Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ája007: Vážená paní Ájo,
    je nám líto, ale naše reklamační oddělení za posledních několik měsíců žádnou reklamaci na Dior Jadore se závadou, kterou popisujete nepřijalo. Zřejmě došlo k záměně s nějakým konkurenčním obchodem.
    Děkujeme za pochopení

  • Obchod Elnino je možná super pro všechny, kteří mají to štěstí a koupí bezvadné zboží. Já takové štěstí neměla. Koupila jsem si kazetu Dior Jadore. 100 ml a flakon tekl. Když jsem ho poslala k reklamaci, bylo mi napsáno, že flakon neteče. Flakon teče stále.Mám flekatou podšívku v tašce a vůně rychle ubývá, nemohu si ho vzít do kufru na cesty. Takže docela drahý špás :-( Ale reklamaci neuznali. Udělají z vás úplného trotla, který si vše vymyslel. Raději si kupuji již v kamenných prodejnách, využívám slevy, vyjde to finančně nastejno a s reklamací nemám problémy. Protože reklamaci vyřizuje zástupce od Diora a tak opravdu problém není. Je to o profesionalitě a ta bohužel v El nino chybí.

  • Bola:
    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš příspěvek.
    Moc nás mrzí, že Vám nemůžeme vyjít vstříc, ale v případě, že se jedná o neoprávněnou reklamaci, nemůžeme ji uznat. Věřte, že se snažíme ke každé reklamaci přistupovat s nejlepším vědomím a svědomím, ale v tomto případě bylo zboží poškozeno nevhodným zacházením (mechanicky poškozeno). Reklamační oddělení Vám nabídlo přelití vůně do náhradního flakonku, s čímž jste nesouhlasil. Zároveň Vám bylo nabídnuto vyzvednutí parfému na pobočce v Praze právě z důvodu úniku tekutiny, k čemuž jste se nevyjádřil, tedy Vám zaslali parfém nazpět.
    Děkujeme za pochopení

  • euznaná reklamace parfemu Armani Code, parfem přestal při běžném používání skříkat. Neuznáno z důvodu toho, že jsem parfem používal nevhodně, nebo dokonce mi spadnul. Opravdu nevím jak nevhodně bych mohl parfem používat. Nabídli mi to, že přelíjí parfem do jiné nádoby, ale po přečtení komentářu na Heurece ve kterých zákazníci podezírají Elnino.cz z prodeje padělku jsem to odmítl. Parfem mi poslali zpět poštou, po rozbalení balíčku jsem zjistil, že půlka mého parfemu vytekla do igelitky do které byl zabalen. Takže půlka mého parfému je pryč. Už nikdy Elnino.cz

  • Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
    http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037

  • Ochota a komunikace na 100%. Doporučuji tento obchod jako jeden z nejsolidnějších int. prodejen. Pracují tam skutečně profesionálové kterým člověk může plně důvéřovat. Jejich vstřícnost a rychlost jednání je opravdu dnes nevídaná, děkuji.

  • leonidas: Dobrý den pane Leonidasi,
    znovu opakujeme, že našim zákazníkům nabízíme pouze originální zboží. I parfém je produkt podléhající zkáze a pokud byl například v minulosti špatně skladován, je zde ta možnost, že došlo k jeho zkažení. Proto doporučujeme každému zákazníkovi překontrolovat zboží ihned po převzetí a případně okamžitě uplatnit reklamaci.....více v našich obchodních podmínkách.
    Děkujeme za Váš příspěvek

  • Elnino.cz: Dobrý den, vaše odpověď paní Lence ja taková zvláštní. Na jednu stranu se dušujete, že jste certifikovaný obchod a že jde o stejné zboží jako v kamenných obchodem. Zároveň doporučujete zákazníkovi vyzkoušet, zda výrobek nevykazuje známky odlišnosti. Můžete mi, prosím, sdělit, že vámi prodávané parfémy nejsou padělky? Děkuji.

  • Lenka: Dobrý den paní Lenko,
    jsme certifikovaný obchod a nabízíme pouze originální produkty s ověřeným původem, tedy stejné zboží, které naleznete v kamenných parfumeriích. Je v zájmu kupujícího parfém vždy neprodleně po převzetí vyzkoušet, zda nevykazuje známky odlišností, jelikož na případné nedostatky přijde vždy až koncový zákazník a zpětné reklamace jsou sporné. Případné dotazy zodpovíme na naší zákaznické lince.
    Děkujeme za pochopení.

