často stornují po zaplacení objednávky...Vážení obchodníci,pokud si zboží skladem neumíte ohlídat a stává se Vám to v takové míře,raději by jste měli provoz ukončit...

    • Dobrý den,

      pokud si přejete vzniklou situaci skutečně konkrétně řešit, napište mi prosím číslo objednávky a situaci prověříme. Děkuji za pochopení. Lukáš Zasadi, Patro.cz ([email protected])

  • Rozhodně nedoporučuji!!! Provedla jsem objednávku, zboží bylo dle stránek skladem. Řádně jsem po dokončení objednávky zaplatila a během tří dnů mi přišel e-mail, že má objednávka byla stornovaná, jelikož zboží nemají skladem. Zjišťovala jsem tedy, jak získám své peníze zpět a dostala jsem e-mailovou odpověď, kde stálo, že účetní oddělení danou objednávku zpracuje a peníze mi zašlou zpět. Již je to 7 dní od odečtení platby z mého konta a doposud jsem peníze neobdržela zpět. Jedná se o 1300 Kč, což není úplně malá částka a jsem velice zklamaná. Takže za mě patro.cz rozhodně NE!

    • Dobrý den,

      vhledem k naší široké nabídce přes 250.000 aktivních produktů, se může stát, že některá data nejsou ve chvíli kdy se na ně díváte 100% aktualizovaná. Stejně tak datové přenosy mezi eshop a Heurekou není možné realizovat okamžitě online. Omluvte tedy prosím tyto technické nedostatky.

      Jelikož zde není uvedeno číslo objednávky ani jiný kontakt, nelze tuto událost prověřit. V případě, že objednávku nelze dodat a byla již uhrazena, vždy vracíme peníze bez zbytečných odkladů.

      Kdykoli máte možnost obrátit se na naši infolinku 602 681 667, případně poslat mail na [email protected], kde Vám vždy podáme informace a situaci s Vámi budeme řešit.

      Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

      Tým Patro.cz

    • Děkuji za odpověď. Již jsem psala e-mail 2krát, s tím, že účetní oddělení má na zpracování 14 dní, ale obvykle již za 7 dní to bývá vyřešené. Nerada něco negativně hodnotím a chápu, že může nastat taková situace, přesto bych obratem čekala nějaké vyřízení a doposud stále čekám již 9 dní a nic.
      Objednávka č.618106598

    • Dobrý den, u objednávky vidím, že byl úkol zadán a věřím, že v tuto dobu je již vše v pořádku. Čistě z praktických důvodů doporučujeme psát a případně volat přímo na zákaznickou linku Patro.cz. Zde vždy řešíme podněty zákazníků ihned.

      Tým Patro.cz

    • Samozřejmě jsem psala e-mail na podporu okamžitě po storno objednávky a bylo mi sděleno, to, co jsem již psala výše.
      Úkol byl zadán a peníze stále nemám. Takže tedy nevím, co si o tom mám myslet... a vzhledem k nesplnění lhůty stanovené zákonem je zřejmě nutné to řešit jinak. Opravdu veliké zklamání z mé strany. S takovým jednáním jsem se doposud nesetkala.

    • Peníze mám již na účtu, sice po lhůtě, ale dorazily. Tak jsem mile překvapena.

  • Dne 25.09.2018

    Vážení zákazníci,

    v těchto dnech probíhá nasazení nového řešení eshopu Patro.cz
    Mohou nastat technické problémy při vyřizování vašich objednávek, a dodací lhůty u produktů budou posunuty až o 3 pracovní dny.
    Omlouváme se za způsobené komplikace, usilovně pracujeme na jejich řešení.

    Vzhledem k tomu, že v pátek 28.9.2018 je státní svátek, způsobí nám to ještě další následné zdržení z dodávkami zboží od dodavatelů.

    Předpokládané datum uvedení do běžného provozuje je 2.10.2018

    Velmi se Vám omlouváme za způsobené komplikace a prosíme Vás o shovívavost.

    Tým Patro.cz