Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání zboží
-
Doporučuje obchod
- Bezkonkurencni ceny
- Poradi s vyberem
- Darek
- Druhy den byla pila doma
- Vse na 1*
-
Doporučuje obchod
- Rychlé vyřízení dobré ceny
- Na webu mylné informace, ale již opraveno
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Ochota poradit při výběru.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dobrá komunikace
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
První a velmi dobrá zkušenost. Spolehlivý obchod, výborná komunikace.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Potřebovali jsme motorovku a oni nám ji prodali a doručili, co víc si přát. Nepředpokládal jsem, že se řetězová pila s kurýrem chytnou za ručičky a zarecitují mi při doručení básničku.
-
Doporučuje obchod
- Nejlepsi ceny + darky k nakupu
- Rychlost dodani
- Ochota
- Nakupuji opakovane
-
Doporučuje obchod
Vše OK
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
1+
-
Doporučuje obchod
rychlost doručení, nejlepší cena a dárek
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- DORUČENÍ DRUHÝ DEN
- DODÁNO TO CO OBJEDNÁNO
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Solidní rychle jednani
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlé jednání i dodání
- bez problémů
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlost, výhodná cena setu
-
Doporučuje obchod
- rychlé dodání
- cena
-
Doporučuje obchod
- Výhodné ceny, rychlé dodání, spolehlivé jednání
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrý marketing
- Špatná podpora při problémech
Při prodeji přes internet v tomto obchodě chybí adekvátní podpora.Zákazník jako já očekává,že může drahé prémiové (“a za všech okolností zcela bezproblémové”)výrobky Stihl,které nesplňují jeho očekávání jednoduše po krátkém vyzkoušení a nespokojenosti vrátit.Jak jinak lze zjistit,zda vše funguje jak má?Telefon zde zvednou,ale pokud si nechcete nic koupit,tak tím to končí.Reakce na nespokojenost je nepříjemný tón a “jakkoliv použitý výrobek zpět nevezmeme”,na závěr “poraďte si sám,nejlépe se obraťte na jinou firmu v místě bydliště cestou reklamace,Stihl to zaplatí”.Děkuji pěkně,byl jsem vracející se zákazník.
Reakce obchodu oranzovazahrada.cz
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost.
Dle obchodních podmínek, se kterými jste při odeslání objednávky souhlasil, lze zakoupené zboží vrátit do 14ti dnů, nepoužité a v originální krabici.
Pokud se na stroji vyskytne závada, řešíme to v rámci reklamace.
Byly Vám nabídnuty varianty - obrátit se na nejbližší servis Stihl nebo zboží zaslat na servis k nám.
Rozhodnutí, co je pro Vás nejpohodlnější je na Vás.
Hezký den, přeje Oranžová Zahrada -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Spolehlivost
- Kvalita
- Rychlost
Spokojenost