Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zásilka měla obsahovat 2ks nočního krému a 2ks denního krému s výtažkem pivoňky.
    Noční krémy byly v pořádku, denní přišly dva rozdílné.
    Bohužel reklamační oddělení nyní nefunguje /(dle informace ze zákaznického oddělení)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Příznivé ceny, relativně rychlé dodání zboží

    Proklikem z Heureky jsem v tomto obchodě objednal Chanel no 5 (balení 3x 20ml vč. twist spreje), tak, jak bylo i na obrázku v obchodě u zboží (s popisem 3x 20ml). Bohužel dorazilo zboží bez spreje, který je samostatně neprodejný.
    Po mém telefonátu mi bylo sděleno, že dle obchodních podmínek je obrázek pouze ilustrativní, holt neuvádí bližší popis, zda se jedná o balení s / bez spreje, a pokud chci, můžu (přirozeně rozbalený) artikl vrátit za 75% ceny. Vyjádřeno v penězích: ztráta cca 700,-Kč vč. poštovného....
    Z mého pohledu se jedná o neseriózní chování obchodu, vědomé uvádění zákazníka v omyl a tím pádem i porušování zákona na ochranu spotřebitele.
    Že Vám to za to stojí....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bylo mi zasláno alternativní zboží (dárková sada parfému) aniž bych byla o tom informována, objednaná řasenka je téměř vyschlá.

    Reakce obchodu Parfiky.cz

    Dobrý den,

    bylo Vám doručeno zboží přesně dle objednávky :)

    Parfiky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neskutečně dlouhá dodací doba, 14.4 uhrazeno a dodáno na zásilkovnu až 20.4. Objednala jsem poprvé a naposledy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nic
    • dlouhé doručení zásilky
    • týden po platbě bez reakce
    • na dotaz neodpoví
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo dodáno zcela jiné zboží, než bylo nabízeno na stránkách obchodu

    Šampóny, které jsem obdržela, byly v "zastaralém " obalu. Paní po telefonické reklamaci mi řekla, že jim to tak dodal dodavatel, ale mně to připadalo, že obchod záměrně snížil cenu pod cenu ostatních dodavatelů tak, aby to oslovilo všechny, kdo toto zboží poptával a tím se zbavili starých zásob. Vsadili na to, že ne všichni jim toto zboží vrátí, že s tím budou chtít ztrácet čas. Tento šampón jsem objednávala u různých dodavatelů už několikrát a s tímto jsem se ještě nesetkala.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dostala jsem plastovou lahvicku s volne oteciratelnym uzaverem, bez ochranne znamky.proto jsem si dovolila zkontrolovat,zda neni poskozeny vnitrni kryt.na pozdejsi reklamace neni zretel.pani prodavakcka se na me nezdvorila oborila, ze si to zkontrolovat nemuzu. Na muj dotaz,jak teda tkontrolovat,zda je baleni neporuseno mi rekla,ze to u nich nikdy neni a ze na to nemam pravo,coz vim, ze mam.

    Reakce obchodu Parfiky.cz

    Dobrý den,

    aparacita uzávěru vně demostrace není apagována. Rádi bychom ucachtovali maskusiny, ale není to možné.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 10 dnech zboží ještě nedorazilo, i když byl zaslán mail, že je odesláno. Abych byl spravedlivý, možná je chyba na straně doručovatele. Zřejmě hodně velké vytížení před Vánoci a nestíhali....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůně neodpovídá -buď není originál, nebo je prošlá doba spotřeby ( mám možnost porovnání zbytku vůně zakoupené před cca půl rokem).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poslali úplně jinou barvu rtěnky a tužky na rty než jsem si objednala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 3 kusy parfémů, ale dorazily mi pouze dva. Reklamoval jsem zásilku na webových stránkách parfíky, ale již déle jak týden se mi nikdo ani neozval :( Nedoporučuji....

