Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrý marketing
    • Špatná podpora při problémech

    Při prodeji přes internet v tomto obchodě chybí adekvátní podpora.Zákazník jako já očekává,že může drahé prémiové (“a za všech okolností zcela bezproblémové”)výrobky Stihl,které nesplňují jeho očekávání jednoduše po krátkém vyzkoušení a nespokojenosti vrátit.Jak jinak lze zjistit,zda vše funguje jak má?Telefon zde zvednou,ale pokud si nechcete nic koupit,tak tím to končí.Reakce na nespokojenost je nepříjemný tón a “jakkoliv použitý výrobek zpět nevezmeme”,na závěr “poraďte si sám,nejlépe se obraťte na jinou firmu v místě bydliště cestou reklamace,Stihl to zaplatí”.Děkuji pěkně,byl jsem vracející se zákazník.

    Reakce obchodu oranzovazahrada.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás Vaše nespokojenost.
    Dle obchodních podmínek, se kterými jste při odeslání objednávky souhlasil, lze zakoupené zboží vrátit do 14ti dnů, nepoužité a v originální krabici.
    Pokud se na stroji vyskytne závada, řešíme to v rámci reklamace.
    Byly Vám nabídnuty varianty - obrátit se na nejbližší servis Stihl nebo zboží zaslat na servis k nám.
    Rozhodnutí, co je pro Vás nejpohodlnější je na Vás.

    Hezký den, přeje Oranžová Zahrada

  • Nabízíte, co nemáte na skladě a ještě se slevou. K tomu není co dodat.
    omluvy jsem se dočkal, ale nabídka - reklama stále aktivní.

    Reakce obchodu oranzovazahrada.cz

    Dobrý den, zboží, které jste si objednal, bylo na objednávku, nikoli skladem. Obratem jsme pro Vás zjišťovali termín dodání, který nám bohužel Stihl nebyl schopen na 100% dodržet. Tato situace nás velice mrzí, ale nejsme schopni ovlivnit dodací lhůty dodavatele.
    Ano, dodatečná sleva 5% platí na veškerý sortiment, což zákazníci jistě ocení.
    Věříme, že zboží bude doručeno co nejdříve. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Laxní přístup :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    U kanystru chyběla nálevka na olej, po zavolání mi řekli, že není součástí balení . Na obrázku nabízeného zboží ji ale vyfocenou mají.

    Reakce obchodu oranzovazahrada.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se Vám omlouváme. U produktu byl omylem uvedený špatný obrázek.
    V popisu ale bylo správně uvedeno, že součástí je pouze vylévací trubka.
    Obrázek byl ihned opraven.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží si nechají zaplatit předem (není to málo peněz) a pak vám oznámí, že budou teprve navážet za cca 14 dní na sklad. Takže disponují vašimi penězi a vy nemáte jistotu, že ho vůbec dostanete a bůhví kdy.
    Jejich stránky se tváří jako e-shop Stihl, ale není to tak. Taky tam není zjevné, že zboží nemají na skladě.

    Reakce obchodu oranzovazahrada.cz

    Dobrý den, způsob platby si volí zákazník sám. Určitě nepožadujeme platbu předem. U zboží, které je na objednávku, bohužel musí zákazník v dnešní době počítat s delší dodací lhůtou, která mu je vždy sdělena telefonicky nebo mailem. Na e-shopu máme uvedeno telefonní číslo i e-mail, kde si před odesláním objednávky může zákazník předem zjisti předběžný termín dodání.
    Ano, jsme autorizovaný prodejce STIHL.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Týden čekám na objednávku sice nebyla skladem ale nedali ani vědět kdy zhruba přijde a na webu jsem jim psal a žádná odezva

  • Dobry den zboží jsem obědnaval ve středu okamžiťe potom mi došel email že se obědnávka vyřizuje .v Pátek jsem napsal i mail jak dlouho se bude vyřizovat obědnávka . Ihned mi došla odpověď že zboží se bude naskladnovat v pondělí. V pondělí odpoledne když mi nedošel ani i mail že je zboží na cestě nebo že se bude odesílat jsem obědnávku zrušil protože jsem musel zajet do normálního kamenneho obchodu cca 12km a tam jsem pilu koupil o 2000kč levněji než jste ji nabízeli u vás. Tímto berte věc za vyřizenou a hlavně stornujte obědnávku .

    • ----
    • ----

    Nic jsem si nakonec na tomto obchodě neobjednal, tak nevím, proč jsem dostal tento dotazník. Asi automat.