• Nedoporučuje obchod

    10 %

    skladník nerozeznal zboží a odeslal mi jiné, vedoucí skladu se vymlouvá, zboží jsem musela odeslat a až potom mi zaslali mé objednaném z obchodu mám velmi špatný pocit

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Hezký den,

    měli jsme špatně přiřazený kód od dodavatele k obrázku produktu. Je to bohužel naše chyba a kolegyně Vám poslala omluvný email a situaci chtěla napravit k Vaší spokojenosti.

    Díky této recenzi vnímáme, že se nám omluvit napoprvé nepodařilo. Jako další omluvu Vám zítra pošleme na adresu Zásilkovny z původní objednávky malý dárek.

    Budeme rádi, když naši omluvu přijmete.

    Tým Pánvičky a nože.cz

    • tovar bolo možné uhradiť napriek tomu, že nie je k dispozícii

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý den,

    velice nás tato situace mrzí, bohužel došlo k přeprodeji a systém nám špatně odečetl poslední kus na skladu. Napište nám na [email protected] a vytvoříme pro Vás speciální kupón se slevou.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký zbytek dne.

    Tým Pánvičky a nože.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zlá kuriérska spoločnosť za vysokú cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodání trvalo nebývale dlouho. Zboží vypadá velice lacině, již se rozbilo.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážený zákazníku,

    mockrát děkujeme za Vaši reakci. U zboží je uvedena předpokládaná doba odeslání 72 hodin. Vaše objednávka byla provedena 19.2. a 23.2. jsme objednávku expedovali, tak se omlouváme za prodlevu. Pokud zboží chcete reklamovat, můžete nás kontaktovat a vše zajistíme k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám hezký zbytek dne.
    Tým Pánvičky a nože.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zakoupil jsem pánev za téměř 1.000 Kč, u které je uvedeno, že se dá použít i v troubě do teploty 220 stupňů. Po dotazu u výrobce mi bylo sděleno, že pánev se v žádném případě v troubě použít nedá. To mi nepřijde příliš věrohodné. Jiné výhrady nemám.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Hezký den, pane Benetko,

    mockrát Vám děkujeme za Vaši objednávku a reakci. Upozornil jste nás sice skrze recenzi, ale i tak moc děkujeme. Obratem jsme totiž zjistili, že tato informace byla přímo od dodavatele a něměli jsme ji aktualizovanou.

    Nevíme s kým jste mluvil, ale s námi ne.

    Pokud máte ještě návod použití, tak se můžete podívat, že v návodu je uvedeno, že je vhodná do trouby do 200°C, ale doporučujeme maximálně 180°C a bez poklice, je to spíš na dopečení a nebo udržování teploty.

    Dodavatele i výrobce jsme upozornili.

    Ještě jednou děkujeme za upozornění a přejeme hezký den.
    Tým Pánvičky a nože.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si dvě stejné konvice na vodu, jedna byla poškozená na povrchu, druhá po trojím použití prorezla na dně....

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu k tomuto zboží. Vážíme si toho. Takové recenze nás posouvají dále a uděláme vše proto, aby se situace již neopakovala. Omlouváme se!

    Hovořili jsme spolu již telefonicky a vše si vyjasnili. Dnes jsme vyslali kurýra, aby zboží přímo u Vás vyzvedl. Jakmile zásilková služba dodá zboží zpět na náš sklad, což bude ze začátku příštího týdne, vyřídíme reklamaci obratem.

    S přátelským pozdravem
    Tým panvickyanoze.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod se snaží, ale zboží je horší.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost komunikace
    • Zbozi dorazilo s lehkou plisni
    • 4 ks zbozi v jedne sade nemeli jednotny dekor

    Kvalita zbozi je dobra, jen esteticky mi nevyhovuje ruzny dekor (drevo).

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za recenzi. Prosíme zašlete nám fotografie vadného zboží na [email protected], ihned sjednáme nápravu a zašleme Vám nové zboží v pořádku.

    Omlouváme se za nepříjemnosti.
    S přáním hezkého dne.
    Tým Pánvičky a nože.cz

    • dodali jiné zboží,
    • špatná komunikace
    • nejhorší shop

    Dodali mi jiné zboží, po mé písemné reklamaci a odeslání zboží zpět požadovali, poslání fotografie odeslaného a objednaného zboží. Neví, co zákazník objednal, ani si nepřečtou email s reklamací. Po mém telefonátu jsem se k dnešnímu dnu po 12 dnech nedočkala odpovědi ani objednaného zboží, jen jsem dostala formulář na hodnocení prodejny, které mám po všech stránkách negativní a nedoporučuji.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Vážená paní Anno,

    předem Vám děkujeme za objednávku, moc si toho vážíme. Chtěli bychom se vyjádřit i ohledně Vašeho hodnocení. Písemná reklamace proběhla formou emailu 22.12., na tuto reklamaci jsme Vám zaslali obratem odpověď, kde jsme požadovali fotku špatného louskáčku, abychom nemuseli čekat, až nám zboží dorazí zpět a mohli jsme Vám ihned zaslat správný.

    Bohužel jste si na Zásilkovně nestihla udělat fotografii zboží a tak musíme počkat až nám zboží dorazí zpět. Dnes 29.12. jsme spolu opět hovořili a vy jste nám potvrdila, že zboží z odběrového místa Zásilkovny bylo odesláno až nyní.

    Celá situace nás mrzí a abychom celou věc rozlouskli k Vaší spokojenosti, tak ihned jakmile nám zboží dorazí zpět a opravdu bude jiné než jste si objednala, vrátíme vám celou částku a dostanete od nás toto zboží zdarma, případně slevu v celé hodnotě tohoto zboží.

    Omlouváme se za komplikace.
    Přejeme Vám hezký zbytek roku.
    Tým Pánvičky a nože.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od potvrzení objednávky se mnou obchod nekomunikuje, zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Pánvičky a nože.cz

    Dobrý den,

    snažili jsme se s Vámi spojit telefonicky, bohužel jste byla několikrát na uvedeném tel. čísle nedostupná. Zákazník si objednal zboží před Vámi a čekali jsme na doručení od dodavatele na centrální sklad. Kolegyně Vám poslala email s informacemi. V případě, že budete mít o zboží stále zájem, poskytneme Vám na něj slevu.

    Omlouváme se za vzniklou situaci a děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Pracujeme na tom, aby se situace neopakovala.

    Tým www.panvickyanoze.cz