  • Byl to můj 1. nákup u vás. Zboží jsem vyzvedával osobně. Tak unuděné a nafoukané dvě "dámy" jsem ještě nepotkal. Obchod byl prázdný, na pozdrav jen zvedly hlavy, ptal jsem se, zda ten terminál je od toho, abych zadal č. objednávky, nebo kvůli pořadovému číslu? Odpověď jsem nedostal. Zboží a fakturu /obsluha?/ položila na pult, vyzvala mě, abych zkontroloval zásilku, při odchodu na pozdrav mi odpověděla pouze jedna. Není to stížnost, už jsem dost starý, abych "něco takového" bral k srdci, ale rozhodně tam už nikdy nevstoupím.
    Tomovič

    • Okamžitě Spamují a otravují žádostí o hodnocení.

    Okamžitě Spamují a otravují žádostí o hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jeden z parfému byl použitý bez celofánu, nedal se dát jako dárek.

    Reakce obchodu Parfiky.cz

    Dobrý den,
    ano parfém Joop Homme skutečně není balen do celofánu, ale do lesklého papírového přebalu, toto je standard od výrobce.
    Mrzí nás Vaše negativní reakce daná pouze tím, že neznáte dané zboží.
    Parfiky.cz

    • neochota

    Reakce obchodu Parfiky.cz

    Dobrý den,
    objednávala jste u nás na dobírku, zásilka Vám dorazila za 24 hodin, v souvislosti s Vaší objednávkou nebyl řešen žádný email ani telefonát :).
    Takže Vaše recenze je prostě blbost, zřejmě máte stres z Vánoc, z toho si nic nedělejte a užívejte.
    Parfiky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání

    Při porušení celofánu vám odečtou z celkové částky 25%, ale když si porovnatelné ceny původní s cenami které nabízejí s porušeným celofánem, tak to je 50-52Kč...Mě bylo odečteno 77Kč....Dobře promyšlený byznys...Strhnou vám víc a prodají to se slevou menší než s tou co strhnou. Co dodat....už nikdy víc.

    Reakce obchodu Parfiky.cz

    Dobrý den,

    zakoupila jste u nás parfém Beyonce za 310 Kč, poté, co jste jej rozbalila a otestovala jste jej přišla vrátit, v souladu s obchodními podmínkami jsme Vám vyhověli a vrátili cca. 240 Kč, pokud si myslíte, že na tom máme postavený business, tak jste opravdu na omylu, to, že můžete vrátit parfém, který si rozbalíte, zkoušíte a pak si rozmyslíte, že jej nechcete je spíše službou zákazníkovi.
    Upřímně řečeno o Vás jako o zákazníka, kterému stojí za to vracet zboží včetně hloupých komentářů psaných na Heureku.cz nadále nestojíme, co dodat..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Parfemy v neoriginalnich lahvickach , drobné odchylky od originálu
    • Ovoněna voda a jeden z nich voněl i jinak než originál
    • Všechny 3 jsem vrátila , odečetli mne 1.500 Kč za vyzkoušení Parfemu
    • Už nikdy víc !!!

    Reakce obchodu Parfiky.cz

    Dobrý den,
    zakoupila jste u nás tělové mléko v hodnotě 590 Kč, nechápeme vůbec Vaši recenzi :)
    Parfiky.cz

  • Obchod bohužel nemohu doporučit, poněvadž mi obchod sdělil, že mnou objednané zboží není skladem (ač při objednávce bylo jako skladem uvedeno) a nejsou mi schopni říci, kdy by bylo dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dostupnost
    • zajímavé ceny

    Objednala jsem si L´Oreal BB cream magique odstín light to medium a dostala jsem L’Oréal Paris Glam Nude odstín light to medium. :-( Trochu jiná řada.
    Nicméně zboží jsem si nechala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodání jsem zrušil, protože mi bylo potvrzení o zaslání doručeno po několika dnech, ne do druhého dne, což je dnes standardem u eshopů. Kupoval jsem dárek, který jsem potřeboval v pondělí 13.8. předat a o víkendu mi přišel email, že mi bude doručováno v pondělí do 18h. To už bylo pozdě. Čekal jsem to v pátek.