Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo pěkně zabalené.
    • Spárovka byla poničená a špinavá.

    V kamenném obchodě by vám poničené zboží jen tak nedali. U e-shopu by měla existovat nějaká důvěra, že zakoupené zboží je zcela v pořádku, což nebylo.

    Reakce obchodu p-ronic.com

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí, že jste nebyli spokojeni s doručenou spárovkou.

    Snažíme se nikdy neposílat zboží ve stavu, který jste popsal a pokud to ve vyjimečných případech děláme, tak zákazníka vždy upozorňujeme, že s deskou mohou být nějaké vady a ptáme se, jestli s zakoupením takového zboží souhlasí či nikoliv.

    Navíc platí 14-denní reklamační lhůta, kdy nepoužitou desku v původním stavu můžete vyměnit za jinou prakticky bez udání důvodu. Bohužel od Vás dostáváme zpětnou vazbu ohledně této desky až teď.

    Jsme s pozdravem,
    Váš tým Donwood

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Že strany obchodu vše ok, ale sparovka je špatně poskládaná, vlysy nejsou otacené,, na střídačku,, tak aby se eliminovalo kroucení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi po 10 dnech po objednání mi přišla deska v jiném rozměru,když jsem na to upozornil řidiče ,sprostě mi nadával ....
    Objednám jinde , klidně i dráž .
    Takové jednání jsem už mnoho let nezažil.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zrušení obchodu pro nekvakitu bez problémů. Platba byla nastavena dobírkou. Zboží jsem nepřevzal

    Dubová spárovka v kvalitě AB obsahovala na obou stranách vypadane suky pretmelene černým tmelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrzená objednávka, telefonicky domluveno a po příjezdu se ukázalo, že zboží už není. Zbytečná cesta 220 km a reakce prodávajícího, že se omlouvá..

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemohu nic hodnotit, objednávka nebyla dosud doručena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdo se neozval
    • ani na telefonát se nikdo neozval
    • co je na webu tak není na skladě
    • neví se co bude na skladě i po telefonátu

    Prostě to není internetový obchod. je to jen stránka, kde si může kdokoliv na internetu něco zaklikat. nic to ale neznamená, neznamená to, že si něco objednal.

    Vypadá to, že mgmt společnosti koupil nějaký standardní web shop (vyrobili ajťáci), ale nenajmuli se k tomu lidi, kteří by s ním pracovali (operátoři). Ti současní čekají na telefonní objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, v době objednání bylo skladem, obchod nijak nekomunikoval.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny, na eshopu přesně co jsem chtěl
    • Nulová komunikace, nedodání zboží

    První objednávku jsem vytvořil 24.2, přišlo potvrzení o přijetí a pak už nic. Po dvou týdnech jsem podal dotaz na stav objednávky a zavolal mi někdo z obchodu - prý spárovku, co jsem chtěl mají, ale poslední kusy které jsou zkoucené, ale příští týden mají přijít nové. Ok stane se, domluvil jsem se že původní objednávku zruším a vytvořím novou. Nová objednávka byla vytvořena 14.3, přišla informace o přijetí objednávky a od té doby nic...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 29.3. a to jsem několik dní předtím psal email s dotazem, na který nikdo nereagoval. Musel jsem si zavolat, abych se vůbec něco dozvěděl. Zatím stále nic (8.4.) a to jsem to mezitím urgoval emailem (opět bez odezvy).

  • Nedoporučuje obchod

    • Dosud obchod se mnou se nespojil a nevyzval mně k vyzvednutí objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují, nevím co je s objednávkou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace
    • zboží nedodáno
    • nereagují na mail ani tel.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo se mi ohledně potvrzení mé objednávky ani doručení zboží neozval. Přišel pouze úvodní automatický email, na který již nikdo nereagoval a objednávka ani po několika týdnech nebyla vyřešena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena

    abych zjistil co se deje musel jsem volat do obchodu. zbozi mi chteli dorucit s nekolikadenim spozdenim oproti slibum ba jejich webu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka provedena a potvrzena dne 1.2. s informací, že do 24 hodin se ozve zodpovědný pracovník. Do 12.2. se nejen nikdo neozval, ale ani nebyly poskytnuty žádné informace o tom, zda bude objednávka vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekvalitní výrobky schované mezi ostatními. Zdá se, že prodat se musí vše...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto tragická komunikace obchodu. Dvakrát jsem se pokusil nakoupit. Poprvé jsem se dohodl telefonicky, že mohu přijet, že mají. Když jsem dorazil neměli požadované zboží! Na webu samozřejmě napsáno skladem.
    Podruhé jsem udělal objednávku na eshopu ve čtvrek dopoledne. Přišla mi automatická odpověď: "Nejpozději do 24 hodin Vás bude kontaktovat zodpovědný pracovník." Druhý den nic, tak jsem poslal mail, jestli zboží mají. Až v pondělí odpoledne příštího týdne volá ten pán s otráveným hlasem.
    Nedoporučuji!