Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo doručeno rychle, bohužel ze 3 ks produktů, které jsem objednala byly 2 ks nedovřené ( lakvičky se šroubovacím uzávěrem ), takže více jak polovina obsahu vytekla do vnitřku obalu. Příště více kontrolavat zásilku, než bude zabalena a odeslána zákazníkovi, jestli můžu poradit.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí, že Vám zboží přišlo vylité.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a navrhla Vám způsob řešení, se kterým jste souhlasila.

    Věřím, že při příští objednávce vše proběhne v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Prima

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, pane Havle,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a 100 %.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila, zda s objednávkou proběhlo vše v pořádku.
    Informoval jste mne, že jste se v ,,Nedoporučuje obchod'' pouze uklikl.

    Jsme moc rádi, že vše proběhlo bez jakýchkoliv komplikací. Vaší spokojenosti si velice ceníme a je pro nás hnacím motorem.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání, dobrá komunikace, přijatelná cena.

    Viz. výše +. toaletní vody absolutně bez vůně. Možná prodejce ani netuší, co prodává. Chápu. Nelze vše konrolovat.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, pane Kříži,

    velmi nás mrzí, že nákup neproběhl dle Vašich představ.

    Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.

    V případě, že byste si přál vůně vrátit, můžete nám je zaslat na odstoupení od kupní smlouvy:
    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chválím rychlé dodání a nádherný obal,který odpovídá ceně,ale vůně nic moc.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí, že vůně nesplnila Vaše očekávání.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a nabídla Vám možnost odstoupení od kupní smlouvy.
    Informovala jste mne, že vůni si nakonec necháte.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zadne darky,testery nic....nakup pres 3000kc.kupujte jinde!!!

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Marie,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    V případě, že máte nárok na dárek (splnila jste podmínky pro jeho získání), propíše se Vám v košíku ke zboží.

    K Vámi vybraným produktům se dárek nevztahoval.

    Pokud jste měla na mysli vzorky k nákupu, je mi líto, ale neposíláme je (nemáme je k dispozici).

    V případě zájmu o různé zajímavé akce a slevy se můžete zaregistrovat k odběru newsletteru.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota řešit problém

    Deo přišli špinavé - polité, mastné (asi se na ně vylil nějaký jiný parfém) - ty objednané ale byly v pořádku, takže problém očividně na skladě - reakce obchodu byla, že na skladě je vše OK, musely se poškodit ty, co mi přišly. A dodali, že je to mrzí. Hotovo. Konec. Tečka. Dobrý ne?

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, pane Drbale,

    je nám líto, že s jste s nákupem u nás měl tuto zkušenost.

    Poslala jsem Vám email s dalšími informacemi.

    Věříme, že se na nás v budoucnu opět s důvěrou obrátíte.

    Krásný den přeje za tým Parfémy.cz

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta,

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Vando,

    velmi nás mrzí, že zásilku jste neobdržela ve slíbeném termínu.

    V tuto chvíli ve sledování vidím, že je stále na cestě na Vámi vybranou Balíkovnu.

    Situaci jdu obratem u České pošty ověřit a budu Vás kontaktovat, jakmile budu mít více informací.

    V případě, že u příštího nákupu nebude cokoliv v pořádku, prosím neprodleně se na nás obraťte.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

    • přijde jiné nežli objednané zboží
    • foto k výrobkům je prý jen orientační

    Zaslali jiné, nežli objednané zboží, po telefonické domluvě, jsem se dozvěděla, že foto k výrobkům je pouze orientační a že když se mi to nelíbí, můžu zboží vrátit a objednat si znovu. Mohu si objednávat do nekonečna a vracet a vracet dokud se oni netrefí do toho co jsem vlastně podle fotky chtěla. Ale já nebudu platit, přebalovat a vracet. Na to nemám chuť, sílu a žaludek. Neseriózní, nespolehlivé, není normální domluva a s operátorkou která vám tvrdí nesmysl bych už ani obchodovat nechtěla. Jsem smutná nespolehlivým obchodem.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    fotografie na webu je pouze ilustrativní.

    Situaci jste již řešila s kolegyní, nabídla Vám možnost odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Elizabeth Arden EDP vůbec nevoní a Zadig je dárek,zatím nevím.
    Marcela

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi mě mrzí, že jste se zbožím nebyla spokojená.

    Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.

    V případě, že byste si vůni přála vrátit, pošlete nám ji prosím na odstoupení od kupní smlouvy:
    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepřijde mi parfém jako originál. Z obchodu vůně držela.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Danko,

    velmi mě mrzí, že jste s nákupem u nás nebyl spokojený.

    Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.

    V případě, že byste si přál vůni vrátit, pošlete nám ji prosím na odstoupení.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod neví co prodává.

