Přihlásit se a přidat příspěvek
  • nedoporučuji nákup. rozesílají rozbité zboží. jen mě to stojí čas a nervy při reklamaci.V.

  • S nákupy jsem byla spokojená, po registraci sleva při dalším nákupu a také je možná další sleva přes 3 % na http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=hanela

  • Rosta: Vážený pane Rosto,
    náš obchod nabízí zákazníkům pouze originální zboží-žádné padělky v nabídce nemáme. I tento konkrétní parfém u nás pravidelně nakupují stálí spokojení zákazníci, kteří se k nám opakovaně vrací, což je pro nás jako pro obchodníka nejdůležitější zpětnou vazbou.
    Děkujeme za Váš příspěvek

  • Elnino.cz: Až na vás někdo pošle obchodni inspekci tak se z toho poserete...Dnes jsem volal firměkterá dováží jako jediná do ČR značku Thierry Mugler a udajně vás nezásobuje takže prodáváte padělky..

  • Dobrý den,chci se zeptat,kupval někdo na tomto eshopu tento parfem?https://www.parfemy-elnino.cz/thierry-mugler-angel-parfemovana-voda-pro-zeny-naplnitelny-100-ml-tester/?utm_medium=product&utm_source=heureka.cz&utm_campaign=thierry-mugler-angel&utm_content=11347&utm_term=vune%2Bparfemovane-vody nechci žádnej zatuchlej Fake..

  • Ája007: Vážená zákaznice,
    věřte, že se reklamační oddělení snaží ve většině případů vyjít vstříc zákazníkovi a počet kladně vyřízených reklamací mnohonásobně převyšuje zamítnuté. Pokud se však jedná o neoprávněnou reklamaci, musíme ji zamítnout.
    Děkujeme za pochopení

  • Elnino.cz: Mohu ujistit zákazníky, že nemusí nic zasílat a ušetřit si tak peníze za poštovné, nervy s reklamací a cestu na poštu.
    ELNINO reklamace neuznává a hledá kličky jak vysvětlit, že výrobek je 100%ní i když není. Nesnaží se řešit s dodavatel ani s výrobcem. Posuzují reklamaci sami. Ví dobře, že se soudit nebudete a také to šmejdům vychází. ......a v objemu zákazníků jste jen kapkou v moři.
    Koupila jsem pafém, který tekl. Měla jsem zničenou kabelku. Podle ELNINO netekl, protože ho také prý nosili v kabelce a netekl :-) A mám smůlu i když skutečně teče.

  • MishaV.: Vážená zákaznice,
    v případě,že je s produktem něco v nepořádku, je třeba ho zaslat s popisem závady k reklamačnímu řízení.
    Děkujeme za pochopení

  • Petra: on to padělek třeba není, ale je to prošlý... Mě taky přišel prošlý produkt, taky zde po x letech už nenakoupim.

  • Nákup si rozmyslete, klidně Vám prodají prošlý produkt... A ani nejsou schopný doložit, že se mýlíte, když jim zašlete jasný důkaz. Nejhorsí jednání se spotřebitelem.

  • Petra: Dobrý den paní Petro,
    náš obchod nabízí zákazníkům pouze originální zboží. V případě, že je s dodanou kosmetikou něco v nepořádku, je třeba kontaktovat naše reklamační oddělení a zaslat ji zpět k reklamačnímu řízení.
    Děkujeme za pochopení

  • Zakoupila jsem zde Bi-Oil, který je témeř úplně bez vůně. Přitom několikrát zakoupený Bi-Oil v drogerii nebo v lékarně měl vždy výraznou typickou hezkou vůni, takže se obávam, že jde o padělek. Bohužel jěstě před použitím jsem zahodila krabičku i účtěnku. Moje blbost. Poučení pro příště :-(

  • B. Kranichová: Dobrý den paní Kranichová,
    pokud je na lahvičce závada z výroby, je třeba kontaktovat naše reklamační oddělení. O padělek se rozhodně nejedná.
    Děkujeme za pochopení

  • Dobrý den, přišel mi rozbitý anti snap od redkenu, mam dojem ze se jedna o padelek, nedoleha uzávěr.

  • : Vážený zákazníku,
    v našem obchodě naleznete pouze originální zboží. Jsme certifikovaný obchod působící na trhu již řadu let a nemůžeme si dovolit v dnešní době prodávat něco jiného, než je originální zboží. Ke všem reklamacím přistupujeme individuálně a snažíme se vždy maximálně vyjít vstříc zákazníkovi.
    Děkujeme za pochopení

  • PACO RABANNE MILLION zde=padělky, už podruhé, potřetí pochybuji že by to nebyl opět padělek, co oceňuji je rychlé bezproblémové vyřízení reklamace a vrácení peněz.

  • m.rychtarik: Vážený pane Rychtariku,
    velice se omlouváme, pokud Vám nebyl personál na prodejně nápomocen. Co se týče zboží, tak prodáváme pouze originální parfémy naprosto totožné s těmi, které zakoupíte u konkurenčních prodejců či ve značkových kamenných obchodech. Každopádně pokud máte pocit, že je se zbožím něco v nepořádku, je třeba ho zaslat zpět k reklamaci dle našeho reklamačního řádu.
    Věříme, že celou záležitost vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení

  • Totální neochota a nezájem personálu na prodejně Lucemburská Praha 3.
    Zásadní rozdíly nakupovat v Parfums - Notino a u Elnino. Nesahají Notinu dnes, už ani po kotníky.

    Kvalita parfémů, jak na tržišti v Egyptě !!!

  • Ája007: Věřte, že se snažíme ke každé reklamaci přistupovat individuálně a počet kladně vyřízených reklamací mnohonásobně převyšuje reklamace zamítnuté. V případě, že se jedná o neoprávněnou reklamaci, nemůžeme ji uznat.
    Na zákaznické lince se snažíme maximálně vyhovět zákazníkům a jejich specifickým dotazům....pokud je však v našich silách.
    Děkujeme za pochopení

  • Ale ano, vyřizovala ho paní Tereza Vlachová, která mi zasílala zamítavé stanovisko, protože jsem si údajně škodu způsobila sama a flakon prý neteče. Reklamace byla v 8/15, ale sále mám fleky v tašce. Nyní jsem si něco chtěla ověřit po telefonu na vašem shopu, ale neochota mě dost překvapila, proto jsem začala hledat na netu, co jste vlastně za shop a reference na vás. Musím říct, že reference ostatních uživatelů jsou pro mě přínosem, a proto jsem i já dala svou zkušenost na net, abych ostatní uživatele varovala před vaším shopem na zamítavé postupy k reklamacím.