• Tovar nie je doručený, neviem prečo mi vôbec prišlo ohodnotenie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací doba, obchod dlouho nekomunikoval, dárek jsme nemohli předat včas..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno, uhrazeno ale zatím nedorazilo. Obchod nekomunikuje, takže nevím, zda ještě zboží dorazí. Neprofesionální jednání. Vše se dá řešit. Stačí napsat: "Omlouváme se, nestíháme." nebo podobně, a člověk alespoň ví, na čem je. Děkuji. Už nikdy více tento obchod.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý den, pane Klímo,

    zboží máme ve stavu odesláno a na emailu bohužel nemáme žádnou zprávu, vše nyní prověřujeme a v případě, že se stala nějaká chyba určitě vše napravíme. Zboží neprodleně odešleme případně vrátíme celou částku za zboží.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze se s obchodem spojit, telefon neustále nedostupný, na email nereagují

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý den, paní Valentová,

    už jsme spolu telefonicky mluvili, Vaše objednávka byla připravena na druhý den. Domluvili jsme se zároveň na odeslání objednávky na Vámi zaslanou adresu a tedy ji změnit z osobního odběru u nás, na zaslání k Vám na adresu.

    Omlouváme se za komplikaci při komunikaci.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nebylo zasláno, dokonce byla přerušena komunikace ze strany prodávajícího.

    Naštěstí nebylo objednané zboží zaplaceno předem!!!!

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážený zákazníku,

    moc se omlouváme za komplikace. Objednávku jsme byli nuceni stornovat, jelikož nebylo možné ji odeslat. Za vzniklé potíže se omlouváme. Do 17.5. by mělo dojít k obnovení systému a vše již bude opět bez problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace

    Před 10 dny jsem si objednal zboží a do dnešního dne nedorazilo! Po ojednáni žádna komunikace až po dotazu napsali e-mail že přemisťovali sklady a neměli čas.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážený zákazníku,

    moc se omlouváme za komplikace. Objednávku jsme byli nuceni stornovat, jelikož nebylo možné ji odeslat. Za vzniklé potíže se omlouváme. Do 17.5. by mělo dojít k obnovení systému a vše již bude opět bez problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvůli údajným technickým problémům zboží ještě nedorazilo a kromě emailu s nabídkou storna objednávky neprobíhá žádná komunikace (kdy bude zboží doručeno, informace o stavu skladu apod.) Velké zklamání.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážená paní Kolaříková,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Ještě jednou se moc omlouváme, v minulém týdnu probíhalo kompletní stěhování skladu na novou adresu. Vaše zboží jsme schopni expedovat ve středu 10.4. nejpozději 11.4.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Hezký den.

  • Velká nespokojenost,zboží po 11 dnech nedorazilo a na mé 3 emaily žádná zpětna vazba,takže super obchod.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážená paní Bláhová,

    moc se omlouváme za komplikace. Stěhovali jsme sklad a bohužel nebylo v našich silách vyřizovat telefonické hovory ani email. Termohrnek Vám budeme odesílat nejpozději ve středu 10.4.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila před dvěma týdny. Dosud jsem ho ale nedostala a nedostala jsem ani žádnou reakci a telefon neberou (tento týden sice hlášeno stěhování obchodu, chápu, ale telefon nebrali ani předchozí týden).

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážená paní Vališová,

    děkujeme Vám za hodnocení, v minulém týdnu probíhalo opravdu stěhování skladu. Zboží Vám budeme odesílat nejpozději ve středu 11.4. Moc se omlouváme za komplikace. Doufáme, že dort se povede.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Najhorší internetový nákup. Poplietli objednávku, v mojom balíku niečo úplne iné, aj s osobnými údajmi inej osoby a najväčšie opletačky som mala nakoniec ja. Nespoľahlivý obchod...

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážený zákazníku.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi si jí vážíme.

    Ano, máte pravdu, balíčky se nám podařilo prohodit, chybně jsme je označili štítky pro Zásilkovnu.

    Vše jsme však promtně napravili. Vaše zboží jsme Vám zaslali obratem a špatně zaslaný balík, který byl stále jen na depu Zásilkovny jsme nechali okamžitě zaslat zpět k nám na sklad. Je zcela vyloučeno, že by Vaše údaje na faktuře někdo viděl. Faktura je pečlivě zabalena uvnitř balíku, který je omotán bublinkovou a navíc ještě černou stahovací fólií. Zboží se nám vrátilo již neporušeno zpět a fakturu, která tam byla, jsme skartovali.

    Největším nepohodlím pro Vás bylo, že jste musela opět zajít na pobočku Zásilkovny a vyzvednout si zde správné zboží a nechat tam původní, špatně zaslané. Věříme, že toto muselo být nepříjemné a omlouváme se Vám za to. Občas se stane, že uděláme chybu, ale nebojíme se ji uznat.

    Přejeme Vám krásné dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu se mi obchod omluvil,že probíhali inventury a balíček mi ještě neodeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jako první jsem dostal e-mail, že chňapky nejsou. Poté mi napsali, že mají inventuru a zboží dojde za týden. Sice mi napsali, ale to jako dárek nejde použít.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace, ozvali se az pote,co mi z ulozenky prislo oznameni,ze je zbozi na ceste... to bohuzel na ceste nebylo a jelikoz slo o darek k vanocun,tak jsem objednavky nechala stornovat. I pres omluvy na posledni chvili jsem velmi zklamana.

    Nakupovat od prekupniku v dobe vanoc sebou holt nesr zklamani, snad se z toho obchod pouci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod si musí prověřit sám kvalitu nabízeného zboží, hlavně toho z Asie a jeho soulad s normami EU

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý večer, pane Viku,

    mrzí nás, že nejste spokojení s produktem. Zboží pochází z oficiální distribuce pro evropský trh a jedná se o značku Domo, která je na trhu již od roku 1986 https://domo-elektro.be/en/about-domo. Vše je v souladu s EU normami. Pokud zboží chcete vrátit, můžete využít 14ti denní zákonnou lhůtu, v případě reklamace se nás neváhejte obrátit.

  • Obchod mi objednávku zrušil, takže nemám co bych kladně hodnotila.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené skladem nemají, lžou.

    Obchod je zřejmě jen přeprodejce bez skladu, který vše co zakoupíte teprve někde objedná a doufá, že zboží sežene.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý den, pane Bednaříku,

    bohužel u Vaší objednávky jsme měli špatný stav u produktu, který jste si objednal. Určitě nedoufáme, že někde zboží seženeme, ale někdy se může stát chyba. Vám se omlouváme a jestli se chcete přijet podívat k nám do skladu, tak klidně můžete na adrese Nivy II. 5358, 76001 Zlín, rádi Vás tu provedeme a připravíme Vám i kafe ;)

    Hezký zbytek víkendu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo, neberou telefony.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý den, pane Skopale,

    snažili jsme se Vám dovolat ohledně nedostupnosti zboží, bohužel se nám to nepodařilo. Omlouváme se za komplikace.

    Děkujeme za recenzi. Uděláme vše, aby se to neopakovalo.

    S pozdravem,
    Tým Pánvičkyanože.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hrnec byl poškozený, poklička nešla přiklopit.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý den,

    prosíme kontaktujte nás na [email protected], vadný kus Vám vyměníme případně vrátíme plnou částku. I když se snažíme zabalit zboží maximálně, někdy při přepravě kurýrní společnosti dochází k nešetrnému zacházení se zásilkou.

    Omlouváme se za nepříjemnosti.
    S pozdravem,
    Tým Pánvičkyanože.cz