    Dodání bylo rychlé. Nicméně po otevření a vyzkoušení zboží ( vůně) jsem byla velmi zklamaná, protože i přes stejný název, vůně vůbec neodpovídala tomu co jsem čekala a co v tom mělo být. Domnívám se, že šlo o falzum, které původní dodavatelé vydávájí za originály. Čekala bych to někde na tržnici, ale ne u rádoby renomované firmy, která asi neví co prodává.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí, že jste se zbožím nebyla spokojená.

    V systému vidím, že jste situaci komunikovala s kolegyní, která Vám nabídla možnost odstoupení od kupní smlouvy.

    Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • fake product

    fake product!!!!!

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Lauro,

    velmi mě mrzí, že se zbožím nejste spokojená.

    Jedná se o originální produkt, který pochází z oficiální distribuční sítě.

    V případě, že byste si přála zboží vrátit, pošlete nám ho prosím na odstoupení od kupní smlouvy:
    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Krabička byla pomačkana.je to dárek a teď jak budu vypadat.uz nemám čas parfém reklamovat .brala jsem vás jako seriózní firmu

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Jitko,

    velmi mě mrzí, že Vám parfém přišel v pomačkané krabičce.

    Chtěla jsem se s Vámi telefonicky spojit, ale nezastihla jsem Vás na telefonu.

    Poslala jsem Vám tedy ještě email s nabídkou řešení této situace.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pravost produktu

    Objednala jsem si 4 produkty. Vse dorazilo včas, avšak hydratacni krem Elizabeth Arden nebyl originální produkt k prodeji, ale jenom tester. Po poslání e-mailu, ze mi nedorazil produkt který mel, se me jeste snazili přesvědčit, ze produkt ma jen jinou krabicku. Ale i na produktu samotném je napsáno, ze se jedna o tester, který neni určen k prodeji…

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    vidím, že tuto situaci jste komunikovala s kolegyní.

    Nastalá situace nás mrzí. Jedná se však o plnohodnotný produkt.

    Kolegyně Vám nabídla možnost odstoupení od kupní smlouvy.
    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručené zboží se neshoduje se zbožím objednaným na webových stránkách, jednoznačně se nejedná o originál zn.Hugo Boss.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Mamutko,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu.

    Ohledně produktu Vás kolegyně informovala, jedná se o stejné zboží, ale v novém přebalu.

    Zboží je originální a pochází z oficiální distribuční sítě.

    Pokud jste produkt nerozbalila z hygienického obalu, můžete nám ho vrátit na odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel inzerují odstřiky v hezkých popsaných lahvičkách,ale ve skutečnosti vám dorazí lahvičky oblepené hnusnými papírky!

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Radime,

    odstřiky dodáváme v malých plastových lahvičkách.

    Pokud máte na mysli miniatury (5 ml), ty dodáváme ve flakoncích v designu odpovídajícímu standardnímu balení:
    https://www.parfemy.cz/parfemy/miniatura/pro-zeny/

    Vidím, že jste situaci již konzultoval s kolegyní a nabídla Vám možnost odstoupení od kupní smlouvy.
    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poškozený uzávěr a vyteklý miniparfem, parfém chanson de eau bez flakonu,při objednávání chyběla tato informace.
    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, Pájo,

    telefonicky jsem se s Vámi spojila.

    Upřesnila jste mi, co s vůní nebylo v pořádku, a dohodly jsme se spolu na dalším řešení.

    Věřím, že při příštím nákupu proběhne vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Přišlo mi jiné zboží stejné značky (sada parfému Sí)

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    telefonicky jsem se s Vámi spojila, abyste mi situaci mohla objasnit.

    Sada, kterou jste obdržela, Vám přišla správně dle souhrnu objednávky.

    Velmi mě mrzí, že odkaz na internetových stránkách Vás přesměroval na jinou vůni, než jste si přála. Situaci prověřím.

    V případě jakéhokoliv dotazu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis.

    Krásný den Vám za tám Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    První nákup-chybí mi český popis produktů.Je smutné,když jsem zpletla PSČ musela jsem sama zaslat opravu,čímž se prodloužil termín dodání!

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi mě mrzí, že Vám zboží z tohoto důvodu přišlo déle.

    Prověřovala jsem informace ohledně českého popisku u zboží.

    Pokud jste měla na mysli tělové mléko, návod na použití zde výrobce neuvádí. Je zde pouze složení, které může být v anglickém nebo latinském jazyce.

    Pokud byste si sadu přála vrátit, zde Vám posílám odkaz pro více informací ohledně odstoupení:
    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Parfém dorazily v neúplném a špatném stavu. Po reklamačním emailu si vymysleli nesmyl, že je to nový design parfému. Nevěřte jim ani slovo.

    Reakce obchodu Parfemy.cz

    Hezký den,

    velmi nás mrzí, že nákup u nás nedopadl dle Vašich představ.

    Jak Vás již kolegyně informovala, jedná se o nový přebal. Za původní nesprávnou fotografii, kterou jsme na webu měli, se omlouváme.

    Vůni nám můžete vrátit na odstoupení od kupní smlouvy, náklady na zaslání Vám v tomto případě necháme proplatit:
    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfémy.cz přeje

    Darča