  • Na Vánoce jsme s kolegyní objednávaly parfémy Versace a Dolce Gabbana Light Blue a Dior Addict Eau Fraiche.
    Dior voněl úplně jinak než v kamenném obchodě, ten jsme hned vrátily. No a v únoru jsme začaly používat parfémy Versace a Dolce Gabbana a zjistily jsme obě, že parfémy vůbec nevydrží, vůně za pár minut vyprchá... Udělaly jsme test - na jednu ruku jsme nastříkaly vůni z Elnina (já Versace Bright Crystal a ona Dolce Gabbana) a na druhou z jiného obchodu a po hodině voněla pouze druhá ruka, ale parfémy z Elnina vůbec ne... Takže spotřeba "parfému" velká, musíte přestříkávat každou čtvrthodinu, aby vůbec bylo něco cítit... Moc nás to mrzí, byly to vánoční dárky...

  • vladimir.h: Dobrý den pane Vladimíre,
    pro zákazníky připravujeme novou koncepci webových stránek. Ke změně dojde i ve filtrování produktů dle různých kritérií, kde bude upraveno právě i třídění zboží dle ceny.
    Děkujeme za Váš příspěvek

  • Proč neumožňuje obchod vyhledávání podle ceny? Ano je možnost vylistovat "nejlevnější" (což znamená do 500 Kč), ale procházet pak 1000+ položek podle názvu??

    To je takový problém přidat třídění "dle ceny"?

  • Elnino.cz: Dobrý den Elnino.cz neznámý,
    obvykle e-maily od obchodních partnerů neoznačuji jako spamy, tedy pokud nejsem pod vlivem.. Nemám důvod nevěřit Vaší IT podpoře, ani nemám důvod se domnívat, že zmíněný problém by mohl způsobit fakt, že Elnino.cz komunikuje se zákazníky dvěma odlišnými emailovými adresami
    1) [email protected]
    2) prostřednictvím domény mx1.elsvc.net ..
    Každopádně se pokusím umravnit můj Gmail a rovněž slibuji na holý pupek, že budu napříště pročítat poštu pouze ve stavu střízlivém ;)

    Hodně spokojených zákazníků
    J.

  • Jiří: Dobrý den pane Jiří,
    dle informací naší IT podpory bylo doručení testováno a oznámení o objednávce google doručil v pořádku. Mohlo dojít k tomu, že jste například označil někdy v minulosti poštu od nás jako spam a pak je stejně vyhodnocen každý další email od nás.
    Děkujeme za pochopení

  • Zdravím,
    v poslední době jsem dostal do mailu 2x info o připravené zásilce. Gmail ale tyto e-maily vyhodnotil jako spamy?!? Vážně musíte tato sdělení odesílat "prostřednictvím domény mx1.elsvc.net " ?

  • Adéla Zachová:
    Vážená paní Zachová,
    náš obchod nabízí zákazníkům pouze kvalitní a originální zboží. Pokud nejste se zaslaným zbožím spokojena, máte možnost jej zaslat na posouzení k reklamaci.
    Děkujeme za pochopení

  • I ja se musim pripojit s negativni zkusenosti s Lancome. Objednala jsem si vuni , kterou jsem mela vyzkousenou, ale obsah flakonu se originalu ani zdaleka nepodoba. Jsem zvedava jak se vyresi reklamace.!!!!!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Vážená paní Kotrbová,
    náš obchod prodává pouze kvalitní a originální zboží. Pokud nejste se zaslaným zbožím spokojena, máte možnost jej vrátit do 14 dnů nebo zaslat na posouzení k reklamaci.
    Děkujeme za pochopení

  • Bohužel, tento obchod nemohu doporučit!!!!
    Opět se mi potvrzuje, parfémy NEKUPOVAT !!!!
    přes internet.
    Nějakou dobu používám od Paco Rabanne, Lady Million, EDP 80 ml v tomto obchodu jsem si objednala. S velkým úžasem jsem zjistila, že obsah má úplně jinou barvu, místo světle žluté, ostře oranžovou!
    Po aplikaci, velice rychle vyčpí, vůně není stejná jako originál, špatná napodobenina...........
    Obchod Elnino jsem dostala doporučený, ale prodávají fake....... a klidně si to dovolí, prachy jsou prachy.
    Poučení mě stálo třináct stovek, radši si připlatím a opět nakupuji originály v kamenných obchodech.